Eko,?e spet podra?itev. Smo ?e tam,da bom hodil ?ez k italjanom kupovat znatno bolj?i diesel za
podobno ceno.
Sej je samo vpra?anje ?asa kdaj bodo tud njoki udarli eno podra?itev oz. dvig tro?arin sploh zdaj, k se je razvedlo, da imajo 1812 milijard prora?unskega dolga
Kot sem jaz zastopil iz odredbe gre za dvig tro?arin za vse vrste plina in ne samo zemeljskega. Na?eloma je to logi?no, ker ne vem zakaj bi gospodinjstva in gospodarstvo pla?evala vi?je tro?arine vozila pa ne. Zemeljski plin je tudi prispevek k zve?anju ekolo?ke ustreznosti tako kot pri lpg in ne vem zakaj bi bila tukaj izjema.
Jaz se ne vozim tolk hitro in ti ?ist verjamem. Pri normalno me?ani vo?nji, ko se vozim ve?ino na najve?jem navoru pa je razlika bistveno manj?a.
Pa ?e to je verjetno tudi del vzroka, da ima Mazda 6 pred letom 2005 5 prestav in pri 150-160kmh 3000-3200 obratov, kar je precej nad najbolj ugodnim navorom. Nova 6ka ima pri tej hitrosti v 6. prestavi 2500-2700, kar je veliko bolj ugodno. Golf s 6 ali 5 stopenjskim menjalnikom ima tudi 2500-2700 obratov pri tej hitrosti.
Deloma dr?i, da poti niso enake ampak spet ne toliko da bi bila taka razlika v porabi - so pa omejitve enake in na?in vo?nje tudi. Golf izgublja v primerjavi z Mazdo zaradi ?ibkej?ega motorja (ob?utno manj navora) in manjkajo?ega grelca, ki pozimi ne ogreje motorja tudi po ve? kot 5km vo?nje.
Primerjava na enaki cesti pa je sicer v prid Golfa zaradi manj?e te?e tako, da je ni?ja pri Golfa le cca 0,3 do 0,5 litra. Liter razlike je le v teh. podatkih ampak realnost je nekaj ?isto drugega zato govorim, da ni ?parov?ek.
Ma? kar prav glede grelca saj so odstopanja pri bencinski precej manj?a od dieselskih.
Pri novi 6-ki Mk II je izra?un na BC-ju v obmo?ju+/- 1dcl. Kot sem nekje prebral naj bi dodajal tudi porabo grelca in sicer na tak na?in, da pri?teje ?e porabo grelca na uro in pomno?i s ?tevilom ur, ko je ta deloval.
Zanimiv je tudi DPF saj to porabo pri novih Mazdah lepo vklju?uje v skupno porabo medtem, ko recimo pri VW Golfu ravno tako s filtrom tega niso znali upo?tevati tako, da ka?e porabomanj?okar za 0,5 do 1 litra manj kot je res. Se pravi, ?e kdaj ob ?anku poslu?ate kakega zagri?enega Golfa?a z novim dieselskim Golfom, da ima porabo 5 litrov lahko mirne du?e dodate ?e skoraj liter, da bo realno.
Povpre?na poraba mojih dieslov na poraba.com pa o tem mitu kolk so VW-ji ?parov?ki :
Govori? o pocenitvah ne o dvigu cen - velika razlika. To je slivka lepo napisal, brez podrazitev le pocenitev izven konic
Al pa kontra... izvede? podra?itev na ?eljeno ceno konic nato pa pocenitev na zdaj?nji nivo izven konic ?e je to bolj sprejemljivo oziroma terminologija ustreza la?jemu sprejemanju sprememb.
Pa kaj hudi?a ste zapeli s tem omejevanjem - nih?e ne govori o nobenem omejevanju samo o tem, da je dra?je ob urah, ko je prometna konica. Nih?e nikogar ne omejuje saj lahko peljejo kadar ho?ejo razen ob nedeljah in praznikih, ko pa res je OMEJEVANJE.
Danes je tako, da se da marsikaj lepo splanirat in tisto uro ali dve se da izkoristit za obvezni po?itek in vozit nato po cenej?i tarifi. ?e pa ne gre pa pa? ne gre se pa bo malo dopla?alo. Itak imamo pa med najcenej?imi tarifami za kilometer tako da sploh ne vem zakaj tak problem, ?e se bo zaradi tega pol vzhodno evropejcev odlo?ilo, da bodo vozili izven konic, ker jim je ceneje tako na cestnini kot na gorivu (?e se zataknejo v gu?vi gre poraba strmo navzgor).
Se prav - dejmo zagrenit ?ivljenje vsem samo, da imamo ob?utek enakopravnosti.
Ne vem zakaj si tolk zapel za dobrobiti tujih prevoznikov na rova? doma?ega ?ivlja pa me to tudi ne zanima. Pa samo na mehek na?in bi jih posku?ali napeljat, da bi bilo vseeno bolje, ?e uporabijo AC izven jutranjih in popoldanskih konic ni jim pa treba sam bo pa nekoliko dra?je.
Ampak a ni hec, kako pri elektriki je pa vsem kristalno jasno in prav se nam zdi, da imamo no?ni cenej?i tok, ker to elektro gospodarstvu omogo?a bolj enakomerno distribucijo elektrike. Pa to ni nobeno omejevanje saj lahko ?e vedno vse po?ne? v dra?ji tarifi. Kdor pa ?eli pa lahko izkoristi cenej?o tarifo za recimo ogrevanje, pralni stroj, su?ilni, pomivalni itd itd...
Ne vem no... men se to ne zdi omejevanje, ?e mi Mercator recimo da samo v torek popust 10% al pa Kolosej ravno takrat popust za kino vstopnico. ?e ?em izkoristim ni mi pa treba pa se zato ne jezim, ker pa v petek moram pla?ati polno ceno. In to?no vem zakaj so to naredili - to je dan, ko je obisk manj?i in so zato popularizirali nakupovanje takrat namesto v petek, ko je v ?tacuni itak gu?va pred vikendom al pa v kinu, ker je naslednji dan frej.
Jures, preve? se razburja? in ne more? gledat samo skozi svoje o?i in svojo situacijo. ?e manj pa lahko "zahteva?", da zaradi gu?v nekdo hodi eno uro prej v slu?bo. Tega ?asa ve?ini ne bo nih?e pla?al kot tudi ?asa, ko stoji? v raznoraznih kolonah. Ne narobe zastopit, to ni jamranje ampak je poskus, da bi se situacija izbolj?ala na najmanj bole? na?in.
Problem pri nas je tranzitni promet in ne na?i kamionarji. Pridi enkrat v ponedeljek pogledat stanje med 7 in 9 uro in ko na trasi dolgi 20km ve?ino ?asa vozi? po prehitevalnem pasu, ker je vozni zabit s kamioni prleplenimi en do druzga, da tud ne more? na izvoz ti bo verjetno jasno o ?em govorimo. In ?e enkrat od te gne?e je na? le vsak peti kamion vse ostalo je transport Romunija, Bolgarija, Ukrajina, Slova?ka, Mad?arska, Rusija. Vse gomazi tuki ?es, ker ostale dr?ave so se ?e zavarovale z vi?jimi cenami cestnin.
Res bi rad sli?al en pameten predlog zakaj moramo vso to gmoto kamionov prena?at. Od take te?e prometa je treba AC-je non stop flikat kar prina?a nadaljne zastoje. Romuna pa boli kurac, ?e je njegov kamion prekomerno te?ak - va?no da pride do Italije, kjer takoj pri meji raztovorijo in z ve? kamioni do cilja. Ja Italijanska carina tehta kamione in Romun to ve v Slovenija pa se to skoraj ne zgodi azto je tak Texas pri nas.
Tole zadnje res nima smisla s tem predlogom ampak mogo?e le oris zakaj se pri nas valijo take mase. Zakaj ne smemo kot suverena dr?ava tole malo omejiti tako kot to delajo ostale ?lanice EU? Zakaj moramo biti hlapci in vedno kimat ter v dobrobit prostega pretoka blaga poklekat pred Europo. Mi ja ostalim EU ?lanicam pa to ni potrebno. Zakaj?
Pa v kon?nio fazi tale predlog sploh ne omejuje prometa ampak ga samo prerazporeja na manj obremenjene ure za dobrobit vseh. Po moje tud kamionarju ne di?i ?akat v takih zastojih in zgubljat ?as al se motim in v tem neznansko u?ivajo.
Torej je varianta da se to preizkusi..... ni kej. akcija.
Ker si iniciator predlagam, da kr napi?e? predlog tako, kot si ga omenil v prvem postu. Ko bo? oddal povej, da te pridem podpret s komentarjem v debati. Pol pa samo ?akamo na glasovanje pa ra?unam, da bi lahko komot imel ve?ino za.
Zadeva deluje takole: napi?e? predlog na katerega se mislim, da 14 dni komentira in dopoljuje s strani prijavljenih uporabnikov. Nato se ta predlog da na glasovanje, kjer mora biti ve?ina aktivnih uporabnikov za pri vsaj 5% udele?bi. Zadeva gre nato v presojo ustreznemu organu, ki sporo?i svoje mnenje. ?e je pozitivno in izvedljivo gre na vlado in nato v obliki predlaganega zakona ?e v razpravo v parlament.
To je najbolj kratka pot in ?e je predlog dober z veliko dobrimi argumenti za lahko pride dale? oz. na koncu v realno izvedbo.
Pa sej Jures vsi govorimo o isti stvari - urejanju prevoza, mar ne.
Razlika je v tem, da ti govori? o stvareh, kjer je treba veliko vlo?it (kar je trenutno te?ko) in to se ne da narest ?ez no? ampak ?ele na dalj?e obdobje, bi pa bilo bolj efektno, kar se absolutno strinjam
Midva z M6C pa govoriva o trenutni re?itvi, ki se jo da narest ?ez no? brez stro?kov uvedbe. Sicer ne prinese take okoljovarstvene izbolj?ave kot tvoje razmi?ljanje je pa vseeno bistven napredek glede na trenutno stanje. In ?e 1x - ?e bi bila volja bi lahko to naredili ?e jutri.
Se pravi za?nemo s to uvedbo in nadaljujemo z ostalimi re?itvami, ki rabijo dalj?i ?as.
To ?e, ampak zakaj nekdo ki mora nekaj dostaviti mora ali ?akati ali pla?ati ve? - brez skrbi da se to povrne na ceni izdelka....oziroma veriga ve?ja cestnina, ve?ji stro?ek prevoza, ve?ja cena blaga + ?e vedno gu?va na cesti.
Zame to ni re?itev....zato bi razmi?ljal v smeri infrastrukture, ki v tujini lavfa tako kot je treba, tudi v ve?jih mestih ni ve? avtov, le metro in tramvaj z enotno vozovnico, a kot sem rekel smo svetlobna leta od tega
Na na?ih cestah je 80% tovornega prometa tranzitnega z robo, ki ni za na? trg in za tiste mi je prav vseeno, ker imajo kar nekaj drugih alternativ pa naj jih uporabijo. Ne vem zakaj bi morali na?i dr?avljani "pla?evati" davek stanja v zastojih, stro?ke izgubljenih ur, goriva itd itd. A ni dovolj ?e to, da imamo zgrajene ceste z na?imi krediti, da jih lahko tujci uporabljajo za svojo gospodarsko dejavnost.
Ko gre na? kamionar v tujino ga lupijo na vsakem koraku bistveno bolj kot mi tujce pri nas pa nobe Klobasa al pa Pintar se okrog tega ne sekirata.
Ko pa gledam te kamionarje je pa zanimivo to, koliko je nalo?enih za avtomobili, razsutim tovorom in predvsem cistern z gorivom, gradbenih kamionov. Noben od teh nima gor take robe, da bi moral pod nujno vozit takrat. ?e pa je neka muja mu pa itak ni prepovedano voziti samo bo pa? pla?al - in ?e se bo to na koncu prelilo za 0,2 centa dra?jo kilo solate jo bom z veseljem pla?al.
Jures pa ne verjemi preve? prevozni?kim nebulozam kolk se bo prevoz podra?il. ?e bi podvojili cestnino ob teh urah bi bilo to cca 80? dra?ji prevoz iz Kopra do Lendave, ?e bi seveda prevozniku ta pot ratalo narest to?no v teh dveh dra?jih urah. Ker vemo da to ni mo?no lahko takoj tale znesek prepolovim in bi bilo dra?je za 40?.
Pri 20 tonah tovora pomeni, da bi se kila tovora podra?ila za "neverjetnih" 0.002? ali za 0,2 eurocenta ali celih 48 stotinov starega denarja pa ?e to samo v primerih, ?e bi res nujno rabil vozit v tistih urah. Se pravi udarec na ceno prevoza je minimalen, da ne re?em skoraj zanemarljiv se pa pozna kamionarju, ?e si zadevo malo splanira, kot lep prihranek.
Kr razumem Mazda 6 Combi saj se iz meni neznanih razlogov najve? TRANZITNEGA prometa vali ravno ob teh ?picah. Sem dosti na cestah pa recimo med 10:00 in 14:00 uro je tega prometa bistveno manj. Kako je to mo?no mi ni jasno in zato se strinjam, da bi bilo dobro bolj enakomerno porazdeliti obremenitev cest. To se da odli?no narest tako kot je M6C predlagal z korigiranjem cestnin.
Se pravi cestnino ob teh urah podvoji?, no?no pa zmanj?a?. trenutno je no?na res nekoliko cenej?a (cca 10? od Lendave do Kopra za ?leper) ampak je to premalo razlike, da bi bilo motivacijsko.
Jures narobe razmi?lja?, da bi komu omejevali prevoz. Sploh ne, samo ?e bi si izbral take ?pic ure bo pa? pla?al ve? in bo ravno tako lahko takrat vozil. Tako bi prevoznike (sploh tranzit) mehko prepri?ali, da naj raje prevoz planirajo tako, da bodo peljali takrat, ko je ceneje in manj obremenjene ceste. Kaj je tukaj spornega?
Trenutno pa se dogaja to, da imamo v ?picah konvoje kamionov na cestah, ki se zraven ?e prehitevajo, vozijo na manj kot 10m en od drugega tako, da se zgodi, da sploh ne more? zapeljati na izvoz, ?e nisi vsaj 2 km prej predvidel, da ima? pred sabo "vlakec" 30 kamionov. Nakar ima? tranzitne kamione na severni lj obvoznici, ?eprav je za tranzit namenjena AC ?ez barje, ki je precej manj problemati?na z uvozi in uvozi, pa je kaos popoln. De? tako kot danes pa ?e ponedeljek povrhu nato spro?i, da vse stoji. Poglej kak?no sranje je bilo danes na zahodni lj obvoznici, pa na dolenjskem kraku, pa na ?tajerskem.
Res ne vem kak?ne imamo zadr?ke, da se ne bi to korigiralo? A zarad enega paketa, ki ga nekdo ?aka tri dni zdaj pa bo treba ?e dve uri ve?? :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kako pa se ma?ejo teli ventili... a ma? posebej olje , al kako? :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani