Ne pozabit na venturijev efekt, kjer se pri zni?anem avtu zmanj?a prostornina prostora med karoserijo in tlemi, kar v primerjavi z navadno visokim avtomobilom pomeni povi?anje hitrosti zraka pod vozilom in s tem zmanj?anje tlaka, kar posledi?no pomeni, da se avto bolj dr?i tal. Ampak vse te sile zaradi vi?je hitrosti zraka pod karoserijo pove?ajo trenje in seveda sila pritiskanja avta k tlom je treba nekje vzet zato bi osebno veliko prej rekel, da je zni?an avto po?asnej?i od normalno visokega ne glede na manj?i ?elni presek se pa bolje dr?i ceste.
Ne bi smel bit tolk razlike ne glede na konje. Probaj jo en tank vozit tako kot si Laguno po mo?nosti samo na bencin, da vidi? a je morebiti avto slabo nastavljen al pa je kak drug feler.
Ne vem, sam meni se zdi, da vsi, ki smo kupili nove Mazde nismo imeli nekih izrednih stro?kov (?ele kasneje pri par 100kkm), vsaj kolikor se spomnim. ?e je bilo kaj narobe je blo po?timano v garanciji.
Kar se pa ti?e stro?kov pri avtomobilih iz druge roke pa je vedno stvar sre?e in ve?no vpra?anje realnosti podatkov oziroma kako je bil avto vo?en pri prej?njem lastniku. Nih?e ne ve al je bil avto teran mrzel, pregret uga?an, mogo?e je kdaj zakuhal, itd itd. Ampak to se ne ve pri nobeni znamki tako, da je nakup rabljenega vedno neka svojevrstna loterija. :ne vem:
gps tud laze, je pa se najbolj tocen v primerjavi z drugimi
Na ravni cesti je izredno to?en a takoj, ko gre cesta v ovinek ka?e premalo oziroma bolj kot je oster ovinek bolj se zla?e.
Hitrost meri namre? na intervale in na odseku loka ovinka med eno in drugo meritvijo vzame samo tetivo se pravi le hitrost, ki jo izra?una po najkraj?i poti med dvema to?kama na kro?nici namesto obodne hitrosti (tangencialna hitrost), kot bi bilo normalno za pri?akovat.
Z drugimi besedami avto po ovinku v istem ?asu prevozi ve? poti, kot ?e bi ovinek sekal in s tem skraj?al pot in GPS meri kot da bi avto ovinek sekal ne pa da ga lepo zvozi. Se pravi ve? prevo?ene poti po kro?nici ovinka v istem ?asu pomeni vi?jo oziroma resni?no hitrost napram tisti, ki jo zra?una GPS zgolj s prera?unom najkraj?e razdalje med dvema meritvama ulomljeno s ?asom, ki jo porabi.
1.) ?irina gume - tvoje 18-ke so 2 cm ?ir?e od 16-k, kar pomeni prej?nje splavanje
2.) Globina profila
3.) Oblika profila
4.) Kvalitea same gume
Predvsem to zadnje ne more? pri?akovat, da bo? od poceni gum imel vrhunske zmogljivosti. ?al ne gre in s ceno pa? nastanejo kompromisi in verjemi, ?e bi bile gume vrhunske na nivoju premium znamk in modelov bi tudi cena Federal gum bila v tem segmentu.
Hehe tud moj fotr je dobu polo?nico za astronomskih 56km/h... res je zlo?inc, jaz se ga bom kr odpovedal pa tako varen in previden voznik je. Zdej vem od kod sem jaz divjak, ?e je pa fotr ?e huj?i - mater Lojz kje si, da bo? tole na?o ktriminalno divja?ko familijo v red spravu.
To sem pred ?asom isto spra?eval na forumu a.com in odgovor je to?no tak kot gaje napisal Jures.
Na?eloma nekje v bli?ini znaka je tudi rde?e pobarvan del ograje, ki ja samo nataknjena na nosilce in se jo da enostavno odstranit za intervencijska vozila.
Za nas obi?ajne voznike pa ta znak niti ograja ne prideta v po?tev.
nimam sicer neposrednih dokazov in se mi jih zdele tud ne da iskat, ampak pomojem so vsi ti motorji Fordovi, al pa ?e ve?, da jih tud Ford nekje kupuje (PSA?). vsi imajo namre? identi?ne kubature, to je prvo. PRav tako mo? (2.0 140 KM, 2.2 180 KM, 400 Nm). Prav 2.2 motor je na veliko promoviral Ford v Mondeu in glej ga zlomka, ?ez leto dni se pojavi ?e v Mazdi. Enako je bilo z 2.0 motorjem, le ?e kako leto ali dve prej. Ista mo?, isti navor, isti kubiki. ?e je na ma?ini plastika Mazda to ?e ni Mazdin motor.
Lahko sicer, da ?ivim v zmoti, a jaz pravim moji mazduri kar Ford v kimonu
Ker ?e vedno ne verjame?, da nima? prav je tukaj nekaj podatkov tako o enem kot o drugem motorju:
2.0 diesel
Mazda : Ford
prostornina - 1998ccm : 1997ccm
kompresijsko razmerje - 16,70:1 : 17,90:1
razmerje med presekom valja in hodom valja - 1 : 0,97
Najvi?ja mo? - 140KM pri 3.500/min : 140KM pri 4.000/min
Najvi?ji navor - 330Nm pri 2.000/min : 320Nm pri 1.750-2240/min
2.2 diesel
Mazda : Ford
prostornina - 2184ccm : 2179ccm
kompresijsko razmerje - 16,30:1 : 16,60:1
razmerje med presekom valja in hodom valja - 0,91 : 0,89
Najvi?ja mo? - 185KM pri 3.500/min : 175KM pri 3.500/min
Najvi?ji navor - 400Nm pri 1.800-3.000/min : 420Nm pri 1.750-2750/min
Kot vidi? je razlika med motorjema kar precej?nja tako, da mi ni jasno od kod tebi, da gre za iste motorje pri obeh proizvajalcih saj sta razli?na tudi ?isto po tehni?nih specifikacijah.
Pri ?isto zadnjih 2.2 motorjih je razlika ?e bolj o?itna saj so pri Mazdi zmanj?ali mo? na 180KM pri Fordu pa pove?ali na 200KMin navor na 450Nm.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni ?ist naravnost, mal je padca, ker ?e ne Krka in Sava ne bi mogli dol te?t ampak vseeno ni tolk padca, da bi tolk vplivalo na top speed.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani