ma ne vem, na za?etku sem neprestano uga?al in pri?igal plin, da bi nekako probal ob?utiti razliko... Iskreno, mislim da je razlika bolj psiholo?ka, ker jo pa? i??e?. ?e ne bi vedel da je plin pri?gan ali ugasnjen bi te?ko vedel s ?im se vozi?- vsaj moja izku?nja je taka.
Pa si ziher, da ti ne priklopi samo na benz, ko se motor zavrti nad 3.000 oz. 3.500 obratov? :ne vem:
Men se giblje od 7,4-7,8. 3ka 2005 letnik, 1,6 bencinar.
Pa ne pazim na porabo ko vozim.
?e ?e ... bistven podatek je kje ga vozi? in kak?ne so te poti... a gre ve?ina za teko?o relacijo (povpre?na hitrost 80km/h) al za mestno trajbanje ozirom AC?
Sej ti no?em pamet solit sam 15 je kar precej previsoka cena... realno je tvoja vredna dobrih 10k? mrbit 11k? pa ?e kakega evra ?ez, ?e je res lepa pa manj kot 100kkm.
Ko sem bil jaz prisiljen svojo prodajat konec avgusta 2008, ko je bil avto star slabe 3 leta in 9 mesecev sem zanjga komaj po pogajanjih dobil 10,5k? pa je bila oprema Evo II 138.000km in ohranjena v nulo + nadgradnja webasta in daljinski vklop le tega.
tvoj je sicer cca leto mlaj?i samo v tem ?asu se je zgodila recesija/kriza pa ?e nov model je ?e nekaj ?asa na trgu tako, da starim cena ?e dodatno pade in pa? s tem se je za sprijaznit. Je pa najbolje ni? prodajat pa vozit kar ima?, ker to je v tem trenutku najmanj?a zguba.
staro z 121KM brez filtra in zdaj imam novo z 140KM s filtrom DPF. Poraba je pri obeh enaka skoraj do desetinke decilitra. Tisto kar nova porabi nafte ko regenerira filter, prihrani zaradi bolje nastavljenega motorja, ki je na?eloma var?nej?i.
Z oljem je pa takole. Prvih 20.000km sem izredno pazil, da ?e se je izvajala regeneracija, da nisem ugasnil motorja ampak sem ?el ?e en krog, da se je postopek zaklju?il. Povi?anja nivoja olja ni bilo.
od 20.000 do 40.000 sem nehal paziti na to in sem ugasnil motor tudi, ?e se je regeneracija izvajala. Olja je bilo na koncu za cca 2cm na merilni palici nad oznako polno. Dovoljeno je cca 5cm, kjer se nahaja oznaka X.
Se pravi - ve? ko bo prekinitev regeneracije in da se bo motor vmes ohladil bolj bo olje naraslo. Pa? mal kontrolira? in ?e naraste prece? (kar na tvoj re?im vo?nje dvomim, da bo problem) gre? pa zamenja? olje pred predpisanim intervalom. Sicer je stro?ek ampak ni pa to nere?ljiva uganka.
Olje je dra?je, ampak se da pomagat - kupi? ga tam kjer je ceneje namesto na servisu. Ostalo je enako kot brez DPF.
Autobild, je imel na na testu Mazdo5 z DPF-jem in so naredili 100.000km brez najmanj?ih te?av tako, da je ?e danes na 2. mestu vseh supertestov te revije.
Je pa res, da v za?etku je bilo kar nekaj te?av ampak predvsem tistih, ki so imeli kratke vo?nje. ?e sem prav sli?al so imeli prej tako, da se je regeneracija spro?ila ?ele, ko je bil DPF filter dovolj ogret kar lahko pomeni ?ele po 10km vo?nje tako, da se le ta ni uspel o?istit, ?e so bile vo?nje dolge 15km ali manj.
Z novim SW naj se na to ne bi ?akalo in se za?ne regeneracija dogajat prej, kar sicer pomeni, da bo malo dlje trajala ampak se ve?ina te?av s tem odpravi. Problem tako ostanejo le ?e Mazde tistih, ki imajo pogoste zaporedne zelo kratke vo?nje (vrtec, trgovina, ?iht pred nosom).
Zakaj kopija? Takrat je Mazda skupaj s Fordom (Fiesta) imela enak avtomobil. Recimo tko kot danes Toyota Aygo, Citroen C1, Peugeot 107, ki je vse enak avto. To ni ni? nenavadnega - zmanj?evanje stro?kov pa?.
Ti sicer si kandidat za diesla tud z DPF filtrom ne bi smel imeti nobenih te?av, ampak tud tole s plinom je dobra izbira. Moj namig i??i raje 2.3 motor, da bo zadovoljstvo popolno.
Ta je ?e z DPF. A ma? ve?ino kratke vo?nje, da te je DPF-ja strah? Z izbolj?anim SW so ve?ino te?av odpravili in ?e ima? dnevne relacije dalj?e od 15km v kosu ne bi smelo biti te?av.
Petrolheadi ne pokonc skakat, ker tole kar bom napisal ni hvaljenje dieslov ampak moje lastne izku?nje:
Na moj stil vo?nje, ker nisem rad ovira na cesti in se rad oviram izogib (beri: prehitim po?asne?e) so iz mojih izku?enj bencinarji z mo?jo tam okoli 100KM zelo potro?ni in to ne glede na znamko.
Recimo tiste, ki sem vozil kar precej ?asa:
1.) Kia Clarus 1.8 116KM poraba nekje med 8,5-9,5
2.) Golf IV 1.6 102KM poraba 8-9
3.) Astra (2008) 1.6 116KM preko 9 litrov
4.) Mercedes A 1.4 80KM 8-9
5.) Bencinar z malo ve? konji Honda Civic 1.8 140KM 7.5-8.5
samo za primerjavo Diesel pri istih zahtevah oziroma enakem stilu vo?nje
1.) Mazda 6 Mk I 2.0 121KM poraba 6,5
2.) Mazda 6 Mk II 2.0 140KM poraba 6,5
3.) Golf V 1.9 105KM poraba 6,3
4.) Golf VI 2.0 110KM poraba 6,2 (?e ga vozi sodelovec je 7,5 )
Kaj sem hotel povedati s temi podatki? Bistven je stil vo?nje in zaradi te?e dana?njih vozil so motorji, ki proizvedejo tam nekje 100-110KM na?eloma dovolj mo?ni samo jih je potrebno kar malo poterat v obrate, da dajo nekaj od sebe in to se pozna na porabi.
Motorje, ki jih ni treba terat v obrate saj imajo dovolj mo?i tudi ni?je spodaj so zato v primerih dinami?ne vo?nje (ne divjanja) var?nej?i (bo Iwar potrdil, da je res). Pri relacijskih enakomernih vo?njah brez nekih potreb po pospe?evanju pa je slika ravno obratna in takrat je na?eloma manj?i motor var?nej?i.
Tudi uradni test, ki se uporablja za dolo?anje porabe je naravnan na tako zelo nedinami?no vo?njo zato je za ve?ino kupcev precej zavajujo?. To so tudi dokazali v reviji AutoBild, kjer so ugotovili precej odstopanj tehni?nih podatkov od testnih sploh pri najmanj?ih avtomobilih in motorjih.
Ontopic: da bi se prepri?al ali ti M3 preve? pije bi morali narditi vsporedni test z nekom, ki ima enako M3 kot ti na isti cesti z enakim stilom vo?nje pa po 100km preverit porabo enega in drugega. Si skoraj upam trditi, da bo bila podobna. ?e pa ne potem je pa znak za alarm in bo treba prevert lambdo in LMM.
Malo sem gledal dimenzijo 245/40/18, ker je od serijskih 225/45/18 razlike -1%,
v ceni pa tudi ni kak?ne velika razlika, ker 225/45 so kar draga dimenzija
lp
razlika je ve? in to kar 3,4% ?e se ne motim
Razlika v ceni je pa kar precej?nja ampak bistvena je pa izbira saj za dimenzijo 40 je razli?nih modelov pnevmatik kot listja in trave za 45 pa le za vzorec
Baje so zelo dobre sam jih je te?ko dobiti v pravih dimenzijah oziroma je izbor le teh zelo omejen
... vseeno pa verjetno ta stare smrekca simetri?ne bolje odvajajo ve?jo koli?ino vode. So pa super gume samo pazi, da jih bo? full pumpal, ker ?e ne ti bo po?rlo robove.
evo gume so kupljene montirane..so pa goodyear exellence ali nekej takega dimenzije 225/40/18 sej vem da ni ta prava dimenzija sam so pa vredu ni neke hude razlike tko da ja..aja pa cena je bila 360e z montazo.. a ima kdo izkusnje z to gumo?meni se zdi da je izredno tiha...
bodi faca pa tole slikaj, da vidimo kako zgleda na samem avtomobilu. ?e je mo?no dej ?e cel avto od strani slikaj, da bo neka predstava a je bistvena razlika tisti "manjkajo?i centimeter v vi?ini gume.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
pardon se opravi?avam
a pod 1300 je benz oz. na ?tandgasu, al zakaj si napisal od 1300? :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani