ma meni gre na zivce ko se hitro peljem in morem ustavit pa vse nekej trese in takoj izgubim voljo do voznje s tem avtom..pa preprosto na zivce mi gre ce mi trese..
?e ti trese ma? verjetno zvite diske - kot ka?e si zapeljal z zelo segretimi gumami v lu?o. V vsakem primeru jih bo treba menjat sam ?e bo? dal ve?je ne bo? ve? mogel natakni 16", ?e ti je seveda sploh to pomembno.
ni problema, sej to je plan za naslednjo sezono, ker na trenutnih imam ?e 5mm profila
je pa neki druzga hec... v?eraj proti ve?eru sem intenzivno mislil, da te moram spomnit na slike... o?itno sploh ne rabim ve? pisat ampak te kr tkole wireless spomnim
Bom kar namesto Boj?a vpra?al, ker ima namre? problem, ker svoje 6-ke ?e ni prodal bi pa rad registriral CX-a
Kaj bi bilo najbolje narest po va?em mnenju:
1.) Registrirat CX-7 brez bonifikacij, po?akat dokler 6-ke ne proda in nato uveljavit bonifikacije ter vra?ilo preve? vpla?anega.
Minus
- velik denarja je treba dat za registracijo in ?e 6-ka ne bo hitro prodana se bo
Plus
+ 6-ka ostane registrirana in zavarovana za vsazga, ki bi jo rad sprobal
2.) Odjavit 6-ko in s to boniteto registrirat CX-7
+ najceneje
- 6ka ni registrirana, kar je problem za kupca, ko bi jo ?elel sprobat
3.) nadgradnja druge opcije - isto?asno odjavit 6-ko, prenest bonus na CX-7 in ponovno samo osnovno registracijo brez bonusa in kaska za 6-ko sklent tako, da bo avto registriran in osnovno zavarovan za na cesto.
+ registrirana 6-ka
+ ?e bo avto hitro prodan je registracija 6-ka majhen stro?ek, ker se bo uveljavljalo vra?ilo
- ve?ji stro?ek te mahinacije kot pod to?ko 2
p.s.: ker ?e dolgo nisem kupil rabljenega avtomobila ne vem kako poteka zavarovanje v teh primerih. A se zavarovanje novi lastnik sklene za celo leto al le za obdobje do poteka registracije. Se pravi, ?e kupim avto, ki mu pote?e registracija avgusta, a pla?am registracijo od danes za celo leto ali sorazmeren del do avgusta (se pravi za 3mesece oziroma za ?etrt leta)?
ASF je nekaj popolno drugega, in sicer da se same Xenonke prilagajajo smeri voznje - to je da se le?a vrti desno levo neodvisno od avta, medtem ko je vklop meglenke (ki ve?inoma sveti naravnost) t.i. corner light in verjemte ne pomaga kaj dosti ker sveti v smeri nosu avta fiksno na svojem mestu......
Pri mazdi je ozna?eno ASF tudi za pri?iganje dodatnih lu?i za svetenje v ovinek. ?estka z bixenonkami ima za to dodatne lu?i na tistem mestu, kjer imajo navadne lu?i namontirano dolgo lu?. S posebno blendo je snop usmerjen pod zelo ostrim kotom v ovinek.
Zadeva deluje dobro in je v pomo? pri vo?nji v ostre ovinke saj lepo osveti rob ceste in tudi morebitnega pe?ca, ki se je v temi odlo?il ravno v ovinku pre?kati cesto. Je pa zanimivo to, da pri Mazdi je pri?iganje narejeno glede na kot obrnjenega volana in hitrost pri drugih pa na uporabo ?migavca in hitrost. Se pravi za vse, ki ?migavcev ne uporabljajo je taka re?itev ni?vredna
mislim da je kr dober,glede na to da je limuzina mislim teza pa to..aja pa se s kolegom k ma bmw sva se parkrat pomerla bmw je bil 525d pa tam do 225km\h ni sans da me ujame..
140KM TDI Audi A6 recimo v Vrhni?ki klanec tudi pod razno nima ?ans. Ima M6 vsaj 10-15km/h vi?jo hitrost.
Js uporabljam oboje SDHC 4Gb in udb klju?ek 8 Gb, na oba dela super, samo pri navadnih SD karticah se kdaj malo zatakne in potem traja par skund da se spelje naprej pa za moj ob?utek kako sekundo dlje menja komad, ?e sam izbira?, ?e pa smo nadaljuje komade po mapi pa ni panike.
Prej bi rekel, da je to problem kartice, ker je verjetno prepo?asna (razred hitrosti) :ne vem:
avto je l 99, prvi? registriran 2000. Prevo?enih ma 95k. Furam (morda je to vzrok) pove?ini mestna vo?nja. Na en tank cca. grem v MB - LJ relacija. Sem preizkusil najprej malo turirat (visoki obrati pri menjavanju), pa spet dr?at nizke obrate (po penzionisti?ko, po?asna, le?erna vo?nja, pri nizkih obratih v vi?jo predstavo ipd.). Razlika je bila 12l /10l na 100 km. Gume so sicer starej?e, profil je ?e v redu (letne). Vsi mi pravijo, da bi moral (tudi glede na prevo?ene km) "?reti" max 9l, ?e ne 8 - 8.5l.
Klime prakti?no ?e ne uporabljam. Sem prista? naravne regulacije, ventilatorsko (razen kadar je zunaj nad 25C). ?e kaj? AHa. Pred menoj je avto vozil starej?i gospod. Zato ima tako malo prevo?enih. Kilometri so realni. Ve?krat preverjeno z razli?nimi metodami...
Glede na to kar si napisal je tole popolnoma normalna poraba. Sam sem imel ta motor oziroma izpeljanko tega, ki ga je KIA uporabljala v modelu Clarus. Poraba je bila od 8,5 do 9,5 samo pri meni je bilo kar precej relacije. So ga pa na testu pred 12 leti imeli tudi v reviji Avto Magazin in so kot minus napisali prevelika poraba. Na njihovem testu je bila kar 12,5 litrov na 100km.
Tko, da se bo? kar moral sprijazniti z dejstvom, da tako pa? je. Poskusi pa enkrat porabo zmerit na kaki dalj?i relaciji - recimo ko gre? na dopust.
Bo? moral malo bolj razlo?it kao zgleda tvoja povpre?na vo?nja. Kolk je dolga, kolk AC, kolk relacije, kolk mesta?. Kako hitro vozi?, kako pospe?uje?, itd itd.
na osnovi tega se da marsikaj izvle?t ali je poraba ustrezna lai previsoka.
20 ? ura..... tolk je ura z ra?unom pri mojem mehaniku, sicer ni uradni Mazda serviser, je zasebnik, ki je prej delal na Mazda servisu.
Sicer avtu ne velja garancija, ?e ga namesto na uradnem avtoservisu servisira? pri kakem zasebniku ali fu?arju, ampak sej enako velja, ?e sam ?raufa? avto.
Tako da tale urna postavka se mi zdi da bi ?la ?ez bolj pri tistih, ki znajo sami kej po?raufat, radi sami delajo, nimajo pa dvigala oziroma ja?ka.
Z 10? za uro z dvigalom in orodjem pa dvomim, da se vse skupaj sploh amortizira.
Se se, samo bodo morali imeti delavnico s prostorom vsaj za 4 avte ali raje ve?. ?e bo samo eno dvigalo in en avto pa bo bolj te?ka. Zraven pa naj prodajajo ?e olje pa ?e kak droben inventar pa se bo tudi kej iz tega naslova nateklo.
?e to uspeva popoldancu, ki je udele?en ?e s svojim denarjem res ne vem zakaj ne bi za pol manj denarja samo za najem brez storitev serviserja.
@Boss: sam res spet bo en zaslu?il na ra?un drugih. Kako je lahko taka baraba? Sicer pa zato je anketa, da se vidi kak?na je situacija. Poleg tega najbr? nih?e na forumu tu ni pomislil, da to ne bodo ?li najemati gospodje kot ste vi ampak ljudje s starej?imi avti, ki se jih res ne spla?a voziti na uradni servis? Predvidoma (po moje) bodisi mularija, ki bo rihtala svoje avte v gara?i namesto na ulici na plo?niku (poznam primere) bodisi starej?i dec iz bloka, ki zna ?raufat pa nima prostora niti denarja za mehankarja ker mu denar pa ne raste na vrti?ku. 15? za eno uro pa ne bo veliko, ?e naredi? servis poleg tega ne rabi? ni? svojega orodja.
brez zamere Symon, midva morava tole komunikacijo malo podebatirat, ker po?as res ne vem a me zajebava? al moje poste sam na ?etrt prebere?. :ne vem:
A je tolk te?ko razumet, da sem ZA take delavnice samo ne za tako ceno, kot jo minimalno navajajo v anketi. To je DRA?JE od popoldanca, ki ti naredi servis na svojem orodju pa ?e mazat se ti ni treba.
In ravno tu je catch, ker tisti, ki te?ko dnar skupaj spraska tud pod razno ne bo najemal take delavnice ampak se bo znajdel druga?e. Se pravi, ne bodo hodili ne t.i. "gospodje", ker grejo raje na normalen servis in ne tisti, ki so ?e tako na tesnem z denarjem. Tudi tistim vmes se bolj spla?a popoldanc. kdor pa rabi delavnico za dlje ?asa (malo ve?je popravilo) pa sploh ne bo ?el v tak deal.
Sem pa dal izra?un teoreti?nega zaslu?ka na mesec le in samo za primerjavo zakaj mislim, da je tak najem absolutno predrag in da bo zelo dober zaslu?ek tudi v primeru polovi?ne cene, katere v anketi sploh ni mo?no izbrati, da bi jim dopovedal, da so enostavno predragi. ?e vedno se da dodatno zara?unat specialno orodje in stroje.
Zaklju?ek: ni?ja cena bo pomenila, da bo najem take delavnice zelo mamljiv in bo delavnica ve?ino ?asa polna poleg tega bo pa ni?ja cena dobrodo?la tudi za vsakega, ki bi jo rad najel. Upam, da navijate za ni?jo ceno al bi raje pla?evali vi?jo?
Ko sem bral repliko na moj post sem skoraj pomislil, da si Symon eden izmed partnerjev v tem poslu *joke, da ne bo hude krvi.
Sem pa opazil, da so tudi na a.com odprli post z enakim naslovom in ve?ina komentatorejev se strinja, da je cena prehuda ampak samo in zgolj to, z idejo so pa vsi navdu?eni.
Si cnej in to orng, ura dela na kozmosu je 40 ? + DDV.
Ja seveda, ker ne pla?a? serviserja ampak si svojega dela ne ra?una?. ?e tega dela nisi vajen si hitro podvoji? ?as menjave glede tistega kar ti naredi serviser.
Ne vem kako je v taki delavnici z deponiranjem odpadnega olja al bi moral to ?e odpeljat na uni?enje. Poleg tega se vpra?anje ?e z za??itnimi obla?ili, o?ali, posodami in ?e pa ?e.
Da ne bo narobe razumljeno ... podpiram ta projekt samo cene se mi zdijo precej visoke razen, ?e bo bil popust na dalj?i najem delavnice. ?e je zdaj najni?ja mo?na cena v anketi 20?, ciljajo pa verjetno na bistveno vi?jo vsaj po mo?nih izbirah v tej anketi mi ni jasno kako je to lahko ugodno, ?e recimo za 10 urni najem da? minimalno 200? brez stro?kov serviserja.Men je to huda cifra kakor koli pogledam.
?e vzamem, da je delavnica zasedena 8 ur na dan (tudi soboto in nedeljo saj imamo takrat ljudje ?e najve? ?asa) je to na mesec cca 5.000? samo za najem. V enem mesecu bi torej pokrili stro?ek rabljenega dvigala (brez skrbi, da ne bo novo) in vsega orodja pa ?e za najemnino teh prostorov jim bo bogato ostalo. Se opro??am ampak realna cena z dvigalom bi bila 10? na uro plus dodatki za aparature, ki porabijo veliko elektrike (recimo ?vas aparat ipd).
a M5 ne more zreti enako kot M6 - s tem se ne strinjam
torej verjamem da lahko zre M5 enako kot M6....to ho?em re?t, sam sem mal zakompliciru
Po tehni?nih ima 143KM M6 me?ane porabe 6.0, 143KM M5 pa 6.1 . Razlike je en kur?ev deci, ve? ali manj zato, ker je to enoten test, ki ne vklju?uje visokih hitrosti in nerazumno po?asna pospe?evanja, kjer tudi te?a ne igra vloge.
?e vedno se vra?amo na tisto, da tudi z M5 je tako nizka poraba, kot jo je navedel mtz1. ?e bi vozil M6 z enakim motorjem pa bi imel verjetno ?e kak deci ni?jo.
Pa ?e to: Na stari M6 (121KM) sem imel povpre?je na 136.000km 6,52l/100km pri tem, da v tehni?nih podatkih pi?e to?no toliko (6,5) pri me?ani vo?nji. pri novi imam natanko enak rezultat (6,52l/100km) pri prevo?enih 43.000km s tem, da je malo mo?nej?i motor (140KM) s to razliko, da v tehni?nih pa je naveden podatek za me?ano vo?njo 5,6
Govoim o primerjavi M5 M6, da M5 ne more zreti enako kot M6 - s tem se ne strinjam.
Je pa lahko zelo blizu, ?e hitrosti niso prevelike. Pri ni?jih hitrostih aerodinamika ne igra tako velike vloge kot pri vi?jih zato je vpliv na porabo minimalen. ?e je hitrost ve? ali manj enakomerna brez zaviranj in pospe?evanj pa tudi te?a skoraj ni? ne vpliva na porabo.
No?em se sicer zapletat v neke duele, ampak M5 zagotovo ?re ve? kot M6, ?e zaradi te?e. Motor 2.0 je bolj kot ne pri vseh enak, so variacije mo?i.Tudi jaz imam podobno vo?njo kot ti, izklju?no zaradi porabe se ne vozim kaj ve? kot 130-140 km/h razen ?e se mudi, pa avta ne spravim niti na 6.5l ampak je prej 6.9. Tko da 5.6.... je mal bosa. Razen ?e ne vozi? ve? kot 80 v ?esti za ?leperjem.
Jaz mu pa verjamem... je mo?no, ?e se upo?teva omejitve na AC al pa raje ?e kakih 10km/h pod. Teko?a relacijska vo?nja pa filing za premikanje po mestu kadar je gu?va.
?e si probal benz 1.8 ti ?ist verjamem, da je pre?voh
Tudi 110KM diesel zna biti premalo se bo pa vseeno precej la?je spopadal z nalo?enim avtom. Moj predlog je 143KM diesel ali pa 2.0 bencinar, ?e ima? veliko kratkih vo?enj in ne dela? velike kilometrine.
Pri kratkih vo?njah je lahko problem z DPF filtrom, ki ga ima dieselski motor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
men pa ne, pa nimam dost manj km kot ti :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani