Evo.Nekaj gledam za 17 colskimi feltnami za mojo M6.Verjetno bo to najbolje vedel odgovorit Labi-dr.tyre.
Namre?,na voljo imam-vsaj tiste feltne,ki sem jih fiksiral- dimenzij 17 x 7,5 ET ali 48 ali 38.
Alora,original mazdine 16-ke so ET 55.Dal bi gor gume 225/45/17,ker so bli?je originalnemu obsegu in mi lep?e izgledajo na M6 kot dimenzije 215/45/17.
?elim pa si,da bi bila kolesa potisnjena mnogo bolj ven (kolikor je ?e dovoljeno,da ne bi gledala iz karoserije) in ne bi drsala po zadnjem blatniku znotraj,ko je ful nalo?en.
Za golfa so glasovali tisti ki se vozijo s kolesom in si ?elijo imet golfa, tisti ki imajo avto druge znamke in so se ?e vozili z njim bi raje glasovali za katrco.
Mogo?e je samo meni golf "dosadan",ampak me niti malo ne prepri?a.Lahko da tudi zato,ker ga kupujejo vsi po vrsti-?eprav zadnje ?ase opa?am,da se situacija malo obra?a na bolje.Dva sodelavca,zagrizena golfovca,sta namre? presedlala na druge avte-eden celo na Mazdo 3. ...po dolgih "mehkih" pregovarjanjih in konzultacijah z mojo malenkostjo.
Mene osebno ta bunker situacija v golfu ,kot ji pravite, niti malo ne fascinira.Anzi me ?ivcira,?e ne sli?im ma?ine.In to vsaj zame,ni plus pri njem.O obliki ne bi niti debatiral in o vo?nji z njim niti.
Edino,kar mi je v?e? pri golfu diesel je,da vle?e takoj od nule in ga la?je in lep?e vozi? po mestu.
Mislim,da ima tukaj veliko vlogo tudi glasovanje "pod mizo"-podmazovanje.
Kajti na ta ra?un bodo prodali veliko (ali pa tudi ne ) golfov v Slo.
Vsa taka in podobna glasovanja in ocenjevanja so za moje pojme vedno neobjektivna-vsak ima svoj okus in vedno le-ta prevlada,tudi nehote.
In kot je lepo napisal ?e Boss,se ta "golfomanija" vle?e verjetno ?e iz ranjke Yuge,ko je pri?el ven golf I in je bil takrat proti 101-kam in fi?otom prava revolucija.Ve?ina folka tukaj pri nas itak nima nekega svojega okusa in jim lahko uturi? vse kar ho?e?-z raznimi reklamnimi akcijami tipo:-najbolje ocenjen avto v bla bla dr?avi,
zmagovalec rellyja (ki nima z istim serijskim avtom blage veze ),avto leta in podobno.
In mnogo ljudi pade na te finte brez dosti razmi?ljanja.Pol dajo na reklamo ?e sliko najbolje opremljenega modela (z ful velikimi feltnami,spojlerji itd) in napisom-?e od ... ? naprej.
In potem se za?ne"nalaganje" dodatne opreme in rast cene.In pridemo pri nemcih na ceno,ki nima ve? veze z osnovno ceno,ampak,ker so ?e tam in ho?ejo imet to in to opremo,pa? po?rejo to.Itak se pri kreditu ne bo poznalo par ? na mesec ve?.
?e vedno trdim, da je za staro ?estko 16 colska optimalna (udobje in izgled)... odkar pa so cene ve?jih dimenzij gum padle pa tud 17-ke niso ve? slab nakup, medtem ko so 18-ke pa? preseravanje
Meni pa se zdi,da so vseeno 17 optimalne-kar se ti?e izgleda in "udobje" je ?e vedno tu.(stare 6-ke,se razume Lahko dobi? 17-ke z rahlim dopla?ilom za ceno 16-k.)
Sem pa ?e videl novo z 19-kami gor in moram re?i,da je izgledalo fenomenalno.Boss??
1.Ne -to storijo na servisu le,?e uveljavlja? 3 letno garancijo.Takrat pokli?ejo v Avstrijo,da preverijo,?e so bili opravljeni vsi servisi v terminu in na uradnem servisu.V A nato odobrijo ali pa tudi ne.
2.Za Italijanski trg-195/65/15 in pa 205/55/16.Za Slo-avte so zdi se mi tudi 215/45/17.
-5 x 114,3 fi luknje na sredini=67,1.
3.Mislim,da gre noter malo ve? kot 4 litre olja.Jaz uporabljam Mobil 1, -0W40.
4.Ne hodim,?e res ni potrebno na poobla??en servis.Sem ?e napisal enkrat,zakaj.
5.Dr?i.Ali pa vsako leto,?e ne naredi? 20000km v enem letu.
6.-ne vem to?no...
7.Moj je letnik 04-diesel,136,L˛&Bose,Xenon,usnje...Pri meni xenon-avtonivelacija ni delovala,zamenjali v garanciji oba ra?unalnika na obeh xenonkah(tov.napaka),rade rjavijo na vratih in zadnjih blatnikih(tov.napaka)
meni crknil ERG ventil,diski se radi zvijejo,rolo v prtlja?niku pri karavanih se rad pokvari,crkujejo xenon ?arnice,nekatere italijanske vle?ejo v desno,?e spusti? volan,slaba kvaliteta laka-veliko pikic od kamen?kov,
od webasta pozimi rado prismrdi v kabino,ko pri?ge? avto in se le-ta pri?ge,ko spelje? je o.k.,
Da ki globalno segrevanje-mogo?e na soncu ja.Upalil iz prve,kot raketa(nov 100 Ah aku ),malo po traktorsko zaropotal in po 500 m ?e nesli?en.Mislim,da ko je tak ali ?e ve?ji mraz nima veze,kak?no diesel gorivo ima? noter-vse je isto ali malo slab?e.Kaj ?mo-globalno segrevanje pa?.
Aja,dodal nek dodatek za pozimi v rezervoar.Ne vem,?e kaj pomaga ali ne. :ne vem:
to bi jaz peljal na kosovo tko, da bi imel namest 900km kar 9000km
hyundai bi recimo bil kandidat (prijatelj je cist nezahteven, ima dva majhna otroka in pojma nima o avtih, sam da pride iz A do B - sploh ne bi dojel smisel Alfe
He,he.In ko bi ga dojel,bi hotel pre?altati na Mazde.
...tudi pri meni,resda benzinarji,2 Peugeota-problems na kvadrat.
Pri meni ne bo ve? Francozov parkiranih.No,tega ,ki ?e imam,bom zgural do tilta,samo olje bom menjaval,drugo pa ?e vse crkne,ne zamenjam ni? ve?.Za po mestu bo po mojem v redu.
Saj ti je barkley lepo napisal, da 4ohmski zvo?nik igra bolj potiho, ker predstavlja MANJ?E breme in je pri istem siganlu sposoben potro?it pol manj energije kot 2Ohm zvo?nik.
Je pa vse ?ista fizika... (?e predpostavimo da so vsi elementi idealni) P = U * I, napetost je podana z signalom in ?e predpostavimo, ugotovimo da, ?e je ta napetost 10V potem pri 2R te?e tok (i=u/r) 5A pri 4r pa 2.5A.
Torej po ena?bi P=U*I ugotovimo, da se na 2ohm zvo?niku potro?i 50W=10*5, pri 4Ohm zvo?niku pa 25W=10*2,5.
Ampak, ker dobro vemo da veliki tokovi predstavljajo veliko sranje, zato raje uporabimo oja?evalec, ki je prirejen za 8R in ugotovimo, da za 50W pri napetosti 20V potrebujemo le ?e 2.5A toka. Vemo pa, da se tukaj zatakne pri oja?evalniku, saj za dober izhodni signal pri +/- 20V oz za 100W celo +/- 40V, kar pomeni napajalno stopnjo, ki mora biti sposobna it sebe dati vsaj +/- 25V oz. +/- 45V, kar pa je drago In ?e pri?tejemo, da za kvaliteten napajalnik tega ranga potrebujemo astabilni sinusni generator (poceni, par ?ur), Mon?nostne FET tranzistorje (ve?ji tok, ve? trazistorjev, nezanemarljiv stro?ek....) in pa ?e kvaliteten toroidni transformator z razmerjem 1:4,16 oz 1:7,5 pri velikosti jedra vsaj 1000VAC, kar pa je velik stro?ek, k temu pa pri?tejmo ?e par dobrih elkotov (kondenzatorjev) in pridemo na po?ten stro?ek.
Zato, je veliko la?je vzeti 2Ohm zvo?nike, za katere rabimo dosti ni?jo napetost, da iz njih stisnemo neko mo?, vendar je temu primerna tudi kvaliteta.....
lp, Ale?.
In kaj potem?Z vso to "znanostjo" si pri?el do ugotovitve,da je tip naredil oja?evalec na 2 ohm-ih,ker je cenej?e za izdelavo in ,da se ne spla?a menjavat zvo?nikov,ker bodo igrali bolj potiho.
In kaj sem jaz napisal?Da bo glasnej?i,ali kaj?
Predlagam,da odpreta z Barklejom posebno temo o elektroniki in si data du?ka o tem,"kako se tele ve?e" in kdo je kdo v elektroniki.
Jaz bi tukaj zaklju?il z to temo o zvo?nikih gor,fer?tekerjih dol.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja,preprosto naro?i? v Mazda Japan motors.Re?e?,da ho?e? custom verzijo samo v 1 primerku.
In ker so Japonci ful prijazni,ti bodo z veseljem ustregli.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani