14 pla? je v AT prej pravilo, kot izjema. 13. in 14 sta precej manj obdav?eni, za tiste s povpre?nimi dohodki in dvema otrokoma pa je ?e med letom davek skoraj enak ni?.
Za povpre?nega zaslu?karja je zagotovo faktor ca. 2 pravi, seveda pa je lahko razlika tudi manj?a, ali pa seveda tudi precej ve?ja.
Kolikor so mi bmw v?e?, vem da bi imel samo novega in bi ga isti dan, ko bi mu potekla garancija, prodal. Ve? recimo na bmwslo.com, kjer fanatiki (bolj kot ne nekdanji) odsvetujejo nakup skoraj kateregakoli motorja tudi novih B47 dizlov, ki naj bi imeli te?ave z verigo odpravljene (pa temu ?al ni tako).
zanimiv review, ki razkrije kar nekaj napak, da ne bo vedno vse tako idealno kot pri nekaterih drugih predstavitvah - recimo tresenje pri vo?nji s samo dvema cilindroma.
Hyundai porabi pol litra ve?, kljub sodobnem downsizing mlin?ku. Res pa, da so zmogljivosti pri fastbacku znatno bolj?e, zelo natan?no so izmerili zadeve, tako pospe?ke, kot tudi vodljivost. Presenetljivo je hyundai dosegel bolj?e rezultate pri vodljivosti, morda zaradi 225/40 18 namesto 215/45 18 pnevmatik (oboje sicer Michelin Pilot sport 4). Prav tako je pri AC hitrostih ti?ji, kar tudi presene?a, saj je ?e M3 zelo dobro zvo?no izolirana.
Aless: tako podrobnih tehni?nih podatkov po mojem ?e ni bilo objavljenih.
Prestavna razmerje je z izjemo prve prestave ostalo enako, diferencial tudi. Ker je prva prestava kraj?a, o?itno zato slab?i pospe?ek 0-100, saj ob menjavi iz 1. v 2. ne pride takoj v obmo?je najve?jega navora. Sicer druga prestava gre ?ez 100, po spominu okrog 105. ?e se ne motim, je sicer primorski team (Alex?) pisal, da temu ni tako, a verjetno ga niste zvrteli prav do blokade?
Joj, dej nehaj... sem ?e 2x skoraj zavil v KIA prodajni salon pa sem se moral po?teno usekat po prstih. Vseeno ho?em dati Mazdi 3 ?anso a ker do konca leta bolj slabo ka?e bi me verjetno obisk KIA salona tolk premamil, da bi vpla?al aro.
Edina minusa, ki sta skoraj minorna pri Proceedu sta ?rn strop in notranjost vseeno ni tako huda kot pri Mazdi, toda ?e vedno ne grda. Aja pa poraba ni glih ?epu prijazna ampak ker ne delam ve? toliko km mi je bolj ali manj vseeno.
Druga? ima pa vse:
- turbo motor z 204KM
- prostoren prtlja?nik kot pri karavanu ampak tudi pribli?no ne zgleda karavanski - sploh ker nima stre?nih letev, ki bi ga kazile.
- oblika je fenomenalna - ni?esar preve?, ni?esar premalo
- pelje se baje odli?no kot pravijo v testih
- ?e vedno ima IRS zadaj
- pa ?e tale kombinacija darkpenta metal barve z rde?imi dodatki - ma to je ?ist pornografija.
ogled na lastno odgovornost za tiste, ki ste vsaj 18+
Meni so na Interclassu rekli, da v primeru da prinesem svoje olje, zara?unajo ekolo?ko odstranitev odpadnega olja cca. 25 EUR. Res da avta nisem kupil tam, a je tudi ta postavka kar huda.
@Bini: dr?i. Verjetno bi sicer mazda 3 karavan tudi dobro izgledala, a ker ne obstaja, bom v prihodnje, ko bomo potrebovali manj?i avto, dobro razmislil o pro ceedu. Zare?enega kruha se najve? poje.
Pro Ceed v ?ivo izgleda ?e bolje, kot na slikah, res prava baby Panamera Sport Turismo. Sicer se je ?e mra?ilo, a sem bil od dale? prepri?an, da gre res za panamero.
Da ne bi samo o Italijanih... ?e sam ne vem, kako sem lahko pravo?asno ustavil, SCBS sploh ni reagiral. Znamka avta je seveda jasna.
Lo?ljivost je slaba, da se ne prepozna registrskih, a je povsem jasno, da je bmwja? bil na pasu za zavijanje levo, nato pa se je v momentu odlo?il, da bo ?ez pas za naravnost oz. zavijanje desno meni presekal pot, ker je pa? s koti?kom o?esa zaznal prosto parkirno mesto.
?al se dci 160 (twinturbo) ve?inoma med 100 do 150k prodajajo ?e z drugim motorjem, druga?e je res v?e?en avto. 130 PS 1.6 so neproblemati?ni, a precej ?voh in precej slabo opremljeni, ?iptuning na 160 raje ne. Bencinar 1.6 200 je zanesljiv, menjalnik ?al ne. Ne vem ali so pri novem bencinarju 1.8 225 izbolj?ali menjalnik, a ?e se ne motim, temu ?al ni tako.
Torej pod ?rto no go, edino nov (od letos spet 2.0 dci) s polno garancijo.
Moja G145 gre malo ?ez 200 gre v 4. prestavi, top speed naj bi bil 206 glede na uradne tehni?ne podatke. Ker ima G120 enak menjalnik in diferencial in naj bi ?la 195 po uradnih podatkih, se ne bi ?udil, ?e je top speed dose?en v 4., se pravi 195 in realno recimo 205 po ?tevcu. Verjetno ga dose?e? tako v 4., kakor tudi v 5. pestavi. V 6. pa zna ?e malo pasti.
@Alex: tudi mi smo poleti dosti na Obali, se bi lahko ob priliki res zmenili za kak?no mini sre?anje, da naredimo kak fotoshooting in ?e v ?ivo re?emo kak?no o benzin vs. dizel power.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
14 pla? je v AT prej pravilo, kot izjema. 13. in 14 sta precej manj obdav?eni, za tiste s povpre?nimi dohodki in dvema otrokoma pa je ?e med letom davek skoraj enak ni?.
Za povpre?nega zaslu?karja je zagotovo faktor ca. 2 pravi, seveda pa je lahko razlika tudi manj?a, ali pa seveda tudi precej ve?ja.
Vsaj x3 pa nikoli, vsaj v povpre?ju ne.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani