Ja seveda govorimo o LPG v teko?em stanju saj gostota v plinastem stanju je mislim, da cca 250x manj?a kot v teko?em. Se pravi, da v en tank ne bi spravil niti kilograma plina.
In vse kar sem do zdaj povedal je vedno bilo mi?ljeno liter plina v teko?em stanju saj druga?e primerjave sploh ne more biti.
?e vedno pa nisem dobil podatka kolik?na je gostota plina v teko?em agregatnem stanju saj to je potem bistven podatek koliko "energije" dr?i en liter goriva. Informacijo koliko energije ima ena kila plina imamo ampak kolik?na pa je gostota pa ?al ?e ne in edino iz tega bomo lahko ocenili koliko je poraba s plinom vi?ja od porabe z benzom, ?e ?elimo dose?i enak re?im vo?nje.
Je pa res da je to odvosni tudi od zunanje temperature. Bencin hranijo ves pod zemljo, medtem ko jih za plin BK in ga imajo zunaj v cisternah, in se pozna to pri tankanju v parih litrih pri meni
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tukaj se ne bom strinjal, ker na pumpi nato?im 59 litrov TEKO?EGA plina, se pravi v teko?em stanju, porabljam pa ga kot plin, se pravi v plinastem stanju in ?e imam porabo 10 litrov to ni 10 litrov plina ampak teko?ine, je pa dejstvo da je liter benza liter benza liter teko?ega plina v plinasti fazi pa je precej ve?, je tako ?
Ve? nas je takih.
Js bi kr en 3.7 V6, uvozu iz usa in jo po?u v svojo pa jebesh pol registracijo.
Group buy...vsak 1 dan
nisem jaz nc vprasal v tej temi
pa tud nikakor vam ne gre v glavo (a je tok tezko razumet al kako?) da nisem proti plinu, sem pa proti mazdi 6 z bencinskim 1.8 ali 2.0 motorjem in plinsko instalacijo, ker pol imas se vedno konzervo, ki ne gre nikamor ki ima samo nizko porabo in nc drugega napram dizelskemu CD motorju...
ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd)
V bistvu je to premik teme - smo zasvinjal temo o cukanju traktorja
vir ?lanka: www.butanplin.si
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Avtoplin je me?anica plina butan-propan in se uporablja za pogon motornih vozil. Priznan je kot najpomembnej?i in najbolj raz?irjeni alternativni pogonski vir z ni?jimi emisijami toplogrednih plinov in pra?nih delcev v okolje. Po nekaterih ocenh naj bi bilo v Sloveniji okrog 6000 vozil na plin, kar je bistveno manj od evropskega povpre?ja.
Pri primerjavi avtoplina in bencina s stali??a varnosti velja dejstvo, da je plin varnej?i kot bencin in sicer tako pri po?aru vozila kot pri prometni nesre?i. Pri po?aru plin iz rezervoarja izteka postopoma in gori v usmerjenem ognju, bencin pa se razlije in ogenj takoj zajame celotno vozilo. V primeru prometne nesre?e pa lahko poudarimo ve?stopenjsko varovanje plinske instalacije z elektro ventili in predvsem plinskimi rezervoarji, ki so v primerjavi z bencinskimi bistveno oja?ani in izdelani iz kvalitetnej?ih materialov, ter vsebujejo aktivne varnostne elemente, npr. ventil za nadzor pritiska, ventil za regulacijo iztekanja goriva in ventil za avtomati?no zaporo rezervoarja. Vsak avtoplinski sistem ima vgrajen ventil, ki ob prekinitvi elektrike takoj zapre dotok goriva.
Ugodni vplivi na naravo in okolje
Uporaba avtoplina zni?uje emisije ?kodljivih plinov v okolje in je sprejeto kot zeleno gorivo. ?tudije ka?ejo, da pri predelavi sodobnega vozila na avtoplin dose?emo naslednje rezultate:
Zni?anje u?inkov tople grede:
34% zni?anje du?ikovega oksida
15% zni?anje ogljikovega dioksida
Skoraj ni? emisij ogljikovodikov
Zni?anje ostalih ?kodljivih emisij:
50%-60% zni?anje ogljikovega monoksida
30%-40% zni?anje smoga
Skoraj ni? emisij ?veplovega dioksida
Skoraj ni? emisij ostalih toksinov
Avtoplin ima zaradi svojih karakteristik ugoden u?inek na motor:
- ti?ji in mirnej?i tek motorja,
- doba trajanja motorja se pove?a za okoli 35 %,
- popolno zgorevanje zmesi plin-zrak v cilindrih motora ne vodi do izgub goriva v izpu?nih plinih,
- ve?ja trajnost motornega olja (dlje ?asa zadr?uje lastne karakteristike, ker se ne razgrajuje z bencinom),
- ne dopu??a nastajanja korozije, ki nastane zaradi prisotnosti aditivov, ki se dodajajo bencinu zaradi izbolj?ave njegovih lastnosti, - ?e se ne motim je ?rnamazda napisal to glede dodatnih aditivov - NEPOTREBNI
- podvoji se ?ivljenjska doba katalizatorja in lambda sonde,
- ?istej?i izpu?ni plini.
V katera vozila je mo?no vgraditi plinski pogon?
Plinski pogon je mo?no vgraditi v skoraj vsa vozila na bencinski pogon, obstaja majhno ?tevilo vozil, pri katerih vgradnja ni mo?na (npr. nekatera vozila s turbinskimi polnilniki). Novej?a tehnologija omogo?a vgradnjo v vsa vozila.
Vgradnja je odvisna od vozila v katerega se avtoplin ali plinski sistem vgradi. Glede na obliko in model vozila lahko dolo?imo kak?en rezervoar za avto plin in sistem lahko vgradimo. Za ve? informacij kliknite tukaj.
Vgradnja plinskega sistema najenostavnej?a pri vozilih z uplinja?em, dosti te?je pa je pri motorjih z direktnim vbrizgavanjem in katalizatorjem. Sorazmerno s tem raste tudi cena vgradnje za avtoplin.
Kje lahko "napolnite" avtomobile na plin?
V Sloveniji je trenutno 37 ?rpalk kje lahko napolnite svoj rezervoar. V Evropi je okoli 8000 bencinskih servisov, ki ponujajo avtoplin, od tega jih je samo v Italiji okoli 2000.
?rpalka za avtoplin je na voljo tudi na:
Verov?kova 70, 1000 Ljubljana, delovni ?as: od 7 - 19. ure
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A ni zanimivo da se vsi drazijo za isti znesek.... le zakaj
Opolno?i se bodo podra?ili naftni derivati: dra?ji bo tako bencin kot dizel in kurilno olje. Gibanja cen nafte na svetovnih trgih so bila v preteklih dveh tednih namre? na vi?ji ravni kot prej.
Naftni trgovci cene goriv izra?unavajo na vsakih 14 dni po modelu, ki temelji na gibanju borznih kotacij cen naftnih derivatov na svetovnem trgu in na gibanju te?aja dolarja.
Nove cene za liter:
Neosvin?eni 95-oktanski bencin: 1,158 evra (dra?ji za 0,042 evra).
98-oktanski bencin: 1,176 evra (dra?ji za 0,041 evra).
Dizelsko gorivo: 1,096 evra (dra?je za 0,042 evra).
Kurilno olje: 0,655 evra za liter (dra?je za 0,043 evra)
Konec preteklega tedna je ameri?ka nafta sicer dosegala 82 dolarjev, severnomorska nafta vrste brent pa se je ustalila pri 81 dolarjih za sod. Kot je ?e poro?al Radio Slovenija, se je cena nafte pretekli teden zavihtela tudi skoraj na 83 dolarjev za sod, kar lahko pripi?emo predvsem mrzli zimi na severni polobli.
A je ?el plin dol? sem ze pozabil...a ni bil 0,665?
0,649 EUR /L
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz na servisu na Trzaski nimam problemov - spet vsaj odgovarja za svoj del, tvoj serviser ne bo diral plina in obratno. Poleg tega sem ze 2 garancijski zadevi po vgradnji delal brez problema - menjava lu?i in TCS lu?ka (ki se je samopopravila na koncu, ampak servis je podpiral morebitno popravilo)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mi smo se preselili dol na 'polje' ampak Krajevna skupnost z John deerejem skoz pluzi - te dni vsake 3-4 ure, svaka cast, medtem ko je glavna obcinska cesta bolj tko....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V Swiftu je parrot MK9000 ce se ne motim in zelo dobro dela predvajanje muzike s telefona, res dobro - no sej ze sound v swiftu ni slab, saj uporablja original zvocnike ampak prenos preko BT je tudi vazen
Nima imenika ima kot receno on/off pa volume + izgovori ime klicanega kot je v imeniku.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se ti zdi? Ne vem zakaj so ama res vsi motorji, ki jih nudi Mazda enake kubature in deloma tudi enake mo?i... Jaz mislim, da je to vse Ford, vsaj osnova. Morda so narejene kake optimizacije, kaka druga pumpa, ventilator in je to to. Saj ve?, nekateri pravijo, Mazda je Ford, preoble?en v kimono.
Ford je PSA....1.6, 2.0 je HDI medtem ko je se zadnji borec 1.8 115KM od Forda, vendar prenova focusa je tukaj....
Zanimivo kako fordove komercialne ma?ine izginejo:
Ne pozabi pa da imajo vsi ti motorji ze sedaj v prodajni razli?ici veliko rezerve, na trg se ne da ve? zadnje verzije, ker je stalno treba v prihodnosti ponuditi ve?, cena pa ne sme rasti.
Zatorej proizvajalci pazijo, da imajo za naslednji korak prostor.
Drugo so ?vabi, kjer kupce zanima predvsem ?tevilka (una v KM ne v ?)
Zdi pa se mi da so pri dizlih francozi povozili vse....in ostali se jim prilagajajo, Ford je ze l.99 zdruzil moci s PSA grupo, kot kaze se pocasi tudi Mazda spogleduje z njimi (CX7 dizel je prvi)
Ni motorja kot francoski, ki ne bi dal najbooljse zamerje moc/poraba - smesno pa je da prav za svoj motor ne znajo narediti elektronike...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To je res... vcasih je pa fajn, ce imas lahko tudi imenik... da vidis, kdo klice..
Jaz recimo nimam vedno mobilnika v stojalu in takrat, ko je v zepu, ne vidim, kdo me klice ... Smo ze tako razvajeni, da po stevilki skoraj nobenega ne poznamo vec ...
Za to pa obstajajo tipska zvonenja po klicatelju, ali pa celo izgovor imena
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Khm, kritike najmocnejsega dizla (delovno polje) - moram re?t da je blo enako v Mazdi 5 od 2000-3500 te sune, ostalo bolj v prazno
Test: Mazda6 sport CD185 GTA
Nasmejani razvajeni Nemci
Mazda je imela ?e pri prej?nji generaciji ?estice veliko uspeha z dizelskima agregatoma. Vendar Nemcem, ki radi drvijo po svojih 'autobahnih', to ni bilo dovolj. Mo? 103 kilovate enostavno ni omogo?ala dovolj hitrih pospe?kov, ko so se po?asne?i kon?no umaknili z levega pasu, zato je bilo potrebno ponuditi novi agregat.
Novi dizelski motor je trenutno tudi najmo?nej?i motor v ponudbi.
Novi agregat z 2,2 litra delovne prostornine tako predstavlja vrh ponudbe. Ne le dizelske, saj v tem trenutku tudi med bencinskimi ni zmogljivej?ega motorja od tega, ki ima 136 kW (185 KM). S tem je Mazda dohitela in v nekaterih primerih celo prehitela konkuren?ne limuzine srednjega razreda, saj so zmogljivosti kar naenkrat postale zelo spodobne celo za razvajene Nemce. K mo?nemu motorju se krasno poda tudi paket opreme GTA, ki s ?tevilnimi dodatki na zunanjosti (?portna prednja maska, odbija?a in pragi) in18-pal?nimi kolesi pusti vtis velike privla?nosti. Jasno, mazda6 je ?e v osnovi oblikovana dinami?no, saj so Japonci ?eleli tudi z obliko pokazati, kateri vozniki bodo nad njo najbolj navdu?eni. Privla?ni sta tudi izpu?ni cevi na zadku, ki nakazujeta, da gre za mo?nej?i motor.
Kljub sodobni zasnovi in bolj ?istemu izpuhu pa smo vseeno pri?akovali ve?. Lahko bi bil namre? bistveno bolj odlo?en v nizkih vrtljajih. ?e ga ne zavrtite vsaj do 2.000 vrtljajev, boste sprva celo mislili, da je mo?i krepko manj kot pi?e v tehni?nih podatkih. No, vse se spremeni, ko kazalec na merilniku vrtljajev pride do omenjene ?tevilke. Gnani kolesi se zaradi obilice navora ?elita zavrteti v prazno, s ?imer se nekoliko poslab?a tudi vodljivost, vendar je pospe?evanje zelo dobro ob?utno. ?al pa se veselje spet kon?a ?e pri 3.500 vrtljajih, ko motor dose?e najve?jo mo?. Torej, za hitro vo?njo boste morali tudi veliko prestavljati, kar pa vas niti ne bo preve? motilo, saj je 6-stopenjski ro?ni menjalnik odli?en. Gibi so dovolj kratki in natan?ni, da boste z veseljem posegali po majhni ro?ici.
Da je tak?na mazda v prvi vrsti namenjena avtocestnim vo?njam, bo jasno, ko boste ?eleli pospe?iti pri 130 km/h. Tudi v ?esti prestavi je namre? odziv hipen in hitrost nemudoma naraste krepko nad dovoljeno. Obenem pa niti poraba goriva ne razo?ara, saj se giblje nekje okoli sedmih litrov.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem lastnik mazde 5 l.2006(110 tx).Do sedaj mi je laufala zadeva brez problema v?eraj pa mi je za?ela utripat lu?ka DPF(prevo?enih imam 83000).Servis je bil narejen pred 500km.Kaj je treba resetirat comp ali naredit kaj drugega?Avtu ne zmanjkuje mo?i in deluje isto kot prej.
Hvala za pomo?
Zelo velikega je tu napisanega na to temo - uporabi iskalnik + navodila so za to, cca 10-15 min pejd na avtocesto se voziti nad 4000rpm da skuri? delce, nikakor pa se sedaj ne vozit na kratke razdalje
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e spra?uje? za xedosa, je isto olje v menjalniku in diferencialu, ker sta v istem ohi?ju.
ce ima v navodilih posebej navedeno je verjetno 4kolseni pogon
Kakor vem, 75W proti 80W pri nizkih temperaturah ni problem, vendar poleti in pod tezjimi pogoji zna biti, ker je 75W veliko bolj viskozno - teko?e.
Spet vpra?anje koliko se rabi poleti pogon zadaj - je stalen?? ?e je to delovni stroj pol je razlog za druga?en tip olja, ?e je pa kak AUTO ala moj CX-7 pol pa verjetno ni razlike
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani