Mam michelinke, potrjujem trdoto po dveh sezonah in odnašanje v mokrih krožiščih. Čeprav ne vem a kaka guma ne odleti na mokrih krožiščih v ljubljanskem BTC centru, ker je asfalt kot šajba.
Primacy 4. So nad 30°C in 180km/h kot da bi po ledu vozil. Od novega.
Nemci imajo iste izkušnje.
4 leta jih vozim. Letos se je začel pojavljat slabši oprijem v krožnih. Ni krizno še in daleč od tega, kak je drsel Toyo Proxxes.
pred 10 urami je Jaka32 napisal:
Zanimivo. Jaz imam zimske Michelin PA4, pa jih bom letos peto sezono peljal in je profila še 5-6 mm.
Delam približno enako km poleti in pozimi.
Bom verjetno za naslednjo sezono tudi kupil Michelin, vredne svojega denarja.
Letne imam sedaj Goodyear UP, bomo videli če se bodo bolje odrezale od Nexenk.
Naš stari 2006 C-Max to ima-doplačan "zimski paket-1" (ogr. vetrobransko in šobe za vitrex).
Edina stvar poleg odpiranja oken na daljinca,kar Mazda ne ponuja,in pr CX-5 pogrešam🥺
Jaz imam na Focusu 2019 in Mondeo "naš" 2008 je to imel.
In tudi kaz bi to takoj imel na i20n.
Sem pa pri Alfi doplačal neko čudo. V glavnem, noter je bil elektro grelec in če si dal max na šipo gumb, se je tisto vkloplo. In ko si čohal druge šipe, je prva že tekla.
Ja če ma tvoja ura 72minut. Z vso pripravo in vsem pa recmo, da ti rata tri Ioniqe nafilat. Pa še to si notri spravil le elektrike za cca 250km/enega če so temperature idealne. Oziroma le 150km, če je pod nulo al pa 40°C. Se pravi si v eni uri torej natankal za cca 450-750km vožnje. Na klasični polnilnici pa bi v eni uri natankal za 10.000km vožnje, če bi recimo plačal preko Petrolove aplikacije "Na poti" in ne bi šel na blagajno. Se pravi tako kot to narediš z EV-jem.
Se pravi polniš EV je z močjo 160kW, ICE-je pa z močjo 2MW 🤣
Polnilnice v mestih so ponavadi AC z mocjo 11 ali 22 kW … Hitre in ultrahitre DC polnilnice so predvsem na avtocestah in na taksnih tockah, kjer potrebujes hitro polnjenje… V mestih je vseeno, ce avto stoji nekaj ur in se medtem polni…
Ampak nekomu, ki je apriori proti temu, je tezko taksne stvari razloziti, ker vedno najdejo kaksne negativne argumentre, ki vecinoma izhajajo iz raznih “gostilniskih debat” …
In nekdo, ki zivi nekje, kjer nima moznosti polnjenja verjetno ne bo ravno izbiral EV… tako,kot nekdo, ki recimo sploh nima moznosti parkiranja blizu doma, ne bo sploh izbral avtomobila … Nikoli ne bo za vse prav…
Vse to mi je jasno.
Poznam dejstva in niso iz gostilniških debat. Ti si pač privrženec EV. Voziš hibrida. Čeprav to ni čistokrvni EV. 😉
Zakaj si potem vzel hibrida, če so EV oh in sploh?
Sem že nazaj napisal, da nimamo dost štroma, da se s tem podpira otroško delo in uničuje revne države, ki imajo litij, hkrati se svet še bolj onesnažuje, ker proizvodnja baterije noro CO2-ja porizvede, da ne pozabim, da ima Poljska 80% štroma iz termoelektrarn in ti bi jih dal vse na EV. Bravo. Se bomo zadrgnili v umazanem zraku. Že zdaj imajo poljaki pozimi ful težav z dihali.
Po drugi strani je pa EV fajn. Dosti majn delov, majn lahko crkne (negativna plat majn služb v EU), kar je za uporabnika super. Rekapitulacija zavorne energije, bomba. Če bi lahko tako bencil tekel v tank nazaj.
Pospeški so pogosto boljši.
Če mene vprašaš, avto na vodik. Dosti bolj čist kot EV. Majn komcetracije surovin za pogon (opec ali litij).
Tak, sem končal v tej temi. Vsak na svojo stran vleče, drugega poslušat noče. Bom cajt drugač zabil 😎
Medtem ko tukaj potekajo bolj in manj plodne debate lahko iz prve roke povem, da imajo Švedi v ulicah posejane polnilnice pred vsako hišo ter se veselo vozijo z elektriko. Pri nas pa gre karavana dalje 😀😉
350kW?
To pade sistem.
Drugače pa švedi, norvežani in na Aljaski so že imeli pred 20 leti štek doze na parkingih.
To pa zaradi mraza.
Voltage unbalance in the low voltage distribution network is amongst the main power quality issues caused by electric vehicles
Glede na to, da sem peljal že kar nekaj mazd, bi jih uvrstil nekako takole - iz vidika prožnosti motorja in pospeševanja (!!!) - kar se mi zdi za udobnost vožje med bolj pomembnimi faktorji:
1. M6 G192 AT
2. M6 CD150 Ročni AWD, CX-5 G194 AT (tudi AWD)
3. M3 (pred 2018) G120 Ročni, CX-3 G120 Ročni
4. CX-30 G150 AT, M6 G165 Ročni
5. CX-30 G150 Ročni
6. M3 (2019) G122 AT, M2 G75 Ročni
Želim si peljat še M6 CD184 AT in M3 X186 AT.
Po mojem mnenju je 3ka hatchback najboljša izbira v srednjem segmentu (med trenutno vsemi avtomobili na trgu).
Če bi moral kupit suva, bi raje vzel CX-30 kot CX-5.
Je pa od te hinavščine ena korist. Veliko delovnih mest. Na račun tega, da "z drekom brišemo rit", delo zaradi dela. Električni avti namreč še zdaleč niso ekološki, kar smo videli v mnogih dobrih dokumentarcih.
Resno? Ker so baterije narejene na kitajskem, evropski delavci v tovarnah ICE izgubljajo službe. Tudi druge firme trpijo, ker ima ICE mašina dosti več delov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Primacy 4. So nad 30°C in 180km/h kot da bi po ledu vozil. Od novega.
Nemci imajo iste izkušnje.
4 leta jih vozim. Letos se je začel pojavljat slabši oprijem v krožnih. Ni krizno še in daleč od tega, kak je drsel Toyo Proxxes.
PA4 ali A4?
Ker Pilot Alpin so nizkopresečnih dimenzij.
Jaz imam PA5.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani