Skoči na vsebino
Parrot Mazda 5 2008
Napisano

Tudi TE so vse imele prostorocno. Jo imamo doma :). Je avto slucajno uvozen, ker jest sem tudi mislil, da je to standardna oprema. Je ze res, da obstaja se bolj oskubljena verzija k nima meglenk, obvolanskih kontrol, ampak sem pomoje samo enkrat videl tako verzijo pa se to s tujo registersko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vaše mnenje o nakupu
Napisano

Jest osebno bi jo vzel tukaj na forumu. Jest sem jo kupil od kalmana in samo hvaljen jezus, ker sem dobil avto v taksnem stanju, kot je bila moja prejsna sestica. Zelo lepo merkana in vzdrzevana.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vaše mnenje o nakupu
Napisano

No, no ni tako hudo. Za 1.8 motor se ne recem, 2.0 je pa cisto vredu. Sam imam sicer 2.5, ampak imajo starsi 2.0 in ni ravno nepremicnina, kot je to recimo 1.8. Avto ima verigo tako da delas samo redne servise (cca. 100e neuradni servis) in vozis dalje. Nekih posebnosti in tezav z bencinarji ni bi se pa na tvojemu mestu odlocil za 2.5, saj je bistveno bolj poskocen in cestninski razred je isti. Edino kar vec placas je zavarovanje. Je pa res, da ni ravno neke izbire pri bencinskih motorjih, ampak se splaca pocakati :)

 

Bi pa dal se eno malo opombo in sicer ta avto se prodaja ze vec kot eno leto in pol. Zacetno ceno je imel 8.400?. Ni nujno, da je kaj narobe z njim je pa definitvno vzeti za v obzir in ga toliko bolj pregledati. Ce ne ze znas vsaj znizati ceno, ce ga misli kaj hitro prodati. Glede na to da ima zatemnjene sipe, lip spoiler od GTA in pa sportne vzmeti sklepam, da je lastnik mlad ali pa je mlad po dusi :P.

 

Srecno

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dilema
Napisano

Lahko ti dam kontakt od prodajalca na ebayu, kateri prodajo tocno isto nivelacijsko palcko (50e s postnino vred). Kar se pa tice nosilca bi bilo pa vrjetno najbolje, da ti ga nekdo zavari ali pa iz kaksne razbite vzames.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rjavenje novih (novejsih) mazd
Napisano

Noja za sebe bi rekel da nadpovpre?no skrbim za svoje avte, pa so mi na 1.gen M3 BK po 5letih za?eli rjaveti spodnji robovi vrat! To so mi pol popravljali na servisu pod garancijo ampak dokler nisem menjal vseh vrat z novej?im letnikom ni blo mira.

Pri M6 GH zaenkrat moram potrkat na les, ?e ni nikjer videt rje.

Bi pa pri?akoval od novih letnikov Mazd da ni rje sploh pa pri 2let starem avtu.

X2. Tudi sam redno perem, voskam, sesam in to ne zaradi rje, ampak zaradi tega, ker imam rad cist in pospravljen avto. Kljub vsej teli negi sem na prvi generaciji moral zaradi rje sanirati sledece : oba praga, oba blatnika (nova), sprednja in zadnja leva vrata, zadnje obrobe... Sedaj se tudi ze na prtljaznih vratih zacenja. Skratka brez veze ga neki mazes in drgnes, ce avto ze v staru ni zasciten tako, kot bi moral biti. Se pa strinjam, da obstajajo izjeme , ampak naceloma je tako, kot je aless rekel in je s faceliftom situacija boljsa z GH generacijo je pa rja "odpravljena" oz. minimalna. To in pa podhranjenost (1.8) je tudi razlog, da sem prodal prvo generacijo.Tudi sedaj k sem bil na servisu so mojstri rekl, da se ne spomnejo, da bi imeli neke hude probleme z rjo pri drugi generaciji.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ej nevem tako so mi rekl :D. Je bilo pa minimalno in ni bilo neke sile, zato sem pa raj spucal in namazal.

 

Evo tako prav stric google

 

Corrosive gas release

When a battery is operating normally, it actually releases corrosive gases. This is just how battery acid works, and it?s not a functional or safety concern until the battery is forced to work harder than it should. Once that starts to happen, whatever the cause, the battery then starts to release higher levels of these corrosive gases than are acceptable for your engine.

Releasing too much hydrogen gas occurs when the battery is being overcharged or undercharged. (You should be able to tell which is the case by determining whether the corrosion is on the positive or negative terminal, though we recommend you take safety precautions when poking around the terminals.) One of the most common causes of overcharging is a bad cell in the battery. This makes the battery lose voltage, and so the alternator tries to charge the battery to make up for this loss of power. The alternator will keep doing this, overcharging the battery and encouraging the battery acid to release more corrosive hydrogen gas than is normal or safe. A faulty alternator may also be the culprit.

Your battery may be undercharging, on the other hand, which could be the result of a faulty voltage regulator. Either way, you?ll see a damaging increase in corrosive gas release?and either way, you?ll be in need of some battery repair, because the hydrogen gas, when released at too high a rate, mixes with the other elements under the hood and attacks the terminals, causing relatively rapid corrosion.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ja ce se akumulator hitro izprazni in potem kao neki napolni se kao sproscajo strupeni plini in s tem lahko nastane korozija na klemah. Ugl. preden je sel na servis je bil akumulator poln in pa brez korozije. Dobil sem ga pa s praznim akumulatorjem in pa korozijo na klemah. Morali so ga vzgati na kable, da sem se lahko odpeljal. Nevem, ampak v treh dneh kolikor je avto pac bil tam jim je to ocitno ratalo. Imam pa nov akumulator topla kateri ima indikator napolnjenosti (magic eye) in preden je sel na servis je bil indikator zelen, sepravi fully charged.

post-7623-0-83931800-1557257951_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.