A zdaj pa rabi? za v gara?o zapeljat pripet pas? Nikoli in nikdar se ne vozim naokoli brez pripetega pasu, ampak tale z gara?o je pa res budala?tina.
Teli novodobni avti so pa res eno s..Pa ?e pla?a? elektronsko ro?no zato da ima? potem same probleme. K sre?i je moj tabornik nima, ima pa ?e vedno nekaj zadev ki bi jih moral izklopit.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Res je. V ZDA pa morajo tudi 4vratna vozila imeti z notranje strani plasticno zanko s katero lahko odpres vrata. In ta zanka mora biti fluorestencno zelene barve, ki se sveti v temi....
Tudi v SLO kupljen Sebring ima to....
V merik je tista zanka ?ist brezveze, ker je ?lovek ki ga dajo v prtlja?nik ali zvezan ali pa mrtev.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kot klenemu ?e?kemu avtu sem na spisku dodatne opreme ob naro?ilu avta obkljukal tudi zavesice. Ob dobavi avta, so mi sporo?ili, da pa ravno na Scouta ne morejo namontirat zavesic ker ima ta model cel kup raznih plasti?nih za??it pragov in blatnikov.
Ne, na ?alost nimam zavesic, bi jih pa imel.
Pa tvoj. Neko? so prodajal ful dizajnerseke zavesice za citroene z dvema belima ?rtama v obliki citroen znaka ?ezin?ez za ?rni podlagi. Se ti spla?a pogledat kje v Franciji, mogo?e jih ?e dobi?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Basen o vzmetenih in nevzmetenih masah je sicer druga zgodba ki vpliva tako na lego na cesti kot na udobje - la?je je bolj?e - o?je je la?je.
Avti imajo 4 velike vztrajnike, ki se upirajo pospe?evanju, prav tako zaviranju. Ni samo te?a faktor, kako vztrajen bo vztrajnik je pomembno na kateri razdalji od osi je masno sredi??e. Zato SUV-i zaradi ve?jega premera koles (in ?ibkim motorjem) ne grejo nikamor z mesta. Ampak prodajajo se pa kot vro?e ?emljice
Edit: koliko tehtajo gume je pomembneje kot koliko tehtajo plati??a.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Po moji logiki o?je gume v snegu dr?ijo bolje ker gredo globlje v sneg, Enako ?iroke razli?nih presekov gredo enako globoko, so pa visokoprese?ne bolj softy (bolje du?ijo), zato bi utegnile biti bolj?e.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sedanji avti so itak vsi povrsti neuporabni. ?e ne tako davno se je dalo na avte nataknit verige v pravem pomenu besede, sedaj si sre?en ?e prostor dopu??a 9mm veri?ice. S 4wd si ve? upa?, in posledi?no je ve? mo?nosti da zaglavi?. ?e ti ni do tega da gre? iskat traktor v dolino je fino imet backup v verigah.
Za v hribe je pa fino, ?e ti verige pa?ejo tudi na letne gume - ko spomladi presedla? na letne pnevmatike te v hribih ?e vedno preseneti kak?en ostanek zameta sli pa par metrov zvo?enega ledu.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kupi take, da ti bodo verige gor pasale. Nekateri avti pri ?ir?ih gumah nimajo dovolj prostora za ketne, o tem pi?e tudi v navodilih, kako konkretno je to za CX 3 pa nebi vedel.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Najdi post tadeja. Ce se ne motim je kar poseg, je pa vsekakor priporocljivo
In to baje na ene 100Kkm, tako da s 190Kkm si v bistvu eno menjavo olja v zamudi.
To?no tako. Ne more ra?unalnik bolj?e menjavat kot ?lovek.
Odvisno. ?e je hitrost ?altanja kvaliteta, potem je avtomatik neprimerljivo bolj?i od ?loveka.
Govorim za DSG, kar me je ?e na testni vo?nji impresioniralo, je bila hitrost ko zahodi? od nule kako zelo malo ?asa rabi da pre?alta iz ene v drugo prestavo ? ?lovek nikoli ne more tako hitro - recimo da pride prav pri prehitevanju. Res pa da je Scout malo specifi?en, ker ima kraj?i menjalnik pa solidno zalogo konjev. Pri civilni izvedbi z dolgim menjalnikom pa kak?nim anemi?nim motorjem ta prednost nebi pri?la toliko do izraza.
Pa ?e primer - makadam stara cesta na Kranski rak, malo pod bufetom ene 17%klanec 2m ?iroka cesta in nenadoma za ostrim ovinkom ene 22% klanec. ?e bi na roke ?altal iz 2. v 1. bi se zagotovo ustavil, DSG je zadosti hiter da se to ne zgodi. Z zaletom ne gre, ker tam dol vozijo gorski kolesarji pa mora? po?asi da ne dobi? koga na haubo. Za terenske avte ki res vozijo teren je avtomatik zagotovo prednost za v klanec.
Druga prednost avtomatike pri scoutu je da ima po tovarni?kih podatkih 185konjski avtomatik celo malenkost ni?jo porabo kot 150 konjski z ro?nim menjalnikom. Verjetno samo v primeru da vozi? v ?eco mode? (jadranje), ampak vseeno.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Avtomatski menjalniki nikakor niso za tiste, ki so prepri?ani, da znajo sami najbolj?e in neprimerno bolje od drugih - takim bo prestava, ki jo izbere glupi ra?unalnik, vedno napa?na. Sam osebo se ne ?tejem med te res ?udne osebke, meni je pri ?kodilakovem DSG napa?na prestava samo ob?asno.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Princip varne vo?nje je da za ni?esar ne rabi? odvrnit pogleda s ceste. ?e tale klavir od stikal absolutno zahteva to da gleda? kaj bo? stisnil. O brskanju v videoigrici pa sploh.
Samo ?e virtualna pedala za gas, bremzo in kuplungo naredijo - npr. z laserjem merijo polo?aj tvojih stopal - pa smo dokon?no zmagali
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Takrat bomo sele videli, ali je to prava smer... ali bo to le se en "Wankel" ... ki je sicer v dolocenih pogledih superioren... ampak ima pa precej slabih strani in taki ni primeren za "rajo" ...
Ah, pusti rajo. Ta najprej kupi Mazdo, potem pa pizdi ?ez krown.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A zdaj pa rabi? za v gara?o zapeljat pripet pas? Nikoli in nikdar se ne vozim naokoli brez pripetega pasu, ampak tale z gara?o je pa res budala?tina.
Teli novodobni avti so pa res eno s..Pa ?e pla?a? elektronsko ro?no zato da ima? potem same probleme. K sre?i je moj tabornik nima, ima pa ?e vedno nekaj zadev ki bi jih moral izklopit.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani