Drugi so pa navdu?eni nad tem motorjem ... to je tako kot v temi diesel/bencin, kjer ima vsak prav pa vsak narobe. Odvisno s katerimi o?mi gleda?, lahko sicer pove? svoje mnenje ne more? pa kategori?no nekaj trdit in se ne zmenit za mnenja drugih, ?e bolj to velja, ?e so seveda ta mnenja resno argumentirana.
Se pa strinjam s tem, da tisti, ki si lastimo Mazde smo kar precej zadovoljni s to znamko in na neko posplo?eno udrihanje ?ez njo pa ?etudi samo motor jemljemo malo druga?e kot pa ?e bi to razlagal lastniku VW-ja, ki se mu malodane res jebe za Wankel v RX-8.
Glede na to, da si uporabnik ve?ih forumov bi ti verjetno moralo biti jasno, da ?e uleti? na forum hokejistov Olimpije z besedami "Jesenice so zakon, Olimpija sux" te sigurno ne bodo prav prijazno gledali in se s tabo pregovarjali a je res tako ali ni.
Mazda people smo precej tolerantni in strpni avtoforum a ?e mi to ne verjame? ti predlagam, da gre? na Honda forum in napi?e?, da VTEC je zani?, ker nima navora in je dober samo za prbijanje v blokado. Pa me zanima kak?en bo? dobil odziv - pozabi, da bo tako mil kot je bil tukaj.
@Yavar - ravno tisto kar tebe moti (non stop prestavljanje) pri meni sploh ne obstaja. Jaz imam ve?ino relacije in ve?ino je samo kon?na prestava, tako da s prestavljanjem se na?eloma sploh ne ubadam. Ko je pa treba pa pa? pre?altam, zaenkrat sem ?e dovolj "mlad" , da mi to ne dela prevelikih problemov, ko se bom pa naveli?al bom pa itak kupil avtomatika .
Imam pa en problem od kar imam diesla. ?e bi se vrnil nazaj na bencin bi hotel imeti podobne performance kot jih imam pri dieslu. Kle se postavi vpra?anje, ?e bi bilo 150 bencinskih konjev sploh dovolj. :ne vem:
Mo?no dvomim, ?e pa ?e potem bi se moralo vse to dogajati dve prestavi ni?je oziroma pri visokih vrtljajih, kjer sploh obstajata tako najve?ji navor kot najve?ja mo?. Visoki obrati, velika mo?, nizka prestava pa nikakor ne gredo skupaj s porabo - in takrat ne govorimo o razliki dveh litrov ampak bo prej razlika 3, 4 ali pa ?e ve?.
No kar je zgoraj napisano velja tipi?no za moj primer, ko govorimo o 45.000km na leto, ?e pa bo sre?a, da se preselim nekam bli?e si bom pa lahko tud kak?no MPS-jko privo??il .
Ni stvar v idealu. Stvar je v tem, da nisi sposoben zadeve normalno in trdno argumentirat, ker ti ?itno omejenost to ne dopu??a. Sej morda pa le ni to tvoja krivda........ Normalno sem vpra?al za argumente in mnenja o doti?nem modelu avtomobila.... ko sem se seznanil z dejstvi in jih osebno predstavil, je pa tvoj (va?) Mazdin ponos bil ve?, kot prizadet. In potem se tu lahko vpra?amo, kdo je pacient, omejenec itd.
Poglej,vsi smo ti lepo svetovali,da avto je pa? tak in ni? druga?en.Tudi ?e bo? ?e telovadil tu gor,se ne bo ni? spremenil.Sej tudi Ferrari ni za vsakega.Tistemu,ki je v?e? ga enostavno kupi,tistim,ki si ga pa ne moremo privo??it,pa i??emo napake na njem.Ampak avto je tudi brez nas vseeno hud.Tako je tudi pri RX 8.Ali ga kupi? ali pa gre? gledat naprej drugi avto.Punto e basta.
Lej mene pa ni, vsaj zaenkrat ne, sem pa naredil ?e kar nekaj kilometrov, pa mi gre na jetra tist stalno prestavljanje, pa ko pade pod 1500 rpm postane pravo TRUPLO, nad 3200-3300rpma pa spet megla.
Pa? sem navajen na benz in lenobo, ga mirne du?e spustim na 900-1000 rpm, dam gas in se dogaja in ne da semo nekaj gode pod haubo pa ni? od ni?, skratka moti me edino in to zelo, ker je tako majhen razpon obratov kjer je motor uporaben( pri svojem gre 3. prestava od 0 do 180 km/h in to brez problema).
Verjetno bi se v 2 letih navadil nanj, samo zaradi porabe pa ga nebi kupil, delam premalo kilometrov, pa ?e z mopedom kompenziram, ma manj?o porabo kot M3 diesel 90 km. :ne vem:
ps. Ja vem staram se in sem len, ok priznam.
He,he,verjetno nisi bolj zagrizen bebzina?,kot sem bil sam(prej sem imel P 306 Gti) in dieslov nisem niti od dale? gledal.Sedaj pa,ko ga imam,ne bi ve? zamenjal. Tudi ga nisem kupil samo zaradi porabe(na leto naredim prib.30000 km),ampak zaradi u?itkov v vo?nji.Sej ni vse v obratih.Pa na dolgih poteh je zelo hvale?en.
Najbolj?e je imet M6 diesel za dolge poti in enega strupa-bebzinarja za po mestu.To je to.
No naj ?e jaz nekaj dodam. Kot se mi zdi se ve?inoma vsi kar oddaljujejo od teme o kateri naj bi pisali.
Kolega namre? zanima razlika in va?a mnenja med bencinarjem cca 100KM in pribli?no enakim dizlom.
Zato mislim da bi blo pametno govoriti o motorjih tega ranga in ne o 150 KM in ve?.
Jaz vozim 3-ko dizel 90KM in sicer eno leto
Kar se porabe ti?e je moje povpre?je tam nekje od 5,3-5,8l. Na leto delam pribli?no 30.000 km in to v razmerju mesto in izven mesta nekje cca50:50.
Kar se vo?nje dizla ti?e mi je res super. In sicer navora ima? dovolj ?e tam pri 1800 obr. motor se kar lepo ogreje ?e tja po cca 2 km vo?nje, prav tako se hitro ogreje tudi notranjost k temu pripomore seveda WEBASTO gelec ki je v mazdinih dizlih ?e serijsko vgrajen.
Servisni intervali pri tem motorju so na 20.000 km, za prvega sem dal natanko 158 eur.
Kar pa se ti?e mazdinih bencincev pa stvari nebi komentiral, kajti nobenega ?e nisem vozil, tko da se bom poizku?al izvzeti iz tistih, ki naj bi hvalili tisto kar imajo in grajajo tisto ?esar v ?ivljenju sploh vozili niso in sklepajo zgolj na osnovi nekih suhoparnih podatkov.
Jaz osebno sem zlo zadovoljen z avtomobilom vsaj za enkrat.
No,nekateri pa nismo kupili M6- Diesla zaradi prihranka,ker smo ga ?e pri nakupu dobili za pol cene(starega niti dve leti),ampak enostavno zaradi- karakteristik. .No,pa tudi res je,manj je ?ejen.
Najbolj mi je ?lo pri benzinarjih na ?ivce,ko sem pri?el na kak dooolg klanec na avtocestah in mu je proti koncu vedno zmanjkovalo sape.Z dieslom tega enostavno ni.Kar gre?.
No, fantje sej je prav, da branite znamko. Uporabnik, ki je spra?eval o RX-8 v tej temi ne poznam in nisva kolega. Da me zmerjate z primitivcem, ne vem, ka?ete svojo neodprtost. Naslednji avto ne bo Mazda, morda kdaj v prihodnosti, do dakrat pa mislim, da ne bo produktivno moje sodelovanje na tem forumu. Iskal sem informacije, dobil in to je bistvo forumov.
No,?e pa ne bo Mazda tvoj naslednji avto,bomo najverjetneje ?li vsi ostali na drevo pa v jok.
Predlagam ti,da dobi? par somi?ljenikov in preko ustavnega referenduma izglasujete,da morajo v tovarni Mazda za SLO- trg narediti "special edition" varijanto RX-8-ke z motorjem MPS-ke.Mogo?e pa bodo ?li celo tako dale?( in vam na roko),da bodo vgradili not diesel motor .Nikoli se ne ve.
Sicer pa,kot je ?e Boss lepo in slikovito opisal,to ni avto za hodit v slu?bo 100 km dale? vsak dan,da bo? delal z njim 30000 km/leto.Tudi za prevoz zidarskega orodja v prtlja?niku ni ravno primeren.To je poseben avto za posebne ljudi,za ljudi,ki si ga zaslu?ijo in ?elijo nekaj ve?. -"Or love it or leave it" - druge tu ni.
Jaooo pa smo spet tam.......to o navoru in pospe?kih in nevem ?e ?em je iz trte izvito.......in Alex a upa? stavit da prav pri nobenem 2.0 bencinarju ne dobi? takega navora kot pri 2.0 dizlu!?
Smo ?e pogruntali da dizel nese bencinarja samo ampak res samo pri porabi......in to je to.
He,he,kaj ?mo.?e pa? mi ne pride na misel niti en benzinc z takim navorom. Mogo?e ve? ti za katerega?
Verjetno nisi vozil Mazde 6 diesel,ker pol bi vedel,da se pozimi presneto hitro segreje motor in tudi v notranjost
prav lepo hitro piha topel zrak(original vgrajen Webasto press). .
Tudi pri performansah ni vse tako slabo.Takega navora ne bo? dobil pri nobenem benzinarju(2000 ccm),pa tudi stisne? ga kar lepo in te prav prijetno pritisne ob sede?(nad 2000 obratov).
Jaz tudi prej nisem nikoli vozil dizela?ev,ampak izgleda,da sem se iz prve vsedu v pravega.Niso vsi enaki. ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
...pa stari hro??i tudi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani