Menda je mel eno, ki je zaribala pri 150kkm, pa o nekih problemih z oljnimi pumpami mi je govoril. Kolikor pa berem po forumih, pa ni neke krize z motorji.
na podlagi 1 primera delati take zaključke je smešno :), potem je bolje da hodiš peš ali se voziš s kolesom....
Hvala bogu, da je tako, ker dokler bo takole ta forum sigurno ne bo šel v 3PM, kot je že šla polovica avtomobilskih forumov v Sloveniji. Obstajajo le še tisti, kjer debatiramo o vsem mogočem in tisti, kjer se avti najbolj kvarjo in je zato novih tem vedno dovolj.
S tem se pa strinjam, popolnoma😉, evo pa še jaz pišem nekaj kar nima veze z naslovno tematiko😁
Ne vem katere bom kupil,ker bo to čez 2 leti. Ponavadi kupujem tako,da pogledam zadnja testa letnih gum in potem med prvimi najboljšimi po testu kupim najcenejše. Zaenkrat sem bil vedno zadovoljen,nisem pa neki ekstrimist v vožnji,da bi potreboval res najboljšo gumo.
Se ti to splača oz.koliko privarčuješ na ta način...mogoče 200eur ob nakupu, torej 50eur leto oz.manj kot 5eur/mesec....kaj narediš če s temi nisi zadovoljen?
Ker bom zdaj kupoval nove letne v dimenziji 225/45r18 in se odločam tudi za michelinke pilot sport4 in me zanima kako si zadovoljen ? (resda je MPS3 starejsa generacija a kljub vsemu, info iz prve roke nekaj pomeni, tnx.)
Za tebe je zgleda šlepar pa še to V8 580Km pa še tam bi ti kakšnih 60km falilo 🤣🤣🤣🤣. Dajte no glihtak se pelješ ni tak hudo se da prezivet. Mesate spet jabolka in hruska. Aless je najbolj realno napisal.
Jaz mam g165 gre normalno ko rabis malo vec pa saltas nizje. Se da prezivet. Drugace pa tudi dizel ni napacen. Nobenemu ne pasejo kratke voznje ne bencincu ne dizlu. Vzdrzljivost pa je v veliki meri odvisna od vzdrzevanja in uporabe.
PS: ne rabim vec kot g165 ker za vec mam licenco za pilota in grem z letalom 😁😁😁
, no tega nisem rekel, še manj napisal, jaz sem samo napisal ko človek ravno sprašuje in primerja dizla in bencinarja....jaz sem mu samo konkretno povedal kaj je moje mnenje. sem pa pred bencinarjem imel 2.2 dizla 140km in iz prve roke povem, da je dizla vozit proti bencinarju (torej primerjam 2.2 dizla z 140km in bencinarja 2.0. z 160km) kot dan in noč....dizel se pelje kot poezija, ne rabiš niti šaltal pa se lahko pelješ 110 ali pa 180 v 6.prestavi, pri bencinarju boš kot si pravilno ugotovil veliko telovadil z prestavami 🤣😆, se pa vsekakor strinjam da se da peljati normalno in pač ja več šaltaš...seveda pa je za moje pojme pri vsakem kakšna prednost in kakšen minus, in vsak se odloči zase in s tem potem vzame + ali - v zakup, tako ali drugače, sicer bi verjetno vsi imeli turbake z najmanj 300km
Diesel je cenejši plus, avt in več opreme. Malenkost starejši. Bom videl danes kakšno je stanje.
1.6t težak karavan z navadnim 2.0 motorjem z 145km je nepremičnina😀.....razen, če ti je za vožnjo/pospeške, itd., res povsem in čisto vseeno. Imam Accorda 2.0., ki ima malenkost več konjev (160) in mu jih manjka vsaj še kakih 60-100 pa turbo.....
Saj vožnja je super ampak enostavno pri tem motorju kake hude športnosti ni za pričakovati, to je res in zgolj povsem family cruser :), tako da če že bencinarja zagotovo močnejšo verzijo, ne vem kaj ima mazda naslednjo izvedbo....moje mnenje, je pa res da nisem mazdaš :), ne vem če to šteje🤪
Sem montiral tole piščalko,če ne bom povozil nič pomeni,da deluje...😃
Sem pa lažji za 5€ in 3ka težja za 5g. Upam,da se ne bo preveč poznalo pri porabi, mogoče bo Boss izračunal nov zračni upor? (prej je bil 0.26)
o tem pišejo tudi v dnevnem časopisju, citiram, testiranje v ZDA ?! : ""Za odganjanje divjadi z območja cest so na voljo tudi pripomočki, ki jih namestimo na vozilo. Eden od ponudnikov izdelka ameriške izdelave navaja, da je na testiranjih v ZDA dosegel v povprečju 92-odstotno učinkovitost. Gre za majhno piščal, ki pri hitrosti več kot 55 kilometrov na uro oddaja zvočno frekvenco nad 18.000 Hz. Divjad jo zazna na razdalji sto metrov, za človeka pa je neslišna."
Eni so tile....bojda pa je še kar nekaj takih ki jih oddajajo, ravno zadnjič ko sem se vozil v LJ sem po radio slišal da je nek možakar iz primorske ki ima ferrarija in ga priložnostno oddaja za najeme...
spredaj je res nekaj potez kot da bi kopirali mazdo....osebno me moti ker so spet samo neki e-motorji, po možnosti spet z nekimi max.100konji.... 😆......je pa bistveno "lepši" kot pa trenutni model, ki je neka spaka, tako da je napredek :). Honda v EU z oblikami ki so na voljo (3modeli...hahaha) res ne briljira. Za moje pojme zadnji "lep" model je accord, ki je imel skladne linije, pa ne zato ker ga imam sam, ampak tudi prejšnji accord in CRV še stari letnik mislim da model 2007-2008 je bil lepši kot sedanji....kar se tiče izpuhov pa tudi, če izvzamem TypeR, ki je tako ali drugače svoj svet.....nima ne HRV, ne CRV ne navaden civic nekega "lepega" izpuha ali vsaj nastavka....tudi tu moraš iti nazaj vsaj na S2000 ali ponovno Accroda....
en vpr... vidim da imate nekateri kr 19 col gor.... jaz imam trenutno letne 17 col na svojem wc.... pa razmišlam da bi šel na 18..... koliko je trši avto iz 17 na 18..? oz bini.... ti čutiš vsak kamen z 19?
Jaz imam kombinacijo 225/50 r17 za zimske in 225/45 r18 letne in se mi zdi da je na letnih full bolje za vozit, ne bom rekel bistveno trše, ampak občutek je full boljši, ko dam zimske gor je kot da bi imel "zvečilni gumi" na gumah...mehko obračanje volana, ampak se mi zdi da po parih 100km izgine vse skupaj...mogoče če se vozis po kaki slabi lokalni cesti še največ občutiš...na ac niti ne. Mislim da med 17 in 18 col ni take razlike/preskoka kot je pri recimo 17 in 19...
Testi so mogoče 10-15% resnice in so mogoče le začetek. Problem testov je, da se vedno testira nova frišna guma a frišna je guma le takrat, ko jo natakneš na avto in prevoziš mogoče par 1000 km. Kaj se pa dogaja z gumo potem, kako dobra je naslednjo sezona, al pa po prevoženih 20.000 km. Sicer pri letnih ni toliko težav in nekaj let stara uporabljana guma je še vedno dokaj podobna popolnoma novi, medtem ko pri zimski je pa razlika lahko velika.
Jz osebno sem z Good Year Asymetric 5 bil izredno zadovoljen in je guma bila praktično do konca življenskega obdobaj skoraj enako dobra. Ja se je poznalo, da se je stanjšal profil in v kakšnem močnem dežju se je splačalo voziti nekoliko počasneje ampak to je bilo pa to.
Recimo osebno imam pomisleke pri Michelinu, predvsem zato, ker Francozi so zelo podobni VW-ju in afero dieselgate. Namreč za testne potrebe na vlečejo izredno dobro zmes gume čisto na koncu postopka in s tem zelo uspešno pridejo čez testno fazo. Je pa ta zmes izredno mehka in se hitro obrabi ter pride potem do trše zmesi, ki zdrži res ogromno kilometrov ampak ni niti približno tako dobra kot na začetku. Mi smo to imeli zimske na službenih avtih in po parih sezonah so bile gume kot en kup drsečega dreka. To je vrtelo v mokrem v prazno, ABS je bil skos v funkciji - v glavnem polom. Zdaj a je z letnimi enako ne bom ugibal, ampak če nekje manipulirajo je velika verjetnost, da tudi drugje.
ja tudi sam sem imel z GY Eagle F1 dobro in slabo izkušnjo (so mi na notranjem robu 2 popokali, da sem jih moral preventivno menjat, kaj pa vem mogoče je bila kaka slaba serija....) zato je sedaj ne dajem med resne pretendente. Glede Michelin pa recimo ravno obratno kot ti, prej sem imel Alpin 5 in se mi je zdela odlična guma, res nisem imel težav, tako da sem letos šel tudi na Michelin Alipin 6 (pozimi sem recimo na ženinem imel tudi Nokian WR4, sicer manjše dimenzije in se mi je za v dež povsem nova zdela slaba, zato letos ob nakupu sploh nisem razmišljal). Je pa res, da verjetno vsak malo po svoje ocenjuje kaj je dobra in kaj slaba.....glede testov je pa itak za moje pojme brez veze to jemati kot resno oceno, ker je v ozadju tudi komerciala, marketing....ne bom se veliko zmotil, ampak od kar gledam / spremljam te teste mislim da je skoraj vedno prvi Conti (ali pa vsaj med top3), ne glede na dimenzijo leto, pa to spremljam mogoče že zadnjih 15.let (recimo v tej dimenziji so za 2020 kot zanimivost Pirelli P Zero dali v zadnjo tretino lestvice, če pa gledaš samo rezultat suha/mokra cesta je pa daleč pred vsemi, na končni rezultat in slabo "uvrstitev" pa potem vplivata velika obraba, glasnost, večja poraba goriva....kar je za moje pojme smešno....)
@Bini; tnx, ja sem že gledal različne teste od amzs do adac in še malo drugih....kot si napisal, testi so ena verzija resnice, na forumu pa mogoče lahko dobiš konkretni feedback od kakega, ki ima realno izkušnjo z neko gumo in to je tudi relevantna info., če seveda ni preveč subjektivna (v smislu ta je najboljša in pika) zato odprta tema. Vsekakor pa se strinjam, da je to tema podobno kot za izbiro avtomobila :), vsak po svoje subjektivno ocenjuje. Je pa tako, več ko je inforamcij, lažje potem mogoče zložiš sestavljanko in ožaš končni izbor.
Letos pride na vrsto nakup novih letnih gum v zgornji dimenziji. Kaj kdo priporoča oz. lahko posreduje svoje izkušnje. Sam sem imel sedaj GY F1, relativno ok (na koncu mi niso bile v redu za mokro/dež), čeprav jih verjetno sedaj ne bom vzel, po testih je nova dobro ocenjena. Vozil sem tudi Kumho Ecsta, ki pa je res zelo mehka in če delaš malo več km jo zvoziš v 2 sezonah, drugače dobra guma. Nagibam se pa k Contiju ali pa kar Michelinkam....
Mnenja/izkušnje dobrodošle. Predvsem iščem dobro gumo za suho/mokro, glasnost in poraba goriva ter podobne nebuloze me ne motijo....itak imam gumo max.4 letne sezone potem se menja tako ali drugače. Vožnja normalna in za letno sezono cca.10k km, tako da ne rabim super speed in mehke gume za track steze...
Continental PremiumContact 6
Michelin Pilot Sport 4
---opcije---
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
Pirelli P Zero
Kumho Ecsta PS91
Točno tako...poleg kaska, če želiš imeti pokrite še ostale nevarnosti moraš imeti še dodatne kombinacije kot so D, E, H, I, J, T, U......
Za moje pojme so največja težava cenilci (pa se opravičujem, če je kdo tukaj gor iz tega foha😄), ker so tako naučeni, da stranko takoj "napadejo" z nekimi kvazi "pravnimi" izrazi, vsemi členi in te hočejo prepričat, da tega nimaš pokrito, itd..in razne druge nebuloze...veliko strank na ta račun verjetno potem ne gre naprej v kregarijo....in zavarovalnica pač nima minusa, cenilec pa dobi višjo stimulacijo😄....sploh pri takih robnih primerih ala glodalci, izguba ključev in podobne sporne fore, kjer ti recimo takoj želijo "uvaliti" malomalnost oz.neodgovorno ravnanje in ti super truper kasko nič ne pomeni, seveda če pristaneš na take floskule...
No evo, bil na zavarovalnici in zvisel 🤣 Pazi zdej to, imam polico na kateri imam po trditvah zavarovalničarjev zavarovano vse in še več, razen izključno samo glodalcev, ki so zajeti izključno samo v delnem kasku.
Itak me je utrgal, klical agenta, ki mu ni bilo nič jasno in je klical v poslovalnico. No na koncu so ugotovili, da so glodalce vrgli ven iz splošnega kaska in so samo v delnem kasku. Agent ni vedel, kaj naj naredi in mi je ponujal, da mi on plača celotno popravilo, pa sem bil človek in rekel, da to ne pride v poštev, da se vsak lahko zmoti, da pa hočem imeti pri novi polici, ki jo imam že vplačano, zavarovane še zajce, veverice, svizce in ostalo navlako, pa je rekel da mi bo to dodal na novo polico kot delni kasko in da bo on v opravičilo vsaj simbolično doplačal 17 eur razlike.
To je to, popravljali ne bomo, svet se vrti dalje, glodalci bodo pa še naprej žrli izolacijo.
žal je tako, da so vse zavarovalnice dobre dokler ne zahtevaš kakšnega povračila škode :), je pa v takih primerih dobro da imaš dobrega agenta, ki lahko kaj uredi oz. pomaga, če ga nimaš (in recimo večina ljudi ga nima) ni čudno da zavarovalnice služijo in kujejo dobičke....(imam sam podoben primer z polomljenimi/odgriženimi pokrovčki za šobe za pranje xenon luči, kalvarija za ureditev z zavarovalnico, enako pri polnem oh in sploh kasku :))
Prebiram tole tematiko in moram reči, da je zelo podobna za Honda servise, ker vidim da je veliko bivših hondašev sedaj na Mazdi...konkretno lahko povem, kot lastnik Honde, da AC Mobil v LJ je tako kot da nisi nihče, če se ne pripelješ z ganz novim avtom (kot mazda btc , ce se prav spomnim da ste grajali)...žibert kranj je že druga zgodba,sam ne mores bit zraven in ne ves tocno kaj ti menja....pohvale sem slisal za amroža v radomljah, naj bi bil naj pa selič za hondo best (oz.vojko / devil neuradni), ampak nekateri ctr lastniki tudi s selicem niso ok....tako da verjetno je na vsaki znamki malo tako/tako...
Moje mnenje je da dokler si zadovoljen kamor hodiš pol je ok,ko nisi greš drugam...
če je šlo vprašanje name...hmmm, nisem tip za ekperimente :), za tak denar bi raje vzel 1.leto staro mazdo ali pa hondo ali pač nekaj kar je preverjeno.....ne bi eksepimentiral z Ssangyong-om (čeprav, če se prav spomnim so imeli na začetku celo od MB motorje notri, tisti prvi primerki?).
jaz sem imel do sedaj Michelin Alpin 5, in moram reči da za moje pojme odlična guma, sedaj imam povsem na novo Michelin Aplin 6 (225/50 r17), ker nisem želel iti probavati nekaj novega in še po relativno dobri ceni sem jih dobil. Sem pa imel na ženinem P207 nove Nokian WR4 in za po snegu so bile super, so me pa zmotile v mokrem, kjer niso imele dobrega oprijema (res da je bila dimenzija 185/60r15).....zato se za njih sedaj ko sem jih kupoval za Accorda nisem odločil. Predvidevam pa da je res bisvtena razlika ali ima AWD ali pa samo spredaj/zadaj pogon in v takih primerih je bistveno bolj pomembno kaj imaš za eno gumo...
Tale novi Hondin 1.5 turbo motor (L15) nima prav nič skupnega z starim 1.5 motorjem iz Civica (D15).
L15 motor je čist na novo razvit in ni nobena izboljšava D15tke.
Glede manjše prostornine pa se ne strinjam, če smo že pri tem Hondinem 1.5 turbo motorju ima 220Nm med 1.900–5.000rpm, če ga recimo primerjamo z Mazdinim 2.0 atmosfercem ki ima 208/214Nm samo pri 4.000/min, je razlika kateri bolj vleče očitna.
Poglej AM test CRV, CX5 in CX30 v vseh pogledih 1.5 turbo "mlinček" poje 2.0 atmosferca.
CX5 2.0 vs CRV 1.5t vs CX30 2.0
Zanimiva primerjava....kar mene recimo moti pri obeh tako CRV, CX-30, da ima tak avto pospešek 0-100 več kot 10sek leta 2021, kar se mi zdi "smešno"....kot da japonci ne morejo narediti vsaj ene dve/tri verzije motorjev v smislu recimo 180/220/250km....tukaj jih recimo kitajčki v volvotu peljejo po dolgem in po čez (malo sem recimo firbcal xc40 oz.xc60, tam imaš razpon od 150 do 300km, sicer je temu primerna cena, ampak je izbira), te filozofije nekako ne razumem, je pa res da je EU verjetno za njih nezanimiv trg, ker v USA imajo cel kup modelov/motorjev (vsaj za Hondo vem)
Hybrid me zaenkrat ne zanima, sem še pristaš stare šole😄, in 41k eur je za moje pojme občutno preveč za CRV, ker ni čisto nič boljši kot recimo 1.5t elegance navi ki ga dobis za 30k eur ali lifestyle za 32k eur.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
na podlagi 1 primera delati take zaključke je smešno :), potem je bolje da hodiš peš ali se voziš s kolesom....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani