Ma tako drasti?no ji padajo performance v snegu, da je slaba za v sneg ?e po 4-5000km, ?e velja njihov izra?un, da pridejo na 4mm po 17.000km.
ampak po na?i zakonodaji je va?no, da ima? 3mm profila in M+S gume pa si bolj varen za na cesto, kot nekdo, ki ima nove letne pa nima verig v prtlja?niku - sick
Sej zato sem se skoraj raje zdej pozimi vozil okoli z pugijem,ki ni imel zimskih gor,ampak skoraj nove letne Bridgeston-ke..
Jaz sem tudi v?eraj razre?il dilemo in namontiral nove gume. Sem se pa spet izneveril samemu sebi in namesto touring gum sem spet na ?portnih - Bridgeston Potenza ER050A.
Prvi ob?utki so fenomenalni ?eprav to ?e ni? ne pomeni saj je tako vedno, ko zamenjam letne z zimskimi. Po treh mesecih kon?no spet ?utim cesto
?isti u?itek, ko lahko avto tudi na vla?ni cesti zapeljem v ovinek tako kot se zagre. Nobenega drsenja, vrtenja v prazno, da o zaviranju sploh ne govorim.
V glavnem - poezija
Bravo,jaz bom najverjetneje tudi na teh pristal. A si jih dobil kje po ugodni ceni?
Danes sem ?el gledat tole: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1703950 v upanju da bom kupil stvar. Iz oglasa in po pri?avanju prodajalca super ohranjeno, ravno narejen velik servis itd. Ko pa sem si v ?ivo ogledal avto pa obutan levo, obutan desno, zadaj blatnik, zgoraj zadnja vrata prtlja?nika, neke lise na strehi, zgleda kot da bi bil po enem boku ?trihan, grozni problemi za videt servisno knji?ico, ki je potem tudi nisem videl, tudi notri slabo ohranjena, volan kar zdelan, sredinska konzola z vidnimi znaki obrabe itd. a ?lovek ho?e zanjo 14.000 EUR Aja pa pozabil sem omenit ?e da je sprednje vetrobransko steklo razbito in ga bo treba menjat, xsenon ni originalen notri ampak naknadno montiran itd.
Tako da the search goes on...
He,he,bi prej napisal,kaj je bilo sploh na tej mazdi v redu,kot kaj ni ?timalo
Jah sem preveril do koder sem lahko brez da je avto na dvigalu - fora je da te?e samo pod desno lu?jo - pod levo ne in tudi okoli posode je vse suho ko poper... Pa ko pritisnem gumb za pranje ?arometov pol ne ?prica ni? na lu?i - ampak ?e bolj te?e - ?prica - pod desno lu?jo na tla.
Sem dobil na telefon mehanika - kolega - ki mi je reku da ?e sam ne bom zmogu, naj pripeljem v ponedeljek med lunch-brakeom (hvala Lesnina d.d. za tak delovni ?as) in mi bo preveru. Baje da se lahko zaradi ve?jega pritiska, ki je v teh ceveh za pranje lu?i, sname kak?na objemka in se pol avto tako nemarno polula... Samo upam da bo ?lo brez da snemamo odbija?. Bom vam javil kaj je bilo in kako smo popravili - ?e bo ?e kdo kdaj rabil.
Lp
Sej tudi,?e bo? moral sneti odbija?,ne bo konec sveta. Gre dol ?e kar hitro.Verjetno se ti je res snela(ali pa po?ila) cevka pri ?arometu.?e je samo to,mislim,da ne bo ve?jih stro?kov....ali pa ja? Buo...
Se pridru?ujem mnenju mnogih ''beri vseh'' da je BC sranje v mazdi 6. Ko se mi pri?ge lu?ka mi ka?e ?e 200-250km dometa - pa raje tankam, ker mi je no?na mora ostat brez pri dizlu (preveril pri audiju in ga nism mogu ve? u?gat pol)...
Zanima pa me koliko ste ?e naredili pri kombinirani vo?nji - brez ti??anja seveda - preden ste ?li ?e ''varno'' tankat. Samo toliko da vem ali se je varno peljat ?e 50-100km brez da bom klical Triglav asistenco...
lp Kuscar
Kot smo ?e ugotovili-ko pride kazal?ek proti zadnji ?rti,alora hitro na ?rpalko.Tako ni? ne skrbi?,koliko km bo? ?e naredil.Zadnje opozorilo je,ko se pri?ge lu?ka. Sej so pri nas kar pogoste ?rpalke.?e pa si kje v tujini,pa ne reskirat do zadnjega,?e ne ve?,kje je naslednja ?rpalka.
Saj res da ni va?no kak?en je klju? ampak vsaj malo bolj masivnega bi pri?akoval ?lovek.
Tak klju? je imel od tete Suzuki Swift in ni blo ?udno, da ima pa Mazda 6 tak?nega je pa ?udno Al so pa samo vzhodnjaki mahnjeni na majhne klju?e? Kak?nega ima pa npr. Avensis?
Res mi ni jasno,kak?no vezo ima veli?ina klu?a??Sej Ferrari ima tudi majhnega,pa ?e zlo?ljiv ni.Vsaj tiste,ki sem jih imel priliko videt.Va?no je,da je avto velik in dober.Sej lahko da? na mizo,ko si v kak?ni o?tariji zlo?ljive klju?e od kak?ne bolj?e makine -tiste,ki meni izgledajo kot ?vicarski no?ek.
ampak so ?e posebej dobre v vla?nih in mastnih odsekih, predvsem v tunelih. ?e jih uporablja? z ob?utkom zdr?ijo dolgo, ?e si pa nasilen je pa nevarnost nesre?e lahko velika. bi temu rekel neprilagojena hitrost.
OK, back to topic
Labi spet na?teva? nove in nove modele a odlo?u se pa ?e nisi - pol pa ?e mene mede?. Tako lepo sem pri?el do izbora parih gum zdaj jih imam pa spet ?est v igri
Ah Boss,ni? hudega.Ene izbere? pa je.?e se zafrkne? z njim,kupi? druge in jih izproba?.Kot na dirkah-enostavno kot pasulj.
Jap tyre test je ok stran, ceprav vcasih pride do napak, ker pri nemcih je najboljsa ocena 1 (tyre test je originalno nemska stran) pri vseh drugih (logicno) visja ocena je boljsa...in potem dobijo ene cudne gume zelo dobre ocene.
Je se nekaj, italijani ponavadi dajejo dobre ocene trsim gumam (bridgestone, pirelli) nabjrz zaradi tega, ker je italijanski asfalt bolj grob od drugih in mehke gume hitreje pobira...(to sem zdaj filozofiral do konca, kar je ok, ker sem bolan in lezim )
Ajvar, ma kaki...pri zenskah je enostavno, lahko testiras, ce ti ni vsec gres po drugo
Ampak to o Italijan?kih bo kar dr?alo.Tam nimajo radi preve? ?portnih gum gor na mazdah(verjetno res jim jih hitro pobere).In pol najdejo ene ?udne gume,ki mi tukaj sploh ?e sli?ali nismo za njih...in jih hvalijo po 1000 prevo?enih kilometrih po suhi cesti...
Men so tudi vsec...sam, ce bi kupi bi kupil cist na slepo...
Pa sej, ves katere so glavne slabosti Potenze RE050A, ce te ne motijo ti ostane odlicna sportna guma pa se draga ni, kot takrat ko sem jo jaz kupil...
Ne,sej so mi Potenza RE 050 A v?e?...moti me le to,kar si napisal o njih,da rabijo ?as,da se segrejejo.In jaz ve?ino prevozim po mestu in se bojim,da mi ne bodo "delale" prav-se ne bodo niti ogrele za vo?njo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej zato sem se skoraj raje zdej pozimi vozil okoli z pugijem,ki ni imel zimskih gor,ampak skoraj nove letne Bridgeston-ke..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani