Ponudba nove gume bila dosti višja od mojega dobavitelja, posiljevanje novih dveh gum in zastraševanje velikosti poškodbe gume, da bi kupil nove. Postopek popravila ni bil pravi. Imam v mojem kraju človeka, ki že 25 let montira gume in je profesor za marsikaterega pri furlanu. Tudi izobraževanja novitet je obiskoval.
MOJE mišljenje je, da so dobri vulkanizerji tisti, ki delajo sami in zase, ne pa za šefa in plačo.
Kot vulkanizer ja, kot prodajalec gum pa ne več. Dobim ceneje zmontirane gume, kot je pri njem prodajna cena. Bil tam in vem. Mi je rihtal zadnjo nevšečnost.
Smo kar nekaj let nazaj bili večkrat pod vodo na določenem odseku ceste, pa se normalno POČASI vozili tudi po 15 cm visoki vodi in to par 100 metrov, pa je šlo.
Če je sneg, ne prideš nikamor. Če je dež in veliko vode na cesti, se pa LAHKO pelješ. Se smeš in se lahko. Lahko se pelješ tudi če je 10 cm, ja 10 CM vode. Če je pa 10 cm snega, se pa ne moreš
No, pa sem še jaz danes menjal gume in komplet opral M3, stare felge z gumami in pa tudi nove originalne, ki so bile precej črne in sploh ni šla umazanija dol z vapom. Jah, banex, cotka in pa na roke drgnit.
Sem pa opazil, da sta precej bogi dve gumi, Nexen N'fera SU4. Imajo DOT 2720. Če jih primerjam s starejšimi zimskimi Michelin Alpin PA4 ki imajo DOT 3819, ki so kot nove...
Povejte, jih je potrebno menjati? Sedaj sem jih dal na zadnji dve kolesi, pa bi jih najraje menjal po koncu sezone - kar vse 4 skupaj.
Ali pa bi bilo bolje da bi jih kar čimprej? Lani so bile na sprednjih kolesih in kot vidite, res pobira robove - praktično jih ni več na notranji strani gume.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
He he...
Na tovornjaku prva liga...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani