v bistvu je Jo?a ?e ven saj je kabrio ?e mel. Pravijo, da si mo?ki kupi kabrio zato, ker ga daje kriza staranja in ho?e dokazat svetu, da je ?e vedno mlad*
Ajvar, teb se spla?a dat notri 100L bombo in se zapeljati do Celovca in ga tankati po 0,65....90km te pride nenazadnje 5?.....pri 100L pa pri?para? 30?.....
Ne razumem te ra?unice. :ne vem:
?e je pri nas na Petrolu 0,81 in v avstriji 0,65 je razlika 0,16 centov ali pri 100litrih 16?.
90km je do Celovca, kaj pa nazaj? A bo z avtovleko ?el
Poraba ne bo 8,5l plina ampak raje nekje okrog 11 za futrat tole konjenico kar bo pomenilo stro?ek cca 13?.
?e ne ra?unam obrabe materjala je to le 3? za dobri dve uri dela - po moje lahko Ajvar nafu?a bistveno ve? v tem ?asu razen, ?e se mu je filing okrog vozit.
to?no tako - ampak koj je politko treba zraven ?tulit - smo v Slo cepljeni, da vedno v vsaki stvari politiko vidimo zraven. ?e vidim naslednji naslov:crknil IMV ventil - kriv je Jankovi?
Tovari?i, zakaj me to spominja na staro Jugovino: dvakrat na mesec sem ?el na ?rpalko in vsakokrat je bilo dra?je. Ko je ?la Jugoslavija falit, se je Slovenija odcepila. Ko gledam zdaj Slovenijo, premi?ljujem, da bi se Primorska odcepila in postala samostojna dr?ava... In ?e ne bo pomagalo, se bo na?a vas odcepila od Primorske. In ?e ne bo zadosti, se bom odcepil od na?e vasi in ustanovil svojo dr?avo. Glede na to, da sem kmet in s hribov doma, bom gvi?no pametneje vodil kot pa na?a ablast...
Definitivno bo pol bencin pol cnej, ?e se bo primorska odcepila nakar bo sam ?e ?etrtcene, ko se bo ?e va?a vas odcepila
tak 1.9 tdi sem mel v nemciji in ni tok sparoven ko ga peljes hitro....tam sem mel porabo mogoce za 0.5l/100km nizjo kot s sedanjo mazdo, s tem da motor niti priblizno ni tok mocan...
ja to?no to... sploh ni ?paroven je pa res, da ve?ino take tedije kupujejo tisti, ki jim je 2.500 obratov na ?tevcu ?e groza in strah in so res pretirano mahnjeni na var?evanje. Pol pa ma? 4,5 porabe ampak to ?e vedno ne pomeni, da je avto ?parov?ek.
Par deci razlike v porabi med TDI 110KM v Golfu in 140KM v Mazdi nikakor ni vredno, ko za?uti? razliko v performansah
Jaz sem se pa danes pregre?il in sem kar konkretno ?ez omejitev vozil proti MB. Res se mi je mudilo in ni bil druge ?anse in hvala bogu je blo suho in zelo prazna AC. Aja poraba na TDI-ju je bla 8 litrov
Hehe Slivka, kdaj bo? piknik organiziral, da pridemo mal pogledat tole tvojo vukojebino... zna bit prav zanimivo, k bomo vse spojlerje in podne potrgal predno pridemo do tebe.
To je kaj? Kolikokrat je avto ?tartal na polno? In kje se to preveri?
Saj zato sem omenil glavno primerjavo MPS3 proti Focusu in Meganu RS, ostale so bolj informativno. EVOti tehtajo od 1300-1500kg. Edino o awd pri nizkih hitrostih naravnost nisem ?isto pokapiral.
Verjetno je mislu na tisto bli?nje sre?anje z BMW-jevim kamionom :ne vem:
Ti ki ma? privilegije - vpra?i ostale, ki morajo po redni poti
takole se je recimo na frumu a.com oglasil direktor podjetja, ki vgrajuje plinske naprave Prins, ko je bila debata o cenah servisov
Spo?tovani,
ker smo opazili, da prihaja v tem forumu do popolnega zavajanja okrog servisov in "obljubljenih cen" pri napravah PRINS se moramo oglasiti.
1.
?al za pisanje v Financah ne moremo odgovarjati. Te?ava pri nekaterih novinarjih je, da pi?ejo na pamet in pri tem je o?itno pri?lo do napake.
O?itno so spra?evali ?e katerega drugega monterja ali proizvajalca, ki jim je dal ceno 50 EUR.
Pri nas se cene gibljejo od 60 EUR naprej in so odvisne od tega za kateri servisni interval gre.
Najdra?ji servis je lahko 180 EUR na 120.000km (gre za kompletno menjavo filtrov in membran na uparjalniku).
Tega servisa pa ?e nih?e ni pla?al v celoti, ampak so vsi dobili popust. Ta servis tako stane 140 EUR s popustom.
Celotna cena vzdr?evanja naprave do 150.000km bi bila tako 420 EUR.
TUKAJ NAJ POUDARIM, DA BI V PRIMERU, ?E BI V SLOVENIJI PLIN IMEL ENAKO KAKOVOST IN ?ISTOST KOT NAPRIMER V NEM?IJI, NIZOZEMSKEM,... IMELI SERVISNI INTERVAL NA 50.000 KM OZIROMA CELO 75.000KM. TOREJ BI BIL STRO?EK SERVISOV DO 150.000KM LE OD 150 EUR DO 250 EUR.
2.
Ta, ki se zgra?a zaradi cene servisa 150 EUR naj pove, da je pla?al tako za servis kot za dve Valve Care teko?ini.
Da ne bo pomote! Pri nas NE ?ISTIMO filtrov kot se pi?e, temve? jih zamenjamo v celoti.
3.
Trenutno je pri nas na 15.000km (le za dolo?ena vozila) brezpla?en pregled, za vse pa velja obvezni servisni interval na 30.000km. Takoj, ko se kvaliteta plina izbolj?a v tolik?ni meri, da bo omogo?ala podalj?anje servisnega intervala bomo to tudi storili.
4.
Valve Care deluje popolnoma druga?e kot ostale naprave za mazanje ventilov. Zaradi kvalitete izdelave in ?rpalke (ta deluje s pritiskom od 20-40 varov !!), ki jo uporablja je precej dra?ji od ostalih. Poleg tega ima 100% divider sistem, ki vbrizga popolnoma enako in natan?no koli?ino teko?ine v vsak cilinder posebej.
Poraba teko?ine je odvisna od porabe plina. je edini sistem, ki uporablja za natan?en izra?un mazanja porabo goriva.
Tako je poraba od 4.000km (Porsche Cayenne, ...) do 30.000km (Renault Clio 1.2, ...).
5.
Cena servisov in vgradnje na Honda servisih je dolo?ena s strani Honde in nanjo ne moremo vplivati.
Upam, da smo odgovorili na ve?ino va?ih pisanj in podali natan?ne odgovore.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Men je crknil senzor in hvala bogu ravno takrat, ko je bil avto na rednem servisu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani