Jst sem mel testno novo M6 2.0 bencinca 145KM, je bla sedanka ampak neke hude razlike s karavanom ni.
Avto je drga? super, motor me pa ni prepri?al, vle?e ?e ampak ga mora? malo bolj vrtet. Pa? je to cena atmosferskega motorja.
Dizla za kratke razdalje je brezveze.
Odvisno pa? kaj je komu v?e? pri avtu oblika, pospe?ki, prostornost....meni se pa? ne lu?ta ve? nabijat avta v obrate da se kam premakne zato mam trenutno dizla, mogo?e bom v prihodnosti pre?el na bencinarja ampak obvezno z turbino.
Dobro bi bilo ?e ?e pripisali od ktere Mazde plati??a so, model in leto, mogo?e ?e slika. Pa ?e ima kdo aftermarket plati??a bi se lahko primerjalo, ktera so la?ja.
Evo da dodam ?e jst svojo kolekcijo 17col plati??, 18tke bom stehtal drug mesec, ker so trenutno na avtu.
OEM Mazda 6 GG 7x17 ET55 Letnik 2006
Samo plati??e: 9,9 Kg
Samo guma: 9,2 Kg 215/50/17 Sava Eskimo HP
Plati??e z gumo: 19,1 Kg
Aftermarket plati??a Arcasting 7x17 ET42 (made in italy)
Plati??e z gumo: 18,4 Kg 205/50/17 Continental SportContact 3
Plati??e z gumo: 19,3 Kg 205/50/17 Michelin Pilot Sport 2
Led je zakon...?e posebej, ko se obra?a v ovinek. Ko se vsedem v ta staro z xenon je, kot bi imela navadno ?arnico noter.
Meni je ful bolj?a svetloba... mogo?e pa so to ?e leta?
Xenon z leti uporabe izgublja svetilnost, menjaj ?arnice pa bo bol?e svetilo.
Ja Led so res napredek v osvetljevanju, ?e posebej so me navdu?ile matri?ne Led lu?i na novi Opel Astri, res super osvetlijo cesto, tudi ko se nasproti pripelje drug avto se snop zniza samo tisti del ki sveti v drug avto ostali del cestisca je pa polno osvetljen.
Je pa prihodnost lu?i laserska tehnologija, samo vpra?anje kdaj bo na voljo za ljudska vozila.
Kaj pa ?e to, da se motor ugasne med samo regeneracijo, sploh ni ni? narobe??
Ob naslednjem zagonu motorja , se postopek nadaljuje oz. pri?ne znova od za?etka?
Pa zato ni nikakr?nih lu?k, opozoril...ker dejansko niso potrebne in so povsem odve?!??
Samo razmi?ljam naglas
Saj ni "narobe" ?e se motor med regeneracijo ugasne. Ob naslednjem zagonu ko se motor ogreje se regeneracija spet nadaljuje.
"Narobe" pri tak?nem po?etju je to da za vsako regeneracijo se v motor vbrizga ve?jo koli?ino nafte, da se dvigne temperatura v izpuhu na cca 600C, ?e pri tem ugasne? motor ta odve?na nafta ne zgoreva in ne gre v izpuh, ampak ostane v valjih in ste?e v oljno korito, ?e to dostikrat ponavlja? se ti dviga nivo olja. Stem je pome?ano olje z nafto in posledi?no olje nima ve? takih mazalnih lastnosti, se pravi ni glih najbolj?e za motor, ?e je preve? nafte zme?ano z oljem.
V Torque je treba ro?no dodati PIDe. Jst sem joh dodal ?e lepo zbirko. Manjka mi edino za tlak in temperaturo v gumah, forscan mi to poka?e torque pa ne najdem pravih pidov. Btw prika?e tudi v kakem stanju je baterija senzorja v gumah.
No da bote ?e a torque lahk pregledali raztegnjenost verige
Dodajte dodaten pid z naslednjimi podatki
Name: Timing Chain Elongation (lahko tudi po ?elji napi?ete slovensko-raztegnjenost verige npr.)
Short Name: Chain El (enako lahko date slo ime sam bolj kratko)
PID: 22DAA1
Equation: (((A*256)+-32768)/1000
Min: 0.0
Max: 15.0
Units: deg?
P.s.: v formuli je namesto smajlija je B ) ker mi forum sam spremenil B ) v smajlija! ?udo foruma.
Po navodilih sodec je za mojo 2008 2.5 benz rocni menjalnik predpisana menjava olja na vsakih 100.000 km
Saj ok to da predpi?ejo na 200kkm ?e kupim, ampak da predpi?ejo da kao ni menjave olja pa je ?ista bedarija.
Jst pa? zaradi sebe menjam na 100kkm, ker olje ni drago.
?e si vsaj malo predstavlja? da se v menjalniku ves ?as med samo vrtijo kovinski zobniki, pri tem ko nalega kovina na kovino nastajajo fini opilki in ti se ti potem spet pretakajo po menjalniku, kar samo pove?a obrabo materijala. Pa bog ne daj da se ?e parkrat sa?alta?.
JA lifetime olje ja, ?e je mi?ljeno da je avto pri 200kkm ?e na koncu ?ivljenske dobe
Ne vidim razloga zakaj ne bi menjal olja v menjalniku avtomatske ali ro?nem?! Jst sem na vseh mojih avtih do sedaj menjal olje v menjalniku pri 100.000km in nikoli ni bilo z nobenim problemov.
Glede avtomatikov pa v slu?bi menjujemo olje na Mercedesih G avtomatikih na 60.000km.
Moje mnenje je da se ne spla?a ?parat pri menjavi olja v menjalnikih, ker samo olje spet ni tok drago za raziko od okvare menjalnika, vsak pa naj pri sebi odlo?i kaj bo naredo, eni pa? imajo avto kako leto ali dve pa ga prodajo, tisti ponavadi ne servisirajo avtov kot bi naj.
Nekatere gledam...v soping centre se z navigacijo peljejo...
Sploh zna ?e kdo zemljevide brat?
Kje je stara ?ola...
Eno so v avtu pomagala, veliko je pa brezveznih stvari...
Navigacija v avtu so pomagala, in dejansko pride? na neznan cilj prej in varneje kot z zemljevidom v roki. Meni se zdi navi bolj varen kot pa na cesti bulit v zemljevid.
Btw:tudi bred 20leti so se ljudje zgubljali in to kljub zemljevidom.
?e ti pa nova tehnologija ni v?e? je pa? ne kupuj in ne uporabljaj, ostali pa bomo u?ivali v udobju novih tehnologij.
Kaj pa delajujejo tudi druge aplikacije za navi na tem carplay/android auto, ali si omejen na google maps??
Jst na mojem android radiju uporabljam Igo z Here zemljevidi in zelo dobro. Ce imam vkloplen prenos podatkov pa mi se posodablja prometne info, zastoje...
Googlemaps uporabljam ponavadi na telefonu ko na brzino rabim videt kje je nek naslov.
Ehh, in spet neki naredijo dobro in pol ukinejo, pri moji M6 mi je to upravljanje s klime prav dobro re?eno.
Isto kot pri novih avtoh za odpiranje stekel z daljincem.
Glede Citroena pa ja avto zgleda res hitech notranjost mi je top, mam rad bolj future dizajn. Upravljanje klime s touchom pa je ok, edino vpra?anje kako bo to delalo ?ez 10let.
Saj se da vse upravljati preko tipk na volanu ali preko kolescka na sredinski konzoli med sedezi ... Meni recimo se zdi bolj butasto, da je upravljanje klime samo preko touchscreena ...
Saj ono upravljanje klime prek touchscreena je meni tud mal tkotko, samo je pa? primerjava med znamkami, eni kao zaradi varnosti neki omejujejo drugi pa naredijo glih kontra.
?uj kaj te nove Mazde imajo upravljanje klime prek volana?? (sem pozabil nazadnje preverit na testni M6).
Samo ima pa Mazda res butaste fore da ne more? uporabljat touchscreena med vo?njo...Citroen npr ima toucsreen za upravljanje klime, pol je to smrtno nevarno.
Nvm no v?asih se mi zdi da proizvajalci po nepotrebnem komplicirajo.
Teli kitajski obd2 vmesniki so pri Mazdah in Fordih mal omejeni in ne podpirajo MS-Can zato ne morejo dostopat do vseh modulov. Videl sem ?e tudi modificirane vmesnike s stikalom za preklop med MS-Can in HS-Can, ?e ho?e? kdaj Mazdo al pa Forda gor priklopit je fajn da ima dostop do vseh modulov avta.
No pa ?e en problem se je pri meni pojavil s kitajskim obd2, povezava je bila po?asna in ni bila stabilna, je vsake toliko prekinjalo ko sem gledal podatke v ?ivo med vo?njo.
Zato sem raje reskiral mal ve? ? in nabavil ObdLink MX BT, ki dela vrhunsko ima vgrajeno avtomatsko preklapljanje hscan,mscan, swcan v bistvu podpira ve? ali manj vse avto protokole. V ?ivo lahko gleda? 100 pid-ov (podatkov) naenkrat. Ima pa tudi 2letno garancijo. Je pa precej draga zadeva.
Glede VW sem malo ven iz deutchewagen, pred leti je bil vagcom se aktualen, zdaj mislim da se klice vcds, pac novejsa verzija, poguglaj. Ima pa vagcom to prednost da lahko delas z njim skor vse kot na servisu, kar z genericnim obd2 ne mores.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jst sem mel testno novo M6 2.0 bencinca 145KM, je bla sedanka ampak neke hude razlike s karavanom ni.
Avto je drga? super, motor me pa ni prepri?al, vle?e ?e ampak ga mora? malo bolj vrtet. Pa? je to cena atmosferskega motorja.
Dizla za kratke razdalje je brezveze.
Odvisno pa? kaj je komu v?e? pri avtu oblika, pospe?ki, prostornost....meni se pa? ne lu?ta ve? nabijat avta v obrate da se kam premakne zato mam trenutno dizla, mogo?e bom v prihodnosti pre?el na bencinarja ampak obvezno z turbino.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani