Redni servis za xsaro, preventivni pregled pred tehnicnim, spucani konektorji za ventilator (ker je ob?asno delal samo na dveh stopnjah) . Ob uri prevzeli avto, ob uri zrihtano. Dobil 1leto asistence. 105eur.
V ?asu servisa ponujajo zastonj renta bike, taxi do 10km ali pa trolo in pa mislimda 10eur/dan za nadomestni avto , ?e je avto v garanciji ali nekaj takega.
Aja samo ?e to ... a je kaj va?no kje je narejena? Nekaj sem sli?al, da so delane v razli?nih dr?avah, vendar ne vem ?e to dr?i (lahko so made in Slovenia ali pa Ger,many ?e prav razumem?). A igra to kak?no vlogo ali je vseeno?
Pravijo,da so Poljske slab?e. Jaz malo sumim,da je to bolj rekla-kazala.
Sem pa tudi sli?al,da naj bi ve?je dimenzije (nad 15col?) delali zgolj v slo in Nem?iji..
Ce mislis sanirati to stori cimprej preden bo se vec rje in posledicno se vec dela. Najceneje je da ti zbrusi in morebitne luknjice zapolni z voskom in potem pobarva. Cene imas pa razlicne in zna biti velika razlika med eno in drugo ceno. Jest sm recimo dal pri prvi generaciji 130e pa mi je obadva praga zrihtal. Sem imel pa ze tako luknjo, da se je notri nabirala voda in si dobesedno slisal kako se voda pretaka po pragu. Sicer dvomim, da ti bo za tak denar zrihtal, ampak obvezno pridobi par ponudb
Punce se prijemajo,?arnice nikoli! Tako je tudi ozna?eno na embala?i. Jaz jo prej tudi obri?em s ?isto krpo,preventivno,ker nikoli ne ve? gdo je prijemal ?arnico pred tabo. To velja za vse halogenske ?arnice!
A ni to neka stara fora, da ko ti crkne ena ?arnica, se v drugi pove?a tok (ne vem to?no, ampak napetost bolj te?ko???, kve?jemu se napetost zmanj?a, da pride do pove?anja toka) in posledi?no skuri ?e drugo?
Isto ?e ima? na eni strani ?arnico enega proizvajalca, na drugi pa drugo - razli?na toleranca in posledi?no preobremenitev druge.
?e ima kdo kaj ve? pojma o temu (da to?no ve), naj me prosim podu?i, da ne bom ve? govoril bu?k.
Tudi jaz sem to ?e ve?krat sli?al in Me tudi zanima a je to zgolj rekla-kazala....
Jaz recimo ko menjam ?arnico, ne primem z roko za bu?ko , ker naj bi (baje) zato prej pregorela, saj je roka mastna ...
Danes zjutraj na avtocesti pri Podmilju: nalet ?estih vozil, ?tiri po?kodovane osebe. Potem pa se na fotografiji najdeta dva, ki ju nesre?a o?itno zabava. Povsem v duhu ?asa"
To?no to! V duhu ?asa.... Po svoje pa so debilni tudi razni mediji,ki ?e spodbujajo tako po?etje v stilu "Po?ljite nam sliko in objavili jo bomo"...
Ena ve?jih avto revij pri nas celo nagradi take "zanimive" fotke..
Problem pri teh testih je ta, da delajo teste vedno z novimi gumami... Bolj pomembno je to, kako se enaka guma obnese po recimo dveh letih uporabe in nekaj 10.000 km prevozenimi kilometri...
Res je... Pa tudi tako je; ljudje zamenjajo recimo 5let stare gume znamke X za nove gume znamke Y.... In potem re?ejo, kako so Y bolj?e od X.... Ja,itk ?e so pa nove... Uporabniku je dejansko te?ko dati neko relevantno oceno glede oprijema. Edino kar lahko povemo je obraba...
Sem pa razmi?ljal,da bi ?el na dan menjave gum na nek prazen odsek in sprobam zavorno pot najprej z zimskimi,potem pa ?ez eno uro ?e z letnimi.... Me prav zanima rezultat pri recimo 8stopinjah in mokri cesti...
Ampak, ?e gledamo gume v istem cenovnem rangu... Enak tlak v gumah,ista dimenzija, enaka starost, isti avto,ista temperatura asfalta, isti odsek..
Me prav zanima koliko voznikov bi vedelo katere gume so na avtu , ?e nebi pogledali na napis na gumi.
Edine gume , ki so do sedaj odstopale v negativnem so zimske Michelin a4,ki so bile tretjo sezono slabe,cetrto pa zelo slabe v snegu in so ?le pred?asno dol... Ampak, to sem predvideval ?e ob nakupu; nizka obraba (ki sem jo takrat rabil) gre pac z roko v roki s slab?im obna?anjem v mokrem/snegu.
Najbolj so me pa pozitivno presenetile Sava intensa hp, majhna obraba in nadpovpre?no obna?anje in v mokrem, in v suhem; tako kot pravijo testi.
Zanimivo; na specialki sem imel continental, ki naj bi bile najbolj?i kompromis za rekreativca... Mehka kot puter, non stop defekti (verjamem da malo tudi zaradi smole), odli?en oprijem... Zdaj prisegam na Michelin, ki ima komaj kaj slab?i oprijem , ampak mnogo manj?o obrabo in je bullet proof. Mogo?e imajo podoben vzorec tudi na kolesarskem podro?ju. Ampak, spet... Ob normalni vo?nji tega ne opazis; mora? kar konkretno polo?it kolo v ovinek,da opazis...
Tole se mi pa zdi, da jih je ve? in ve?. Ni mim jasno, zakaj mislijo, da ne rabjo preverit, ?e kdo pride. S kolesarjim je enako.
Joj pa v?eraj LJ in kolesarji, tipo se pelje med vsemi avti, vsi trobjo, vse izsiljuje, se jim me?e pred/za avto, po mojem je mogu kak hipi akcijski film snemat ...
Ker menijo,da se avto ne pelje ?isto ob plo?niku... Neumno,vem...
Ogledalo od kamiona/kombija/trole, pa ravno na pravi vi?ini,da rukne v glavo... Saj mogo?e bi pa to naredilo kak?en reset v glavi...
Te?ko bo? dobil nek pameten odgovor. Po euroNCAPu je itak ve?ina novih in sodobnih vozil tam-tam. ?e najbolj jih nekatere deklasira manjko kak?nih asistencnih sistemov, kar lahko re?i? z dokupom le-teh.
Zdaj ne spremljam ve? toliko teh zadev, ampak ko sem leta,leta nazaj delal seminarsko na to temo, je bilo zanimivo videti,kako lahko avto dobi povsem druga?no oceno na preizkusnih trkih v ZDA, kjer pa? testirajo v druga?nih pogojih.
Zvezdice pa? niso vse. Verjetno se pa tudi nih?e ni zaletel z isto hitrostjo, pod istim kotom v isto oviro z obema avtomobiloma in bo zdaj povedal, kje jo je bolje odnesel.
Po mojih izku?njah je zelo pomembno v kaj se avto zaleti. Lahko ima? na papirju super varen avto,ampak ?e se zaletis v precej ve?ji (te?ji!!) avto, ki morda niti ni nevemkako varen na testih, ti tele euroNCAP zvezdice dostikrat ne bodo kaj dosti pomagale... Ima? tudi teste na YT na to temo.
Preprosto je preve? spremenljivk pri trkih,da bi kdorkoli lahko rekel "ta je varnej?i".
Moje mnenje; kupujes rabljen avto? Kupi avto ki zagotovo ni zaleten, vozi po pameti, naj se ti ni? ne kotali po prtlja?niku, vozi z 0,0 in bo? ?e s tem naredil OGROMNO za varnost.
Malo Off Topic.... Da ne bo kdo uzaljen in dojel tega kot napad na kogarkoli tu... SUVi dostikrat vzbudijo la?en ob?utek nedotakljivosti in "nih?e mi ni? ne more" in potem se dostikrat ?e zaradi tega znajdejo v nevarnih situacijah... Prav tako 4x4... Po snegu gre.... Dokler se ni treba ustaviti...
Izjava sodelavke, ki vozi landcruiserja, starega ?ez 10let: " Ah... Jst se po?utim k v tanku, mal po gasu,tko sedim nad vsemi, to je zihr bolj varno...".
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Smo ?e trije. Jeeeeeeee
Povezava za deljenje
Deli na druge strani