kaksna vodna pumpa neki - ni? ne rabi? menjat, tud pr tistih z jermenom ne.
Pa do 100.000km je PET servisov in ne ?tirje kot si ti napisal, kar pomeni 346? na servis. Bencinar jih ima v tem ?asu 7 (oz. skoraj - pri 105.000km je ta sedmi). Pa sem kar 100%, da pri bencinarju ni servis ni?ji od 250? kar pomeni v tem obdobju torej 1750? oz. skoraj enako kot pri dieslu.
Ne pozabit, da vsako leto je obvezno zavarovanje dra?je od 200-400? (odvisno od premijskega razreda) kar recimo v 5 letih uporabe je to na grobo nekje cca 1.500?, kar tudi ni malo.
Luki? vedno spljuva diesle, ker je zaprise?eni bencina? zato njegovo mnenje v takih primerih te?ko dam kot referenco. Zanjga pa? vsak diesel ropota in smrdi tako kot meni kar nekaj foruma?ev tudi na tem forumu
Zakaj nisi prilepil ?e Kapetanovi?ev komentar, kjer se ?udi od kod pospe?ek, ki je skoraj dve sekundi bolj?i kot v uradnih tehni?nih podatkih in je samo za sekundo slab?i kot pri bencinarki - za skoraj 100KM manj se mi to zdi odli?en podatek.
Aja pa ?e ta podatek, da z disela?om lahko uradno vle?e? prikolico, ki je 400kg te?ja od tiste, ki jo sme voziti bencinar. Tudi nosilnost diesela?a je nekaj vi?ja.
Pa ker smo glih pri vleki prikolice in da se je in?truktor drl, da pre?altaj je mislil, da mora? dati v peto saj je navora najve? pri cca 2.000-2.500 obratih ne pa da priganja? v obrate, ker s tem ne bo? ni? dosegel pri obremenjenem vozilu. Sicer bo pa kak?en ?ofer kamiona tole bolj razlo?il kako se vozi z nalo?enim in obremenjenim vozilom.
20
40
60
80
so 4 je servisi a ne?
glede prikolice je to za to ker je dizlca cx7 tezja od bencinarke, tudi bencinarka ima 2 sekundi boljsi pospesek - preverjeno
kar se pa saltanja tice, ja se popolnoma strnijam, ampak problem je ker cutis sunke, potem pa ni nic, in to zelo vara, cukne potem pa se zvrti v prazno.
Luksic? Ja sej ti pa si ravno kontra....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Za vle?enje prikolice bodi brez skrbi, da je pri dieslu konjev sploh pa navora (kar je pri vleki bistven podatek) ve? kot dovolj. Moje mnenje je da ne rabi? ve?, ker konec koncev je to SUV in ne dirkalnik, da bo? poskusil iztisniti ?e zadnjega konja iz motorja.
Boss ne pozabi da ta avto ima 1,8tone ze sam, navora mogoce je dost ampak po 2.000rpm gre obratomer v prazno. Ko sem delal izpit s prikolico tezjo od Golfa V (da pade v B+E) s cca 140 konji TDI sem speljal samo s sklopko ampak potem sem KOMAJ nabral 80 na uro zunaj mesta.
Instruktor se je drl, saltaj saltaj - jaz pa njemu pa sej sem ze v cetrti pri 3.000 pa ne gre nkamor...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
In pa strosek rednih servisov 1.732? do 100.000km - potrjuje kar sem rekel 1.732?/4= 433?
Bom rekel da je do 100.000 dizelca DRAZJA kot bencina na plin ?e gledamo samo benz, avto, servis - z zavarovanjem mogo?e na istem, ampak vsi vemo da gre kasko na ceno novega, tako da razlika ni velika.
Kaj pride na 100.000 pa vsi vemo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Traktor ni dolgo nazaj, ki je pri?el na tr?i??e. Upam, da se bo na?el nekdo, ki ga ima. Kaj pa ta bolezen tresenja diskov? Kaj to je verjetno ?utiti bolj pri zaviranju na visoki hitrosti (avtocesti 130km/h)? Pa ?e to, ?e mi lahko malo opi?e? o TCS. Mislim, da nov model ima gumb za izklop. Samo, zakaj ga bi sploh izklopil? V ?em je fora?
Se mi je zdelo, da so stro?ki dizel motorja dra?ji (zna biti okoli 300?). Toda ni kaj, ?e ima? tak avto mora? biti pripravljen tudi na vzdr?evanje. Glede off road-a pa ne vem, ?e bi imel du?o takega ?minkarja pomazat (za blato trenutno imam Jimny-ja). Ma mislim, da kak?ne slabe oz. razrite makadame bi moral brez problema prevoziti?! Kaj pravi??
Hvala in lp
tudi jaz imam knof TCS off a ker ima auto 4x4 ga sam nazaj vklopi.... :ne vem:
so bili tu maherji ki so neke releje dajali za izklop a se ne bi spilal tako...
veliko modelov mazd je bilo 3-6-5-7 ki so se jim pri 20.000 pod garancijo zaceli tresti diski (volan), pri segretih diskih - verjetno malo zvili. So pod garancijo menjali diske in roke.
majbolj se je ?utilo ob daljsih bremzanjih.
ja ja razrit makedam je se vedno cesta, to ni panike
Danes pri 50.000 ko potegnem crto avto 31.000? + plinska instalacija 1.300? + servisi 650? (3x) me ta del pride ceneje z bencinom kot dizelca z enako opremo
To je 6.000L pri porabi 12L, oziroma 2.000? prihranka (faktor ni 1,1?-0,6? v razliki cene bencina ampak malo manj ker sproti kuri tud benz na plinu)
V bistvu sem danes vsaj 700? na boljsem kljub vgradnji plinske instalacije
Razlika pa je v zavarovanju, ker so 'pazili' da dizelca ravno ne pade v ta velik razred.
Ampak 260 konjev proti 170... pa se prikolico 1600kg mam.
No samo moram priznat, da je to sluzben avto in leasing krit sluzbeno, a vseeno bi danes spet naredil isto naredil racunico na 5 let ali 100.000km med dizlom in benzom - pogoj pa je da se avto vozi, ne da stoji al pa da je za v mesto!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Lepo pozdravljeni, jaz sem pa nov na va?em forumu!
?eprav do sedaj sem bil prista? "nem?kih" konji?kov, zdaj pa me vle?e na bolj na daljni vzhod. ?as je za spremembe .
V leto?njem letu na?rtujem nakup novega SUV-a in meni osebno po zelo lepem dizajnu sem se odlo?il za Mazdo CX-7 dizel. Zanima me, ?e poznate ta 2.2. motor in kak?ne izku?nje imate z cx7? Kako je pa z servisi (cena)?
Trenutno sem ?isto na za?etku tega "projekta"...
Zaenkrat hvala in lp
mislim datu se nimamo 'sedmice z navorom' ali kot mi re?emo traktorja
Jaz ti iz prve roke re?em da je bencinarka 1A, ?eprav zelo ?ejna, a to je skompenzirano s predelavo na plin. 260 kon?kov iz MPSke je le nekaj posebnega in uglajenega.
Avto je druga?e izredno ?porten in vodljiv, pelje se kot limuzina, ni glasen, udoben, sam lahko vozim ure in ure pa me ne boli ni? razen u?esa od BOSE ozvo?enja...
Ob?utek sedenja malo vi?je je zelo dober, malo pa me motita stebri?ka prednje ?ipe, ki sta zaradi 'aerodinamike' polo?na in ravno na poti ko gledas levo desno.
Do sedaj pomankljivosti ni bilo razen vsemazdine boleznio tresenja diskov, a to naj bi bilo sedaj ok.
Servis ima na 15.000 bencinarka, in ni drag, a pazi dizel je drazji
zadnji servis na 45.000 je bil 220?. Prejsnji na 30.000 enako + 30? za kabinski filter
Ne pri?akuj pa da je to terenec, to je '?mekerski' 4x4 ki se zelo dobro obnese na cesti tudi ob snegu (letos na primer) ni pa za off road.
Pri tem ima eno butasto zadevo da se TCS sam aktivira nazaj - TCS OFF NI MOZEN - ampak ce se ne motim je pri bundesavtih to tudi...
Skratka se mi zdi vreden te cene, in mi ni zal ker je krit za sluzbene potrebe, druga?e ni poceni....zavarovanje, pa samo gume najcenejse zimske 18' so ble 850?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
- takoj za ce pogledam razne pleharje, ki jim lezijo okol avti (ampak verjetno odjavljeni)
- bolj pa je to problem za ljubitelje - zbiratelje (starodobniki itd)
To je del davka, ki se pripravlja - davek na luksuz. Postavljena bo tudi meja vrednosti vozil, ladij itd ki se bo tretirala kot 'luksuz'
Naslednja kategorija v 'luksuzu' je vsaka druga nepremi?nina na istega lastnika, torej ni dovolj da pla?uje? davek na nepremi?nino, davek od najemnine, sedaj bo se davek na luksuz,
naj omenim da ce prodas nepremicnino ne pla?a? samo ddvja ampak tudi ddv na promet - na to koliko naj bi zasluzil (prodajna - nabavna) - to je ze 1 leto.
ze tako je nepremicninski trg mrtev, pa se to.
Samo pobiranje je v mislih, in ne kako oziviti gospodarstvo....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
'moja' z v6 motorjem ki jo vozi kolega, ima sedaj 260.000km, ravno dopolnila 17 let ne zre olja, nima pikce rje, samo ce je vzdrzevana ni nobene panike - to je stroj ki dela. Ni nobene stvari na avtu ki ne bi delala danes
P.S. Cene teh na avto netu so u tri pm viskoe za jurja max se zdilaj!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Novela tro?arinskega zakona zvi?uje tudi obdav?itev poslovne uporabe elektri?ne energije na raven, kot velja za neposlovno uporabo elektrike, hkrati pa odpravlja ?e lani uvedeno vrednostno omejitev pri uveljavljanju ni?je tro?arine za dizelsko gorivo, ki se uporablja za pogon tovornih vozil za komercialno uporabo. Zdaj je vra?ilo tro?arine omejeno na 130 evrov za 1.000 litrov dizelskega goriva, po novem pa omejitve ne bo ve?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
20
40
60
80
so 4 je servisi a ne?
glede prikolice je to za to ker je dizlca cx7 tezja od bencinarke, tudi bencinarka ima 2 sekundi boljsi pospesek - preverjeno
kar se pa saltanja tice, ja se popolnoma strnijam, ampak problem je ker cutis sunke, potem pa ni nic, in to zelo vara, cukne potem pa se zvrti v prazno.
Luksic? Ja sej ti pa si ravno kontra....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani