Kot prvo nas je manj kot ene japonske vasice, drugo pa ni samo lokalizacija jezika, je tudi podpora ?umnikov v napravah, kar zahteva menjavo ?ipov, posebno ekipo prevajalcev ter tudi podporo znotraj dr?ave...
Sej ?e angle?kih GPS kart ki pokrivajo na? bogi otok ni.....
??????????????
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?panski kongres je v prvih dneh leto?njega meseca junija sprejel zakon, ki voznikom motoriziranih vozil prepoveduje uporabo navigacijskih naprav med vo?njo ter kr?enje predpisa kaznuje z globo 200 ? - enako velja za uporabo kakr?nihkoli komunikacijskih sredstev kot so mobilni telefoni, CB postaje ter celo komunikacijskih sistemi prilagojeni za prostoro?no uporabo.
?panska zakonodaja uporabo navigacijske naprave med vo?njo kaznuje ostreje kot prehitro vo?njo ? v kolikor se boste letos z motociklom odpravljali v ?panijo, bodite previdni. Namestitev navigacijske in komunikacijske naprave na motocikel sicer ni kazniva, a med vo?njo prste pro? od nje.
Komentar: Jeba!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Z vezicami je pritrjen, ker ga druga?e na zelo preprost na?in ne more? pritrditi. Vsaj ne tako, da bi se vse skupaj skrilo pod plasti?ni pokrovom, kar je bil namen, da se ne vidi ne injektorjev, ne kablov, ne ?ob, itd. Te novi injektorji nimajo nikjer kakr?negakoli navoja da bi zadevo pritrdil na kak nosilec. Guma je spodaj zaradi vibracij ja. Meni je va?no v glavnem to, da ko odprem pokrov motorja, da tudi ?e se vidi, da je lepo vse zlo?eno, kar pa tukaj je. Pa ?e ne maram preve? vrtanja po avtomobilu, v kolikor ni nujno potrebno.
Filter mora bit pa pr roki....(p.s. stane 40? z menjavo)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jures a ma? ti tud sanke na Mazdi? Jest sm ?la zdej mal k tem Bokalu pogledat in sicer ...
K jest sm gledala, da bi rabla samo THULE Aerobar 861
Komplet osnovnih palic in rapid fixpointa, ki vsebuje Aerobar palice 2x 120 cmm foot pack 750 ali 755. In to pride tm okol 70 eurov. Model, k sm ga klicala pa mi re?e, da bi rabla
- 755 Foot pack dr?alo palic 84,63EUR
- 861 Srebrne stre?ne palice 71,96EUR
SKUPAJ: 156,59EUR -10% = 140,93EUR
Ampak foot pack dr?ala palic posebja na netu sploh ne najdem. kakor sem jaz razumela je v kompletu Aerobar 861 oboje palice in dr?alo. Imam prav ali se motim.
Hvala za pomo?
Ja rekla si da imas m6 karavan, predvidevam da ima stresne sanke a ne...in 755 je footpack za te palice
755 je najpogostejsi za karavane s stresnimi sankami, na bolhi sem odtipkal thule 755 in dobil.........
Sem skoraj prepri?an, da mu ne vbrizgava bencina poleg plina (razen, ?e M6 2.5 ima direktno vbrizgavanje). Tak sistem ima? ti, ker ima? motor z direktnim vbrizgavanjem (cca 20'%benz+80%plin). Pri 'klasi?nih' motorjih pa dela al na bencin al na plin. Je pa pri novej?ih mazdah priporo?jivo vgraditi 'flash lube' sistem za dodatno mazanje - hlajenje ventilov.
Sistemi od G1 so razviti v lastni hi?i in ce se ne motim imajo tud to...lah pa da se motim, nisem se videl v zivo. Ja moj je itak Tartarini, to je druga pesem
Kaj so teb dal?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz osebno sem ?el maja 2008 s CX-7 nazaj, da nekaj ne stima, ker je distan?nik na navojni palici bil prekratek in je ves prtljaznik slonel na M4 navojni palici!!
So takrat rekli, tako to je (Slovenija pa? BMK), in sem moral sam skrajsati distancnike, no in kaj vidim danes:
UVOD
Thule letno izdela stre?ne prtlja?nike za sto novih vozil in pokriva ve? kot 1500 tipov modelov vozil na globalni ravni. Pred kratkim smo ugotovili, da serija na?ih pritrdilnih delov imenovanih KIT ni dovolj varna za uporabo; prilo?eni vijaki ne dosegajo zahtevane trdnosti. Zaradi resnega ogro?anja varnosti na?ih uporabnikov je Thule zahteval takoj?en umik s trga vseh KIT-ov, ki imajo prilo?ene sporne vijake.
Umik s trga zadeva vse, ki so kupili stre?ni prtlja?nik v sistemu Thule Rapid Fixpoint s pritrdilnim delom KIT od 1. januarja 2008 do 28. februarja 2009.
Neustrezni vijaki so prilo?eni v slede?ih pritrdilnih delih KITih Rapid Fixpoint XT sistema:
THULE 3050
THULE 3056
THULE 3061
THULE 3066
THULE 3068
THULE 3071
THULE 3077
THULE 3080
Neustrezni rezervni deli:
Thule 50960, 50961, 50962, 3071, 3080
Interni testi so pokazali, da vijak v pritrdilni nogi ne ustreza proizvajal?evim varnostnim standardom. Trdnost vijaka je neustrezna, ga dela krhkega kar pomeni, da se lahko pod dolo?enimi pritiski zlomi. Obstaja nevarnost, da se pritrdilni vijaki med vo?njo (s pritrjenim tovorom ali brez) zlomijo. V najhuj?em primeru se lahko zgodi, da stre?ni prtlja?nik med vo?njo (s tovorom ali brez) odnese s strehe. »Do danes nismo imeli nobene nesre?e. Ker pa ?elimo prepre?iti nastanek kakr?nekoli ?kode na?im uporabnikom, smo se odlo?ili umakniti s trga vse sporne pritrdilne dele KIT-e z vseh dr?av«, pravi predsednik podro?ne prodaje Magnus Welander.
Kako vem ali je moj stre?ni prtlja?nik THULE umaknjen s trga?
1. Ali je Va?e vozilo na spodnjem seznamu?
HONDA CR-V, 5-dr SUV, 02-06
CITROEN C4 Picasso, 5-dr MPV, 07 (with fixpoint)
CITROEN C4 Grand Picasso, 5-dr MPV, 07 (with fixpoint)
HYUNDAI i30, 5-dr Hatchback, 07-
KIA Cee'd, 3-dr Hatchback, 07-
KIA Cee'd, 5-dr Hatchback, 07-
KIA Pro cee'd 3-dr Hatchback 08-
MERCEDES A-Klasse (C169), 3-dr Hatchback, 05-
MERCEDES A-Klasse (W169), 5-dr Hatchback, 05-
MERCEDES B-Klasse (W245), 5-dr Hatchback, 05-
SUBARU Impreza (Mk.III.), 5-dr Hatchback, 07-
SUBARU Impreza (Mk.III.), 4-dr Sedan, 07-
FORD Mondeo, (MK.II) 5-dr Hatchback, 01-03, 04-07
FORD Mondeo,(MK.II) 4-dr Sedan, 01-03, 04-07
MAZDA 3, 4-dr Sedan, 04-
MAZDA 3, 5-dr Hatchback, 04-
MAZDA Axela, 4-dr Sedan, 04- (JPN)
MAZDA Axela, 5-dr Hatchback, 04- (JPN)
MAZDA 6 (Mk I), 4-dr Sedan, 02-04, 05-07
MAZDA 6 (Mk I), 5-dr Hatchback, 02-04, 05-07
MAZDA Atenza (Mk I), 4-dr Sedan, 02-07(JPN)
MAZDA Atenza (Mk I), 5-dr Hatchback, 02-07 (JPN)
MAZDA CX7, 5-dr SUV, 06-MAZDA CX9, 5-dr SUV, 07-
MAZDA Demio, 5-dr Hatchback, 07-
MAZDA Mazda 2, 5-dr Hatchback, 07-
MAZDA CX7, 5-dr SUV, 06-
MAZDA 6 (Mk.II.), 5-dr Hatchback, 08-
MAZDA 6 (Mk.II.), 4-dr Sedan, 08-
MAZDA Atenza (Mk II.), 5-dr Hatchback, 08-
MAZDA Atenza (Mk II), 4-dr Sedan, 08-
MITSUBISHI Lancer, 4-dr sedan 07-
MITSUBISHI Lancer, 5-dr Hatchback, 08-
MITSUBISHI Lancer EVO X , 4-dr sedan 08-
FORD Territory, 5-dr SUV, 03-
MAZDA 5, 5-dr MPV, with fixpoint, 04-
MAZDA Premacy, 5-dr MPV, 04-
Mamico jim j...me prav zanima kako bodo sedaj pametni, ko bom prinesel 'modificiran prtljaznik' nazaj
Sam jest sm gledala ravno n Mazda servisu v Gama centru v Btc-ju in so mi rekl, da pridejo 135 eurov original. Mi je pa mal bedno met aluminijaste, ker mam ?rno Mazdo in bi raj mela ?rne, ampak ?e so bol? aluminijasti zarad teh razlogov, ki so gor navedeni bi blo pa res bol? mal potrpet zarad barve pa kvaliteto zbrat.
Hvala
aluminijasto so ponavati tudi aero bari - oglati, medtem ko ?rni so mogo?e tvoji 4 kotni?
aerodinamika v prid aluminijastim se ka?e tako da 4 kotni ?rni delajo od 60km/h naprej vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu in ti po 5 minutah dojadi..
Drugace brez zamere ampak pri teh zadevah se ne sme gledati le na ?. Navsezadnje govorimo o 10,20? razlike, a avto je bil koliko??
Ce ti popusti prtljaznik lahko tudi koga ubijes na avtocesti za seboj ali povzro?is prometno nesreco. Meni se vcasih take debate zdijo smesne, kot pri vinjetah, ko za avte in bencin me?emo deset tiso?e evrov, a potem gruntamo za 10, 20? kaj bi...
Original Thule dobis za 70?, rabljene kot nove za 40?, samo malo pobrskaj a ne po original servisih
Pokli?i sem - ce se ne motim potrebujes samo aerobar in rapid fix point - 120cm so 70?
Kako nima ?entvi?kega tunela, ?e pa je to mela ?e 2.20 verzija :ne vem:
A se je men sesula po updejtu al kva?
Kje preveris verzijo? Iscem pa ne najdem.
P.s. drugac mi gre pa na k, kako vsi sparajo sedaj, vcsaih si z garminom dobil mapsource z vso evropo da si lahko vse nastavil na pcju in vnesel waypointe preko pcja. zdej se pa moras jebat za vsako stvar rocno na napravi.
Sem klical zastopnina Geo servis v sencur in ja gospod, ni vec tega...mi pa zapecejo enga...
Po update-u danes AR_v.1.0 unlocked:
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Toliko o molzenju tujcev, ne samo da se prepeljejo, sedaj tudi tankajo ne vec, kje ima ta vlada glavo.
Po drugi strani smo pa neumni da smo molzne krave!!
'Prodaja dizla drasti?no pada'
Tudi zaradi vi?jih tro?arin so v Sloveniji kon?ne cene naftnih derivatov vi?je kot v sosednjih dr?avah. Na ministrstvu za finance pravijo, da s tem krpajo javnofinan?ni primanjkljaj. Na bencinskih servisih pa ?e opa?ajo zni?anje prodaje goriva za tranzitne potnike.
Vlada je ob dvigu tro?arin za naftne derivate povedala, da jo je dvignila, ker sku?a s tem ukrepom "nevtralizirati zni?anje javnofinan?nih prihodkov zaradi napovedane ni?je gospodarske rasti“. Ob tem je minister za finance Franc Kri?ani? poudaril, da v kolikor bi se cene nafte drasti?no zvi?ale, bi vlada tro?arine spet zni?ala. Po zadnjem dvigu, pa tudi ?e prej, so naftni derivati postali dra?ji kot v Avstriji, na Hrva?kem in na Mad?arskem.
OMV in Petrol: Prodaja dizla je manj?a
Na OMV Slovenija pravijo, da predstavlja na splo?no prodaja dizelskega goriva vi?ji odstotek v primerjavi z bencinskim, predvsem zaradi tranzita tovornih vozil. Kot pravijo, v zadnjih mesecih prodaja dizelskega goriva in bencina nezadr?no pada, kar je posledica vi?jih cen v Sloveniji. "Kljub malenkostnemu zmanj?anju tranzita tovornega prometa pa je prodaja dizelskega goriva drasti?no padla, saj se tovornjaki oskrbujejo predvsem v sosednjih dr?avah in Slovenijo prevozijo brez doto?enja goriva,“ so pojasnili na OMV. Tak trend pa naj bi bil razviden tudi na obmejnih bencinskih servisih. Posebej zaskrbljujo?e pa se jim zdi dejstvo, da se bo, kot je razvidno iz dosedanjih analiz, tak trend nadaljeval tudi v prihodnje in se bo stanje ?e poslab?alo.
Tudi na Petrolu pravijo, da bele?ijo zaradi dviga tro?arin na pogonska goriva delni vpliv na padec prodaje (delno pa zaradi gospodarske recesije). Zaradi dviga tro?arin so maloprodajne cene v Sloveniji vi?je kot v sosednjih dr?avah, kar seveda vpliva na konkuren?nost, pojasnjujejo na Petrolu.
Na ministrstvu za finance pravijo, da z dvigom tro?arin zapolnjujejo primanjkljaj, ki bo nastal zaradi napovedane ni?je gospodarske rasti. Pravijo, da so trenutno kon?ne cene goriva ?e vedno ni?je kot pred enim letom. Razlogov, zakaj je pri?lo do manj?e prodaje goriva, pa je ve?. Med njimi je tudi zmanj?anje obsega avtoprevozni?ke dejavnosti in manj?e povpra?evanje po dizlu s strani tujih avtoprevoznikov.
Zato je vlada ?e sprejela ukrep, s katerim bodo slovenskim avtoprevoznikom povrnili 130 evrov na 1000 litrov goriva. Ta mehanizem bo za?el delovati 1. julija, ko bodo za 40 odstotkov dvignili cestnino za tovornjake. Ta ukrep (komercialni dizel) je bil sprejet predvsem za bla?itev dviga cestnin.
Vlada tro?arin za zdaj ne bo spustila, to bo storila le, ?e se bodo cene nafte na mednarodnih trgih 'drasti?no' povi?ale.
Avtoprevozniki: Tudi s pomo?jo vlade se ra?uni ne izidejo
Kot je povedal predsednik sekcije za promet pri Obrtno-podjetni?ki zbornici Andrej Klobasa tudi slovenski avtoprevozniki ne kupujejo bencina ve? v Sloveniji, saj je gorivo dosti cenej?e v okoli?kih dr?avah. Cena za liter dizla je ponekod v Avstriji na primer 77 centov, medtem ko je pri nas trenutno 1,059 evra, je pojasnil Klobasa.
Tudi ko bo vlada tro?arino z ukrepom komercialnega dizla vrnila, bo ?e vedno dra?je to?iti gorivo doma, pravi Klobasa. Ra?un se tako ne izide niti pri cestninah. Zaradi dviga cestnin za 40 odstotkov bo cena prevo?enega kilometra dra?ja za 9 centov, vra?ilo 130 evrov na 1000 litrov pa pomeni povpre?no 4,1 centa na kilometer.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Slab insider... bencin ne gre gor zaradi tro?arin ampak zaradi vi?je cene goriv na svetovnem trgu. Z ni?anjem tro?arin bi lahko le bla?ili podra?itev, kar pa moćno dvomim, da bodo
Boss...bencin gre gor zaradi svetovnega trenda IN tro?arin....na?o vlado boli k.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kot prvo nas je manj kot ene japonske vasice, drugo pa ni samo lokalizacija jezika, je tudi podpora ?umnikov v napravah, kar zahteva menjavo ?ipov, posebno ekipo prevajalcev ter tudi podporo znotraj dr?ave...
Sej ?e angle?kih GPS kart ki pokrivajo na? bogi otok ni.....
??????????????
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani