No jaz lahko pi?em samo dobro - v kempu mi nikoli ni treba pla?ati drugega avta (?e kartico za rampo dobim, pol pa samo resetirajo )
V Rovinju so vso literaturo, prospekte itd pripravili v sloven??ini, skratka prav veseli so nas, ker jih 'podpiramo' poleg trume nizozemcev.
Se pa seveda povsod najdejo 'posamezniki'
Pa mislim, da je tud tako da ce si sam agresiven se kmalu vrne...kolikokrat beremo v cajtngih da so se doma?ini spravili na slovence na pla?i - ja dajte raj? napisat kaj so pa na?i prej delali?
Zdaj se bo g.Lojz razpisal, da ga je lih v?eraj 200 ?gal proti Krki v slu?bo po regionalki pol boste pa vidl! Aja pardon, to bo napisal ?ele jutri dopoldne ker je na internetu samo v ?asu slu?be, oziroma ves ?as ko je v slu?bi.
Sej ?e mal pomisli? je to v bistvu idealna zadeva, da se zdaj prodajajo vinjete za kraj?e obdobje saj se bodo prepre?ile tele goljufije. Komu bo? pa lahko prodajal tedensko vinjeto za 15?, ?e ji je datum ?e pretekel. Mese?no pa glih tko saj ko bo pri?el nazaj bo itak ve? kot pol vinjete ?e mim, pa mu noben ne bo dal 15? zanjo saj za ta denar lahko dobi 7 dnevno.
Po moje se ne bo noben ve? fukal s takimi mahinacijami, letne pa tud ne bodo kupoval za 95?, ?e je do konca leta sam ?e 6 mesecev.
Dobr, da so polletno ukinil, res dobr, da je EU pritisnila na nas za skraj?anje veljavnosti vinjet - vsaka ?ast, res lepo skrbijo, da bodo EU dr?avljani bolj po?teni do Slovenije in na?e ureditve cestninjenja AC-jev - hvala EU in italijanski komisar. 3x hura.
Sigurno so vso zadevo pre?tudirali in pri?li do zaklu?ka,da pri nas pa ?e ne bo nih?e od tujcev goljufal.
Medtem, ko so Hrvatje odprli dvosledni promet v obe smeri, Slovenija:
Za?etek poletnih del na primorski avtocesti
Dars poziva k strpnosti in razumevanju
Na primorski avtocesti se bodo jutri za?ela obnovitvena dela, ki bodo potekala do konca julija. Zapore bodo postavili tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici.
Zaradi del na odseku Razdrto-Seno?e?e, pri razcepu Nanos, bo promet preusmerjen na drugo polovico avtoceste, kjer bo v dol?ini pribli?no treh kilometrov potekal po treh zo?enih pasovih, dva v smeri Kopra in eden v smeri Ljubljane. Vrednost obnovitvenih del na tem odseku, zgrajenem v obdobju 1989-1995, je 960.000 evrov.
Zaradi zgraditve navezave hitre ceste prek Rebernic na razcep Nanos bo do konca julija, ko bo Dars novozgrajeno hitro cesto prek Rebernic predal prometu, zaprt izvoz/uvoz Nanos, promet pa bo voden po glavni cesti skozi naselje Razdrto in se bo prek priklju?ka Razdrto navezal na avtocesto Ljubljana-Koper. Tovorni promet bo iz smeri Postojne proti Vipavi voden prek priklju?kov Postojna oz. Seno?e?e, v obratni smeri pa tudi prek priklju?ka Razdrto.
Na drugem koncu, pri Vipavi, bo gradnja navezave na obstoje?o hitro cesto Vipava-Vrtojba trajala pribli?no dva tedna.
Viadukt Ravbarkomanda ?e obnavljajo
Na primorski avtocesti bodo tako od ponedeljka dve delovi??i, saj obnavljajo tudi viadukt Ravbarkomanda. Zapora smernega vozi??a proti Kopru prek viadukta bo trajala predvidoma do 12. julija.
Dela tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici
Dars bo danes za?el postavljati zapore tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici, na obmo?ju priklju?ka Vi?. Zaradi del bo promet v dol?ini pribli?no nekaj ve? kot pol kilometra potekal po dveh zo?enih prometnih pasovih v vsako smer in ob omejeni hitrosti vo?nje, najpozneje do konca avgusta.
Dars poziva k strpnosti
Ker se zaradi del ob?asnim zastojem v poletnih mesecih ne bo mogo?e izogniti, Dars poziva voznike k strpnosti in razumevanju, saj so obnovitvena dela namenjena prav njim. Poziva jih tudi k upo?tevanju prometne signalizacije in prometnih predpisov.
?ivela vinjeta!!!!!!!
ZA vse, ki se nimate Vinjete, to verjetno poznate, a sedaj se se 2x bolj spla?a. Tujci, ki so prepeljali SLO s polletno jo prodajajo ceneje po uporabi:
@Madmax... o?itno bere? zelo selektivno ali pa mojega zadnjega maila sploh nisi prebral, ker ?e bi prebral bi videl, da nikogar ne zagovarjam ampak vseeno je potrebno vedeti dolo?ene zadeve predno se spravimo kar takole pav?alno kritizirat in primerjat hru?ke in jabolka.
Za primerjavo da? predor, ki je po modernih varnostnih standardih izjemno vpra?ljiv saj gre ze enocevni dvopasovni predor, katerih se v Slovenije ?e dolgo ?asa izogibamo saj so za promet preve? nevarni ob gostoti prometa na slovenskih cestah. Sicer pa lepo pove podatek, da je dnevni pretok na tem norve?kem tunelu cca 1000 vozil na dan. Toliko jih gre v povpe?ju ?ez ?entvid v eni uri v ?asu poletnih dopustov pa ?e veliko ve?.
Primerjava v ceni tudi ni na mestu saj ?e upo?tevmo inflacijo ta cena 107m? zraste na 170m?, ?e bi bil zgrajen v istem letu kot predor ?entvid.
Zdaj pa tisto bistvo zakaj se je cena ?entvida tako drasti?no pove?ala. V prvotni dokumentaciji je bilo dogovorjeno, da bo ?lo za "enostaven" dvocevni predor s po dvema pasovoma v vsakem. Zaradi geolo?ke sestave in geostati?nosti terena, tektonskih prelomnic, ki te?ejo to?no peko trase tega predora je bila to dale? najbolj?a re?itev.
No in tukaj pa nastane problem. Zaradi nekaterih lokalnih interesov ter interesov dolo?ene skupinice ljudi so projekt naknadno spremenili in to ne malenkostno ampak za tak tip gradnje je to drasti?na sprememba. Naenkrat so ?eleli ta predor povezati s celov?ko cesto in to kar z dvema priklju?nima cevema in zdru?itvijo v samem predoru.
Zaradi varnosti pri takih zdru?itvah cest je bilo nujno, da je vsaka cev iz dvopasovne ratala tripasovna, kar je verjetno jasno, da to pomeni bistvno pove?anje oboda loka predora, ki je na tem terenu zaradi stati?nosti in nestabilne geolo?ke sestave precej bolj zahteven projekt. Ampak to ni ni? z dejstvom, da je potrebno na sti?i??ih teh priklju?nih tunelih naresti tako imenovane priklju?ne kaverne, kjer dosega pre?ni presek predora skoraj 350m2, kar bo potrdil vsak gradbenik, da je to eden izmed in?inirskih podvigov.
Zaradi vseh teh dejstev pa je ?la cena gradnje v nebo, kar je neuki javnosti nekaj nezasli?anega in glavni vzrok za pljuvanje preko gradbenega barona zidarja in SCT-ja. Ampak ne Zidar in ne SCT nista spreminjala na?rtov tako, da glavna "krivda" le?i nekje drugje in v mojem prej?njem postu se to?no vidi kje.
Bodimo po?teni in ?e ?elimo kritizirat, dajmo s prstom pokazat na prave krivce ne pa da blejemo kot ovce v isti rog in dopu??amo, da se glavni krivci skrivajo po svojih luknjah in si manejo roke ter smejijo ob misli kako so neumni folk spet speljali v napa?no smer.
Postavlja se tudi vpra?anje zakaj je bilo geolo?ko dolo?anje sestave tega hriba tako zgre?eno in se je nato pri vrtanju izkazalo za precej bolj problemati?no vklju?no s podzemnimi zajetji vode tako, da je enkrat tekom gradnje tudi zalilo eno izmed predorskih cevi.
V glavnem: zanimivo kako vsi dajemo slovensko gradnjo v ni? ampak kako je mogo?e potem, da so italijanski gradbinci kot so Vidoni in Graseto na razpisih le malenkostno cenej?i od na?ih na koncu imajo pa vsi cel kup dodatnih stro?kov in aneksov. In vse to se dodatno pla?uje ... zakaj? Zato ker imajo vsi vpleteni od tega korist. Predvsem pa tisti, katere smo pooblastili, da v na?em imenu upravljajo dr?avo.
Saj ravno v tem je poanta,da so vsi za?etni izra?uni ponavadi precej nizki in so od ponudnika do ponudnika
ponavadi le par deset jurjev razlike.Le kje in kako vedno eni in isti pridejo do malenkost ni?je
cifre?Tudi pri "na?em" predoru skozi Markovec se spet vse zapleta,ker niso dobili ta pravi dela in se je spet vse zavleklo.
Zanimivo mi je,da tej na?i vrli gradbeniki nikoli ne dobijo nekih odmevnih poslov v tujini-naj si ogledajo gradnjo tunelov tam ?ez in se u?ijo.Le zakaj ne "gre" skozi njihova ponudba??
Sicer ne grajamo vsega kar naredijo smo pa sami videli par njihovih cvetk in klo?arijo pri gradnji in za kak?no ceno.
Ni vsega kriva prej?nja oblast (ker kak?ne ta sedanja klati,to bo ?e veselo) ampak preveliki ?epi nekoga.
In pri nas je na ?alost vse preve? hla? z preterano velikimi ?epi.
Boss ponavadi se strinjam z tabo, ampak tukajle si pa tako zelo mimo ustrelil da nebi mogel bolj.
To kar si napisal je samo eden od izgovorov z katerimi nas fila na? gradbeni lobi & friends, pa da nebo? mislil da blebetam kar nekaj v tri dni, si poglejte kako se stvarem stre?e v ravno tako hriboviti de?eli (z ?e bolj neugodno klimo kot je na?a) Norve?ki.
predor Laerdal (Norve?ka) med Oslom in Bergnom:
Najdaljsi cestni predor na svetu meri 24,5 Km ...zaradi te dolzine so naredili 4 t.i
votline barvne svezine zaradi psihicne obremenitve voznika. Predstavljajte si voznjo
24,5km z normalno osvetlitvijo (zgornjega dela tunela). Predor so gradili od leta
1995 koncali so ga leta 2000... gradnja je stala 1082 milijonov NOK (Norveskih kron)
kar pomeni 107 milijonov ?
Na primer nas ?entvi?ki tunel naj bi stal 135 milijonov ? za 2x 1km cevi!!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni je v?e? usnje-povsod.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani