Gumice na zavorah spredaj zamenjane. Je rekel Majstr da so se strgale zaradi menjave ploščic pred njim. Nekdo je malo bolj na silo porinil bat nazaj, pa še gumice nabere oz napihne in strga
Sem vam rekel, da uporabniška mnenja ne bi smela lagat - v primerjavi z uradnimi testi, kjer nikol ne veš kako bo. Sicer ste me pol hitro utišali, da to ni to - verjamem da ni na nivoju gume za 200€, point pa je, da je za svoj denar res presenetljivo dobra.
No jaz je (še) nimam - če bom letos menjal bom pomoje tudi to vzel
Ja, piše sicer da stranke ne naredijo toliko kilometrov v enem letu, in da jim je pač vseeno - ni neke razlike. Vedno več je pa ljudi, ki se z dizlom vozijo po mestu - itak dizel ni za to.
Pol so pa težave. A ni čudno, nekateri pa nobenih težav nimajo s tem - poglej Labi-ja
Dizel ima meni bolj prijetne base in se vozi pri 2500-3000rpm
Ampak to ni mc v primerjavi s pisom vetra, ki je v obeh avtih motec.
Se strinjam, dizelca ima res dober zvok, kot da bi bil kak valj več Benz je pa res bolj rezek in jaz se takrat nisem sprijaznil s tem, da bi to vseskozi poslušal. Tudi nisem tak voznik, da bi vseskozi priganjal, če ga pa ne, pa vemo potem kakšna je razlika med benz in dizl.
To drži, eno so navade, pa sej se počasi obrača ta trend. Potem bi lahko pri mazdi pripeljali 2.5t motor tudi v evropo in bi se marsikateri potem odločil za tak motor, vključno z mano
Morm pogledat, 1x v btcju in 1x pri pelku.. Neki okrog zavor plus egr čiščenje... Ostalo je bila pa lastna diagnostika... Ampak ta mazda se bp še dalje vozi ..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No samo da si rešil, včasih pač ne gre drugače, kot da človek malo zaropota 🙂
Povezava za deljenje
Deli na druge strani