Skoči na vsebino
Mazda3 G120 2015: menjati ali ne
Napisano
pred 23 minutami je Z M A J napisal:

V primeru nakupa novega in da mora biti Japonec, ter v skladu z avtomobilskimi trendi, ima Toyota kar dobro izbiro.

Ja, Toyota Corolla 1.6 klasika. To se bo tudi vrtelo pol milijona km "ko keks". 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

vožnja mazde
Napisano

Ja, za pospeške ga moraš zavrteti, hitrost pa potem vzdržuješ v najvišji prestavi, primerni za vožnjo.

Pa v klance raje z malo več obrati in prestavo nižje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 39 minutami je ttrspi napisal:

Pozdrav,

 

Že lep sem zagledan v Mazdo in občasno spremljam oglase. A menite da bi bilo realno mogoče dobit kakšno pametno Mazdo3 nove generacije (2019+) za do 18.000€ do 50.000km ali si delam utvare?

Cene takšnih, ki jim bo kmalu potekla garancija, se trenutno na avto.net vrtijo okoli 20.000€ ampak tukaj se mi potem zdi že skoraj smiselno dati malenkost več in dobiti skoraj novega. Se motim ali pa gre za dejansko solidne cene pa pač nimam jasne predstave?

V Nemčiji imaš točno eno samo, ki ustreza tvojemu kriteriju ...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=373735437

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ja, statistika kaže, da se bistveno pogosteje vžigajo sodobni hibridi kot pa EV.

 

Hibridi so po mojem mnenju itak slepo črevo razvoja avtoindustrije - čemu bi vozil s seboj dva pogona in ju bolj ali manj posrečeno kombiniral. To, da se prej vžgejo, me pa tudi ne čudi, saj jih razvijajo na silo in na "horuk".

 

In kot si pravilno ugotovil, sodoben PHEV, npr. Mazda CX-60, ima že vgrajeno večjo baterijo kot električni Smart ... Pa še bencin zraven. 😃

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Saj smo šli že večkrat čez to ...

 

Strah je prisoten, a ne povsem utemljen. Statistično gledano EV-ji gorijo redkeje. Težava je v tem, da ko gorijo, pogorijo temeljito (in še kaj zraven).

 

Varnostni standardi so - mogoče bi jih še nadgradili. Ne moreš pa reči, da varnostnih standardov ni. Če vozilo prestane vse NCAP teste brez da se užge, potem je precej narejenega na varnosti - se strinjaš?

 

Koliko ljudi osebno poznaš, da jim je zagorel avtomobil? Jaz točno dva, enega direktorja, ki sem mu še mahal, ko se je njegov Audi A8 začel dimiti, da je pravočasno odvil in izskočil, ter od kolega sodelavca z BMW 2 Tourer. Sem pa pri vseh prevoženih kilometrih po domačih in tujih avtocestah v živo videl goreti še tri avtomobile - v vseh primerih so bili ICE ...

 

Nobenemu proizvajalcu EV ni v interesu, da ne bi kar se da dobro poskrbel za zaščito pred gorenjem, saj jim je kristalno jasno, da če se kakšnega njihovega modela prime renome bakle, da lahko kar zapre proizvodnjo ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

1.

a) DMV plačaš pri nas, po tem ko ti naredijo homologacijo, ki je podlaga za obračun (izpusti CO2).

b) Če je v DE cena rabljenega vozila z njihovim DDV (Mwst), je to to, pri nas se ne plača še enkrat (prišparaš nekaj denarja, ker je v DE davek nižji 19 vs 22 %).

c) COC-dokument mora biti priložen (vsakemu EU) vozilu, ker ga bo hotel videti na homologaciji. Opomni prodajalca.

 

2.

Unfallfrei pomeni, da vozilo ni bilo karambolirano - in popravljano.

Tista, ki ima pobarvano prasko, verjetno ni potrebovala večjega posega, zato je "nekarambolirana".

Siva, ki je potrebovala zamenjavo karoserijskih delov, pa ne more biti "nepoškodovana".

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

Točka 2) odgovor: ne vem, jaz sem to vedno med tednom delal, ko so imeli uradi uradne ure. Zdaj od kovida naprej si se moral celo za termin najaviti - tega je vedno prodajalec uredil, ko sem mu povedal, kdaj pridem. Nazadnje sva vse uredila v manj kot 15 minutah od prihoda na železniško postajo. 😃

 

Ampak če lahko zrihtajo vse v avtohiši ... To jih boš moral vprašati, če je možen prepis in tablice v soboto ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.