Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano

Sam ne pozabit "surprise" faktorja. Ko vidijo Celico vsak pomisli, ?portni avto z velik konji pa tud ne pomisli, da bi ?el kej dragat/dirkat s semaforja. Clio RS pa po drugi strani razen rorov zgleda ?ist klasi?no - sleeper style. :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Aha vidim, obnovljeni so ?e kar cenovno znosni, novi so pa predragi... zdaj je pa vse odvisno kolk realno zdr?ijo saj, ?e ga more? menjat po kakih 70-80kkm je to pa? prevelik stro?ek - vsaj za moje pojme :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prodaja
Napisano

Hmmm razli?no... brez slik je te?ko re?i kolk je vredna, ampak na ve? kot na 6k? ne ra?unaj. Raje okrog 5k? in vse kar bo ve? je ?e zmaga.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Mislim, da ne. Po moje tam, kjer ima motor najve?jo mo?, se pravi okrog 3500.

 

nope... tam kjer ima najve?ji navor in to je okrog 2-2,5k obratov

 

Motor bo pa vsaki? zakadil, ko ga bo? pretirano pritisnil in bo zaradi preve? nafte in premalo zraka (beri kisika) pri?lo do slabega izgorevanja nafte in nastanka ve?je koli?ine saj (kajenja)

 

Obrati s tem nimajo kej dosti veze ampak so v ve?ini primerov problemati?na pospe?evanja, je pa res, da ?e ga zahodi? pri premalo obratih je to ?e bolj o?itno, ker motor dolgo ne da ni? ali pa zelo malo od sebe in samo kadi.

 

Kar se pa ti?e pacanja filtra pa tudi, ?e se vozi? enakomerno se dolo?ena koli?ina saj vedno ustvarja. In ta koli?ina je povezana le in samo od koli?ine skurjenega goriva. Se pravi, ?e se enakomerno vozi? z malo obrati pri 2.000 obratih brez ekstremnih pospe?evanj bo? naredil manj saj kot tisti, ki bo vrtel motor pri 3.000 obratih pri isti hitrosti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

ja lej, men je Daihatsu 1.0 pil od 5 do 7 ;)

 

Samo trpljenje ob tem pa je tudi nepopisno. Bemti, ?e ni blo zaleta al pa da nas je kdo na AC izsilu si bil pe?en, da o klancih in polnem avtu ne govorim. Muke kristusove.

 

Lu?kan avto?ek za mestna kruzanja za relacije in dalj?a potovanja pa ni glih dobra izbira. Sej pride? na cilj ampak z ote?eno nogo in rde? v obraz od konstantnega pritiskanja v poden.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Kr ne morem verjet - Poraba Mazde 2 1.3 benz 5.96l/100km :blink:

 

Sicer je ta mlin?ek dale? od aviona ampak za nekoga, ki rabi var?en avto?ek je kr idealna izbira.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Zdej smo pa spet tam: ?e se filter ne puca pasivno (se pravi sam od sebe ko da? gas), je popolnoma vseeno koliko ga goni?. Ali ne?

 

Pri Mazdi je tako, Jures ma pa tedija in tam je verjetno druga?e.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

AVTOPLIN
Napisano

Sam neki je treba pazit pri teh kitih in sicer to da ?e ga 1x uporabi? v gumi je ponavadi guma nato dokon?no fu?, ker se zadeva napaca/zatrdi in jo ni mo?no odstraniti. Da bi pa novo gumo kupoval zarad enega cveka mi pa tud ni, raje MES pokli?em, ta kit je pa samo zarad policajev notri ali pa zaradi res ekstremne situacije, kjer ni druge re?itve. :blush:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Zanimivo... Petrol v ni?jih obratih naredi najve? navora... OMV pa najve? konjev v vi?jih. A mogo?e v tem grmu ti?i dokaz te?av OMV-ja in slab?ega mazanja visokotla?ne pumpe :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Kaj, a nimate vedno pri?gane klime? Se pravi non stop, poleti pozimi?

 

Jaz jo imam skoz in o?itno zaradi tega ne opazim neke posebne razlike al je zuni vro?e al je pa mraz. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

pri meni tudi ni neke opazne razlike

 

Ma ne sam razlike, pri men je manj, ko je vro?e :ouje:

 

Zadnjih nekaj tankanj iz porabe.com

 

16.07.2010 52,59 61,11 48.186 839 6,27

 

09.07.2010 55,68 66,09 47.347 893 6,24

 

02.07.2010 57,29 68,00 46.454 930 6,16

 

22.06.2010 58,80 68,80 45.524 906 6,49

 

09.06.2010 54,29 62,05 44.618 815 6,66

 

26.05.2010 58,31 67,99 43.803 910 6,41

 

16.05.2010 52,45 60,89 42.893 805 6,52

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Pri starih generacijah dieslov se to da pri novih s preciznimi injektorji pa je loterija. Sicer je treba zadevo predno se jo vlije v rezervoar dobro sfiltrirat... raje 1x ve? kot 1x premalo in zadeva laufa. Kar se ti?e zime pa je treba preveriti koliko se to olje zgosti sam po moje je manj panike kot pa z nafto.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.