Stokrat bohlonej za tale odgovor . Sem ?e mislil, da me smola ?e kar spremlja. Namre?, sem imel zdajle v roku treh dni 2x gumidefekt na prdalici pa ?e auspuh na Cliotu se ni hotel ve? dr?at ma?ine.
Me je bila kar groza, da je kaj narobe. Bom jutri z ?e ve?jim u?itkom dal gasa
Hvala in lep pozdrav L.
pa avto mas topel skor hitreje kot beninar zjutraj a ne?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jure, se prav tole glede "?ejkanja" - pomen, da bolj ko se je vse skup z avtom vred premetaval, mjn bom UNPja notr nafilu al kako?
ventil uravnava tako da je v posodi vedno enak pritisk (kolikor pa? je nastavljen)
je pa tud od pumpe odvisno ziher (in ?tevca) - kdaj jim ven vrze, tud tam je na pritisk na?timano
Jaz kantico ?e mam kar se pa merice ti?e se pa lahko znajde? tudi sam.
Ok, da ne bo? preve? tuhtal. Vzemi od svoje drage tisto tanajbolj to?no merico, ki ima verjetno gor oznake kolk je en liter ter notri nato?i vodo in to ?imbolj to?no saj bo to potem osnovna mera. Nato ta liter preto?i v kak?no plasti?no fla?o in si z alkoholnim flomastrom ozna?i nivo. Evo to je zdej en liter
Vse ostalo pa je stvar iznajdljivosti - liv?ek lahko ravno tako naredi? iz plasti?ne fla?e...
Vzame se naj 5L plastenko za vodo (z odmero po bossovo) in 5L kantico za benz - ker drugace ce se bo prelivalo 10x (10L) v fla?o bodo izgube....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja to je najbolj simpl test in ?e ?ist spodobni rezultati bodo pri?li (nekaj kapljic gor ali dol).
Druga?e pa jaz tankam vedno ?ele, ko je kazalec kak?na 2 mm pod zadnjo ?rtico (E) - to je kak?nih 70 km po tem, ko mi BC poka?e ?e 0 km. In potem vedno tankam polno, to je do roba, da ?e skoraj ven te?e, ?e kar nekaj litrov po prvi avtomatski ustavitvi ro?ke. Enkrat mi je ratalo nato?iti ?e 64,6 L (tank = 64), ponavadi je pa okoli 62 L. Kazal?ek je potem 2 mm nad polno (F).
Aja pa v katalogu CX-7 pi?e, da ima tank 69 L. :ne vem:
Nekje pi?e 69 nekje 60 in verjamem da je 60 - po uporabi..
Pazi mogo?e ta nova!!! Ker je bil res problem dometa prej...
Mislim, da gre nekako takole. Pri plinu je stvar druga?na. Uteko?injen je pod pritiskom.Ko ga polni? se deloma uplini v zgornjem delu tanka.S polnjenjem se razmerje med teko?ino in plinom zmanj?uje. Teko?ega plina pa stisne? v rezervoar toliko, kolikor zna?a pritisk v rezervoarju ?rpalke. Ker v plinohramu s polnjenjem pritisk pada, je razmerje med pritiskom v rezervoarju vozila razli?no in zato lahko "zrine" notri manj, ali ve? plina.
Kar se pa "normalnih" vrst goriva te?e pa jaz delam tako.
Grem na ?rpalko in vpra?am koliko stane kapljica dizel goriva, "kelner" paravi zastonj.
Potem pa mu re?em , da mi nakapa 62 litrov dizla. (sposodil sem si vic od Mujota)
Ne samo to, varnostni ventil vrze ven ko je dolo?en pritisk dose?en - to pa je odvisno od temperature, kok si ga pre?ejku prej itd itd
Ja kaj zdej... a se gremo ta test al ne. Ampak pol ga zastavmo resno in izberemo naklju?no nekaj pump razli?nih distributerjev pa prevermo kolk resnice je v tem, da nas nategujejo.
Jaz ga sam zase ne bom delal, oz. ga na?eloma lahko za diesel, ker bencina nimam kam zlit.
Ja sej dost ljudi mora biti - ali pa nekdo s praznim tankom, s tem naredis cca 6 testov, 2 avta = 12 testov. Bi blo zanimivo a vsaj se 2 tedna nimam cajt za traparije...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V glavnem na svoji Mazdi tankam nekako tako, da pustim ro?ko na avtomatsko dokler ne vr?e ven, po?akam ene pet sekund nato ?e s pritiskom do polovice polnim dokler mi ne vr?e ven. Takrat gre notri ?e cca 0,5 - 1 liter goriva.
No pri zadnjem tankanju pa sem imel ?as in ni bilo gu?ve na bencinski pa sem se malo igral s tisto ro?ko in po?asi dofilaval.
Glede na prvi odstavek mi je ro?ka obstala na 57,5l nato?ene nafte in to sem tudi vzel kot izra?un za porabo, ki je objavljena v drugi temi, kjer opisujem pove?anje porabe zaradi premalo napolnjenih gum.
No v glavnem lepo po?asi polnim tako, da imam konec ro?ke viden in ?akam, da se nivo goriva v cevi dvigne do pokrov?ka. In se dvigne ter nato po?asi spet ponikne nazaj v cev. Hmm, zanimivo. Ta postopek sem ponavljal ene 3-4minute dokler resni?no ni nivo goriva obstal na vrhu cevi.
Pogledam na ?tevec na pumpi in samo izbuljim o?i ?tevec ka?e 63,14 litra. ?e zdajle nejeverno gledam na ra?un saj v ?ivljenju v ?estko nisem spravil ve? kot 60litrov.
To je toraj skoraj 6 litrov ali skoraj 100km ve? dometa.
Je pa zanimivo ?e nekaj in sicer, da je cagar za gorivo zdaj vsaj ?e dva milimetra vi?je od najvi?je ?rtice za polno in da BC ka?e natanko isti domet (cca 950km) kot takrat, ko tankam po principu iz prvega odstavka.
Pred ?asom smo se torej spra?evali od kod Mazdi, da navaja 64litrski tank. O?itno ta navedba popolnoma dr?i samo velik ?asa in potrpljenja mora? imet, da v praksi lahko to uporabi?.
V medvodah sem tankal ne olgo nazaj 64L v CX7 ki ima kao 60L tank.....seveda sem vprasal in odgovor. ravno prejsnji teden so jih umerjali.......
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
odstranitev starej?ih avtov s ceste Co2 pa to, sicer bo treba dodati el box notri - oziroma ala vinjeta s crtno kodo
Stroka pa ?e ne ve (?eprav ima plan, to postaviti kmalu) ali bo to preko satelitov ali preko kamer, ali preko avstrijskega sistema kot za kamione (stop n go)
vse skupaj se ne ve ?e ?isto ni?, le vsi so navdu?eni nad idejo....
No nazadnje lahko pridemo do na?ega sistema preko tablice....tu pa smo zopet pri neenotnem dizajnu tablic v EU
Spinning round and round....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
to ?e ja, sam neki pa verjetno gorivo tudi pripomore zraven, da ga pol tolko hitreje crkne.. (sicer je zdaj to bil podatek le od ene avtohi?e (renojeve), mogo?e ?e je komu kaj kje crknilo samo pa? tega ne vemo)
Poglej si spodnje komentarje, imas se primer renoja na omv Lesce in primer renoja na Petrolu. Vsem voznikom so prodali zgodbo o zanic bencinu. Larifari - o?iten reno problem.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
pred kratkim sem kupil sicer rabljeno cx-7 in zaenkrat lahko re?em, da je vse tako kot sem pri?akoval, udobje kot se ?ika, poraba v okvirih normale (11 - 12 l), sicer pri mestni vo?nji povpre?je hitro naraste, ampak ni panike. Sicer sem mazde navajen saj imamo v slu?bi same ?estice, tako da mi je bil interier znan ?e od prej. Imam pa eno dilemo, prej?nji lastnik je imel vseskozi v uporabi letne gume, pozimi je rekel da ni imel nobenih problemov, tudi ko je ?el na smu?anje v planine. Zanimajo me izku?nje ostalih uporabnikov torej zimske gume da ali ne?
Hvala za odgovore
Tezko re?i, ker sem imel vedno zimske gor, ni se za hecat. Druga?e je ta avto zelo stabilen na cesti v snegu, ce pa zavijes s ceste na teren pa ne gre nikamor....je le cestni 4x4.
PRi extremnih razmerah bi rekel da so zimske gume zelo potrebne ker le 4 gume drzijo 1800kg na cesti. Predstavljaj si voznjo navzdol iz smu?i??a na primer....medtem ko po normalnih cestah verjetno res ni razlike.
Vseeno ne reskiram.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Glede na to da ima HDI korenine, potem je poraba mozna, ampak tole je pa res japonski poraz....popravili so (tako pravijo) DPF problem da so vzeli francoski PAF ?? :ne vem:
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ta zeleno smo ze obdelali......
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani