Mi smo se preselili dol na 'polje' ampak Krajevna skupnost z John deerejem skoz pluzi - te dni vsake 3-4 ure, svaka cast, medtem ko je glavna obcinska cesta bolj tko....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V Swiftu je parrot MK9000 ce se ne motim in zelo dobro dela predvajanje muzike s telefona, res dobro - no sej ze sound v swiftu ni slab, saj uporablja original zvocnike ampak prenos preko BT je tudi vazen
Nima imenika ima kot receno on/off pa volume + izgovori ime klicanega kot je v imeniku.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se ti zdi? Ne vem zakaj so ama res vsi motorji, ki jih nudi Mazda enake kubature in deloma tudi enake mo?i... Jaz mislim, da je to vse Ford, vsaj osnova. Morda so narejene kake optimizacije, kaka druga pumpa, ventilator in je to to. Saj ve?, nekateri pravijo, Mazda je Ford, preoble?en v kimono.
Ford je PSA....1.6, 2.0 je HDI medtem ko je se zadnji borec 1.8 115KM od Forda, vendar prenova focusa je tukaj....
Zanimivo kako fordove komercialne ma?ine izginejo:
Ne pozabi pa da imajo vsi ti motorji ze sedaj v prodajni razli?ici veliko rezerve, na trg se ne da ve? zadnje verzije, ker je stalno treba v prihodnosti ponuditi ve?, cena pa ne sme rasti.
Zatorej proizvajalci pazijo, da imajo za naslednji korak prostor.
Drugo so ?vabi, kjer kupce zanima predvsem ?tevilka (una v KM ne v ?)
Zdi pa se mi da so pri dizlih francozi povozili vse....in ostali se jim prilagajajo, Ford je ze l.99 zdruzil moci s PSA grupo, kot kaze se pocasi tudi Mazda spogleduje z njimi (CX7 dizel je prvi)
Ni motorja kot francoski, ki ne bi dal najbooljse zamerje moc/poraba - smesno pa je da prav za svoj motor ne znajo narediti elektronike...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To je res... vcasih je pa fajn, ce imas lahko tudi imenik... da vidis, kdo klice..
Jaz recimo nimam vedno mobilnika v stojalu in takrat, ko je v zepu, ne vidim, kdo me klice ... Smo ze tako razvajeni, da po stevilki skoraj nobenega ne poznamo vec ...
Za to pa obstajajo tipska zvonenja po klicatelju, ali pa celo izgovor imena
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Khm, kritike najmocnejsega dizla (delovno polje) - moram re?t da je blo enako v Mazdi 5 od 2000-3500 te sune, ostalo bolj v prazno
Test: Mazda6 sport CD185 GTA
Nasmejani razvajeni Nemci
Mazda je imela ?e pri prej?nji generaciji ?estice veliko uspeha z dizelskima agregatoma. Vendar Nemcem, ki radi drvijo po svojih 'autobahnih', to ni bilo dovolj. Mo? 103 kilovate enostavno ni omogo?ala dovolj hitrih pospe?kov, ko so se po?asne?i kon?no umaknili z levega pasu, zato je bilo potrebno ponuditi novi agregat.
Novi dizelski motor je trenutno tudi najmo?nej?i motor v ponudbi.
Novi agregat z 2,2 litra delovne prostornine tako predstavlja vrh ponudbe. Ne le dizelske, saj v tem trenutku tudi med bencinskimi ni zmogljivej?ega motorja od tega, ki ima 136 kW (185 KM). S tem je Mazda dohitela in v nekaterih primerih celo prehitela konkuren?ne limuzine srednjega razreda, saj so zmogljivosti kar naenkrat postale zelo spodobne celo za razvajene Nemce. K mo?nemu motorju se krasno poda tudi paket opreme GTA, ki s ?tevilnimi dodatki na zunanjosti (?portna prednja maska, odbija?a in pragi) in18-pal?nimi kolesi pusti vtis velike privla?nosti. Jasno, mazda6 je ?e v osnovi oblikovana dinami?no, saj so Japonci ?eleli tudi z obliko pokazati, kateri vozniki bodo nad njo najbolj navdu?eni. Privla?ni sta tudi izpu?ni cevi na zadku, ki nakazujeta, da gre za mo?nej?i motor.
Kljub sodobni zasnovi in bolj ?istemu izpuhu pa smo vseeno pri?akovali ve?. Lahko bi bil namre? bistveno bolj odlo?en v nizkih vrtljajih. ?e ga ne zavrtite vsaj do 2.000 vrtljajev, boste sprva celo mislili, da je mo?i krepko manj kot pi?e v tehni?nih podatkih. No, vse se spremeni, ko kazalec na merilniku vrtljajev pride do omenjene ?tevilke. Gnani kolesi se zaradi obilice navora ?elita zavrteti v prazno, s ?imer se nekoliko poslab?a tudi vodljivost, vendar je pospe?evanje zelo dobro ob?utno. ?al pa se veselje spet kon?a ?e pri 3.500 vrtljajih, ko motor dose?e najve?jo mo?. Torej, za hitro vo?njo boste morali tudi veliko prestavljati, kar pa vas niti ne bo preve? motilo, saj je 6-stopenjski ro?ni menjalnik odli?en. Gibi so dovolj kratki in natan?ni, da boste z veseljem posegali po majhni ro?ici.
Da je tak?na mazda v prvi vrsti namenjena avtocestnim vo?njam, bo jasno, ko boste ?eleli pospe?iti pri 130 km/h. Tudi v ?esti prestavi je namre? odziv hipen in hitrost nemudoma naraste krepko nad dovoljeno. Obenem pa niti poraba goriva ne razo?ara, saj se giblje nekje okoli sedmih litrov.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem lastnik mazde 5 l.2006(110 tx).Do sedaj mi je laufala zadeva brez problema v?eraj pa mi je za?ela utripat lu?ka DPF(prevo?enih imam 83000).Servis je bil narejen pred 500km.Kaj je treba resetirat comp ali naredit kaj drugega?Avtu ne zmanjkuje mo?i in deluje isto kot prej.
Hvala za pomo?
Zelo velikega je tu napisanega na to temo - uporabi iskalnik + navodila so za to, cca 10-15 min pejd na avtocesto se voziti nad 4000rpm da skuri? delce, nikakor pa se sedaj ne vozit na kratke razdalje
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e spra?uje? za xedosa, je isto olje v menjalniku in diferencialu, ker sta v istem ohi?ju.
ce ima v navodilih posebej navedeno je verjetno 4kolseni pogon
Kakor vem, 75W proti 80W pri nizkih temperaturah ni problem, vendar poleti in pod tezjimi pogoji zna biti, ker je 75W veliko bolj viskozno - teko?e.
Spet vpra?anje koliko se rabi poleti pogon zadaj - je stalen?? ?e je to delovni stroj pol je razlog za druga?en tip olja, ?e je pa kak AUTO ala moj CX-7 pol pa verjetno ni razlike
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Po slikah lepa, ampak na slikah je tako ali tako vsak avto lep. Najbolje da se gre pogledati, nikjer ne pi?e da je nepo?kodovan/nekaramboliran, preveri servisno knjigo kje je bil servisiran, ampak glede na to, da se ?e na bolhi prodajajo servisne knjige za skoraj vse avtomobile po cca. 50 eur, ti priporo?am da prepi?e? ?t. ?asije in gre? na Mazda servis, kateri je ?ez cesto in naj preverijo v ra?unalniku in naj magari naredijo izpis.
vzami VIN in pojdi 500 m naprej na Acosmos in zahtevaj izpis digitalne kjizice za ta avto, ce je vse res bo vse na izpisu, tudi slovensko poreklo.
Ce ne bo ......avtotehna namrec ni mazdin servis, ocitno je nekdo jo pripeljal za nakup opla
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
a ve? kaj je zanimivo... testirali so novo Cx7 z dieslom (173KM, 400Nm), ki ima tovarni?ki podatek, da je pospe?ek 11,3s/100kmh
Na testih pa se je presenetljivo izkazalo, da je pospe?ek za dve sekundi bolj?i - se pravi 9,3s/100kmh, kar je le manj kot sekundo slab?e kot pri 260 konjski turbo bencinarki (8,4s/100kmh).
Zakaj taka razlika ne bi vedel ampak je zanimivo, da proizvajalci dostikrat ravno pri dieslih navajajo slab?e rezultate od dejanskih.
Predvidevam, pa da je to verjetno zaradi postopka testiranja, kjer verjetno testirajo po kopitu 1. prestava, pospe?ek do 90% max obratov, pa pol druga in tako naprej. Za bencinarja je tak na?in testiranja super za diesla pa p? ne, ker se ne znajde v visokih obratih.
Druga mo?nost pa je ?pekulacija saj recimo pri CX7 bi verjetno bencinar izgubil prodajni dele?, ?e bi bilo napisano, da je samo tako majhna razlika v performancah pri tem, da je pri dieslu 4-5 litrov manj?a poraba (na testu je diesel CX7 porabil 9,6litrov) pa ?e veliko bolj ugoden registracijski razred. :ne vem:
Delno je zaradi tega, kot si ze omenil - prestavna razmerja niso enaka, zanimivo pa je tudi dejstvo da je dizla? 60kg tezji...in vsa razlika teze je spredaj - downforce
Je pa res da je tudi bencinar na papirju pridu?en, 8,5sekund sem jaz z obema polnima tankoma dosegel...
do 100/uro pri tem avtu ni kej dosti razlike 2x pre?alata?....., razlika bi bila ko je potrebna mo?, samo ta avto ni 'drvar' ko kaka Lada Niva, Jeep ali Land rover...
Zanimive so ?e druge razlike - dizelca ima 20mm vecji radij zadnjih diskov, in 80Ah akomulator proti 55Ah v bencinki
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mi smo se preselili dol na 'polje' ampak Krajevna skupnost z John deerejem skoz pluzi - te dni vsake 3-4 ure, svaka cast, medtem ko je glavna obcinska cesta bolj tko....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani