O?itno je bila vmes Davidova trojka prodana, samo nisem bil kupec.
Me pa zanima kak?na so mnenja o 6ki z 1.8 bencinskim motorjem? Kako je tukaj pri vzdr?evanju? Kak?na je dejanska poraba? ?e vedno smo pri letnikih okoli 2005.
al jim je pa oglas spet potekel
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
14 Komentiraj Po?lji Tiskaj Velikost pisave Ljubljana, 19.02.2010, 08:29 | ?pela Zupan
Ko se je slovenskemu vozniku RAV4 zatikala stopalka za plin, ?e niso vedeli, da gre za serijsko napako. Vse dele bodo zamenjali brezpla?no. Ve? o odpoklicu vozil z direktorjem Toyote Slovenija Bo?tjanom Trilarjem.
Toyotina vozila za slovenski trg prihajajo iz razli?nih dr?av: Francije, Tur?ije, ?e?ke, Velike Britanije ... Ve?ina, skoraj 85 odstotkov, je narejena v Evropi, medtem ko RAV4 in land cruiser prihajata iz Japonske. S potencialno napako so bila izdelana na razli?nih koncih sveta: aygo na ?e?kem, yaris v Franciji ter auris in verso v Tur?iji.
Napake so lahko na stopalki za plin, na zavorah in na volanu
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem ga pred skoraj 10 leti vozil ene pol leta a ?al je to en tak lojtrni voz brez zvo?ne izolacije in nepredvidljivim obna?anjem, ko je keson prazen. Govorim seveda za kombi izvedbo in ne za potni?ko.
Druga zadeva je armaturka pred sopotnikom, ki ti ?e ob manj?em trku polomi kolena tako, da hvala ne za tako skrapucalo pa ?etudi se nekaterim ne kvari.
Pri tem smo imeli naslednje napake v prve pol leta, dokler ga kolega ni obrnil na streho in naredil totalko.
- pri prevzemu novega je volan stal postrani in oprika je bila fejst podrta
- po?ena polgred
- ?klopotanje plastike
- kaoti?no delovanje ?tevca hitrosti, ki se je kar zatikal
- spu??anje gume (ugotovljena napaka na kovinski feltni)
- te?ave z v?iganjem, ko je bil mrzel - ?ele v tretjem poskusu so na servisu ugotovili kaj je narobe.
Vse to se je zgodilo ?e predno je avto ?el na prvi redni servis - za nov avto se mi zdi to kar veliko obiskov servisa :ne vem:
Pa ste kdaj pvo pomo? fasali na glavo? Tisti predal nad voznikom je bil zlata vreden.....za bolni?ke
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zakaj rabim tak avto? V 95% za povsem obi?ajno vo?njo po mestu in po avtocestah. V prostem ?asu se pa ukvarjam z alpinizmom in tukaj pride prav malo bolj sposoben avto. Npr. ?e grem zdaj plezat v severno triglavsko steno, moram prehodit 12 km po nesplu?eni gozdni cesti od Mojstrane do Alja?evega doma v Vratih.
Kak?nega pregre?no dragega in po?re?nega terenca ne ?elim kupit ker bi potem moral preve? delat in bi ostalo premalo prostega ?asa, i??em nekaj do 30k in z normalnimi stro?ki vzdr?evanja.
Glede porabe imas sedaj dizla, bencinar je kar la?en, ampak to se vzame v zakup pri tej ceni in ma?ini.
Kak?en blazen terenec to ni, ko bi vsaj lahko ga uporabljal po svoje pa ne gre, vse je automatsko....pa tudi navsezadnje ni za mesto....
pa ne me narobe razumet, jaz sem z njim extra zadovoljen, samo moje so dolge proge, ve?inoma avtoceste...v mesto ne hodim.
Sedajle sem ravno iz francoskih alp in avto je bil zakon, zakon, zakon...ampak on-road (tudi zasne?enih)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
zanima me, ?e je kdo od lastnikov CX7 sprobal terenske zmogljivosti v leto?njih sne?nih pogojih?
Trenutno imam A4 quattro in se ?e kar za dobro pelje po snegu, razen da je prenizek in po par km malo bolj aktivnega plu?enja za?ne smrdet, kot da bi se ?gala sklopka.
Vem da tudi od CX7 ni za pri?akovat ?ude?ev, vendar vseeno:
- je mo?no izklopit traction control? Morda tudi ABS?
NE
- je spodnji rob odbija?a dovolj robusten za bli?nje sre?anje s kupom snega?
O je je, kar nekajkrat - predvsem ker ne mores izklopiti TCS
- je Mazdin 4x4 mehanizem (bojda nekaj podobnega Haldexu) dovolj robusten za dalj?e priganjanje po te?jem terenu
Tu ni problema, a ne po celem snegu.....edino kar je bolj zenstveno tu je sklopka, treba pazit
- npr. da ga pri?enem na vrh zaprtega Vr?i?a.
Do 10cm snega gre lepo.....
P.S. kje pa hodis po zaprti cesti?
Hvala!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja jaz pa moram spet dobro besedo za svojega re?ti - servis kot servis zrihtan na 45.000km - cena (brez brisalcev in meglenke) 240?.
Khm - 85? ostalo..
Ampak znajo komunicirati, brez problema so me vpra?ali ?e enkrat ?e lahko dajo moj telefon strankam, ki se zanimajo za plin, in ?e dela, ce sem zadovoljen itd itd.
No in bodo s tem pridobili verjetno zaupanje treh strank s CX-7....od tega en moj kolega s ta ?rno sedmico Denis, ki sem mu rekel da ta servis ne komplicira glede plina - lep dokaz koliko beseda pomeni, vse se povrne.
Potem je tekla debata okoli 2.2 CD masine v CX-7. Vsi v en glas so zatrdili da je to Mazdina masina, razvita v mazdi z DPFjem le da ima ta dodatek Addblue, blok ma?ine pa naj bi pri?el z Mazde E220.
Prav tako mehanika motorja mo?no odstopa od unega na F...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poudarek teme je na DPFjih...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani