Vsaj siva je od Cosmosa, vidi? po prvi pomo?i, pa tudi tale obesek na klju?u je od Cosmosa, sem ga dobil pri srebrni Mazdi zraven ki je bila prav tako kupljena pri Cosmosu. Tako da uvo?en ne more biti, prav tako se pa to da pogledati ?e na prometni. Testni tudi ne ker je skoraj ni? prevo?enih. Res zanimivo.
KMje se da priredit....pa ?e je prva pomo? od uvoznika se ne pomeni da je tudi avto a ne, ne bit naivni...?katlo se flikne not (ali pa gre na obisk v salon : )
?udno mi je da bi dal Cosmos nekomu nove prodajat - in to za tako ceno
Razen ce je sedaj res BMW glaven, pa mora mazda ven
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Prebral skoraj cel forum, sadaj pa prosim za informacijo oz. priporo?ilo, katero predelavo na plin (kateri izvajalec, podjetje ali sistema) je najbolj?e, na koga naj se obrnem. Cena vseeno ne bo glavno merilo, (eni hvalijo tega na Jesenicah na Dolenjskem, plinex je tudi kar znan... Predelava bo na xc 90.
Pozdrav
Rok
Ne da bi reklamo delal enemu ampak SIGAS imam ze 1,5 leta (1. CX-7 v SLO) in se vedno dela... medtem ko mi je Plinex dejal - po 60.000km bo vas avto crknil na plin!
In nisem edini, ki mu je to rekel - razlog - ne znajo tega avta predelat....oz. si ga ne upajo. Verjamem da obvladajo kake 1.0 1.4 in podobne masine - ampak ali ima smisel tam?
+ drazji so
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Klele je neki druzga bolj zanimivo in sicer kako dolo?ijo ceno za tole tabelo, ?e pa vemo, da so v Avstriji, Nam?iji, Italiji itd cene od pumpe do pumpe razli?ne. :ne vem:
?E se ne motim te drzave uporabljajo direktivo max. cena (to je v tabli) medtem ko spodnje meje ni - trg je prost.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Je pa res, da dr?ava, ?e bi bila koli?kej sposobna in striktno pobirala davke, prepre?evala, da bi si s.p.jevci izpla?evli minimalce zraven pa vozili Q7 al pa X5 ter se v vrtcih predstavljali kot socialen problem, bi lahko danes vsi imeli precej ni?je davke. Tako pa je pa? sranje zaradi nediscipline in goljufanja, ki ga nato vsi moramo pokrivat.
Boss no offence taken, samo da razlo?im - kot ve? mam s.p., avto pokrit sluzbeno. Ampak da razlozim s.p. in tole z minimalci.
Teh ?asov ni ve?, kdor je danes neumen da si pla?uje samo minimalen prispevek bo kot prvo na stara leta moral vse dvojno povrniti, pa ?e pokojnino bo imal pod 400?. Tak spjevec je kreditno nesposoben in skratka to ni ve? bistvo, saj mora? pri vsaki napovedi, odmeri itd danes oddati bilance s.p. ja kjer vidijo dobi?ek.
Na primer vrtec:
Oddati mora? popis VSEGA premo?enja, ne samo prispevkov - kater sploh ne odda?:
- napoved dohodnine za starsa (tudi jaz jo imam in jo vsak let dopla?ujem) ki je osnova za pla?o
- ?tevilo ?lanov
- VSE avtomobile!
- bilance zadnje spja
- VSE nepremi?nine
- VES dodaten premo?enje (delnice, gozd, zemlje, najemnine)
Tako da doba prispevkov je mimo...
Kaj kdo napi?e, in kako to kontrolirajo pa je v domeni dr?ave in izvajanja zakona (mislim da lahko odpremo novo temo na to...)
Sam pa pla?ujem cca 2.000? mese?no prispevkov in davkov, saj mora danes s.p. V NAPREJ pla?evati DDV, in nato ?e konec leta obra?un davka na dejavnost - nato se pa naredi odmera dohodnine.
ni regresa, ni potnih stro?kov, ni malice, ni dopusta...
Skratka ni ve? lahko biti s.p., bolje je biti tajkun...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V petek sem imel novo CX7 za 2 uri na testni vo?nji.
V podrobnosti sicer ni bilo ?asa vse preveriti, ampak kogar kaj zanima naj kar povpra?a.
druga?e se pa kar pozna turbo luknja pod 2000rpm, board computer je ( v primerjavi z novo M6) ?e malo bolj zakompliciran, pa ?e gumbov na volanu je ?e kar preve?.
Nov zaslon?ek za BC ni usklajen s starim, ne po barvi, ne bo funkcionalnosti, tako da je kar malo konfuzno.
Je pa dobra stvar kamera, ki se pri?ge pri vzvratni vo?nji. Sicer se jo mora? malo navaditi, ampak je kul. Testni avto ni imel park senzorjev (osnovna oprema), ki sem jih kar pogre?al, kljub park senzorjem.
Zadek je pa res sme?en s samo enim auspuhom
Sam ?e ma luknjo pod 2000rpm, pol ga je spet treba terat iz navora al kva??
ja sam ta kamera (imel na 5ki) je uporabna samo kadar je avto ?ist...druga? je ekran tema
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
The new Mazda 6 MPS will go head to head with both Subaru and Mitsubishi’s hero cars as well as other European performance cars. The MPS badge will signify a turbocharged version of the standard engine, but this time the standard engine will be a 2.5-litre, so power figures should hit around 209kW.
Of course, it will also be AWD and come with sports suspension and better brakes. 0-100km/h time is currently claimed at just a tad over 6 seconds, yet to be confirmed.
CarAdvice will be at the Paris motorshow this October, where Mazda is expected to show off the concept 6 MPS, if the reports are positive, it will go into production and be ready for 2010.
Interestingly, it’s believed that the new MPS 6 will also be available in hatch, estate, coupé and cabriolet variants, some of which we saw earlier.
Cabrio MPS6 in coupe
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?udno mi je da bi dal Cosmos nekomu nove prodajat - in to za tako ceno
Razen ce je sedaj res BMW glaven, pa mora mazda ven
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani