?e je za?ela utripat iz ?istega mira je to 99% da je to to. ?e pa je najprej stalno gorela potem pa za?ela utripat je pa nekaj narobe z regeneracijo.
Mi je pa en drug podatek v tejle zgodbi v?e? - Mazdasch je prevozil ?etrt milijona kilometrov pa z DPF-jem kot ka?e ni te?av, kar je zelo razveseljujo? podatek za vse, ki razmi?ljamo kako se bo DPF obna?al po par 100kkm.
Normaln ni ker na za?etku (par mesecev) tega klepanja ni bilo...
Je pa res da ima avto ?e 240kkm in bi ?e moral delati veliki servis..
Druga?e mi pa lu?ka ni gorela,takoj je za?ela utripat,to me ?udi..
Mogo?e je napaka?Aja olje sem menjal pred kratkim tako da ga ne more biti do fula..
Pa moram nujno na uradni servis?
Hvala,
Ivan
Po moje ti utripa ravno zaradi tega, ker si ?el ?ez kilometre predvidene za servis in je potrebno resetirat servisni interval. Naj ti nekdo naredi reset al pa ?e bolje, naredi servis pa ma? pol mir pa nobenega strahu, da bi kak jermen odletu.
Hehe, ampak klele gre? do njega, ga resno pogleda? in re?e?, ?e je sigurno nekaramboliran. Pol mu pa sam poznavalsko pove?, da se iz aviona vid, da je havba menjana in na novo ?trihana.
Ko smo pa ?e glih pri omejitvah je zanimivo, da je recimo c. na Brdo (mimo pizzerije Azur) po zadnji preplastitvi odstranili omejitve 40km/h. Prej?nji teden pa so veleumni umetniki postavili premi?no tablo, ki prikazuje hitrost in so jo nastavili na 40km/h. Se pravi, ?e se vozi? po pravilih 0d 41km/h do 50km/h ta tabla veselo mi?ika in opozarja, da si prehiter. WTF, kako ?e se vozi? po pravilih?
Hudo je ?e samo to, da tist, ki se ukvarja z varnostjo niti ne pozna osnov ZVCP-ja in ?e dodatno mede udele?ence v prometu.
Lepo pi?e, da od Brdnikove, do ve?ne poti. Ta cesta na?eloma nima imena se pa za?ne na semaforju, pre?ka potok Glin??ico in takoj ?e PST ter skozi gozd do kri?i??a z Ve?no potjo.
ta cesta nima omejitve 40km/h razen na ovinku takoj pri mostu ?ez Glin??ico, kjer je bilo v?asih zelo drse?e in mislim, da je tabla tam res bila.Nato so ovinek popravili in ?e se ne motim je tudi tabla ?la.
Sej po moje mu ni problem it pe? 100m bolj je problem v takih primerih, ?e ne more? k bajti, kje bo? avto pustu. ?e je sneg itak ni nikjer placa in pol tistih 100m hitro rata precej ve? predno najde? plac za svoj pleh pa da ni v napoto drugim, sploh pa plu?nim slu?bam.
Hehe, kake bu?e so ti prodajali - pa ne da si jih kupil ?
Druga? je pa sistem ?ist dober in naredi to?no to kar je mi?ljeno brez kompliciranja tako kot pri Renaultu.
Bistvo je, da te opozori, da je v eni izmed gum nekaj narobe. Vse ostale nadgradnje tega sistema so le nepotreben overkill. Mislim, da pri ?tirih kolesih res ni problem najdt gumo, ki zgublja pritisk in res ne rabi? vedet kje se ta nahaja.
Sploh po tem kolk te?av sistem pri Renaultu povzro?e, ?e ho?e? sam menjavat kolesa med seboj.
?e sem prav razumel si dal senzorje dol in jih nadomestil s klasi?nimi ventil?ki ?
Te ventil?ke s senzorji si nato imel pa? zlo?ene v prtlja?iku, ko si se peljal domov in sistem jih je pa? normalno zaznaval zato ni javljal napako, da mu manjkajo saj so bili v avtu
Je pa res, da ?e se ne motim delajo na razliko v tlakih tako, da ?e pride do odstopanja enega izmed senzorjev za mislim, da ve? kot 0,4-0,5 bara med najvi?jo in najni?jo vrednostjo, ki jo bele?ijo posamezni senzor ?ele javi sporo?ilo.
Vozim Mazdo 6 in Golfa VI pri tem, da imam na mazdi narejenih dobrih 30kkm ve?. Oba avta sta vo?ena pribli?no enako pa je nao beh tudi pribli?no enako raznoraznih obtol?enih pikic tako, da ne bi rekel, da je razlika v kvaliteti lakiranja vsaj med tema dvema ne.
Kar se pa ti?e popravil ti pa res priporo?am uporabo korekturne brave in prilo?enega laka. Ja se vidi, da je popravljeno ampak bistveno manj kot pa ?e ni. Sploh pri udarcih kamen?kov, ki so tako mo?ni, da razkrijejo pleh, tako, da je zelo priporo?ljivo ?im prej narediti korekturo in za??ititi plo?evino.
Dobi? pa v tistem paketu za korekturo tudi kovinsko ??etko s katero najprej iz pikice previdno odstrani? rjo (pomagaj si s pove?evalnim steklom ali si dobro naredil). Vse skupaj o?isti? nato da? gor barvo ampak ne preve? saj bo ?el nato ?ez ?e lak. Ko se posu?i po kakih parih dneh previdno zbrusi? z najbolj finim vodobrusnim papirjem (tukaj res pazi, da ne zbrusi? tistega kar no?e?) nato pa ?e spolira? s polir pasto in drugimi politurami.
Dela ni tolk velik se pa spla?a - s?asoma pa ?e ti ta popravila niso v?e? pa da? lahko vse skupaj lakirat k li?arju.
Jst povem po pravic kolk mi ?re. Po mojem ob?utku je to pa? preve?. Ne glede na vsa dejstva. Evo ravno v?er iz Linza - spet 880 km, po BC 7,8. Tempomat na 150. Res pa je bilo po tankanju 7,5, ko sem zra?unal.
Nikoli nisem rekel, da pi?e? neresnice glede svoje porabe, ker od tega res ne bi imel ni? ne ti ne jaz. Tudi moje mnenje je, da je tvoja poraba previsoka in da nekaj ni ?isto tko kot bi morlo biti. Moje mnenje je da ima? nek feler, lahko tudi na DPF, ki se ti ali prezgodaj vklaplja ali pa ?as regeneracije traja predolgo in zato ti toliko dviguje povpre?je.
?e mene osebno vpra?a? ti po moje serje kak?en ERG ventil ali pa je napa?na prebogata me?anica in ti spu??a preve? saj. Tega seveda ne vidi?, ker ti jih prestre?e DPF se pa ta zato prej zaba?e in spro?a regeneracijo v bistveno kraj?ih intervalih.
Po tistem kar si ti napisal kako vozi? bi tvoja poraba moral biti na omenjeni relaciji med 6 in 6,5 litra (razen ?e goni? konstantno ve? kot 150km/h), druga?e v normalnem povpre?ju pa okoli 7 litrov ali raje kak deci pod.
Verjemi da je HDI veliko pred vsemi, ne vem zakaj ma? toliko proti a HDI je pionir na tem podro?ju.
Se pravi, ?e prav razumem 35 uporabnikov pri Peugeotu in 44 Pri Citroenu la?e o svoji porabi in bi moral biti precej ni?ja :ne vem:
Oziroma cca 400 uporabnikov ?estic la?e, da ima tolk nizko porabo. Sorry ampak sem ?ist zbegan kaj bi radi nekateri povedali.
Meni osebno, ?e pi?e povpre?na poraba vseh uporabnikov z dolo?enim avtomobilom in tipom motorja se mi zdi, da je to dale? dale? najbolj to?en podatek kolk tak avto realno porabi. Tukaj zginejo vse anomalije dolo?enih ekstremnih vo?enj v plus ali minus saj bolj kot je vzorec velik bolj to?en je podatek.
Al jest karkoli ne razumem? Pa seveda se pogovarjamo samo in zgolj o porabi, nobenih drugih zadev ni tukaj omenjenih (vsaj z moje strani ne). Hotel sem pa samo z zelo mo?nimi DEJSTVI in PODATKI pokazat kaj je res in ne neke ?ank debate v stilu: "men pa BMW 330D pije 5,9 litrov, ?e ga teram" ipd.
Se sploh ne kregam ampak se mi zdi nerazumljivo, da dam podatke realnih uporabnikov (ne neko fiktivno laboratorijsko testiranje) pa se jim ne verjame medtem, ko po drugi strani pa je brez argumentov in podatkov dovolj le beseda, da je nek podatek tak?en in edini relevanten, da je mazdin diesel po?re?en, HDI, TDI pa ne vem kaj ?e vse so pa ?isti ?parov?ki :ne vem:
Hdi je verjetno referenca vsem za porabo (zato se tudi prodaja v veliko tujih avtih) tudi mazdi (mazda 3).
Ampak vse ostalo okoli Hdi ja (elektronka, podvozje, dizajn ) je bolj za k...
jaz sem vozil P307 hdi - 2 x crknila turbina, P407SW - ma?ina res malo porabi z mojo voznjo 6L, sedaj TDI 7-7,5L povpre?no (pa res ne pazim ampak uzivam v voznji, ker ?e ho?em TDI ?re manj kot 6 ))
Samo koliko problemov pa sta imela oba pugija da je za pop....
Pa dobr no... od kje ta fama okol porabe, da so ne vem neki HDI-ji pa JTD-ji TDI-ji ne vem kaki ?parov?ki napram Mazdi. Spodaj podani podatki so od uporabnikov www.spritmonitor.de in mislim, da je to najbolj realen podatek v nekem povpre?ju, ki se tudi najbolj pribli?a tistemu kar se v resnici dogaja pri primerjavi avtomobilov v istem razredu, da ne bi bilo me?anja hru?k in jabolk.
Je pa ta Galoona ?e v osnovi na benz o?itno ful ?parovc, re?mo da je skoraj enakopravna mazdam dizl! :ne vem:
Ajoj, pa kdo bo to odpelu k si ?e tolk nalo?u.
Ne more? primerjat tvojo relacijsko vo?njo po lokalnih cestah z nekom, ki vozi po AC ali po mestu z veliko speljevanja in ustavljanja. Pri enakem na?inu vo?nje verjemi, da je vsaj 1,5 litra razlike z LPG pa ve? kot dva litra.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mi je pa en drug podatek v tejle zgodbi v?e? - Mazdasch je prevozil ?etrt milijona kilometrov pa z DPF-jem kot ka?e ni te?av, kar je zelo razveseljujo? podatek za vse, ki razmi?ljamo kako se bo DPF obna?al po par 100kkm.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani