Sam ne pozabit "surprise" faktorja. Ko vidijo Celico vsak pomisli, ?portni avto z velik konji pa tud ne pomisli, da bi ?el kej dragat/dirkat s semaforja. Clio RS pa po drugi strani razen rorov zgleda ?ist klasi?no - sleeper style.
Aha vidim, obnovljeni so ?e kar cenovno znosni, novi so pa predragi... zdaj je pa vse odvisno kolk realno zdr?ijo saj, ?e ga more? menjat po kakih 70-80kkm je to pa? prevelik stro?ek - vsaj za moje pojme :ne vem:
Mislim, da ne. Po moje tam, kjer ima motor najve?jo mo?, se pravi okrog 3500.
nope... tam kjer ima najve?ji navor in to je okrog 2-2,5k obratov
Motor bo pa vsaki? zakadil, ko ga bo? pretirano pritisnil in bo zaradi preve? nafte in premalo zraka (beri kisika) pri?lo do slabega izgorevanja nafte in nastanka ve?je koli?ine saj (kajenja)
Obrati s tem nimajo kej dosti veze ampak so v ve?ini primerov problemati?na pospe?evanja, je pa res, da ?e ga zahodi? pri premalo obratih je to ?e bolj o?itno, ker motor dolgo ne da ni? ali pa zelo malo od sebe in samo kadi.
Kar se pa ti?e pacanja filtra pa tudi, ?e se vozi? enakomerno se dolo?ena koli?ina saj vedno ustvarja. In ta koli?ina je povezana le in samo od koli?ine skurjenega goriva. Se pravi, ?e se enakomerno vozi? z malo obrati pri 2.000 obratih brez ekstremnih pospe?evanj bo? naredil manj saj kot tisti, ki bo vrtel motor pri 3.000 obratih pri isti hitrosti.
Samo trpljenje ob tem pa je tudi nepopisno. Bemti, ?e ni blo zaleta al pa da nas je kdo na AC izsilu si bil pe?en, da o klancih in polnem avtu ne govorim. Muke kristusove.
Lu?kan avto?ek za mestna kruzanja za relacije in dalj?a potovanja pa ni glih dobra izbira. Sej pride? na cilj ampak z ote?eno nogo in rde? v obraz od konstantnega pritiskanja v poden.
Sam neki je treba pazit pri teh kitih in sicer to da ?e ga 1x uporabi? v gumi je ponavadi guma nato dokon?no fu?, ker se zadeva napaca/zatrdi in jo ni mo?no odstraniti. Da bi pa novo gumo kupoval zarad enega cveka mi pa tud ni, raje MES pokli?em, ta kit je pa samo zarad policajev notri ali pa zaradi res ekstremne situacije, kjer ni druge re?itve.
Zanimivo... Petrol v ni?jih obratih naredi najve? navora... OMV pa najve? konjev v vi?jih. A mogo?e v tem grmu ti?i dokaz te?av OMV-ja in slab?ega mazanja visokotla?ne pumpe :ne vem:
Pri starih generacijah dieslov se to da pri novih s preciznimi injektorji pa je loterija. Sicer je treba zadevo predno se jo vlije v rezervoar dobro sfiltrirat... raje 1x ve? kot 1x premalo in zadeva laufa. Kar se ti?e zime pa je treba preveriti koliko se to olje zgosti sam po moje je manj panike kot pa z nafto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam ne pozabit "surprise" faktorja. Ko vidijo Celico vsak pomisli, ?portni avto z velik konji pa tud ne pomisli, da bi ?el kej dragat/dirkat s semaforja. Clio RS pa po drugi strani razen rorov zgleda ?ist klasi?no - sleeper style.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani