A pa ste že kdaj vozili kakšno tole ameriško kračo?
Res me zanima, od kje takšno navdušenje nad njimi?
Jaz sem še eno predelano na 777 konjev vozil, pa razen dvakratnega žganja gum nekega hudega veselja nisem občutil.
Sta pa mi bila dosti bolj všeč Nissan GT-R in pa Audi R8 V10, ki ti dejansko pustita, da se pelješ kot v risanki. Dočim pri teh ameriških kračah sem vedno imel občutek, da bom z ritjo vse pometel, če pohodim do konca, sploh iz ovinka ven.
Tale iz oglasa, kjer je vse menjano, je verjetno tempirana bomba. Toliko "zjebano", da se ne da porihtat, ne glede na to, kaj menjajo. Še vedno mogoče ni odpravljen vzrok za napake (mogoče šobe ščijejo) ipd. Če samo sešteješ, koliko denarja je šlo za odpravo opisanih napak - vsak, ki bi verjel, da je zdaj porihtan, bi ga zvozil do konca.
Pa AWD s temi kilometri je tudi veselica - bo Pelko kaj več povedal. 😃
Ko se naredil malo štale v salonu je na srečo prišel mimo model, ko je slišal prepiranje, ki mi je prodal cx30 . Nato se je on "izpogajal", da so mi priznali 30% popusta.
Tole je najbolj žalostno pri vsej zgodbi. Človek, ki je prodal avto in ve za dogovor, ni mogel doseči več.
Pa imaš kje na papirju zabeleženo, da je 1. servis brezplačno?
Dolžini, širini, številu sedežev, pogonu 4x4, dizlu?
Jaz mislim, da bi tudi s potniškim Renault Trafficom dobro shajal. 2.0 DCI je super motor, vzdržljiv, moči dovolj (pa še povečaš jo lahko), prostora pa tudi. Pač je malce širši od osebnega avtomobila, to verjetno ne bo zahtevalo hudega prilagajanja. Pa tudi dolžina te ne bi smela motiti, če zdaj z BT-jko okoli skačeš. Poleg tega imajo tile Traffici ponavadi že vgrajene tudi kamere za vzvratno vožnjo (sicer jo pa za male pare dobiš pri Kitajcih).
Moj sosed ima potniškega Traffica, sicer 1.6 DCI, pa pozimi kakšne smučarje vozi čez Predil - je pač le prednji pogon, a z dobrimi zimskimi gumami zlepa ne omaga.
Vseeno moraš upoštevati lokalne specifike. Pri nas je velikokrat snežna brozga, raven led pa le redko. Jaz sem imel na šestici 19-colske zimske Bridgestone gume, pa nisem vriskal od veselja. 😃
O tipkanju po ekranu. Če dobro razumem avto ne omogoča, da bi preko bluetootha iskal po imeniku ter klical posamezno osebo? Oz. je to precej zakomplicirano?
Seveda omogoča. Ža takoj imaš bližnjično tipko Phone, kjer imaš zadnje klice - zavrtiš kolo in s pritiskom pokličeš. Ali pa greš v imenik.
Imaš tudi glasovno iskanje, če se rad igraš z angleškim naglasom. 😃
pred 1 uro je kacnje napisal:
Mazdin sistem upravljanja infotainmenta je načeloma zelo v redu. Če pa uporabljaš Android Auto, pa mene zelo moti, da ne dela zaslon na dotik (ne med vožnjo, ne v mirovanju). Android Auto je sicer narejen z mislijo na upravljanje v avtu, vseeno pa je kup nekih opravil, ki bi jih lažje opravil preko zaslona. Če bi vrag deloval vsaj v mirovanju.
Stalno uporabljam AA in me to res moti. Saj se večino stvari (načeloma vse) da opraviti z gumbi, ampak je marsikaj bolj nerodno. Koliko lažje je vtipkati naslov na zaslonu, kot se loviti s tistim gumbom. Uf, razlika kot dan in noč. Pa še marsikaj. Poleg tega pa ima novi sistem AA (Coolawalk) še nerodno izbrane barve. Sedaj je več premikanja, saj je na osnovnem namizju več ploščic in zaradi slabo izbrane barve, pogosto zgrešiš med vožnjo in se mi zdi bolj nevarno. Res pogrešam touchscreen pri AA na Mazdi - vsaj v mirovanju bi ga lahko omogočili.
Da ne bo nesporazuma - sicer sem velik nasprotnik modernih sistemov, kjer vse upravljaš preko zaslona. Nerodno, nevarno, neprivlačno.
Mojster, saj ko si v mirovanju, lahko primeš v roke telefon in v njem "na dotik" postoriš, kar želiš - in imaš prezrcaljeno na zaslonu.
Jaz tudi uporabljam Android Auto kadar se peljem v kakšen nov in še nepoznan kraj. In ker naslov prej "pogooglam" na telefonu ali računalniku, je tudi med zadnjimi zadetki, tako da ga imaš mimogrede izbranega z zasukom koleščka.
Če pa bi rad kak nov naslov vpisal, pa predlagam, da to storiš na telefonu. Bo res hitreje. In tudi hitreje, kot če bi "po diagonali iztegnjen" tapkal po osrednjem zaslonu na dotik.
Jaz bi pristavil še naslednje: če se prav ne gleda na zadnji cekin, naj se razmisli o nakupu vozila z avtomatskim menjalnikom. V avtomobile v razredu Mazde 6 pač sodi avtomatika ...
Hvala za vsem za nasvete. To z nedelujočim ekranom mi je ob današnji sodobni tehniki res padlo v oči. Ker sem veliko na telefonu med vožnjo mi ta nedelujoča funkcija predstavlja velik minus pri nakupu Mazde, sploh če jo primerjam z Audijem A4 in Škodo Octavio, ki sta pri teh stvareh res "moderna".
Varno vožnjo in lep pozdrav
Sploh ni res. Pri "touch screenu" moraš med vožnjo umakniti pogled s ceste na zaslon in karkoli postoriti - na pamet ti ne bo uspelo. Pri Mazdah pa lepo s tistim koleščkom in 6 gumbi "miže" vse opraviš. Z vidika varnosti in tudi praktičnosti zame ni dvoma - je Mazdina rešitev v prednosti.
In očitno se tega zavedajo, saj ostaja tudi v najnovejših modelih, kot sta CX-60 in CX-90.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem tudi včeraj tankal. Po 631 km natočil 39,5 litra. Tale moj "dinozaver" je ziher na dieti. 😃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani