Letnik je verjetno 2022 ... ker testne PHEV327 so pooblascenci dobili lani septembra ... Letos spomladi pa so dobili dizelske CX-60 (D200 2WD in D254 AWD) ...
Podvozje oz. vzmetenje so pri PHEV327 menjavali preko vpoklica ... Tako da naceloma bi morale imeti vse to ze narejeno... Edino ce na tej testni to se ni bilo narejeno (kovaceva kobila pa to ) ...
Lahko pa, da ima dizelska CX-60 konstrukcijsko kaj drugace narejeno ...
- vožnja v EV načinu je super, zelo tiho in sprosceno,
- poraba je bila dobra, na EV z vključeno klimo in malo pritiskanja ko je bila priložnost sem naredil 55km, kar je za testno vožnjo super,
- preklop med EV in klasiko je vredu, vcasih slisis kaksne zvoke, samo ni motece, je tiho in brez cukanja
- vožnja v normal izbiri prioritetno izbira EV nacin, ko pritisnes malo bolj na gas pa vkljuci atmosferca. Pri tej vožnji sem ob kick down pritisku pričakoval boljše pospeške in hitrejši odziv motorjev. Imel sem občutek da rabi kar kakšno sekundo da pride do izraza navor in začne vlečti. Pro pospeški npr. pri vključevanju na AC sem pričakoval več.
- vožnja v sport načinu je odzivna in vozilo pospešuje zvezno tako kot bi pričakoval
- zvočna izolacija super
- izolacijo vrat sem pozabil preveriti, sam to zame ni niti pomembno
- ozvocenje ni tolk dobro kot sem pricakoval, v moji M6 je zvok lepsi
- kljub temu, da sem majhen sem opazil, da je sedalo res prekratko
- pri sedežu sem pogrešal več bočnega oprijema saj me je v ovinkih kar malo premetavalo
- volan je odziven, nisem opazil nekih pomanjkljivosti
- vzmetenje je slabše kot sem pričakoval. Ko voziš po slabi cesti se zdi podvozje trdo, hkrati pa ko zapelješ na kakšno večjo grbino vozilo kar zaplava gor in dol. Mogoče jaz tega nisem vajen ker nimam SUVa, ampak občutek ni bil fajn.
Si kar dobro strnil vtise in so opazanja podobna mojim ... Meni je tudi zelo vsec voznja v EV nacinu... pa ce je cesta OK in ne vsa luknjasta ali polna "lezecih policajev" ... Cez slednje se CX-60 pelje slabse kot prej CX-5 ... Verjetno svoje naredi visja teza ... in mogoce vecja medosna razdalja ... Pri mojem nacinu voznje se vecinoma vozim v EV nacinu (Normal mode prednostno uporablja EV nacin, le ko malo bolj odlocno pohodis, se vklopi ICE... ali pa ko se "igras" z obvolanskimi stikali za menjalnik ... Takrat tudi tako zazene bencinski motor) ... Preklop med pogonoma je vecinoma gladek in nemotec... le sem in tja se zgodi, da cukne... Dosedaj se mi je to zgodilo dva ali trikrat. V vecini primerov pa skoraj ne opazis, kdaj se vklopi. Najbolj po tem, ko ugasne lucka EV ...
Pri pospesevanju imam jaz drugacne izkusnje in je dovolj odlocen... Edino ce je visokonapetostna baterija cisto prazna... Takrat pa ni "boost-a"... Mogoce je res malnkostna zakasnitev... ampak meni osebno ni moteca ... Pri "Sport mode" pa je avto precej bolj odziven... je pa slaba stran tega, da je poraba visja in takrat avto ne gre v EV nacin ampak se baterija uproablja zgolj za pomoc ICE motorju... Pa v "Sport mode" se ne da vklopit tempomata ... kar je mogoce nekako logicno, saj je najvecja razlika v nacinu delovanja menjalnika ...
Glede ozvocenja je po mojem mnenju boljse od prejsnje CX-5 ...
Glede sedezev nimam pripomb... verjetno pa je to odvisno od vsakega posameznika ...
Vzmetenje je pa res trdo... nisem pa opazil "plavanja". Mogoce ta testna se ni imela zamenjanega vzmetenja, ki se je opravilo po vpoklicu ... Sicer nevem, kako je bilo prej... Sam sem lani jeseni, ko sem se prvic peljal s CX-60 menda dobil tako, da je bilo ravno zamenjano vzmetenje. Prej je pa menda bila voznja res bolj "plavajoca" ...
pred 11 urami je ignacij napisal:
Kljub temu, da nisem privrženec dizlom, moram priznati, da se je dizel vozil bolje. Navor je bil na voljo v trenutku prav tako pa se mi je zdelo podvozje boljše in nisem imel pripomb. Predvidevam, da je razlika pri občutku vožnje predvsem zaradi teže baterij. Je pa plus PHEV tiha vožnja v EV načinu.
Jaz sicer dizla nisem vozil, ker nisem imel niti namena kupovati dizla, ker enostavno imam prekratke razdalje. Glede same teze vozila pa ni neke hudo velike razlike ...
Zal,niso zabalezeni v tem delu DSK, ki je na voljo nam smrtnikom… Je pa menda zabelezeno v sistemu, ce je za dolocen VIN bil narejen vpoklic ali je se “pending”… Ampak to menda vidijo samo na servisu…
Pomoje jih je precej vec... glede na to, da je za trenutni vpoklic samo v nemciji za 6.807 vozil, v Evropi pa 21.835 prodanih med 15. marcem 2022 in 21. januarjem 2023 ...
Jaz imam pa še dovolj dober akumulator, da mi ga ni treba priklapljat in polnit vsakič, ko parkiram... 😛
Jest tud ne vsakic... samo ko je prazna "tavelika" baterija ...
pred 1 uro je Jest napisal:
Moram prav enkrat probat do sovoznikovih vrat… Jaz normalno pridem zadaj okoli do desne strani in priklopim kabel za polnit…
Sem probal prejle... Sem sel iz avta in pridem zadaj okoli brez problemov do sovoznikovih vrat in se ne zaklene. Ce grem pa okoli avta spredaj, se pa prej zaklene, preden pridem do vrat... Verjetno zato, ker je tako dolga havba 😆 ...
Tako da... ne kupujte original posodobitve na servisih za 500 eur, kar naj imajo te karte in si jih vtaknejo v zadnji tunel, kamor ne posije sonce.
To si sedaj tako napisal, kot bi napisal, da ne kupujte avtomobilov uradno za xxx € ampak raje kupujte ukradene za manj denarja ...
Itak pa imajo danes vec ali manj vsi ze v osnovi navigacijo zraven (za doplacilo je samo v najnizjih, osnovnih paketih opreme) ... in kolikor vem, vkljucuje 5 let posodobitev ...
@Jest mene pa zanima kolika je poraba pri 140 km/h in z kakšnimi vrtljaji se vrti takrat motor
Tole je bilo danes po prevozenih cca. 150km na AC nekje okoli Naklega …. Baterija je bila prakticno prazna… poraba pa pri cca 130 km/h po tem prikazu nekje med 7 in 8 litri/100km..
Do you know about the Power Magic Pro? This hardwiring kit is the Parking Mode enabler for your dashcam. Although a Pittasoft/BlackVue invention designed to take advantage of...
Electronic Power Controller EU englische Version Das speziell für die Blackvue Dash Cams entwickelte Gerät macht die Überwachung des geparkten Fahrzeugs möglich. Power Magic...
To, na kar je treba biti poozoren, je ze precejkrat opisano, zato je dobro, ce si prej malo preberes ostale podobne teme Motor je prakticno enak v sestici ali CX-5 ...
Jaz tudi s CX-5 nimam pripomb cez AWD ... Resda ni bilo veliko snega v zadnjih letih... nisem pa imel nikoli problemov ... S prejsnjo sestico brez AWD sem ene dvakrat pozimi moral najprej spucati klancek do hise, da sem lahko prisel domov ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Letnik je verjetno 2022 ... ker testne PHEV327 so pooblascenci dobili lani septembra ... Letos spomladi pa so dobili dizelske CX-60 (D200 2WD in D254 AWD) ...
Podvozje oz. vzmetenje so pri PHEV327 menjavali preko vpoklica ... Tako da naceloma bi morale imeti vse to ze narejeno... Edino ce na tej testni to se ni bilo narejeno (kovaceva kobila pa to ) ...
Lahko pa, da ima dizelska CX-60 konstrukcijsko kaj drugace narejeno ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani