Italijana ?imprej prehiteti, tako da niti ne dojame, da se je zgodilo ali pa 100 m varnostne razdalje, ?e se prehiteti ne da. V nasprotnem primeru zagotovljeno bremzanje pred in sredi vsakega kri?i??a na prednostni cesti itd.
Stari (VI) je bil pravi enoprostorec, novi je znotraj ?al bistveno manj?i. ?e ima veliko stre?no okno, se s 180 cm v drugi vrsti ?e buta? vanj. Neverjetno idiotsko, ?epav logi?no, saj ?eli biti SUV. Avto je sicer v?e?en, ?e celo spodobno bencinsko motorizacijo ima.
?akam post v stilu:v?eraj sem prevozil 700 km, resda nisem divjal, okoli 130 sem vozil ali pa tudi manj in ko sem pri?el na cilj, je bil rezervoar ?e vedno na ful.?aki,?aki,saj ko sem krenil od doma je bil na tri ?etrt. Super.V bistvu sem pridelal nekaj benza. Bom naslednji? vozil 110 pa mi ne bo nikoli ve? tteba tankat.
Danes namesto ?ez prelaz okrog Karavank do Trbi?a in do Celovca: povpre?na poraba 5,6, ampak je bila vo?nja ve?inoma med 80 im 90 km/h, de? s snegom itd. Res je bilo jajcanje za znoret. Bi pri?akoval ?e ni?jo porabo, glede na to, da je ob dinami?ni vo?nji slabih 7. Ravno to je fora sodobnih NA bencinarjev: tudi ob te?ki nogi porabijo res malo. Verjamem, da bi 1.2 turbo porabil bistveno ve?. Turbina = velika poraba.
Ne ni. ?e manj pa na mestu. Ocenjevati onesna?evanje na podlagi obratov, pri ?emer niti o prostornini motorjev ne povemo ni?, je nesmiselno.
Poraba goriva v litrih ni direktno povezana z onesna?evanjem. Po doma?e: nek motor lahko proizvede veliko koli?ino vode in ogljikovega dioksida, drugi pa malo manj?o koli?ino, a veliko ve? strupov.
Nekatere izmed njih so bolj ?kodljive, druge manj, tretje so ne?kodljive.
Koli?ina in razmerje teh emisij je odvisno od na?ina vo?nje, energenta, konstrukcije motorja (kompresijsko razmerje, tlak turbine, predv?ig, lambda...).
Merjenje emisij je precej bolj zapleteno od gledanja obratomerja in polo?aja stopalke za plin.
Pri tiguanu R line se vedno ustra?im 50 kg fake kroma na sprednjem delu, je skoraj bolje, ?e je ni R line, ga na hitro vsaj lahko zame?a? s kako dacio duster .
Samo, recimo da gre? v hrib.Dizel gre pri 2000 obratih, benzinar v isti hrib z 3500.Kdo proizvaja ve? ?kode,saj mora? ti bolj pritiskati na plin. Benzinarji so bolj ?isti teoreti?no na valjih pri 70 km /uro v 6 brzini(s praznim tezervoarom, nabitimi gumamo na ful, 69 kg te?kim voznikom. In ?e to na ra?un la?jega avta zaradi benzinskega motorja.
V realnosti G145 bencinar porabi dober liter ve?, kot pa pi?e na papirju (5,6), dizel CD150 pa vsaj dva litra ve? (3,9) - pi?em za EUR 6 normo. Ker dizel na porabljen liter izpusti ve? CO2 kot bencinar (24 vs 27 g), sta si glede CO zelo blizu. Itak pa CO2 ni onesna?evalec zraka, tako da je debata v to smer brezpredmetna.
Video je bil dolgo na Youtube, sedaj pa je kon?no znana tudi celotna zgodba. Edino prav, da se je odlo?il za RWD, saj je bojda ?e serijski 2.5 T na mokrem v prvih dveh prestavah nevozen, ima namre? ?e ve? navora kot dizel.
Upam, da so video videli tudi mazdini in?enirji ter da bo prihodnja 6 imela motorizacijo na vi?jem nivoju, ne pa sedanja ?alost 145 - 190 konjev. Kot zgleda naj si ogledajo kio stinger (RWD + spodobno mo?ni motorji), ?e ?e ne ravno V8.
Samo tisto, kar je EUR 6d temp norma. Torej CD 2.2 samo s SCR. Skyactiv bencinarji ne rabijo ne scavnice, niti dpf, da dosegajo normo, vsaj dokler je ne zaostrijo ?e bolj.
Druga?e pa je na forumu vsaj en lastnik nove 6 G194, pa ti bo on povedal iz prve roke. V cx5 je ca. + pol litra, saj je ve? zra?nega upora, masa je kar podobna.
192 porabi okrog 8,5 do 9 realno. Recimo liter ve?, kot G165 z ro?nim menjalnikom. Klasi?ni avtomatik kar lepo pove?a porabo, seveda pa je tudi precej razlike v kubaturi. Novej?a 194 zaradi deaktivacije dveh cilindrov ob enakomerni po?asni vo?nji porabi kak deci manj, a ?ude?ev ne gre pri?akovati.
Pri G145 je zaradi kot ponedeljek dolgih prestavnih razmerij poraba ?e bistveno ni?ja (pozimi pri meni 7,2, poleti pa 6,8). Avto nekajkrat na teden vidi rde?e polje, da ne bo kdo mislil, da je to bo?anje gasa. Po AC vozim relativno redko, ?e ja, je tempomat na 140, razen ?e se mudi. Vedno tankam super plus, morda se to tudi pozna kak deci manj oz. Se ne bi ?udil, saj ima motor zelo visoko kompresijo.
Ko sem enkrat za spremembo vozil po gorenjsko (AC 110 - 120, na regionalkah ni? prehitevanja), se je poraba po 250 km take vo?nje ustalila na 5,7. Ampak to je za zaspati zraven.
Xenon ?arnice so po ca. 30 EUR (original osram), tako da to ni nek faktor, ki bi te odvrnil od nakupa sicer dobrega avta. Crknejo pa na koliko, vsakih 100k ali 150k km?
Nice, dobro sedejo ti dodatni podalj?ki. Na oni je verjetno kak drug izpuh glede na rore.
Sem pa prej?nji? videl to novo trojko v ?ivo in mi zgleda ?e bolj?e kot na slikah, z temi podalj?ki pa je top?it, edino ?koda da ?e ni MPSke ali vsaj kakega mo?nje?ega motorja, glede na strupen izgled.
Na hitro sem pogledal pod avto, lonec je izgledal rostfrei, ve? ?al ne vem (firma).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Italijana ?imprej prehiteti, tako da niti ne dojame, da se je zgodilo ali pa 100 m varnostne razdalje, ?e se prehiteti ne da. V nasprotnem primeru zagotovljeno bremzanje pred in sredi vsakega kri?i??a na prednostni cesti itd.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani