To ni Slovenija kjer se totalke vozijo po cesti, v tujini se totalke uni?i takoj! ?e prej pa sprozijo vse varnostne zadeve ala airbag da jea ne bi kdo ?ravfal ven in da se med stiskom ne vzgejo.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja, sej sem bral tiste topice pa vseeno nisem ?ist po?tekal kaj je najbolj?e..
Rabim navigacijo (vseeno kak?no in od koga), videl sem neke slike mazde 6, kjer je na armaturki v predalu za rokovice navigacija (predal je bil seveda odprt), pa me zanima kako je s tem.
Druga varijanta pa je (kot razumem), da kupim Garmina, ga prilepim na ?ipo in je to-to.. Kako pa to izgleda, kolegi pravijo da je dost "?e?ko" pa tudi ?ipa je kar precej pod kotom..
?e vam ni odve?, kaj mi priporo?ate?
Thx
p.s. aja, pa ?e to: rabim tudi zadnje parkirne senzorje (majhna parkiri??a med bloki) in pa kak set za prostoro?no telefoniranje.. Pri Garminih sem videl, da imajo Bluetooth povezavo, tako da s tem potem lahko ?e prostoro?no telefonira?.
p.p.s. nisem najbolj tehni?en tip, potem pa je takole
Jaz imam garmina na sesek, pa sploh ni ?e?ko, ?e nosilec imam stalno na ?ipi, pa umikam samo napravico...
Glede kota se ne sekiraj - nastavek vrtis za 360 in nastavis kot je treba, pa tudi garmin nuviji so tako majhni...
Prednost garmina:
- cenejsi
- prensoljiv v drugi ali naslednji avto (celo motor)
- poprej si lahko na racunalniku vse waypointe nastimas
- adriaroute za jugo
- preverjena svetovna varianta
Prednosti vgradnje enote
- brez kablov
- izgleda profi
- potrebne dodatne karte (ki niso problem)
sam se moras odlo?iti kaj ti je uporabnejse in za keri denar bi ti to delal....
kjer je na armaturki v predalu za rokovice navigacija (predal je bil seveda odprt), pa me zanima kako je s tem.
zdej vem kaj te nisem stekal, predal za rokavice je drugac un pri sovozniku :)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vidim, da ste tu kar mojstri za mazde, tako da bi vas prosil za nasvet.
V kratkem bom kupil Mazdo 6, letnik 2004. V avtu potrebujem navigacijo, tako da sedaj kupujem Garmina. Na kaj moram biti pozoren, najraje bi jo vgradil v predal za rokavice, da ni potrebno, da jo lepim na ?ipo. Torej, kak?nega garmina rabim (je lahko katerikoli model) in kako je z vgradnjo v ta predal oz. kak?na je najbolj?a varijanta za navigacijo v mazdi 6?
Hvala za odgovor in lp
Tole si malo dvoumno napisal, ce jo bos vgradil v predal za rokavice jo ne bos videl, garmini pa so v vecini za na sipo, in ga umaknes v predal ko ne potrebujes.
Obstajajo pa za m6 aftermarket navigacije, ki se skrijejo pod 'loputo' na vrhu sredinske konzole - imas posebej temo v tej debati, daj uporabi search
OK, ?e damo pol butana in pol propana je potem 107385kJ/m3 ali 53186kJ/kg. ?e dr?i tisto, da je gostota pri uteko?injenju 250x ve?ja pomeni, da je to 30450000kJ/m3.
Razlika je torej samo 1% ampak pri idealni poletni me?anici pol butana pol propana in zaradi malo vi?je te?e avtomobila je torej poraba verjetno nekje 3% vi?ja in nekoliko slab?e performance. To je ?isto sprejemljivo.
Ampak ?e je pozimi res notri samo propan (?eprav dvomim - verjetno je le procentno razmerje druga?no) je to 23242500kJ/m3 je pa razlika 25% in za toliko bi morala biti vi?ja poraba. Resnica je pozimi verjetno nekje vmes tako, da bi moralo biti pove?anje porabe za cca 10% pri plinu.
A je to res ali ne naj povejo plina?i
Ne vem - vem samo za ceno
Pa moj primer je edinstven, zaradi direktnega vbrizga (Turbo) jaz vedno so-uporabljam bencin tudi ko na plin preklopi...
Jebi ga se vedno se spla?a....
P.S. Zadnji? ko sem Webasto dokon?al, je bil tank bencina poln in ker nisem imel ravnine za parkirat, nisem mogel odpreti plovca da bi napeljal odvod bencina za webasto (se je bencin vlil ven iz tanka na vrhu)
Sem se vsedel v avto, izklopil plin, naredil relacijo do Kranja s te?ko nogo in potem ni bilo problem odpreti plovca na tanku...
Aallo kopujem stresne nosilce za MAZDO 6 karavan katere kupit kajti 14o evrov so original ampak mislimda obstaja kje cenejsa varianta alli???? hvala ze v naprej pozdrav
Torej, spet jaz. In tu so podatki iz Strojni?kega priro?nika:
kurilna vrednost:
bencin: 30744000 kJ/m3; 42700 kJ/kg
plin: 92970 kJ/m3; 46047 kJ/kg
gostota:
bencin:720 kg/m3
plin: 2,019 kg/m3
(gostota za plin je podana za plinasto stanje in ne za uteko?injen plin)
PAZI! Pri plinu je upo?tevan propan. ?e sem prav razvozlal, je pozimi samo propan, ker ima ni?jo "temperaturo uplinjanja" in je zato bolj primeren za rabo v zimskem ?asu. Poleti dodajajo ?e butan, ki ima ve?jo kurilno vrednost: 121800 kJ/m3.
Pa ?e nekaj mi ne gre v ra?un. Vsi ste omenjali neke blazne prihranke in vsi ste omenjali, da se je poraba malenkostno dvignila (kolikor sem uspel zaslediti, se je v povpre?ju dvignila za 5% - objava 33, objava 44,...). ?e dovolite, bi naredil eno primerjavo, pa dobro spremljajte, ?e sem se kje zakalkuliral:
Moj avto porabi 6,3 l/100 km. Torej bi porabil plina za 5% ve?.
bencin
6,3 l/100 km
plin
6,615 l/100 km
Pri ra?unu je pomembna ?e cena:
bencin
1,158 ?/l
plin
0,649 ?/l
To torej pomeni, da bom za en prevo?en kilometer pla?al:
bencin
0,072954 ?
plin
0,042931 ?
Razlika je torej 0,030023 ? na kilometer. Sem do sem pravilno zra?unal? ?e sem, gremo dalje. Za vgradnjo naprave je treba pla?ati okoli 1500 ? (vgradnja, homologacija,...). Da se naprava odpla?a, je treba prevoziti okoli 49960 kilometrov, ?e se razmerje med ceno obeh goriv ne spremeni. Glede na to, da imam zdaj ?e 40000 km, dodam poleg ?e teh 49960, pa se avto ?e po?asi pribli?a 90000 prevo?enim kilometrom. Pri teh kilometrih se investicija ?ele odpla?a, torej ni ?e nobenih prihrankov.
Je res ra?unica predelovat "star" avto na plin?
Sem kaj zgre?il? Sem se kje zakalkuliral?
?esa mogo?e nisem upo?teval?
Kot prvo starejsi avto, predvsem pa s porabo 6L se ne izpla?a.....
Izra?un je malo narobe, ker se od trenutka predelave ne pla?uje oba bencina - torej razlika je prihranek in ne strosek, kar pomeni da morate od trenutka ko investirate LPG napeljavo 1500? pla?evati toliko manj kot ste napisali na km
Sicer pa ce je star in ima 90.000km je verjetno delal le kakih 10.000 km na leto?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja seveda govorimo o LPG v teko?em stanju saj gostota v plinastem stanju je mislim, da cca 250x manj?a kot v teko?em. Se pravi, da v en tank ne bi spravil niti kilograma plina.
In vse kar sem do zdaj povedal je vedno bilo mi?ljeno liter plina v teko?em stanju saj druga?e primerjave sploh ne more biti.
?e vedno pa nisem dobil podatka kolik?na je gostota plina v teko?em agregatnem stanju saj to je potem bistven podatek koliko "energije" dr?i en liter goriva. Informacijo koliko energije ima ena kila plina imamo ampak kolik?na pa je gostota pa ?al ?e ne in edino iz tega bomo lahko ocenili koliko je poraba s plinom vi?ja od porabe z benzom, ?e ?elimo dose?i enak re?im vo?nje.
Je pa res da je to odvosni tudi od zunanje temperature. Bencin hranijo ves pod zemljo, medtem ko jih za plin BK in ga imajo zunaj v cisternah, in se pozna to pri tankanju v parih litrih pri meni
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tukaj se ne bom strinjal, ker na pumpi nato?im 59 litrov TEKO?EGA plina, se pravi v teko?em stanju, porabljam pa ga kot plin, se pravi v plinastem stanju in ?e imam porabo 10 litrov to ni 10 litrov plina ampak teko?ine, je pa dejstvo da je liter benza liter benza liter teko?ega plina v plinasti fazi pa je precej ve?, je tako ?
Ve? nas je takih.
Js bi kr en 3.7 V6, uvozu iz usa in jo po?u v svojo pa jebesh pol registracijo.
Group buy...vsak 1 dan
nisem jaz nc vprasal v tej temi
pa tud nikakor vam ne gre v glavo (a je tok tezko razumet al kako?) da nisem proti plinu, sem pa proti mazdi 6 z bencinskim 1.8 ali 2.0 motorjem in plinsko instalacijo, ker pol imas se vedno konzervo, ki ne gre nikamor ki ima samo nizko porabo in nc drugega napram dizelskemu CD motorju...
ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd)
V bistvu je to premik teme - smo zasvinjal temo o cukanju traktorja
vir ?lanka: www.butanplin.si
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Avtoplin je me?anica plina butan-propan in se uporablja za pogon motornih vozil. Priznan je kot najpomembnej?i in najbolj raz?irjeni alternativni pogonski vir z ni?jimi emisijami toplogrednih plinov in pra?nih delcev v okolje. Po nekaterih ocenh naj bi bilo v Sloveniji okrog 6000 vozil na plin, kar je bistveno manj od evropskega povpre?ja.
Pri primerjavi avtoplina in bencina s stali??a varnosti velja dejstvo, da je plin varnej?i kot bencin in sicer tako pri po?aru vozila kot pri prometni nesre?i. Pri po?aru plin iz rezervoarja izteka postopoma in gori v usmerjenem ognju, bencin pa se razlije in ogenj takoj zajame celotno vozilo. V primeru prometne nesre?e pa lahko poudarimo ve?stopenjsko varovanje plinske instalacije z elektro ventili in predvsem plinskimi rezervoarji, ki so v primerjavi z bencinskimi bistveno oja?ani in izdelani iz kvalitetnej?ih materialov, ter vsebujejo aktivne varnostne elemente, npr. ventil za nadzor pritiska, ventil za regulacijo iztekanja goriva in ventil za avtomati?no zaporo rezervoarja. Vsak avtoplinski sistem ima vgrajen ventil, ki ob prekinitvi elektrike takoj zapre dotok goriva.
Ugodni vplivi na naravo in okolje
Uporaba avtoplina zni?uje emisije ?kodljivih plinov v okolje in je sprejeto kot zeleno gorivo. ?tudije ka?ejo, da pri predelavi sodobnega vozila na avtoplin dose?emo naslednje rezultate:
Zni?anje u?inkov tople grede:
34% zni?anje du?ikovega oksida
15% zni?anje ogljikovega dioksida
Skoraj ni? emisij ogljikovodikov
Zni?anje ostalih ?kodljivih emisij:
50%-60% zni?anje ogljikovega monoksida
30%-40% zni?anje smoga
Skoraj ni? emisij ?veplovega dioksida
Skoraj ni? emisij ostalih toksinov
Avtoplin ima zaradi svojih karakteristik ugoden u?inek na motor:
- ti?ji in mirnej?i tek motorja,
- doba trajanja motorja se pove?a za okoli 35 %,
- popolno zgorevanje zmesi plin-zrak v cilindrih motora ne vodi do izgub goriva v izpu?nih plinih,
- ve?ja trajnost motornega olja (dlje ?asa zadr?uje lastne karakteristike, ker se ne razgrajuje z bencinom),
- ne dopu??a nastajanja korozije, ki nastane zaradi prisotnosti aditivov, ki se dodajajo bencinu zaradi izbolj?ave njegovih lastnosti, - ?e se ne motim je ?rnamazda napisal to glede dodatnih aditivov - NEPOTREBNI
- podvoji se ?ivljenjska doba katalizatorja in lambda sonde,
- ?istej?i izpu?ni plini.
V katera vozila je mo?no vgraditi plinski pogon?
Plinski pogon je mo?no vgraditi v skoraj vsa vozila na bencinski pogon, obstaja majhno ?tevilo vozil, pri katerih vgradnja ni mo?na (npr. nekatera vozila s turbinskimi polnilniki). Novej?a tehnologija omogo?a vgradnjo v vsa vozila.
Vgradnja je odvisna od vozila v katerega se avtoplin ali plinski sistem vgradi. Glede na obliko in model vozila lahko dolo?imo kak?en rezervoar za avto plin in sistem lahko vgradimo. Za ve? informacij kliknite tukaj.
Vgradnja plinskega sistema najenostavnej?a pri vozilih z uplinja?em, dosti te?je pa je pri motorjih z direktnim vbrizgavanjem in katalizatorjem. Sorazmerno s tem raste tudi cena vgradnje za avtoplin.
Kje lahko "napolnite" avtomobile na plin?
V Sloveniji je trenutno 37 ?rpalk kje lahko napolnite svoj rezervoar. V Evropi je okoli 8000 bencinskih servisov, ki ponujajo avtoplin, od tega jih je samo v Italiji okoli 2000.
?rpalka za avtoplin je na voljo tudi na:
Verov?kova 70, 1000 Ljubljana, delovni ?as: od 7 - 19. ure
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A ni zanimivo da se vsi drazijo za isti znesek.... le zakaj
Opolno?i se bodo podra?ili naftni derivati: dra?ji bo tako bencin kot dizel in kurilno olje. Gibanja cen nafte na svetovnih trgih so bila v preteklih dveh tednih namre? na vi?ji ravni kot prej.
Naftni trgovci cene goriv izra?unavajo na vsakih 14 dni po modelu, ki temelji na gibanju borznih kotacij cen naftnih derivatov na svetovnem trgu in na gibanju te?aja dolarja.
Nove cene za liter:
Neosvin?eni 95-oktanski bencin: 1,158 evra (dra?ji za 0,042 evra).
98-oktanski bencin: 1,176 evra (dra?ji za 0,041 evra).
Dizelsko gorivo: 1,096 evra (dra?je za 0,042 evra).
Kurilno olje: 0,655 evra za liter (dra?je za 0,043 evra)
Konec preteklega tedna je ameri?ka nafta sicer dosegala 82 dolarjev, severnomorska nafta vrste brent pa se je ustalila pri 81 dolarjih za sod. Kot je ?e poro?al Radio Slovenija, se je cena nafte pretekli teden zavihtela tudi skoraj na 83 dolarjev za sod, kar lahko pripi?emo predvsem mrzli zimi na severni polobli.
A je ?el plin dol? sem ze pozabil...a ni bil 0,665?
0,649 EUR /L
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz na servisu na Trzaski nimam problemov - spet vsaj odgovarja za svoj del, tvoj serviser ne bo diral plina in obratno. Poleg tega sem ze 2 garancijski zadevi po vgradnji delal brez problema - menjava lu?i in TCS lu?ka (ki se je samopopravila na koncu, ampak servis je podpiral morebitno popravilo)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kakorkoli, SMS med voznjo je prepovedan! Ko se ustavis mas pa za to telefon...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani