ker je na tak na?in avto nekako obnovljen (ne mislim zdej na to, da se rjo zakrije, ?e je rja se jo pa? more odstranit in ne zakrit).
hmmm a misli?... ve?ina novej?ih avtomobilov ima kovinsko ali mineralno nbarvo, ki je nato ?e lakirana tako, da neke hude obledelosti tudi ?ez 10 in ve? let ne bi smelo biti. ?e je avto normalno vzdr?evan farbanje ni nikoli potrebno dokler avto ni zbit. :ne vem: OK, vzamem v zakup, da je lastniku ?la prvotna barva na jetra in ga je vsaki? razburilo, ko je pogledal svoj avto
Pa sej ni? ne oporekam - sam gola dejstva sem napisal pa je spet ogenj v strehi
Aja Jures sem sli?al, da baje servisi za plinsko napeljavo tud niso zastonj pa Flashlube teko?ina ima tudi svojo ceno
Se ne kregam sam dejmo vsa dejstva na mizo ne pa da je takoj treba vedno servis diesla omenit kot pa da so ostali servisi djabe.
Pa da se tole spet ne bo razvilo v neverending flamewar LPG vs. benz vs. diesel je tu moje mnenje.
?e ?e ima? bencinarja in so tvoje vo?nje v kosu dalj?e od 10km oziroma, ?e ti je bencinar bolj v?e? je LPG nadvse dobra zadeva in ti definitivno pomaga pri zni?evanju stro?kov. Ve? kot prevozi? bolj se pozna razlika.
Grega, prag se ne popravlja ampak se ga ven odre?e in zamenja z drugim iz drugega avtomobila.Oziroma se vse ven odre?e, popravlja pa se le zadnji blatnik. A bo treba na mizo dat je pa ve?ino odvisno od zgradbe spodnjega dela karoserije. ?e so nosilni elementi, ki skrbijo za trdnost same karoserije pomaknjeni bolj proti sredini je celo mo?no, da avto ni ni? zamaknjen.
jaz pa vem da se da ta avto kar lepo popravit kolker vidim je streha vredu ni? zacvikana samo stena je malo tu pa tam napeta steber je pa punktiran se samo menja prag pa se ven vre?e pa se novi gor zmontira edino kar je problem so na?i servisi ker majo tako svinjsko poceni ure in nadomestne dele ker pa zna to doma nardit je pa bol?e gre? na odpad najde? isti model in se cela stena menja
To?no tako... Bratova Lantra je bila pred kakimi 10 leti to?no takole udarjena pa smo zamenjali prag stebri?ek in vrata pa skup sestavili. Ni? ni bilo zategnjeno ali pa kakor koli v vinkel avto pa je ?e danes brez rje lepo na cesti. Je pa to treba obvezno dat kakemu kleparju v delo, ker na uradnem ne bo ?lo skoz s ceno, ki jo bo zavarovalnica odobrila.
Ni nujno, da je tole totalka. A si peljala avto po karambolu? A gre naravnost (stoji volan naravnost)?
?e so nosilni deli samonosne karoserije premaknjeni bolj proti sredini jih takle trk ne zvije. ?e pa je prag nosilni element pol pa ?al ne bo pomo?i brez menjave celotne karoserije.
je mel kolega pred leti golfa IV 1.4...to en tak len debel pujs (tako asocijacijo sem dobil) od avta, da niti po vrhni?kem klancu navzdol no?e in no?e dobit brzine notr (kratek menjalnik+uber alles motor pomojem)
to mam pa skor raj? renoja kt tistga lenega debelga pujsa
Sem ga mel kak?en teden kot nadomestnega. Ko sem dobu nazaj svojega 1.6 (105KM) sem mislil, da so ?e turbo not namontiral, ker je bil tolk bolj posko?en od 1.4 in 75KM. To je res en debel zavaljen pujs.
Kon?no so na Pop tv potrdili moje teze za najve?je podra?itve benza v Evropi-pogltna dr?ava.
Pred dvema letoma je bil sod?ek nafte 140$ in je bil stal poln tank benza(50 litrov) pribli?no 41?,sedaj trenutno je okoli 97$ in te stane isti tank 62?.Matematiki in privr?enci nove vlade na dan z razlagami in teorijami.
Ampak ti si pa slab?i, k na?i opozicijski politiki, sam da se nerga pa udriha ?ez ves svet pa ?etudi ne pozna? vseh dejstev - sej ne bo noben preveru, ker folk je danes tolk len, da se jezi sam na tisto kar se mu servira v medijih dejstva pa nih?e ve? ne preveri, ker je pa? prete?ko pa ?etudi so vsi podatki na dlani.
Sicer bom spet obveljal za podpornika vlade pa ?e ?e 100x povem, da sem podpornik resni?nih dejstev in ne nekega gostilni?kega tarnanja kako je vse oh in sploh v kurcu in da je zato kriva samo vlada ter, da jih je treba vse skupi lin?at.
OK dejstva:
Res je sredi 2008 stal sod?ek okoli 140$ vendar je bil takrat menjalni te?aj dolarja izredno slab (1.57), kar je pomenilo sod nafte 89? - cena na na?ih ?rpalkah je bila 1.311?/liter za diesel (50 literski tank torej 65,5?) . Danes je sod cca 91$ a je menjalni te?aj 1.30 in to pomeni 70? za sod in ceno za liter na ?rpalki 1.233? (za tank torej slabih 61,6?)
Tro?arina je bila takrat 0,32?/liter (zakonsko najni?ja za dr?ave EU) danes pa je 0,42? za liter.
Kar se pa ti?e tvoje izjave pa o?itno me?a? najdra?je obdobe pred krizo z ogromnim padcem cene nafte na za?etku krize proti koncu leta 2008. Takrat je bila cena na ?rpalkah res 0,91? a je bil takrat tudi sod nafte vreden le 55$ oziroma (te?aj dolarja proti euru izredno visok 1,26) 43?.
Bo zdaj ?lo z razumevanjem dejstev - ja stri?ejo nas samo ne toliko na?a vlada (ok je za 10 centov na liter bi ?li lahko dol s tro?arino to pa je vse kolk majo manevrskega prostora) ampak svetovne razmere, visoka vrednost surove nafte na katero pa ne moremo vplivati...pa? nafte nimamo.
Na zdej me pa spluvite, ker sem vam samo resni?na dejstva navedel
Se strinjam,da ni lahka situacija,samo je pa mnogo stvari,ki se jih lahko porihta.Prvi je ta,da ljudje spet za?nejo verjet v to dr?avo in prvo kar je,bi morali urediti stvari v sodstvu-kdor ne bi re?il stvari v doglednem ?asu-opomin,drugi? odpoved.Mislim,da bi hitro za?eli migat.
Drugi?.Ko bo kak ,ki si zaslu?i kon?al v arestu,bodo ljudje za?eli bolj optimisti?no gledati na vse skupaj.
do takrat-ni ?ans.
Tretji?.Za?eti ?parati pri sebi in kar res ni nujno ukinit.
Te tri stvari za za?etek in pol bi mogo?e dobili ve? sodelovanja od folka.Do takrat pa ne bo ni?.
Bojkot folka.
no evo pa sva skup... se absolutno strinjam s tabo
To?no tako, vankla rado "zalije", ob kakih kratkih furah, al pa ?e kaj telovadi? po gasu ko ga vergla?.
Druga? pa na?a nau sre?na kukrcajta je nau mela, pa bomo pre?tudiral zadevo.
A ni tako, da predno ga ugasne? mora? po gasu stisnt na ene 4-5k obratov pa izklopit motor tako, kot so v?asih na?i dedki delal na zweitakterjih :ne vem:
To kar omenja? Symon je robotiziran menjalnik. V bistvu klasi?en menjalnik sam da servoti menjajo prestave in stiskajo sklopko.
DSG je menjalnik z dvema sklopkama ena za sode, druga za lihe prestave in rikverc. Je skupek najbolj?ih lastnosti avtomatskega in ro?nega menjalnika tako, da je zagotovljeno udobje avtomatike, kot hitrost pretikanja in malih izgub ro?nega menjalnika.
Te vlade ni niti najmanj za hvalit,ker niso ?e ene pametne naredili.
sranje je ?e je treba stvari re?evat.. lahko bi se ?la populizem in dajala ljudem v?e?ne stvari samo to bi nas pa pol res pripeljalo v dru?bo Gr?ije in Irske. Se pa strinjam, da ?e bi bili na oblasti tisti, ki so zdej v opoziciji se ne bi lotili nobene od teh nepriljubljenih reform. kratkoro?no bi bilo sicer super na dolgi rok pa si lohka mislimo kam bi zavozili.
Sicer pa je Ivan konec 2005 veselo razlagal in to trdil ?e do za?etka leta 2008, kako si mora Slovenija vzeti Irsko za vzgled glede gospodarskega napredka in porabe evropskih sredstev za razvoj.
Ne druga?e pa Boss cifre iz tujine gor ali dol, tro?arina je ?la pri tej vladi grdo na gor.
Grdo na gor...hmmm, da vidmo, decembra 2006 je bila tro?arina za liter diesla 32 centov, danes je pa 42 centov. razlika je 10 centov ali 5? na 50 litrski tank.
Vse ostalo je razlika v ceni goriva in po evropski direktivi tro?arina mislim, da ne more biti ni?ja od 30 centov al neki tazga - to je predpisan evropski minimum.
Zdej ne vem a je to res tolk velik dvig, da mu lahko re?emo grdo navzgor :ne vem: Ne vem s katerimi vatli meri? sam meni se zdi, da je najve? razlike v ceni ravno zarad vi?jih cen goriva ampak kakorkoli ?e, najni?ja cena goriva bi lahko bila danes torej namest 1,21?/liter pa? pri najni?jih "dovoljenih" tro?arinah 1,11?/liter kar je ?e zmeri kr precej.
Je pa vseeno tukaj ?e en ke? pa spet ne zagovarjem nikogar. Ni?ja cena goriva pomeni "bencinski turizem", kar posledi?no pomeni ve? prodanega goriva. Do tuki je vse OK, ampak ve? prodanega goriva posamezno dr?avo pahne med ve?je onasna?evalke in po nekem bebastem kjotskem sporazumu se izpusti merijo na koli?ino prodanega goriva in ne na dejansko izmerjene vrednosti, kar je res kretensko ampak neki veleumi v zunanji politiki so tak sporazum podpisali.
Ve?ji izpusti CO2 pa pomenijo, da mora dr?ava kupovati CO2 kupone pri manj?ih onasne?evalcih in v preteklih letih smo morali pla?ati nekje med 40-60m? za te kupone pa ?e na ?rni listi onasne?evalcev smo se zna?li in ?e ne zmanj?amo izpuste smo ?e dodatno kaznovani s strani EU.
Re?itev je pa? v taki ceni goriv, da smo ravno na meji, da ne pla?ujemo penalov in kuponov, ker nas to dra?je pride kot pa ve? prodanih goriv.
Pa ne v zrak skakat, da karkoli zagovarjam, ker bi se tud sam rad ceneje vozil ampak podajam le dejstva in razlago zakaj je tako. Nekateri boste spet rekli, da sem navija? vlade ampak nisem, le okrog hodim z odprtimi o?mi in povezujem raznorazna dejstva med seboj. Lahko se pa zmenmo pa vsi za?nemo tulit v isti rog in pljuvat ?ez vse stvari na tem svetu pa ne vem a bomo pol kej bolj sre?ni al bomo le bolj in bolj zagrenjeni. :ne vem:
Smo je pa ?alost,da imamo velike tro?arine in da ima lahko ena Avstrija ni?jo ceno,pa ?panija,pa Portugalska.
To je lakota dr?ave in prodajalcev in ni? drugega.Mene nisi prepri?al.
Pa glejga model no - sej nikogar ne prepri?ujem samo navajam RESNI?NA dejstva in ne trosim populisti?nega negativizma.
Ker pa si glih omenil Avstrijo in Portugalsko - za cel 1,6 centa je cenej?i diesel pri njih, zdaj pa preveri ?e bencin, ki je recimo na Portugalskem za celih 15 centov dra?ji kot pri nas. Pa? tam filajo prora?un bencina?i na ra?un dizela?ov.
Ampak poglej od kdaj so datumi cen - ?e enkrat bom napisal ?eprav sem ?e. Ker redno spremljam gibanje te?aja nafte ti lahko povem, da je nafta ?la zaradi ?pekulativnih nakupov (napoved ledeno mrzl zime na severni polobli) v zadnjih 14 dni gor za cca 10%. To pomeni, da pri vsaki ceni pobrani 3.12. lahko hitro pri?tejete 4-5 centov da bo realni trenutni znesek.
Hja tako kot sem rekel, danes so na AMZS-jevi strani popravili cene po evropi na teko?i datum pa je to?no ta razlika kot sem jo pred slabim tednom napovedal. Tudi v?eraj so neinformirani populisti?ni novinarji trosili fraze, da smo drugi najdra?ji v Evropi ampak resnica je da smo to?no nekje v sredini med evropskimi dr?avami oziroma globoko v spodnji polovici med ?lanicami EU.
Sej ne da koga zagovarjam ampak taka so dejstva povsod v Evropi in mi nismo nobene izjema, Pahor gor al pa dol
Ampak nekaj pa mora? priznati Ploki - imajo teli desni volivci res mo?ne ?elodce, da lahko pojejo in prebavijo vse pomije, ki jim jih njihovi voditelji nakuhajo zraven pa prepri?ujejo vse ostale, da so pomije bolj okusne od pice.
lohk pa tud avion dol pade, al pa medved na cesto sko?, da ne re?em blond babe, ki se ustav sred ceste zarad megle namest, da bi vsaj na odstavni pas zapeljala.
predlagam torej, da spustimo hitrost na AC na 80km/h, na regionalke 60km/h, v mestu pa bo 25 ?ist zadost (velja tud za skiroje in mamice z rolerjim, ki porivajo otro?ke vozi?ke)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hmmm a misli?... ve?ina novej?ih avtomobilov ima kovinsko ali mineralno nbarvo, ki je nato ?e lakirana tako, da neke hude obledelosti tudi ?ez 10 in ve? let ne bi smelo biti. ?e je avto normalno vzdr?evan farbanje ni nikoli potrebno dokler avto ni zbit. :ne vem: OK, vzamem v zakup, da je lastniku ?la prvotna barva na jetra in ga je vsaki? razburilo, ko je pogledal svoj avto
Pa ?e na plin je
Povezava za deljenje
Deli na druge strani