ja ocitno bom ostal na julki ker ste tukaj sami nesposobnezi in nevljudnezi...(except grega),mal si poglejte po drugih forumih pa vam bo jasno zakaj...
mo?ki ego ni kaj.
Tega bi na mazda servisu po?rli takoj
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
postal sem ponosni lastnik "aviona" Mazde 6 Sportcombi 2006. Ja, aviona zame, prej sem skoraj 10 let vozil Fiesto.
Ob spoznavanju z avtomobilom sem pri?el do prve stvari, ki me je nekoliko zmotila. Avto v 6. prestavi spu??a nekoliko globji zvok in malenkost trese. Vzrok najverjetneje ni v prenizkem ?tevilu obratov, saj se to dogaja pri pribli?no 2100 - 2400 (pri ostalih 5ih prestavah ni nobenih problemov). Ma?ina se nekoliko normalizira pri vi?ji hitrosti (150 km/h) in vi?jem ?tevilu obratov.
Je ?e kdo od vas naletel na podoben problem in kaj bi lahko bil vzrok temu?
Najlep?a hvala za odgovor.
LP
Samo v tej prestavi? Koliko je kilomentrov, kateri motor, malo napi?i...
LP
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Da malo osve?im temo in dodatno povpra?am po nekaj informacij v zvezi s tem.
?e za vnaprej:
- priznam prekora?itev hitrosti,
- vem da ni noben drug kriv, kot js,
- zavedam se, kaj bi lahko bilo, ?e bi do tistega pri?lo.
Vglavnem...
Dogodek:
Nedelja zve?er okoli 19ih-pono?i.
Radar v naselju.
Izmerjena hitrost, po njihovih navedbah (Policaji), na razdalji 200metrov-88km/h.
Odstopanje ro?nega radarja (nevem kater tip-ka?e samo hitrost) (njihova navedba) -5 km/h.
Direktiva itak na sodi??e in tako dalje.
Kolikor sem prebiral te na?e zakone in vse ostalo, me zanima par vpra?anj
Kako je s tem, ?e ne dobim zapisnika o prekr?ku v vpogled oz. v podpis?
- re?eno mi je bilo, da dobim to z vabilom na sodnijo, ali pa na sodniji sami.
Bo kaj pomagalo, ?e se sklicujem na to, da je Policaj, ki je meril hitrost, dr?al aparat prosto v roki...ni bil naslonjen, da vsaj zbijem pod 80km/h...mnogo bla?ja kazen.
No?em se izogibat kazni, ampak ?e se da izognit vi?ini kazni, predvsem pa prepovedi vo?nje, mi bo dosti pomagalo.
Hvala za odgovr in pozdrav...Mally
V?asih pri sodniku pomaga da si takole po?ten, ?e posebej ?e nima? zgodovine prekr?kov....druge ni, lahko daje? prito?be a te bodo le dodatno ko?tale.
Glede prepovedi....?e je 1 meses, dobi? skoraj vedno odlo?bo na sredini tega termina, ker so po?asni, na primer prepoved od 1.1.2010 do 1.2.2010 lahko prejme? 15.1.10 po po?ti...
Ta je zanimiva - dobi? navadno belo kuverto, po navadni po?ti.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zgodba okoli predora ?entvid se je komaj dobro polegla, zdaj pa znova leze na plan. Zaradi del bo namre? tunel od 9. do najpozneje 22. decembra spet zaprl svoja vrata.
Pravzaprav bo za promet zaradi nujnih del zaprt celoten avtocestni odsek ?entvid-Koseze. Med drugim dela vklju?ujejo navezavo sistemov elektro in strojne opreme v glavni cevi ter v novozgrajenih priklju?nih predorskih ceveh. Iz tega razloga bodo izklopljeni vsi sistemi, opraviti pa bo treba tudi testiranja in po?arni preizkus, pojasnjujejo na Darsu.
V ?asu zapore promet usmerjen na Celov?ko cesto
V obdobju zapore predora ?entvid in odseka avtoceste med severnim portalom predora do vklju?no razcepa Koseze, bo ves promet iz smeri Gorenjske in iz smeri razcepa Kozarje potekal po Celov?ki cesti, tako kakor pred lanskim poletjem, ko je bil odsek predan prometu.
SPREMEMBE PROMETNE UREDITVE
O vseh spremembah prometne ureditve in aktualnih prometnih razmerah bodo vozniki in voznice obve??eni tudi prek prometnih obvestil, a?urne informacije pa lahko 24 ur dnevno dobite tudi v Prometno-informacijskem centru za dr?avne ceste, ki je dosegljiv prek kratke telefonske ?tevilke 1970 ali spletnega naslova www.promet.si.
Promet bo torej iz smeri Gorenjske na obvoznico preusmerjen prek Celov?ke ceste, v smeri proti Gorenjski pa bo na razcepu Koseze voden na severno ljubljansko obvoznico in na Celov?ko cesto. Zaradi zapore je na obvoznih poteh mogo?e pri?akovati zgostitve prometa in vsaj v prometnih konicah tudi zastoje, opozarjajo na Darsu.
Proti sredi??u Ljubljane leta 2011
Kot ?e pojasnjujejo, se delom ni mogo?e izogniti, ker je ?entvi?ki predorski sistem funkcionalna enota in mora tako tudi delovati. Dars kot naro?nik in upravljavec avtoceste, nadzorni in?enir ZPC in izvajalec del SCT si bodo, kot pravijo na Darsu, prizadevali za ?im prej?nje dokon?anje del.
Najpozneje 22. decembra bosta priklju?ni cevi znova usposobljeni v smeri iz glavne predorske cevi na Celov?ko cesto in naprej proti Medvodam in obratno: iz smeri Medvod v glavno predorsko cev v smeri razcepa Kozarje. Za smer proti sredi??u Ljubljane in obratno bosta cevi v skladu s terminskim na?rtom pripravljeni v letu 2011. Tedaj bo predvidoma zaklju?ena tudi obnova oz. ?iritev Celov?ke ceste z dodatnimi pasovi in kri?i??i na obmo?ju ?entvida
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Plin je vsekakor dobra, ekolo?ko in ekonomsko dobra re?itev, vendar bi opozoril na te?avo, ki se zaradi njegove uporabe pojavi.
Z uporabo plina nismo izklju?ili uporabo bencina, ki pa se drasti?no zmanj?a. Zato je se ta zelo dolgo nahaja v rezervoarju. Bencin ni dolgoro?no kemi?no stabilno gorivo. V njem se po dolgem ?asu tvorijo usedline in korozivni produkti razpada, zato se dolgoro?no lahko pojavijo problemi na injektorjih, oziroma uplinja?ih. Poleg tega pride na stenah rezervoarja do kondenzacije vodne pare. Ve?ja ko je povr?ina za kondenzacijo, ve? je vode v gorivu. Zato si s tankanjem manj?ih koli?in bencina v velike rezervoarje delamo medvedjo uslugo. Pri avtomobilih, ki so gara?irani v toplih gara?ah je ta problem ?e bolj izra?en, saj je kondenza na pozneje ohlajenih stenah rezervoarja ve?.
Re?itev tega problema je v aditivih za stabilizacijo bencina. V neki italijanski reviji sem zasledil namenski aditiv za ta namene. Ni pa tako poceni. Doza za 10-30l bencina je 6,50?.
Bondov Megalene aditiv pokriva tudi to podro?je in je veliko, veliko cenej?i. Potrebujete ga veliko manj. Pa ?e ve?namenski je. Doza 250ml zadostuje za 800-1000 l bencina. Ceno pa lahko odkrijete sami.
Sirius Larifri...
Tisti, ki immao plin, skurimo tudi cel tank goriva v 3.000km ali v max 2h mesecih. Ravno tu je smotr plina veliki kilometri velik prihranek - in tudi benz v tanku se stalno menja.
Poleg tega mi pokazi en avto, ki med voznjo ne 'prepluska' cel tank goriva, gorivo nikoli ne stoji pri miru v tanku
Tvoj predlog malo goriva v tank pa je rahlo nevaren, ker se lahko pregreje bencinska ?rpalka - poznamo primer - ampak je bil reno, tako da
Tako, da ni strahu in ne potrebujemo aditivov
sicer pa imamo sedaj ultimax in carrera ki imata miljavzent aditivov,,,,
Ja bencinarji+plinarji prisluhnite, nam traktoristom se ....
No ja se vedno pla?ujete to jebarijo , tukaj gre samo za malo reklamo in prodajo aditivov...
Druga?e pa ne bi bil preve? vesel cena tvojih ?ob je 32x drazja od bencinskih
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To je ventilator, posebej ?e ima? vklopljeno klimo se pozna.
Meni se vidi tudi med vo?jo v lu?eh. ?e sem zlo pozorn v?asih vidim za kratek ?as manj?o svetilnost, vendar se takoj vrne v normalno stanje.
Ventilator stalno vklaplja in izklaplja (intervlano na nekaj sekund).
Nove mazde imajo ?e se ne motim sklopko za vklop in NE SME vplivat....(lahko se motim), tudi ce vklopi ventilator ne sme se tako opaziti. Pri regeneraciji se dvignejo obrati in zadaj je ponavadi malo modrega dima (v petki je blo tko)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
CX-7 ima pri 220 (215 GPS) blokado....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani