@Mrau?k M?k: hja pa sej ti ne dela? hudih prekr?kov torej se nima? kej bat
Men je vi?ina denarnih kaznih bolj BS kot ne - tole je bolj zanimivo, da bodo izpite jemali in jih ne vra?ali po 24urah kot do zdaj in da bo kar problem ga nazaj dobit in tukaj je na?eloma ?isto vseeno a si reve? al pa bogatun - ostal bo? brez in to je edini pravi?en in enakopraven na?in kaznovanja, ki je za vse enak.
Meni je na?eloma v?e? to, da se niso dotikali kazni za manj nevarne prekr?ke kot so malenkostne prekora?itve in drugo.
Je pa res kar pravi?, da neglede kolk so bile vinjete populizem so v kombinaciji z dokon?animi AC-ji glavni in poglavitni razlog za bistveno ve?jo varnost in manj mrtvih.
Je pa zanimivo nekaj:pred letom in pol sem skritiziral en ?lanek, kjer je Bojan ?lender kot edino re?itev, za izpolnitev EU na?rta za zmanj?anje ?tevila mrtvih za polovico glede na leto 2001, navedel nakup 150 radarjev. Teh radarjev nismo nikoli kupili pa se bo ?tevilo mrtvih v letu 2010 ustavilo kar lepo pod cidfro 156, ki naj bi bila plan za Slo v letu 2010.
Me zanima kako bi B? to dejstvo danes komentiral, da strokovnjak kot sam sebe imenuje tako biksne in ga lahko povozimo tisti, ki se profesionalno sploh ne ukvarjamo s prometno varnostjo.
Aja prd letom in pol smo se o tem pogovrjali v tej temi http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...hl=%C5%BElender . Bi me pa zdajle prav zanimalo kaj bi porekel Lojz, kot velik fan B? in zagovornik radarjev kot edinega na?ina za zmanj?anje nesre? in ?rtev?
Priznam, da te ?ist ni? ne razumem, kaj si hotel povedati :ne vem: Kaj pol predlaga?, da se kazni za najte?je prekr?ke zmanj?ajo :ne vem: in pove?ajo tiste, katere zgledni ljudje tudi ob?asno naredijo pa niso nevarne.
Bom malo nesramen in bom rekel, da se povi?anja kazni za najte?je prekr?ke najbolj bojijo tisti, ki jih delajo in ki se ne znajo obvladat v prometu vsem ostalim pa je ve? ali manj vseeno, ?a se le te drasti?no pove?ajo.
Alkohol za volan ne sodi in ?isto prav je, da se ga zaostri do te mere, da takrat, ko je osebek ?e trezen vsaj pomisli, da bi bilo mrbit dobro iti brez avta v gostilno, da ga slu?ajno potem ne bi premamilo sesti za volan. Hja, ko bodo po?asi pijan?ki in pijandurce ostali brez izpita se bo varnost bistveno izbolj?ala. Baje je bilo letos precej manj nesre? pod vplivom alkohola in temu primerno se je tudi skupno ?tevilo mrtvih bistveno zmanj?alo glede na lansko leto.
Kdor vozi v nasprotno smer na AC je ali ?el stavit, ali je omamljen ali zelo slabo vidi, da je prevozil vse znake ali pa je kreten. V vsakem primeru ni za na cesto in ne vem zakaj bi se ga ??itilo in uj?kalo. Izpit naj se mu vzame in s psiholo?kimi testi (tudi to je novost) preveri kaj od tega je in ?e si sploh zaslu?i ponovno delanje izpita.
Motoristi najbolj sami skrbijo za naravno selekcijo kar pri sebi in ve?ina omejencev med njimi je pri tem zelo uspe?na. Pa? tukaj je kazen veliko vi?ja kot pri samem zakonu.
Kolesarji so pa zgodba zase in ta ?elada tudi - ampak kot je v avtu obvezen pas, ?elada na motorju so pa? dali ?e ?elado za kolesarje. To kar nekateri delajo na biciklih pa verjamem, da je ?elada bistveno premalo ampak vseeno bolje kot ni?. Bi pa znalo biti zanimivo, kaj pore?ejo na to zavarovalnice ?e pride do po?kodb glave, kolesar pa ni imel za??itne ?elade - hmmm a lahko ugibam
Samo za zaklju?ek Slivka pa brez jeze al pa zamer - ?e enkrat, to je prvi ZVCP, kjer niso usekali uravnilovko in vi?ali vseh kazni po vrsti ter so za?eli dolo?at vi?ino glede na nivo in resnost prekr?ka. Rekel bi kon?no, pa tukaj ne mislim vi?ino kazni ampak na to, da se bo pobralo kar nekaj izpitov. Morebiti pa bo ob ponovnem opravljanju izpita in psiholo?ke evaluacije le kaj prijelo in da bo le koga morebiti ?e dovolj zgodaj sre?ala pamet.
In ja, ?ivega ?loveka lahko ?e kej nau?i? in spravi? k pameti, mrtvega pa ne ve? in mislim, da se ve?ina strinja, da je bolj? met ?ive ljudi kot pa trupla in posledi?no dru?inske tragedije.
Dunlop Wintersport M3 (3D so v redu) imajo slabost in sicer po dveh, treh zimah ratajo izredno drse?e na mokrem in gladkem. Celo tako, da misli?, da si na ledu. ?e vemo, da je zimska guma zaradi svoje oblike tekalne povr?ine guma ?e tko en kurac razen seveda na snegu, kjer je , bi bilo dobro, da se pri izbiri gum odlo?amo tudi na to kaj se dogaja po sezoni ali dveh.
Neko? pred kakimi 5-6 leti je Autobild naredil en tak test, ki je bil katastrofalen in sicer so testirali zimake po 7.000 prevo?enih km in nato po 15.000 prevo?enih km. Izkazalo se je da ?e tako slabe lastnosti v mokrem se ?e poslab?ajo celo za 20-30% pri zaviranju v suhem pa se o?itno zaradi obrabe lamel in ?edalje ni?jega profila in manj zvijanja posameznih elementov se pa zavorna pot in vodljivost celo izbolj?a.
Najve?ji padec pa je bil pri lastnostih v snegu saj so te pnevmatike dosegale pri 15.000 prevo?enih le ?e kak?nih 50-60% sposobnosti novih tako pri zaviranju kot pri "vle?ni sili".
Testirali so le v eni zimi tako, da tiste s 15.000 so bile stare takrat samo nekaj mesecev in zato se na gumah ?e ni poznal faktor staranja recimo nekaj let, kot je to v praksi, kar bi sigurno pomenilo ?e bolj katastrofalno situacijo.
Aja, pa ?e to - takrat so se po 15.000km najbolje izkazale GY UG7.
ma kak?en jeep - prov dobr zgleda, ker se lok blatnika lepo prilega loku gume. ?e je avto zni?an pa ta dva loka vizuelno niste vsporedna in vsaj meni zgleda ?udno.
Jaz sem to probal pa sem skor avto razbil, ker sem ro?no rabil sam toliko, da odnese zadek ampak DSC je pa to razumel tako, da je ?e vedno zadr?al zavrto zadnje kolo in sem se samo zavrtel za 180°. ?e dobro, da je bilo dovolj prostora mi je pa srce razbijal kot zme?an, saj do takrat ?e nisem imel avta tako brez nadzora kot takrat.
DSC je odli?en za re?evanje nepredvidenih situacij, ?e pa se malo poigra? je pa lahko tudi usoden.
Oprosti,kaj je to digitalna servisna knjiga?Sor?i,?e sem izpadel teleban
Servisno knjigo vodijo na servisu in bi morali imeti podatke o vsakem servisu tega avtomobila. ?al pa tole slabo velja, ?e je avto bil kak?en poslovni najem v Italiji, kjer tele elektronske servisne knjige jemlejo malce po svoje. Aja zakaj naj bi bila italijanska? Ta nivo opreme (GT) pri nas ni bil na voljo z motorjem 121KM diesel ampak le z najmo?nej?im motorjem.
Fantje a ste sploh prebrali predlog novega zakona, da se jezite takoj na za?etku. :ne vem:
Zaostruje se kaznovanje za vo?njo pod vplivom alkohola, kjer se bistveno zni?uje meja za odvzem izpita in tudi vi?ina kazni... rekel bom hvala bogu saj je to osnova za varnost in izlo?anje tistih, ki ?e danes verjamejo, da je vo?nja pod vplivom alkohola bolj varna saj se vinjenec po besedah raznih Lojzev "kao" zaveda da je pijan in vozi bolj previdno ?e pa gledam kazni drugod za tovrstne prekr?ke smo ?e bistveno pod povpre?jem saj drugod v EU dosegajo tudi po 3.000 -5.000?.
Kazni za hitrost se niso bistveno povi?ale razen za najvi?je prekora?itve ampak kdor drvi po naselju s 100km/h ( to je ob upo?tevanju napake ?tevca in napake 7% pri meritvi na ?tevcu prikazano vsaj 115km/h) je pa? pacient in ga je treba tako kot pijance izlo?it iz prometa.
Kon?no so enega najbolj nevarnih prekr?kov vo?nje v nasprotno smer izena?ili s takoj?nim odvzemom dovoljenja in maksimalno kaznijo 1200?.
Tudi pri kolesarjih ni panike saj te lahko policist samo opozori, da nima? ?elade kaznovanje pa v zakonu ni predvideno - tako, da tudi tu ni panike in vam takoj povem, da se policisti s problemom "ne?eladiranih" sploh ne bodo ukvarjali.
O?itno se ukinja pojem ceste rezervirane za motorna vozila in ga nadome??a hitra cesta, kjer je omejitev hitrosti postavljena na 110km/h (prej 100km/h), ar je bolj ugodno kot prej.
Tudi odvzem dovoljenja za najhuj?e prekr?ke do pravnomo?ne odlo?be je tudi pozitiven ukrep saj se je zdaj dogajalo, da je bil odvzem samo za 24ur potem so ga vrnili kr?itelju, ki se je nemoteno vozil do uradnega odvzema, kar je lahko trajalo tudi skoraj leto dni in je nato taka kazen ?isto zvodenela.
OK, spet sem predolg... v glavnem preberte si predlog - se spla?a, ker res udriha po najte?jih kr?itvah in je kon?no bolj usmerjen k kaznovanju res najbolj varnostno problemati?nih prekr?kov.
Jaz sem sedanjo (2008) in prejsnjo (2003) sestico kupil na tak nacin... in nisem imel nobenih problemov... Prejsnjo sem kupil tako kot je bila (oprema)... pri sedanji pa sem izbiral barvo, paket opreme,... Edino precej prej se je treba odlocit... da jo narocijo, da pride... da jo imajo cca. 3 mesece registrirano... in v tem casu ima prevozenih okoli 10K do 15K km ...
Jst ve? kot 2,2 ali 2,3 neb tole pumpu. ?e bo? pretiravu s tlakom bo? na sredini "napihnu" gumo, in ti bo ?lo velik oprijema v ni?.
Brez skrbi, do 3 bare ?e ne bo tega problema. Pri sodobnih gumah bo? prej robove uni?il pri 2,2 bara kot sredino pri 3.0 bara.
Na Golfu mam ?e zimske pa jih pumpam 2,8 spredaj in 2,6 zadaj pa pri dimenziji 205/55 R16 ?e vedno zelo velik trebuha dajejo.
Ja pa res smeh kolk je, mehka zimska guma z veliko vi?ino, slabo vodljiva napram 18" nizkoprese?nim n Mazdi. Na AC lahko maham z volanom levo desno pa gre avto kr naravnost, ?ist druga zgodba je pri nizkoprese?nih,ki se odzovejo na vsak gib volana in je res pravi u?itek pognat avto mal v ovinke.
?e sta dva vozila konstrukcijsko ista pa je eden za 500 kg te?ji od drugega po moje to vpliva na rezultate testa ali ne?
Ne, ne vpliva dosti ?e gledamo samo trk - pustmo samo vo?njo in obna?anje avtomobila, ko je nalo?en do konca.
Pri trku bi na?eloma, ?e je tovor dobro pritrjen imel avto, ki je te?ji samo dodatno prednost... sila je masa krat pospe?ek in ob trku te?ji avto zaradi vi?je mase ustvarja tudi vi?jo silo kot la?ji. ?e bi torej oba priletela z enako hitrostj v ?elni trk bi zaradi vi?je sile te?jega avtomobila le ta odrinil la?jega celo v kontra smer vo?nje pred trkom. Zaradi tega bi na potnike v la?jem avtomobilu celo delovale huj?e sile in s tem ve?ja mpo?nost po?kodb.
To je gola fizika, ?e pa gledamo prakso pa je problem zme?kljivih con, ki so narejene tako, da najbolje delujejo, ?e pri trku sile primejo na to?no dolo?eni vi?ini. ?e je avto ni?ji se absorbcijska energija me?kanja plo?evine in varnostnih elementov prenese previsoko in za?ne avto zvijati tekom trka kot paralelogram zato pa pride do ve?jih deformacij v sami kabini.
V glavnem... ali je avto nalo?en ali pa zni?an je isti drek, v vsakem primeru je ob trku manj varen kot normalno dvignjen avtomobil.
tu ni?je vozilo ni zni?ano ampak natovorjeno, da je ni?je, tako da to ni prava primerjava :ne vem:
Zakaj pa ne? 5cm je bil en ni?ji od drugega kot je ponavadi nekje srednja vrednost kolk folk avte ni?a. Prakti?no ni nobene razlike ali je nalo?en ali pa zni?an tko, da mi res ni jasno kaj si s tem mislil. :ne vem:
Jaz jih nikoli nisem... tudi ko je ?la temperatura pod -20°C. Zaenkrat nisem imel nobene potrebe bi blo pa priporo?ljivo, ?e hodi? smu?at al pa ?e avto stoji par dni na miru na mrazu, da da? kej notri. Sli?al sem, da je en dodatek od Castrola zelo dober in da res ni nobenih te?av, ?e se ga dodaja.
Boss halooo dvignjen dobro zgleda samo k.... ko vidi bejbo
Hja logi?no, ti si bolj pr ta malih pa rabi? zni?an avto, da la?je vstopa? in izstopa? , ta veliki (no ja pa tud leta imajo vpliv ) pa se raje vsedemo bolj naravnost kot pa da pade? nekam v sede?.
@Andriy: druga slika je bolj?a ampak me ?e vedno ne prepri?a, da je izgled res tako dober, da bi bilo vredno imeti zni?an avto. ?estka nikoli ni zgledala kot kamion je pa bil vedno problem, da si lahko z malo nepazljivosti zapel z odbija?em tudi kak?en robnik in celo le?e?ega policaja.
Sicer sem ?e neko? pisal moje videnje o prednostih in slabostih zni?anega/str?anega avta pa jih bom vseeno ?e enkrat napisal.
prednosti:
+ izgled
+ pri dobri cesti je vodljivost bolj?a in bolj?a stabilnost
+ ob?utek zanesljivosti in la?ja zaznava dogajanja pod kolesi
+ zaradi manj?e silhuete preseka je tudi poraba za kak promil manj?a
slabosti:
- pri trkih je zni?an avto veliko bolj nevaren saj "zleze" pod drugi avto in lahko pride do udara drugega avtomobila direkt v kabino ?e posebej, ?e je trk s kak?nim SUV-om ali terencem.
- pri slabi cesti je avto neudoben in v ovinkih tudi nevaren saj lahko zaradi pretrdega podvozja dobesedno odskakuje iz ovinka. Tudi pri ve?jih udrtinah ali hrib?kih lahko pride do tega, da podvozje ne more po?reti neravnine in avto odsko?i - "lete?i" avto pa je pa? nevodljiv
- te?ave pri parkiranju ob plo?nike oziroma robnike. Tudi parkiranja na plo?nik ratajo v ve?ini primerov nemogo?a.
- te?ave s kak?nimi nestandardnimi le?e?imi policaji in kaj hitro se podrsa podvozje in ga po?koduje. Tudi pri kak?nih vstopih v gara?ne hi?e, ki imajo hude klan?ine se lahko zgodi, da se podrgne odbija? sploh, ?e je avto ?e nalo?en.
- tudi v snegu je lahko tiste 3cm dovolj, da se pelje? ali pa obti?i?
- bolj se uni?ujejo deli podvozja vklju?no s kolesnimi le?aji, kon?niki, ipd. Zaradi stresanja pa posledi?no trpijo tudi drugi deli avtomobila in pojavi se kak?en ?ri?ek, ki s e druga?e ne bi.
- dodatni stro?ki zaradi predelave, homologacije, zbujanja pozornosti pri policajih in tudi nevo??ljivcih
Zdaj pa izberi kolk ti kaj pomeni ti pa lahko povem, da je na forumu bilo ?e kar nekaj oseb, ki so poizkusile zni?ane ?estice in so jih predvsem zaradi uporabnosti dvignile nazaj na "privzeto" raven. Bi bila pa definitivno najbolj?a re?itev kak?en sistem hidropnevmatskega vzmetenja, da bi lahko iz kabine dvigoval in spu??al avto glede na potrebe in na situacijo na cestah.
Kratka obnova za Labija: ne rabi? brat, ker to itak ?e vse ve?.
Te podprem pri tem, ne kapiram pa naroda ki ima enoprostorca notr 2 odrasla in 1al pa 2 mulca in rabjo ?e trugo na strehi, poleg tega gredo v apartma in ne kampirat, to ?e mogo?e nekako kapiram.
Sej Slivka ma kr prav... ?e je res panika za tistikrat 1x al pa 2x na leto kam dat robo je velik bolj enostavno si omislit zadi kljuko pa eno tovorno prikolco pripet. ?e manj?i stro?ek je pa ?e se gre takrat z dvema avtoma, ?e ju ?e glih ma?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Mrau?k M?k: hja pa sej ti ne dela? hudih prekr?kov torej se nima? kej bat
Men je vi?ina denarnih kaznih bolj BS kot ne - tole je bolj zanimivo, da bodo izpite jemali in jih ne vra?ali po 24urah kot do zdaj in da bo kar problem ga nazaj dobit in tukaj je na?eloma ?isto vseeno a si reve? al pa bogatun - ostal bo? brez in to je edini pravi?en in enakopraven na?in kaznovanja, ki je za vse enak.
Meni je na?eloma v?e? to, da se niso dotikali kazni za manj nevarne prekr?ke kot so malenkostne prekora?itve in drugo.
Je pa res kar pravi?, da neglede kolk so bile vinjete populizem so v kombinaciji z dokon?animi AC-ji glavni in poglavitni razlog za bistveno ve?jo varnost in manj mrtvih.
Je pa zanimivo nekaj:pred letom in pol sem skritiziral en ?lanek, kjer je Bojan ?lender kot edino re?itev, za izpolnitev EU na?rta za zmanj?anje ?tevila mrtvih za polovico glede na leto 2001, navedel nakup 150 radarjev. Teh radarjev nismo nikoli kupili pa se bo ?tevilo mrtvih v letu 2010 ustavilo kar lepo pod cidfro 156, ki naj bi bila plan za Slo v letu 2010.
Me zanima kako bi B? to dejstvo danes komentiral, da strokovnjak kot sam sebe imenuje tako biksne in ga lahko povozimo tisti, ki se profesionalno sploh ne ukvarjamo s prometno varnostjo.
Aja prd letom in pol smo se o tem pogovrjali v tej temi http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...hl=%C5%BElender . Bi me pa zdajle prav zanimalo kaj bi porekel Lojz, kot velik fan B? in zagovornik radarjev kot edinega na?ina za zmanj?anje nesre? in ?rtev?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani