Skoči na vsebino
Prigode v prometu
Napisano

Italijana ?imprej prehiteti, tako da niti ne dojame, da se je zgodilo ali pa 100 m varnostne razdalje, ?e se prehiteti ne da. V nasprotnem primeru zagotovljeno bremzanje pred in sredi vsakega kri?i??a na prednostni cesti itd.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Stari (VI) je bil pravi enoprostorec, novi je znotraj ?al bistveno manj?i. ?e ima veliko stre?no okno, se s 180 cm v drugi vrsti ?e buta? vanj. Neverjetno idiotsko, ?epav logi?no, saj ?eli biti SUV. Avto je sicer v?e?en, ?e celo spodobno bencinsko motorizacijo ima.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Skyactiv G - bencin
Napisano

?akam post v stilu:v?eraj sem prevozil 700 km, resda nisem divjal, okoli 130 sem vozil ali pa tudi manj in ko sem pri?el na cilj, je bil rezervoar ?e vedno na ful.?aki,?aki,saj ko sem krenil od doma je bil na tri ?etrt. Super.V bistvu sem pridelal nekaj benza. Bom naslednji? vozil 110 pa mi ne bo nikoli ve? tteba tankat. :)

My point exactly. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Skyactiv G - bencin
Napisano

Danes namesto ?ez prelaz okrog Karavank do Trbi?a in do Celovca: povpre?na poraba 5,6, ampak je bila vo?nja ve?inoma med 80 im 90 km/h, de? s snegom itd. Res je bilo jajcanje za znoret. Bi pri?akoval ?e ni?jo porabo, glede na to, da je ob dinami?ni vo?nji slabih 7. Ravno to je fora sodobnih NA bencinarjev: tudi ob te?ki nogi porabijo res malo. Verjamem, da bi 1.2 turbo porabil bistveno ve?. Turbina = velika poraba.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Alex, tvoje teorije so za lase privle?ene, ?eprav po svoje kar zabavne za brat, priznam. Predvsem tisto o vseznanju. :)

 

Topo pa je pisal o preprostih dejstvih, kontriranje tem je res podobno temu, da nekdo trdi, da je zemlja ravna.

 

Kakorkoli, tema je spet za?la, tako kot je navada na tem forumu. Pi?imo raje o EV-jih in ne spet o dizel vs. bencinar nonsensu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

 

Ne ni. ?e manj pa na mestu. Ocenjevati onesna?evanje na podlagi obratov, pri ?emer niti o prostornini motorjev ne povemo ni?, je nesmiselno.

Poraba goriva v litrih ni direktno povezana z onesna?evanjem. Po doma?e: nek motor lahko proizvede veliko koli?ino vode in ogljikovega dioksida, drugi pa malo manj?o koli?ino, a veliko ve? strupov.

 

Motorji z notranjim zgorevanjem proizvajajo emisije: CO, CO2, HC, H20, PM2,5, PM10, NOx,...

Nekatere izmed njih so bolj ?kodljive, druge manj, tretje so ne?kodljive.

Koli?ina in razmerje teh emisij je odvisno od na?ina vo?nje, energenta, konstrukcije motorja (kompresijsko razmerje, tlak turbine, predv?ig, lambda...).

Merjenje emisij je precej bolj zapleteno od gledanja obratomerja in polo?aja stopalke za plin.

X2

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konec Mazde6?
Napisano

Pri tiguanu R line se vedno ustra?im 50 kg fake kroma na sprednjem delu, je skoraj bolje, ?e je ni R line, ga na hitro vsaj lahko zame?a? s kako dacio duster . :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Samo, recimo da gre? v hrib.Dizel gre pri 2000 obratih, benzinar v isti hrib z 3500.Kdo proizvaja ve? ?kode,saj mora? ti bolj pritiskati na plin. Benzinarji so bolj ?isti teoreti?no na valjih pri 70 km /uro v 6 brzini(s praznim tezervoarom, nabitimi gumamo na ful, 69 kg te?kim voznikom. In ?e to na ra?un la?jega avta zaradi benzinskega motorja. :)

 

V realnosti G145 bencinar porabi dober liter ve?, kot pa pi?e na papirju (5,6), dizel CD150 pa vsaj dva litra ve? (3,9) - pi?em za EUR 6 normo. Ker dizel na porabljen liter izpusti ve? CO2 kot bencinar (24 vs 27 g), sta si glede CO zelo blizu. Itak pa CO2 ni onesna?evalec zraka, tako da je debata v to smer brezpredmetna.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konec Mazde6?
Napisano

Video je bil dolgo na Youtube, sedaj pa je kon?no znana tudi celotna zgodba. Edino prav, da se je odlo?il za RWD, saj je bojda ?e serijski 2.5 T na mokrem v prvih dveh prestavah nevozen, ima namre? ?e ve? navora kot dizel.

 

Upam, da so video videli tudi mazdini in?enirji ter da bo prihodnja 6 imela motorizacijo na vi?jem nivoju, ne pa sedanja ?alost 145 - 190 konjev. Kot zgleda naj si ogledajo kio stinger (RWD + spodobno mo?ni motorji), ?e ?e ne ravno V8. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Samo tisto, kar je EUR 6d temp norma. Torej CD 2.2 samo s SCR. Skyactiv bencinarji ne rabijo ne scavnice, niti dpf, da dosegajo normo, vsaj dokler je ne zaostrijo ?e bolj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Druga?e pa je na forumu vsaj en lastnik nove 6 G194, pa ti bo on povedal iz prve roke. V cx5 je ca. + pol litra, saj je ve? zra?nega upora, masa je kar podobna.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

192 porabi okrog 8,5 do 9 realno. Recimo liter ve?, kot G165 z ro?nim menjalnikom. Klasi?ni avtomatik kar lepo pove?a porabo, seveda pa je tudi precej razlike v kubaturi. Novej?a 194 zaradi deaktivacije dveh cilindrov ob enakomerni po?asni vo?nji porabi kak deci manj, a ?ude?ev ne gre pri?akovati.

 

Pri G145 je zaradi kot ponedeljek dolgih prestavnih razmerij poraba ?e bistveno ni?ja (pozimi pri meni 7,2, poleti pa 6,8). Avto nekajkrat na teden vidi rde?e polje, da ne bo kdo mislil, da je to bo?anje gasa. Po AC vozim relativno redko, ?e ja, je tempomat na 140, razen ?e se mudi. Vedno tankam super plus, morda se to tudi pozna kak deci manj oz. Se ne bi ?udil, saj ima motor zelo visoko kompresijo.

 

Ko sem enkrat za spremembo vozil po gorenjsko (AC 110 - 120, na regionalkah ni? prehitevanja), se je poraba po 250 km take vo?nje ustalila na 5,7. Ampak to je za zaspati zraven. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup rabljene CX-5
Napisano

Xenon ?arnice so po ca. 30 EUR (original osram), tako da to ni nek faktor, ki bi te odvrnil od nakupa sicer dobrega avta. Crknejo pa na koliko, vsakih 100k ali 150k km?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Nice, dobro sedejo ti dodatni podalj?ki. Na oni je verjetno kak drug izpuh glede na rore.

Sem pa prej?nji? videl to novo trojko v ?ivo in mi zgleda ?e bolj?e kot na slikah, z temi podalj?ki pa je top?it, edino ?koda da ?e ni MPSke ali vsaj kakega mo?nje?ega motorja, glede na strupen izgled.

 

Na hitro sem pogledal pod avto, lonec je izgledal rostfrei, ve? ?al ne vem (firma).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.