Zgodba okoli predora ?entvid se je komaj dobro polegla, zdaj pa znova leze na plan. Zaradi del bo namre? tunel od 9. do najpozneje 22. decembra spet zaprl svoja vrata.
Pravzaprav bo za promet zaradi nujnih del zaprt celoten avtocestni odsek ?entvid-Koseze. Med drugim dela vklju?ujejo navezavo sistemov elektro in strojne opreme v glavni cevi ter v novozgrajenih priklju?nih predorskih ceveh. Iz tega razloga bodo izklopljeni vsi sistemi, opraviti pa bo treba tudi testiranja in po?arni preizkus, pojasnjujejo na Darsu.
V ?asu zapore promet usmerjen na Celov?ko cesto
V obdobju zapore predora ?entvid in odseka avtoceste med severnim portalom predora do vklju?no razcepa Koseze, bo ves promet iz smeri Gorenjske in iz smeri razcepa Kozarje potekal po Celov?ki cesti, tako kakor pred lanskim poletjem, ko je bil odsek predan prometu.
SPREMEMBE PROMETNE UREDITVE
O vseh spremembah prometne ureditve in aktualnih prometnih razmerah bodo vozniki in voznice obve??eni tudi prek prometnih obvestil, a?urne informacije pa lahko 24 ur dnevno dobite tudi v Prometno-informacijskem centru za dr?avne ceste, ki je dosegljiv prek kratke telefonske ?tevilke 1970 ali spletnega naslova www.promet.si.
Promet bo torej iz smeri Gorenjske na obvoznico preusmerjen prek Celov?ke ceste, v smeri proti Gorenjski pa bo na razcepu Koseze voden na severno ljubljansko obvoznico in na Celov?ko cesto. Zaradi zapore je na obvoznih poteh mogo?e pri?akovati zgostitve prometa in vsaj v prometnih konicah tudi zastoje, opozarjajo na Darsu.
Proti sredi??u Ljubljane leta 2011
Kot ?e pojasnjujejo, se delom ni mogo?e izogniti, ker je ?entvi?ki predorski sistem funkcionalna enota in mora tako tudi delovati. Dars kot naro?nik in upravljavec avtoceste, nadzorni in?enir ZPC in izvajalec del SCT si bodo, kot pravijo na Darsu, prizadevali za ?im prej?nje dokon?anje del.
Najpozneje 22. decembra bosta priklju?ni cevi znova usposobljeni v smeri iz glavne predorske cevi na Celov?ko cesto in naprej proti Medvodam in obratno: iz smeri Medvod v glavno predorsko cev v smeri razcepa Kozarje. Za smer proti sredi??u Ljubljane in obratno bosta cevi v skladu s terminskim na?rtom pripravljeni v letu 2011. Tedaj bo predvidoma zaklju?ena tudi obnova oz. ?iritev Celov?ke ceste z dodatnimi pasovi in kri?i??i na obmo?ju ?entvida
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Plin je vsekakor dobra, ekolo?ko in ekonomsko dobra re?itev, vendar bi opozoril na te?avo, ki se zaradi njegove uporabe pojavi.
Z uporabo plina nismo izklju?ili uporabo bencina, ki pa se drasti?no zmanj?a. Zato je se ta zelo dolgo nahaja v rezervoarju. Bencin ni dolgoro?no kemi?no stabilno gorivo. V njem se po dolgem ?asu tvorijo usedline in korozivni produkti razpada, zato se dolgoro?no lahko pojavijo problemi na injektorjih, oziroma uplinja?ih. Poleg tega pride na stenah rezervoarja do kondenzacije vodne pare. Ve?ja ko je povr?ina za kondenzacijo, ve? je vode v gorivu. Zato si s tankanjem manj?ih koli?in bencina v velike rezervoarje delamo medvedjo uslugo. Pri avtomobilih, ki so gara?irani v toplih gara?ah je ta problem ?e bolj izra?en, saj je kondenza na pozneje ohlajenih stenah rezervoarja ve?.
Re?itev tega problema je v aditivih za stabilizacijo bencina. V neki italijanski reviji sem zasledil namenski aditiv za ta namene. Ni pa tako poceni. Doza za 10-30l bencina je 6,50?.
Bondov Megalene aditiv pokriva tudi to podro?je in je veliko, veliko cenej?i. Potrebujete ga veliko manj. Pa ?e ve?namenski je. Doza 250ml zadostuje za 800-1000 l bencina. Ceno pa lahko odkrijete sami.
Sirius Larifri...
Tisti, ki immao plin, skurimo tudi cel tank goriva v 3.000km ali v max 2h mesecih. Ravno tu je smotr plina veliki kilometri velik prihranek - in tudi benz v tanku se stalno menja.
Poleg tega mi pokazi en avto, ki med voznjo ne 'prepluska' cel tank goriva, gorivo nikoli ne stoji pri miru v tanku
Tvoj predlog malo goriva v tank pa je rahlo nevaren, ker se lahko pregreje bencinska ?rpalka - poznamo primer - ampak je bil reno, tako da
Tako, da ni strahu in ne potrebujemo aditivov
sicer pa imamo sedaj ultimax in carrera ki imata miljavzent aditivov,,,,
Ja bencinarji+plinarji prisluhnite, nam traktoristom se ....
No ja se vedno pla?ujete to jebarijo , tukaj gre samo za malo reklamo in prodajo aditivov...
Druga?e pa ne bi bil preve? vesel cena tvojih ?ob je 32x drazja od bencinskih
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To je ventilator, posebej ?e ima? vklopljeno klimo se pozna.
Meni se vidi tudi med vo?jo v lu?eh. ?e sem zlo pozorn v?asih vidim za kratek ?as manj?o svetilnost, vendar se takoj vrne v normalno stanje.
Ventilator stalno vklaplja in izklaplja (intervlano na nekaj sekund).
Nove mazde imajo ?e se ne motim sklopko za vklop in NE SME vplivat....(lahko se motim), tudi ce vklopi ventilator ne sme se tako opaziti. Pri regeneraciji se dvignejo obrati in zadaj je ponavadi malo modrega dima (v petki je blo tko)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Da ni mogoce, da moras narediti samo direktorije CD01 - CD06.....?e da? ve? se mu zme?a (ker veksler ponavadi podpira do 6 cdjev!)
na starih je bil to velik problem - sem ze gor napisal pri mojemu stalno ven metal - ampak samo na 3G
Najboljsi uspeh je bil ko mi je od 11 map zaznal 10 map, ene pa ne.
Ideje?
Eno neumno vpra?anje - si prebral navodila kakao morajo biti narejeni direktoriji??? 11 direktorijev sigurno ne mores imeti - naredi po navodilih CD01 do CD06 (eventuelno tudi do CD10 ce ti radio podpira)
Da ne bomo samo slabih stvari pisali, ja krajevne ceste so res slabe, ampak problem je pa tudi da folk ne lo?i dobre od slabe, omejitve od prepovedi...itd in ti?i ko nor...
P.s. Kar se ti?e avtocest v sloveniji lahko povem da so med bolj?imi, problem so stalna dela, prevelik tranzit, predvsem tovorni, in ?e enkrat prepotentnost voznikov.
Mimo gradca, Dunaja, pred Prago, na 500m utripa 100 ali 80, in vsi vozijo toliko!
Druga stran pa so po*** ani avstrijci na odprtih avtocestah, 4 pasovnica pred dunajem a vsi na obeh levih pasovih penzionersko 100 na uro, v 3 pm, res celo pot.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazdaspeed3 in neka zadevica na ?ipi - le za kaj.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani