Si vse povedal, kaj je razlika med tabo in Scr3amom. Največ je odvisno od same konfiguracije cesta in seveda voznika samega. Meni osebno rata tudi narest z letnimi preko 75.000km pa še vedno ne čakam na zakonskih 1,6mm, ampak nekje pri okoli 2,5mm gume zamenjam. Če bi šel do zakonskega limita bi šlo tudi do 90.000km. Ampak več ali manj je to AC in po mestu pri nižjih hitrostih. Serpentin ali ostrih hitrih ovinkov imam pa zelo malo.
2,5 mm... a se hecaš? 🤔 Ja, za suho cesto-ok, za mokro (ko je ful vode na cesti pa sploh) je to no way. Jaz jih zamenjam, ko pridem na 4 mm.
Ne vem, ti mi povej... mogoče zato ker pride do diskrepance med Alexom in ChatGPT-jem glede premium barv na Mazdah? To je lahko resen problem, ki ogroža človeštvo na splošno. Poglej recimo @50keda je že čist zmeden, ker ma baje premium barvo, ampak ni na premium modelu Mazde in še to z zastarelim motorjem in nas prosi da naj se zjasnimo glede premiuma - a se to meri v % koliko je kaj premium? Pa kdo smo mi, da se zjasnimo, a je ChatGPT tudi mi? Tako veliko vprašanj pa tako malo odgovorov. 🤪
Nekje sem prebral, da je do leta 2017 bila svetlejsa 41V, potem pa so jo zamenjali s temnejso 46V ... Mogoce bo Alex najbolje vedel, ker ima obe ... ce sta enake rdece barve ali razlicne... Moja prejsnja sestica je bila 41V ...
Res je. Ta prva je na moji 6-ki,druga na cx30. Se pravi da imaš tudi ti končno "premium" barvo.😊😊 Je pa v živo ta 46V res dosti lepša, saj spreminja odtenek glede na svetlobo.
Meni ta tvoja cx60 izgleda, vsaj zadaj, zelo lepa. 👌
Saj to si lahko prebereš na vseh mazda forumih. Če bi to delovalo, bi si vsi (skupaj z mano vred) omislili te kopije iz e baya. A kaj, ko ne (niso) delujejo, če si že aktiviral kako kartico prej v avtu.
Ampak, kolikor je meni znano, se tega, da ko imaš enkrat noter kartico in se ti zaklene, ne moreš pozneje nadomestiti z drugo in da bi povrh še delalo vse skupaj. 🤔 Edini, če so Kitajci kaj shekali in naredili kak obvoz v sistemu in jo sistem prepozna kot prvo kartico?? 🤔
pred 1 minuto je Janez007 napisal:
Sklepam, ker sem slišal, da lahko original kartico po prvi uporabi v avtu prestaviš na drug avto - predno prevoziš teh nekaj 100 km.
Ja, to je res. A to lahko storiš samo enkrat. In to prvič, ko v avtu ni bilo še pred to nobene kartice.
Ja sej , to je itak priporočljiv datum oz datum, od katerega dalje lahko v lepem sončnem vremenu pač voziš z letnimi gumami. Čim so na cestišču zimske razmere, moraš imeti zimsko opremo , bodisi na avtu ali v avtu Potem pa vsak presodi sam glede na to kje živi ipd..
Če se pa slučajno znajde z letnimi gumami na cesti kjer so v tistem momentu zimske razmere, je pa odgovoren vsak sam. izgovor, da je rok menjave 15. marec ne pije vode
Mislim, da je konec s snegom za letošnje leto (razen kakih gora).
Tako, da načeloma bi morale letne bit v redu. Vozim pa še vedno verige v prtljažniku, za vsak slučaj. 😊
Poročam kako bodo, vendar po prebranem nimam straha
Jih pa na njihovi uradni spletni strani ni navedenih zgleda so 2022 bile zadnje serije (sam imam isto DOT22) - mogoče kdo ve, katera guma je naslednjica?
Saj sam motorcek verjetno nobenemu ni crknil ... Samo mehanizem je nehal delovati pravilno... Se ne zlozijo cisto ven ali se ne odprejo cisto... in je treba z roko pomagati ...
Jaz imam to vedno vkljuceno... in tudi "jokcal" nisem... samo napisal sem, da so menjali pod garancijo ...
Res je. Skoraj vsi , ki smo ta ogledala "popravljali", smo to večinoma opravili v garanciji in nismo jokcali, ker smo pač mazda-heroji .V bistvu je res glavni problem ta, da pridejo smeti vmes in motorček, ki je malce prešvoh, ne more odpreti ali zapreti ogledala. Po preteče ni garanciji to rešujemo z šprejanjem.
Je pa zanimivo, da se to najve"krat zgodi po pra ju avta.
Ampak taki heroji hitro ratajo največje jokice k crkne ogledalo. Bodi takrat heroj pa se pohvali kako si dobr z jajci zjebu špegu, da se zdaj sploh ne odpre več. 😜
Nimam problemov s tem. Ogledala imajo funkcijo, da se preklapljajo.
Mi, heroji, to tudi vedno uporabljamo. 😊
So se vedno in se bodo vedno.
V bistvu sem šele pozneje ugotovil, da motorčki meni nikoli niti niso crknili. Le odprla se niso. Malo vsakokrat pošprejaš in je mir za pol leta. To, da pa sploh ne bi delali, pa se mi ni zgodilo.
Za ogledala pa vem, pomoje pomaga izklop pozimi....ampak kaj potem imamo to funkcijo???
E, tukaj pa se vidi, kdo ima jajca in kdo ne. Tisti, ki jih nimajo (teh je na forumu tudi nekaj) to funkcijo prejlapljanja elegantno izklopijo in se hvalijo, da oni pa nimajo problemov z motorčki. Sedaj je na tebi, med katere se boš štel ko dobiš avto-med heroje ali med mehkužce.😉
Boljše isto obrabljene srednji rang, kot pa par obrabljenih premium pnevmatik, drugi par pa novih.
Še vedno ima premium znanko, le da dve nista novi. 😊 So pa te premium gume (vsaj GY) tudi po treh letih še vedno vrhunske. Edino mogoče v močnem nalivu niso več kot nove zaradi bolj plitvih utorov.
In ker argument je res tako dober, da bi podprl teorijo dobrih gum zadaj?
Evo tu so moji argumenti zakaj je bolje imet spreda jb oljše gume.
1. zavorno razmerje spredaj gnanih avtov je 80:20 spredaj:zadaj. Če maš zadaj gnanega pa je nekje 60-70% spredaj in 30-40% zadaj. V vsakem primeru boš prej ustavil z dobrimi gumami montiranimi spredaj.
2. akvaplaning. Slabe gume spredaj bodo veliko prej povzročile akvaplaning. Prednje gume načeloma tudi najbolj odrivajo odvečno vodo in zadnje več ali manj vozijo po sledi, kjer so prednje že odstranile vodo.
3. Da ti odnese zadek pri predaj gnanem avtu mora biti dejansko res vožnja preko limita. S slabimi gumami spredaj boš bistveno prej letel s ceste, kot pa s slabimi zadaj. To ti naj razloži Janez, sajkvadrat seštevkov vektorjev sile pogona in centrifugalne sile, veliko hitreje preseže koren vektorja sile, ki preseže silo trenja, ko guma še grabi asfalt. Z zadnjim pogonom bi verjetno res bilo bolje, da map boljše zadaj.
... letim zdejle... bom pol kasneje napisal še kak argument.i
Dobre gume zadaj-slabe spredaj - Imaš prav glede bremzaja na suhi cesti z ABS. Ostalo pa ne. 😊
"Regardless of the drive type, we recommend not fitting the better tyres at the front, but always fitting them at the back. The reason is simple: The rear axle ensures the tracking stability of a vehicle."
"We would always recommend that for optimum safety, drivers should have their newest tyres fitted to the rear of their vehicle. This will ensure that have greater grip on the rear axle and should prevent any potential oversteer or loss of vehicle stability on slippery surfaces.".
" Če zamenjate stare gume z novimi in to ne velja za celoten komplet, se pojavi vprašanje: Ali nove gume montirate spredaj ali zadaj?Ne glede na vrsto pogona priporočamo, da boljših gum ne nameščate spredaj, temveč vedno zadaj.Razlog je preprost: zadnja os zagotavlja stabilnost vozila pri sledenju."
Evo sem izmeril, spredaj cca 5,5 mm, zadaj cca 5 mm.
zadaj
zadaj
spredaj
Dobro, to je skoraj enako. 😉 V tvojem primeru je prav, da si naredil, kot si naredil. Jaz bi enako. Če bi pa kupil nove gume, bi bo razlike kaka 2,5-3 mm. Takrat bi montiral nove gume zadaj.
Ko bo treba zabremzati pred pešcem, ki je skočil na cesto, me zanima, kaj ga bo prej rešilo, ali sprednje slabe gume ali zadnje slabe gume?
Slabe gume nobene. Dobre gume so pa še vedno dobre gume tudi takrat, ko je profila manj. Je pa pomembno, kako se bo avto obnašal v močnem dežju, ko bo spredaj manj profila ali pa zadaj.
Za "normalno" vožnjo je to tako ok, ne bo ti hudega, ker ti zraven tudi elektronika pomaga pri stabilnosti zadka.... 👍Naslednje leto pa nove gume na vse 4....👌
Na žalost je tako, da ko ti začne odnašati zadek, je prepozno. Nobena elektronika ne nove sprednje gume ti ne pomagajo. Zato pa se montira vedno gume z več profila zadaj.
Na koliko časa pa vozite avto na optiko? Vsakič ko menjate iz letnih na zimske, ali... ?
V bistvu ne rabiš, če nisi kaj šraufal ali pa, če sumiš, da si kam udaril. Mazda ima to res dobro narejeno in ne rabiš hodit skoraj nikoli na optiko. Jaz sem bil samo enkrat z rdečo 6-ko, pa, še takrat je rekel, da je vse v nulo naštelano.
Boš videl, da bo z GY vse v redu.
Pravkar je Jaka32 napisal:
Na liderpnevmatik je mislim da edina z B/A oznako.
Ventus prime 3 je B/B
Michelin pilot sport 4 je D/A
Gripmax je tudi D/A
... ostalo pa že slabše.
Assimetric 3 je res starejši model, a še vedno top guma. Sem jih imel na stari 6-ki. Edino po petih letih so malce razpoka le na bokih. Kot vsaka guma.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
2,5 mm... a se hecaš? 🤔 Ja, za suho cesto-ok, za mokro (ko je ful vode na cesti pa sploh) je to no way. Jaz jih zamenjam, ko pridem na 4 mm.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani