Pri zavarovanju poglej kater imaš ti tvoj paket, zame Nakama Intense ne obstaja, zato so uzeli Revolution Top SD, kar je bil v slo identičen avto. Pazi da ti dodatno poklika machine gray barvo, ker se tretira kot posebna barva !!!!
Čestitke za nakup, kupil si odličen avto! Sedaj pa samo gas, ko pospešuješ moraš v obrate, pa bo vse ok. To je pač navaden bencinar Ne pozabi na vsakoletni servis oziroma na 20kkm prevoženih (tega intervala ne podaljšuj, pa bo vse ok).
Bom rekel tako...ti je dovoljeno kupovati petarde,rakete in podobne stvari...JE.
Kaj pa npr. 1kg C4 eksploziva ali kaj podobnega....ne bomo o tem....
Bom pa izrazil mnenje,da se mi to zdi omalovaževanje problematike.
Primerjava z laptop baterijami,orodjem ipd. tudi ni na mestu,ker je razlika,če se vname laptop z tremi celicami (večina) ali pa z šestimi,ali pa če se vname EV z tisočemi.
Pa sem že pisal tukaj o izrednem dogodku na potniskem vlaku,ko je kolega uvažal z polnim potniskim vlakom v Ljubljano,ko se je potnici vžgala baterija na laptopu.
Bila je velika sreča v nesreči,da je to starejši,zelo izkušen strojevodja,ki je bliskovito reagiral,poklical prometnika,da naj takoj postavi vozno pot na peron (ker ni bila),je z tipko premostitve mesta ustavitve (to možnost ima strojevodja,če se sproži alarm za požar v tunelu,na mostu ipd.) preprecil avtomatsko ustavitev,tako da je z zaletom uvozil na peron.
Gorelo je tako,da so se potniki zaletavali v vse zivo in drug v drugega,ker je bilo vse v dimu...
Ne bom več "nakladal"...si lahko situacijo naslikate sami.
Bom pa omenil,da po eni strani škoda,da je bila garnitura KISS (dvopodnik) namesto FLIRT (klasični stiričlenski Stadler), ker KISS nima šprinklerja...na Flirtu bi pa bili potniki lepo "oprani"....gasilni program ni mogoče ustaviti oz. prekiniti...gasi dokler ne zmanjka gasilnega sredstva. Vlak se avtomatsko ustavi,vrata se avtomatsko zablokirajo (tudi prehodna v prvi razred) in gasi do konca...
Ce bi bil Flirt,bi bilo po vseh novicah in poročilih,tako pa za to ne ve nihče razen potnikov....škoda.
Stari zastopm te. Vem vse kar govoriš, povsem razumsko. Ampak v praksi bodo vsa ta dejstva povožena in se bo veselo vgrajevalo te eksplozivne baterije vsepovprek, tudi v avte.. midva nimava kaj, če ga ne bova kupila bova peščica trmastih in zagrenjenih osebkov, ki ju bodo izobčili iz družbe, ker ščijemo proti njej
Ko so dali vn liion baterije so izračunali, da je verjetnost za samovžig 1 proti miljon.
Pa se je nekaj časa tuhtalo in tuhtalo, pa ni bilo iz tega nič.
Rezultat vsega? Masovna proizvodnja liion baterij vsepovsod. Pogledam samo sedaj okoli sebe, laptop jo ima, telefon jo ima, ročna ura jo ima, brezžične slušalke jo imajo...
Ampak se je to pozabilo in živimo dalje. Če se vžge, se pač vžge. V določenih primerih bo pač malo škode, v nekaterih pa ful. Npr goreči Samsungi na avijonu, težke in blesave situacije, možnost da vse skupaj zgori in gre v cugrunt pač obstaja.
Ja pa kaj, folk veselo še naprej kupuje naprave z liion baterijami in piči dalje. Me zanima če se ti sekiraš, ko svoje mašinerije kupuješ, če bo prišlo do samovžiga? Ah dej no mir, lepo te prosim. In isto bo z avti. In isto bo z vsemi drugimi stvarmi. JEBIGA, bo pač zgorela drvarnica ali lopa. Tako to pač je dan danes.
Sicer ni ravno 10 jurjev cenejsi Hyundai Tucson… je nekaj cenejsa, samo ne toliko… Je pa pri Tucsonu najmocnejsi motor 1.6 … bencinar ali dizel ali PHEV…
Ok glede cene se sploh ne bom pričkal, misli si svoje je precej subjektivno dejstvo kako prodajalec da glede popusta, verjetno je razlike še več kot 10k, sploh glede na darežljive trgovce
Lahko pa objektivno pogledamo motor:
1.6, 180 konjev turbo bencinar, cca 250Nm navora takoj pri 1500 vrtljajih, pospešek 0-100 9 sekund
2.5, 194 konjev na bencinar, cca 250Nm navora ko pride, pospešek 0-100 9.5 sekund
POD ČRTO, za polno naložen avto 2 starša 2 otroka poln voziček je žal Hyundai Tuscon marsikomu bolj smiselna in racionalna izbira, ker jih boli briga za zanesljivost in vzdržljivost motorja po 150kkm prevoženih, važno da se premika
Ima pa ta motor še kar nekaj fore, recimo v i20n je identičen, pa je tam odklenjen na 205 + tunerji pravijo da ga komot čipaš na 230 ali še več
Hja, CX-5 je res SUV, za moje pojme eden redkih SUV-ov, ki si zasluži to ime. Trpežna izgradnja, uporaben AWD, dovolj prostora, možnost močnega bencinskega ali dizelskega motorja... Žal pa bi morali znotraj posodobit tisto plastiko pri klimi, da bi povezali zdraven še ogrevanje sedežev in da bi izpadlo bolj moderno, pa tudi tisto naslonjalo za roko.
Imaš pa na drugi strani moderno konkureno, na primer Hyundai Tuscona, ki s polno opremo pride 10 jurjeu ceneje... In ziher odžere kar precej kupcev od CX-5, pri čemer je faktor da večina folka ne gleda vidik zanesljivosti motorja in pa recimo občutka pri vožnji v limitu.
Ne nisem sarkastičen, res ti govorim da si good to go.
Moraš pa eno stvar še vedt - rdeča barva na mazdah je najbolj občutljiva barva, med najbolj hvaležnimi je pa siva. So pa od 2013 občutno spremenili kvaliteto barvanja, tako da je povsem pričakovano, da so popikane od kamenčkov.
Ja, lahko, da bo kaj takega. On sicer pravi, da bo poskusil ampak nič hudega, če ne gre. Ali gre punca zraven je pa malo od šihta odvisno... 😕
Ok hvala, bom še pri banki vprašal, da nebo zadreg.
Ja, če se mi rata tako zmenit sploh nebi bilo slabo, kot pa vse kar v naprej...
-------------
Imam pa sedaj dve vprašanji.
1. @dvorjan, verjetno si ti najboljši naslov. Kaj meniš o temle? Tu je nekaj govora o "končni ceni" po davku. Če prav razumem je dmv kar se itaq plača, ddv pa samo za nove avte. Pravilno? Moram si še o teh COC itd. dokumentih prebrat...
2. Kaj v bistvu unfallfrei pomeni? Siva sem zdaj opazil, da nima unfallfrei. Povedano mi je bilo, da je bila barvana havba in zamenjan sprednji odbijač. Pri pregledu mazda evidence velikih škod ni bilo (omenil je da mu je hecno, da sta velika servisa opravljena v različnih mestih, ampak rentacar pač, bi rekel). Po drugi strani ima pa ena od rdečih barvano prasko na vratih in je unfallfrei. Je tu kaj spornega glede sive? Po nekaj guglanja so nekateri mnenja, da imajo to oznako le avti, ki niso bili hudo karambolirani, drugi pa pravijo, da je malo nejasno kje je meja, da izgubi oznako. Kaj menite?
Edit: tule je opis in dejansko izgubi oznako takoj, ko je več kot praska. Počen odbijač v tem primeru je too much.
Jaz tiste ki nima unfallfrei ne bi gledal sploh. Namreč te pooblaščenci so zelo striktni, če na eni da to oznako, na drugi pa ne, potem je že nekaj bilo. Meni so takrat rekli, da če menjajo odbijač, še vedno drži "unfallfrei". Čim se gre menjavat bolj detajlne dele pa ta oznaka odpade.
Kakšna je recimo cena rednega servisa (olje, filtri), ker na uradnem servisu dam skoraj 300€?
Hvala, Lp
Ej brez zamere, ampak 300 eur je dandanes čisto normalna cena za olje + filtre (sam si rekel v množici, torej kabinski, zračni in oljni) na pooblaščencu. Poleg dobiš še brezplačno podaljšanje mazda asistence in pregled vitalnih delov motorja.
Ok potem ne pričakujem, da bo kaj drugače tukaj. Predračun, zahtevajo osebni dokument, plačam, dobim scan in potem me čakajo. Right?
Jaz sem se že odločil. Servisi so, oprema baje je taka kot je listed. Sicer osnovno kar se sedežev itd tiče ampak to smo itaq rekli, da je najlažje in najbolj obstojno. Edino kar nevem je ali ima g vectoring PLUS, ker v ameriki je to z doplačilom. Ampak tudi, če nima na tej točki ne bom kompliciral. Tako, da ko se mi javi in dorečeva glede felten, je to to.
Ja, če res le 17" pridejo zraven bodo te zimske in bom nabavil še 19" letne. 20" je pomoje too much glede na moje pohajkovanje po gorah in čudnih cestah vsake toliko. Vse kar praviš ja, bom hvaležen za info, pa tudi kater brand nabavit.
Sedaj samo moram dobit modela na telefon ker je busy AF danes, da se tole finalizira in se neham sekirat.
17" so kot gumice in žvečljivke, vse se premika levo desno, to niso gume za M6. Je pa pospešek malenkost večji, se pa reeeees pozna v ovinkih.
Kupi 19" original in bo avto kot na tračnicah, ne bo ti žal. Če pa bi šel v ekstreme, ti bo pa Alex več razložil kako se je on lotil svojih dimenzij.
Zdilaj se s prodajalcem da ti da en set felg + ventilčke 19
No... narociavto hoce 2200€ za cel import in pravi da pri konkurenci bo 50€ manj max. Če zahtevajo manj gre za šalabajzerje. O__o
Za tako ceno pa grem dejansko se sam jebat.
Je tu kdo, ki je sam importal in bi ga lahko poklical za info in pomoč? Seveda dobi kebab. V primeru, da bo b-mat tudi tako zasolil ceno. Nekaj je brati, nekaj pa kontakt in izkušnje. @dvorjan?
Ko sem ga prašal glede zimskih felten na tem avtu mi je pa rekel: "The online picture are samples for all mazda6 sport line. So, we have them on Stock for you. No Problem. Wich color do you want?", tako da pitaj boga kaj to točno pomeni. Jutri pogruntam.
edit: Zdaj, ko še enkrat berem, mislim, da je hotel povedat, da bodo na stock kromirana kolesa mi dali, vprašanje glede barve je pa za avto. Ajme...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri zavarovanju poglej kater imaš ti tvoj paket, zame Nakama Intense ne obstaja, zato so uzeli Revolution Top SD, kar je bil v slo identičen avto. Pazi da ti dodatno poklika machine gray barvo, ker se tretira kot posebna barva !!!!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani