A pol pravi? da je aktivna pa pasivna regeneracija?
Se pravi, ?e ga dosti na obratih vozi? se ti pasivno regenerira, ?e pa takega re?ima ni, pa se vklju?i aktivna regeneracija?
bi znal bit, ker na golfu nikakor ne morem ugotovit kdaj se regeneracija izvaja - se pa precej vozim relacijsko, tako, da je verjetno to?no to kar pravi?.
Man nkol ne smrdi po avtu, mi je pa parkrat pozimi zasmrdel na semaforju., samo sem pa takrat tankal na barju, od takrat ne tankam na barju pa mam mir.
To od smeti??a, ki je zraven, smrdi... Druga? pa tam tud metan zbirajo - to bi bilo zanimivo za pogon
no sej ... pol si pa ?e navajen v glavnem to sem opozoril zato, ker je bilo veliko ljudi nezadovoljnih z obrabo robov in vsi so pumpali po navodilih proizvajalca avtomobila... se pravi redko ?ez 2,2 bara kar je absolutno premalo za to gumo. Pa tud za ostale gume ni ni? narobe, ?e se pumpajo 10-20% ve? kot je navedeno na listku na vratih.
@Sischi - ti al ?e zlo dovg nis tanku na Verov?kovi, al pa ma? tam kake extra privilegije in zate ne velja cena, ki je tam napisana - 0,64?!
Baje je zdej na Verov?kovi ?e 0,67? - tole pa dra?ijo kot v ?asu velike inflacije v biv?i Jugi
Kako pa je s filtri na uparjalniku in pred injektorji? Baje da pri kvaliteti plina pri nas je to treba menjat vsakih 20.000km al pa v dolo?enih primerih ?e prej, ker se kar zaba?ejo. Kolk je kej resnice na tem?
Boss, ?e sem prav bral si ti imel 1. generacijo 6 , zdaj pa ima? novo (pred leto?njo prenovo)? ?e primerja?, so naredili kroak naprej pri Mazdi ali ne? Je nova bolj?a ali mogo?e kje celo slab?a? Zanima kako je s plehom, zavorami (diski), plastika in oblazinjenje ipd. Thx.
Tako je...
Jaz nisem imel te?ave glede pleha tudi na prvi generaciji ?estke, je pa res, da se pozimi zelo trudim, da avto ne ostaja umazan od soli in tudi nimam gara?e, da bi se vlaga in sol na toplem ?e bolj spravljala nad pleh.
Kar se ti?e pa barvanja in pikic od kamen?kov pa je zgodba enak pri novi kot je bila pri stari tako, da tega se pa? ne da izognit - so pa ve?ino krive barve ne vodni osnovi, ki so manj trpe?ne od prej?njih.
Plusi pri drugi generaciji glede na prvo:
- Bolj?a zvo?na izolacija - manj hrupa
- diesel ima bistveno manj?o turbo luknjo in za?ne vle?i ?e pri 1.500 obratov
- 140KM diesel ima popolnoma dovolj mo?i - vse kar je ve? je samo bonus za ve?je u?itke
- Diski so bolj?i saj pri 47.000km tud pribli?no ni? ne tresejo... je pa res, da v de?ju pazim pri zaviranju, da jih ne segrevam preve?, ?e bi kaka voda potem pljusknila na razgrete diske in jih zvila.
- oblazinjenje GTA se mi zdi skoraj idealno saj je kombinacija usnja in blaga na sedaln/naslonjalnem delu tako, da ne drsijo, niso peklensko vro?i poleti, pozimi pa si pomagam z ogrevanjem zicev. So pa tr?i kot pri prvi generaciji
- vzmetenje je bistveno tr?e pri novi (ne vem kako je pri FL-ju druge generacije, kjer naj bi se dodatno lotili vzmetenja) tako, da avto je manj udoben ampak zato, da je pa veliko bolj?i povratni filing pri ?portni vo?nji
- veliko ve? opreme (bluetooth, biksenon, senzorji tlaka, kontrola pripetosti potnikov, MP3 veksler, ASF (svetenje lu?i v ovinek), avtomatska zatemnitev ogledala, el. zlaganje ogledal, zlo?ljiv klju?, el. odklepanje prtlja?nika, dviganje in spu??anje stekel s pomo?jo daljinca...
- plasti?ni pragovi, ki prepre?ujejo ne?eljeno peskanje kovinskih pragov in pojava rje.
- vrata se zapirajo veliko bolj premiumsko kot pri stari
- DSC je veliko bolje nastavljen in manj mote? kot pri prej?nji
- DPF filter - ni? ve? ?rnega dima za avtomobilom, kar tudi dviguje ekolo?ko osve??enost
Pa ?e Minusi
- DPF, ?e ima? kratke vo?nje
- DPF tudi pove?uje porabo pri regeneraciji tako, da je obljubljena poraba 5,5 litra prej utopija kot realnost (je pa poraba enaka kot pri 120KM dieselci prve generacije)
- Dimenzija pnevmatik je precej nestandardna tako, da so gume drage in izbor majhen
- brez zadnjih senzorjev je avto stra?no zoprn za parkirat, ker nima? ob?utka, kje ima rit.
- ?udno obna?anje funkcije auto pri osvetlitvi saj se ti zgodi, da ob popoldanskem soncu zatemni armaturko in ne vidi? ni? - pomaga ro?ni priklop osvetlitve.
- program motorja je nastavljen tako na var?evanje, da se mu dogaja, da v?asih mrzel pocuka.
- izgleda predobro tako, da se ti zna kaka zavist podpisat na pleh - men so ga recimo po vratih polili z zavornim oljem oz. nekim topilom laka
- ?ef mi je rekel, da mi bo zni?al pla?o, ker ima kao preve? denarja, da si lahko privo??im tak avto Komaj sem ga prepri?al, da ne stane ve? kot 27k? in da to ni Leksus
eagle f1 (smrekca) zelo lepo odvajajo vodo in so zelo vodljive po mokrem. So pa to ?portne gume z eno slabostjo, da jim pobira robove tako, da jih mora? nujno pumpat tam nekje na 3,0 bara, kar pa pomeni, da so malo bolj neudobne. Se pa zato odkupijo z u?itki pri ?portni vo?nji.
Ne vem, ?e ma na forumu sploh kdo ?e FL nove ?estke tako, da bo? te?ko dobil relevantno informacijo. Po moje pa ne bo? naredil narobe, ?e vzame? pred FL in ?e z dieslom potem z 2.2, ki ima ketno kar pomeni, da nima? dragega velikega servisa.
?e ho?e? z velik ali pa vso opremo bo? moral vzeti najmo?nej?i diesel ali pa benz 2.5, ker v ?ibkej?ih razli?icah je tudi oprema slab?a. To anomalijo z opremo in motorji so odpravili pri FL, kjer lahko dobi? max opremo tudi s srednje mo?nim dieslom, kar je plus za denarnico pri registraciji.
Jo?a, ne razume? ti to Honda sceno... Honda je kot vino - starej?a je bolj?a je in ve? vredna. ko bo stara 20 let bo ?e kakega jur?ka gor pa kljub temu, da bo sklopka hin, pa ?e kak sihron, ma da bo olje pila pa ?e kaj - ampak bo pa Honda civic VTI z neverjetnimi 161KM
Men je pa ravno to v?e? saj v moji stari ?estki letnik 2004 sem imel 5 prestav in je imela pri 100km/h 2.000 obratov, nova pa ima v 6. prestavi 2000 obratov ?ele pri 120km/h.
A pa to se vklaplja samo ventilator al tut kompresor?
Se mi v?asih zdi, da recimo ko avto pusti? v prestavi brez gasa, da se motor 'ste?e' se v?asih ?uti to ko se to vklopi/izklopi. Saj zdi se mi :-)
oboje.... ampak sli?i? pa ve?ino samo ventilator, kompresor bolj "?uti?" To je mi?ljeno, da ?e ima? zlo izostren sluh v prostem teku lahko za?uti?, da ali za trenutek minimalno padejo obrati ali pa celo avto malo zatrese. Ampak to je tako malenkostno, da mora? biti res ?e z "urarskim sluhom za detajle".
Ok. Saj ne da izzivam. Samo me pa? zanima, a pri ostalih dela podobno, itd..
'Ko bo za?elo delovati druga?e'..Misli?, ko ne bo ve? hladilo :-)
Enako deluje na stari kot na novi ?estki in zna biti za "poslu?alca" res mote?e, ker se kar naprej vklaplja in izklaplja. Mora? pa vedeti, da se to dogaja samo ko avto stoji saj ko vozi se ventilator klime na vklaplaj, ker ga hladi zrak med vo?njo.
Tako ni panike, da bi kaj prehitro crknilo saj ve?ino se avto uporablja v vo?nji in je mirovanja s pri?ganim motorjem relativno malo.
je pa res, da namesto ON/OFF delovanja bi bilo veliko bolj primerno, da bi pri ustavljenem vozilu raje spremenil hitrost delovanja ventilatorja na recimo minimalno pa bi lahko ves ?as deloval brez konstantnih vklopov in izklopov. ?e bi potreboval ve? pretoka zraka bi pa samo pospe?il delovanje ventilatorja. ?al pa smo pa? odvisni od projektantov in ti so se pa? odlo?ili za ON/OFF tko, da je treba pa? poslu?at to vklapljanje in izklapljanje.
Vsak sam najbolje ve kako se ve?inoma vozi (mesto, relacija, avtocesta). Na dalj?ih relacijah je poraba bencina prakti?no zanemarljiva (le za v?ig). Po mestu gre na ra?un ve? v?igov ve? benza obenem pa manj plina. ?e si iz LJ ali dela? v LJ to?is na Verov?kovi po 0,62? (vedno so cenej?i od petrola za cca 6-8 centov)...pri ra?unanju povra?ila investicije je potrebno upo?tevati, da ima avto s plinsko instalacijo vi?jo vrednost...potem se 'boss-ov izra?un' ob?utno spremeni v prid plina.
Sej to sem ?e sam napisal - sem pa izhajal iz tega, da prevozi le 15kkm kar pomeni, da so verjetno v igri bolj kratke vo?nje kot dolge. Tist liter pa sem pobral iz Ajvarjevih podatkov, ki jih ima na poraba.com in glede, na to, da ma do slu?be tam nekje dobrih 15km sem to vzel za referenco kratkih vo?enj.
Glede plinskih instalacij pri prdaji je pa tako, da marsikoga plin ?e vedno odbija in ra?unat na to kolk bo? ve? dobu ker ma plin je ra?un brez kr?marja. Verjetno se bolj spla?a ven pobrat in na koncu kupcu ponudit ?e plinsko instalacijo, ?e ga zanima.
Ne pozabit, da ma? kljub plinu ?e kak liter porabe benza na 100km, ?e so vo?nje kraj?ega tipa. ?e ima? dalj?e vo?nje je porabe benz manj. Obvezno vra?unaj to, ?e ?e dela? tako kalkulacijo saj pri 15000km je to ?e cca 180? dodatnega stro?ka.
Pa ne ra?unat kolk bo benz, ker tega ?iv boh ne ve, ker gre lahko gor, lahko pa tud dol. Tko je najbolj? ra?unat na trenutne cene in v navedenem primeru je s plinom +1l bencina/100km prihranka pri 15.000km na leto cca 350?. Pol si pa prera?unite ?ez kolk let se instalacija povrne.
p.s. to ni kurcanje plina ampak le napotek, da si naredite res ?imbolj to?ni izra?un oziroma kdaj se vam plinski sistem res povrne pa da ni potem kak?nega razo?aranja oziroma morebitnih prevelikih pri?akovanj.
Ampak sej tega kokr vem ne rabjo vsi avti - npr. pr men niti Laguna (2002) niti 323F (1997) naj ne bi nucali tega. Prav tako mi je Toma? reku, da tega ne nucajo ?vabi, ker majo nek sistem bolj dodelan kokr Japon?ki!
Kakorkoli ?e, a ni ?koda reskirat ma?ine, ki je vredna bistveno ve? kot 50? kot pa dat tole mazanje notr za 50? :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mrbit ma tolk blizu priklju?ek za plin, da je premal prostora, ?e je pokrov?ek gor :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani