Hudič je, ker pomoje na dvigalki nič ne bo škripalo. Ja, men so rekli zglob na spodnji roki. Ampak, to je pomoje izjava bolj kot ne na pamet.
Jaz sem uspel poustvarit pokanje/škripanje na mestu, tako da sem bremzal zavijal levo desno in na koncu ko sem se ustavil sem še zmeraj držal zavoro ter zavijal hitro na mestu, tako smo potem na kanalu ugotovili od kot prihaja pokanje
meni poka/škripa samo ko imam stisnjeno zavoro in ko zavijam, drugače je vse ok, vse roke, puše, kugle vse je ok, na kanalu smo pa ugotovili da to pokanje/škripanje prihaja iz teh gumic stabilizatorja. Te gumice držijo stabilizator iz leve desne strani pritrjen na karoserijo potem na vsaki strani pa imaš še stabilizator štangico ki veže stabilizator z obeso. Ko bremzaš in našpanaš obeso, ko zraven še zaviješ pa se stabilizator štanica obrne in našpana stabilizator posledično gumice in tam pri meni prihaja do poka. Če ne držim zavore in grobo zavijam, vozim čez luknje tudi na tehničnem smo prepotegnili 10krat cel avto in je vse ok, tako da pri meni so gumice.
Čemu boš to menjal @scania, a ima to kaj veze s kakim škripanjem? Ker jaz moram tudi to počasi urediti. Na servisu sevead, bimenjali vse skupaj, Pelko bi pa menjal samo ta zglob ki se zapreša.
Po dooolllgemmmm času sem ugotovil da mi te gumice škripajo, tik preden se vstavim in zavijam (npr. Na parkirišču)
Naročil material preko Autodoc. Brembo ploščice spredaj in zadaj, dva zračna filtra mann, dva klima filtra mann, bosch aerotwin brisalci, dva krat metzger vodilne tulke za zavore spredaj, trw mast za vodilne tulke, febi gumice za stabilizator. Cena 158€ . Upam da pride do vikenda in za vikend akcija 🙂
Sem gledal vceraj in se tudi jaz nagibam k nexenu, ampak vseeno vas vprasam za mnenje, saj ves vsak drugace vidi stvari in vec mnenj in izkusenj lazje si ustvaris sliko.
Prosim za mnenja in priporočila in sicer za gume 225 45 r19. Vagam med toyo proxes sport, nexen n fera su4, pirelli scorpio, bridgestone turanza t001 (jih imam sedaj 4leto in v mokrem glih niso nekaj)
136KM sta bila dva motorja 1.6 od renaulta in 2.2 od mercedesa. Glede na porabo sumim na 2.2 mercedesov motor. Meni je voznja vsec edino to sedenje v suv kot na stolu, v mazdi ali pa c-ju imam bolj stegnjene noge. Mi je pa novi c kar ličn, če bo priložnost moram probat kombinacijo z novim bencinskim m264 motorjem in 9g menjalnikom. Digitalizacija meni tudi ni vsec ampak zgleda se bomo morali zal navadit. Zaenkrat mi mazda zmaga pa ce tudi ima svoje hibe, saj katera znamka jih pa nima 🙂 je pa fajn vcasih malo probat druge avte da ves primerjat.
Evo dva dni vozim mercedesa glb. Avtek je ok, prostoren, udoben. Pricakoval sem renaultov bencinski motor in menjalnik ampak sem dobil kar čistokrvnega. Motor je om654 mercedesov 2,0 150KM navora 320Nm menjalnik nov mercedesov 8g dct. Poraba okoli 6 litrov. Osebno se mi zdi preveč šminkerski, znotraj nočna osvetljitev v barvah, vse digitalno itd.. ko odpres pokrov motorja ni placa nic ampak res nic. Namerno kupil ga nebi, sem pa danes videl novega c in je res lep. Ampak se vedno mi je moja mazda z lenivcevim atmosfercem top :-))
Vsi ki imate x180/x186 motor, dobro je menjat olje na kompresorju tam nekje med 120000-150000km. Pri mercedesu w203 je dostikrat v tem času manjkalo četrtino olja. Sicer po navodilih servisa se to ne menja je doživljensko tako kot v menjalniku se pa zato potem na 200000km menja celoten kompresor ker nima vec olja in je zracnost zobnikov prevelika.
Mi smo kupili kio sephio leta 1994 in je lani šla od bajte. Motor je bil mazdin B6 nikoli nič ampak res nikoli. Servise smo na 10000km delali. Bila je pa čisto brez vsega, sipe na rocni pogon, volan ni bil servo, klime ni bilo. Šla je pa vsepovsod brezskrbi. Edino pleh jo je pokopal. Škoda res top avtek.
Jaz pa po pravici povedano nikoli nisem vedel, kdaj se izvaja regeneracija ... in tudi nikoli nisem imel problemov z DPF ... In tudi i-Stop me ne moti, zato se tudi ne ubadam s tem... Avto imam za to, da on meni sluzi, ne jaz njemu ...
Mene pri istop moti suh zagon, kar pomeni ob vsakem zagonu motor tisto desetinko sekunde deluje na suho in seveda posledicno je takrat obraba najvecja. Bom poiskal sliko ojnicnih lezajev ob uporabi start stop sistema na dolgi rok. Ni tako nedolžna zadeva
Potem ok, lahko odklopis. Kr klima in motor se normalno obarvata in odbarvata modro. Samo akumulator ikonica ne reagira, ostali ikonici funkcionirata normalno.
Res je. Ampak ob ostalih znanih znakih, ki označujejo trenutno regeneracijo
(večja trenutna poraba, globok glas avspuhov, poraba ne pade na 0, ko spustiš gas, grem jaz na to ikono in čakam, da se obarva plavo. Hkrati z plavo obarvanostjo se prižge tudi i-loop ready.
Takrat si 100%,da se je regeneracija končala. Sicer pa veš, na koliko km se ti približno izvaja regeneracija. Takrat pogledaš to. To je bolj v oporo, kdaj lahko ugasneš motor. 😊
Ko bote odstranili stikalo pod pokrovom motorja tudi ikonica akumulatorja nebo več obarvana modro, ker pogoj ni izpolnjen za start stop.
Pa kaj vam ni jasno. Mazda nima porabe v prvem planu, ni to vw. Zato je diskutirat o tem brez veze. Itak na porabo vpliva million stvari.. Še najbolje je vzeti povprečje iz spritmonitorja.
Pol pa nwm kaj se sploh lahko pogovarjamo, če v forumu o avtomobilu debata o porabi goriva ni smotrna, dajmo se potem v mazda forumu pogovarjat o rožah al pa še bolje, dajte napisat teme kaj lahko pa kaj ne. Glede vw tsi motorji še zdaleč nimajo porabe v prvem planu in mazdi z porabo ne pridejo do kolen. Dizli so deuga zgodba. Če je pa gospod užaljen je pa to njegov problem, jaz sem samo odpisal v njegovem stilu, če bi se pa on lepo odzval bi se pa tudi jaz. Vidim da je vedno več takšnih ki lahko rečejo karkoli potem ko se jim pa v istem stilu nazaj reče so pa užaljeni. Takim jaz pravim drama queen.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem uspel poustvarit pokanje/škripanje na mestu, tako da sem bremzal zavijal levo desno in na koncu ko sem se ustavil sem še zmeraj držal zavoro ter zavijal hitro na mestu, tako smo potem na kanalu ugotovili od kot prihaja pokanje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani