Zimske poleti ne bojo gor. ?e ne zaradi pove?ane porabe, pa zaradi varnega zaviranja.
Mam pa kolega ko fura kombija un pa odvrti zimske gume na en let brez menjave. Sve?e gor september oktober julija avgusta so ?e na 2 mm -.
Sej pol se pa ?udmo zakaj, ko pada de? se hitrost na AC-jih v povpre?ju zmanj?a na 80km/h ali pa celo manj. In pol ti razni taki blendajo kako si upa? sploh vozit ?ez 100km/h, ?e pa drsi kot pri norcih - hja njim res drsi, ker majo zimake gor, ki pri vi?jih temperaturah niso vredni pol pizde mrzle vode.
tok stare gume za zimo niso ve? dobre. primerne so samo ?e za vo?njo poleti in po suhi cesti, po mokri cesti je ze hitro drsalnica
joj - delal se bom da tega nisem prebral...
zimske gume nikdar niso primerne za vo?njo poleti ?e najmanj pa take, ki so stare ?e nekaj let. ?e se ima? rad in ti je vsaj malo mar zase, svoje najbli?je in svoj avto ne uporabljaj zimskih gum poleti, ker slej ko prej je blo ?e vsakmu ?al, da je takole "?paral".
Ops, moja napaka - sem ?el k svoji pogledat in je pal?ka pravilno. Na sliki me je o?itno malo zmedlo, da je nekje narobe zataknjena ampak, kot ka?e je pravilno.
O?itno bom rabil bolj?a o?ala
V glavnem - pojdi pogledat obe, na koncu se bo? pa verjetno sam ?e o barvi odlo?al
Servisi pri nobenem avtomobilu niso poceni in ve? kot 30% razlike v ceni servisov med na?tetimi ni.
?e i??e? ?porten videz, ki nikoli ne bo ?el iz mode, potem ti ostane samo Mazda 6, ker laguna je bolj tko tko s tisto plastiko na havbi, C-max je pa? avto mamic z vozit otroke v vrtec in ?olo, ?koda je pa pa? ?koda (zanesljiva a ni? posebnega).
Kar se pa armaturke ti?e pa je tako - Srebrno imajo vse ?estke do leta 2005 oziroma do prenove. S prenovo pa so dobile temno oblikovan radio.
?ist pravilno deluje tako kot mora, saj ima? trenutno zabele?eno povpre?no porabo le za tujino in OMV - Agipa ?e ni. Pri posameznih tankanjih pa vedno gleda? porabo za pumpo v predhodnjem vpisu. Se pravi, ko bo? spet vpisal porabo bo to poraba za tanka narejen z Agipom, ampak ko bo? tankal bo? pa tankal pa? na recimo MOL-u in ta bo zabele?en pol kot lokacija tankanja, porabo bo pa v tem vpisu za Agip.
Zaenkrat nimam nobenih ?ri?kov razen, ?e je zunaj zelo mraz in znotraj ogreto se sli?i tam, kjer se plastika dotika vetrobranskega stekla.
Kar se pa ti?e motorja je pa res kar pravi?, da motor, ki ima mal konjev zna po 3.000 obratih malo pe?at v suverenosti.
Recimo lep tak primer je bila stara ?estka diesel 121KM proti 136KM. V spodnjem delu vrtljajev sta imela enako navora in sta se obna?ali popolnoma enako in ?el nad 3.500 obrati se je poznalo, da je mo?nej?i motor dejansko res mo?nej?i.
Probat bi moral ?e 163KM ker to pa je odli?en diesel, da o 180-konjskem sploh ne govorim.
Tapos MEdvode ima akcijo ELF SOLARIS za DPF 5W-30 po 6? al 7? na liter.
Mah, vsaj dokler je avto v garanciji jaz ne bi dajal drugo firmo olja notri kot je predpisano. Saj ve? kako gre, ?e bo kaj narobe in se za?nejo servisi lovit na vsako malenkost tud, ?e nima nobene veze.
Saj vemo, da je specifikacija in standardizacija olja enaka in to tudi na servisih vedo ampak zakaj bi se ?lovek izpostavljal morebitnim problemom, ?e ni treba. Pa? pla?a? tist olje in te vsaj ne lovijo na to ob morebitnih te?avah.
kolk pa lahko pri?akujem servis, po moje ve? kot 200-250 ? ne bi smelo priti
hvala za odg. sporo?im, ko dobim iz servisa
hehe, optimist - samo DPF olje te bo pri?el 100?+ in ?e se ne motim je na 40.000 mal ve?ji servis, ker bodo menjali ?e filter in mikrofilter tko, da bo? kr precej nad 300?.
Lahko, da se ti je ?e tolk olje s prime?ano nafto dvignilo, da je pri?lo do oznake X na merilni pal?ki in je to varnostni ukrep, da gre? na servis. Ampak res pojdi takoj, da ne bo? kak?no ?kodo naredu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zanimivo in pohvalno - lahko bi pa rekel "kon?no".
Povezava za deljenje
Deli na druge strani