ko ne morjo n? vn plunat radio... ne mo?e --> integriran, volan... ne mo?e --> ne najdejo ?ramfov ko so jih japonci skril, airbag... bolj te?ko --> se ne morjo odlo?it kirga plunat ko jih je tolk not, denarco... ni ?ans --> prev? predalov in premal cajta za iskat
He,he,pravi? da je bilo malo take it easy... Kaj ?e?,to smo prevzeli od italijanov.
Druga?e pa,le pojdi na uradni servis z njim in preveri tam,?e ti bodo ?li toliko na "roko".Poznam par ljudi,ki redno kupujejo pri njih avtomobile in so kar zadovoljni z njimi. :ne vem:
resno? se ?e spovnem ko smo se po de?ju enkrat nwm kdaj peljal iz ikee (graz) pa re?e ata miha poglej ?tevc, jz pogledam in vidim prebito magi?no mejo 200 ?e sestri? ko je fanatik za te stvari je rekel da so super
nwm a ti zdrsujejo al kaj :ne vem:
Sej 200 lahko vozi? tudi z Trayal gumami,samo,kako bo? pa vozu in se zaustavil,je pa drugi problem.
Te Pirelli 6000 so za umirjeno,penzionisti?no- ni?- adrenalinsko vo?njo.So mogo?e malo bolj?e od povpre?nih gum in zelo dra?je od njih.Po de?ju mora? zelo paziti,ker bo?nega oprijema sploh nima.Skratka,sem imel ?e ni?kolikokrat bolj?e gume.Vsem jih toplo odsvetujem.
Ja fantje,bo treba malo koraj?e(kot smo jo imeli mi,ki smo kupovali rabljene avte),malo sre?e,dobrega mehanika zdraven pri nakupu in to je to.Vsak nakup avta iz druge roke je loterija.
ABS sprobaj v eni gara?ni ko je gladek beton najprej stisn enkrat pa gume ne smejo zablokirat pol pa probaj zaporedoma 6x stisnat na hiter skoraj do kraja sedmi? pa do konca pa bi mogl gume zablokirat. za DSC pa nwm. (pri seat-ih deluje ta na?in za ABS testirat)
Pocakaj se malo (se kaksen mesec) pa ti bom povedal.
Kako to misli?-niti ena niti druga?Kaj obstaja ?e kak?na dobra ?portna gima?
Omenjena Bridgestone in GY sta namenjena bolj za ?portni na?in vo?nje. Potenze sicer nisem testiral in ti kaj ve? ne morem povedat sem pa zvozil F1 do konca in moram re?i, da je za moje pojme super guma s tipi?nimi "napakami" za tak?en tip gum, kot recimo velika ob?utljivost na kolesnice in dr?anje smeri na zjebanem asfaltu. Sicer ni tako hudo, da bi ti trgalo volan iz rok, samo spu??at ga pa tudi ne sme?.
Je pa ?e ena zanimiva guma iz Bridgestonovega hleva in to je Turanza ER300, ki se je odli?no obnesla na testih in je za cca 15? cenej?a od Potenze. Je bolj touring guma in ne tok ?portna, kar pa pomeni, da bo naredila ?e kak?en kilometer ve?. V kolikor nisi dirka? bo po moje to kar prava izbira.
Na ?alost Turanza ER 300 ni za na?e Mazde,ker ?vi?ga,da je veselje.Ima kolega montirane gor in so glasnej?e,kot moje zimske gume.Tudi drugje sem zasledil,da je to njihova velika pomanjkljivost...
Mene pa zanima ?e je nujno na poobla??en servis ko avto ni ve? v garanciji (l. 2003) ?
Nujno ni(jaz sem ga servisiral privat l.2004).Odvisno od tebe in od mehanika,ki ti to dela(je malo mehanikov,ki poznajo mazde 6 in ki jih tudi delajo)...
A misli?,da si Renualt privo??i skaj v tem avtu?! Sicer pa je vo?nja v tem avtu( 3.0 d tiptronic)
najmanj 2x udobnej?a kot v moji Mazdi; pa zdej ne mislit,da bi mojo ?estko menjal za tisto grdobo , samo kar se udobja ti?e, kapo dol....
Sicer pa probaj nardit 500 km brez postanka na usnju pa zunaj +35!
Sem naredu lani julija,ko smo ?li na Sardinijo na dopust- ?e ve? km v enem ?usu. Ko smo se vra?ali,smo se peljali mimo Bologne,kjer je na semaforju pisalo:+40-stopinj namre?.In ti moram re?i,da nisem bil niti najmanj poten v Mazdi le ko sem stopil iz avta,se je vsul pot iz mene.In to je bilo edino potenje v vsej vo?nji.
V kratem mislim vgradit dodatnega pioneerja, ker v avtu sploh ni cd playerja S tem pa mislim tudi zamenjat zvo?nike, da bo igralo kot se spodobi.
Alora,spredaj ima? original kartonaste ovalne zvo?nike 5"X 7",impendanca 4 ohm,kateri izgledajo precej bogo.
Lahko jih zamenja? z kakimi dobrimi aftermarket 5"X7" in visokotonci posebej,ali pa radikalnej?a predelava(pove?a? luknjo za zvo?nik) in da? not okrogle zvo?nike 6,5" in visokotonec.
Tudi v zadnjih vratih je original ovalen zvo?nik 5"X7".V zadnja vrata lahko vgradi? le zvo?nik teh mer.
Odptrine za zvo?nike izgledajo takole: ... in z vgrajenim original zvo?nikom:
V trikotni?ek pri ogledalu lahko z malo predelave vgradi? visokotonec.
Ja jaz pa nikoli ne bi imel usnje notri, prava katastrofa, peljal sem Vel Satis ..(opcija nema da nema).. 900Km poleti,ne more? verjet, vse se lima kljub klimi itd..
pri mojem si rahlo vla?en po hrbtu po 900 km.. preverjeno..!
Not shure,?e je pravo usnje,ne bo? ni? vla?en po hrbtu(razen,?e ima? koga zdraven na sede?u,ki je pomanjkljivo oble?en-a, in se pol poti? po celem telesu ).In pa ne more? primerjat Vel Satisa z pravim avtom-tam v tistem ?udu so mogo?e montirali skaj namesto usnja. V glavnem,ni nikoli nobenih problemov z usnjem-ne poleti ne pozimi,razen ?e si problemov sam ne naredi?.
Vem da so v vseh vratih ovalci 5x7". Nikjer pa nisem zasledil kako so globoki. Je kdo to mogo?e razstavljal in ima to?ne podatke? Nebi rad, da mi novi zaradi prevelikega magneta ne bi pasali.
Hvala v naprej
Kaj ima? navaden radio ali Bose ozvo?enje??e ima? navadne,lahko da? not bilo katere aftermarket zvo?nike,druga?e pa ne,ker Bose delajo na 2 ohm in skoraj nobeni pametni zvo?niki ne pridejo v po?tev.
Nimam M6 mam pa 14 let starega Xedosa 6, za usnjem in povem ti oblike ne izgubljajo, ?e je mrzel pri?gem gretje ?e pa je vro? pa je bolj jeba , ali pa tudi ne ker so be? barve, samo ko jih sonce orng dobi so lahko tud beli, pa bo? sko?il iz avta ko se bo? gor usedel v kratkih hla?ah. Koliko in kdaj za?vica? pa je odvisno od posameznika, jaz grem cca 5 minut predno grem iz slu?be( letos bo tudi to remote controlled ) in po?enem klimo in jo usmerim v sede?, potem pa se v miru prepedenam in se dejansko usedem na relativno hladen sede? in se oddrajvam proti domu. Tako da ?e se zanjde? je ql, druga?e pa ti raje priporo?am navadne tekstilne sede?e, je manj dela, razen z pucanjem.
To?no tako,kot si napisal YavarYe X6V6,?e je sede? hladen pozimi pri?ge? gretje sede?ev,poleti pa da? kako brisa?o ?ez sede?. Oblike ne izgubijo(baje mazda v 6-kah uporablja zelo kvalitetno usnje-tega nisem jaz ugotovil,ampak drugi).?i??enje in vzdr?evanje je zelo enostavno.Zadaj,na zadnjih sede?ih res zna malo drseti,?e vozi? malo "hitreje" v ovinke. Razpoke so minimalne(od vsakdanje uporabe)in ni? drasti?nega.Jaz ne bi menjal ve? za navadne sede?e.
Zanima me kako se vam zdi tale 6ka. Ima veliko ve? opreme, kot prej?ne, ki sem ji gledal ampak je eno leto starej?a . Sicer je dra?ja kot tiste,ki sem jih gledal prej, ampak upam da bi se dalo ?e kaj zglihat. Tako da se bom vrjetno v tekom tega tedna zapeljal v novo mesto in jo ?el pogledat.
Ford Focus karavan 1.6 diesel, letnik 2006 (ne najbolj?i avto, vendar veliko mlaj?i kot mazda za isti denar), Opel Vectra 1.7 diesel, letnik 2004 (ubistvu najcenej?i glede na razmerje oprema-letnik-cena, ampak mi ni v?e? notranjost),
Opel Astra Karavan 1.7 diesel, letnik 2005 (podobno kot focus veliko mlaj?i, brez kak?ne nadpovpre?ne opreme, grda notranjost).
Kaj menite v primerjavi z mazdo. Vem da je mazda veliko bolj?i, vzdr?ljivej?i, ceno dr?ujo? avto, vendar razmi?ljam kaj mi ve? pomeni kvaliteta+oprema ali manj kilometrov+mlaj?i avto+slaba oprema.
LP
Ne,vem.Avto izgleda v redu in tudi oprema je kul.Pojdi tja,?e ti je v?e? in ?e kaj zglihaj.V Novem mestu je tudi Mazda servis in ga lahko zapelje? tja na pregled.Obvezno na probno vo?njo.
DSC in ESP sta popolnoma enaka sistema samo razli?ne znamke jih druga?e poimenujejo. V Mazdi se pa? imenuje DSC pri ve?ini evropejcev pa ESP.
?e ima? DSC ima? tudi TCS saj je DSC pametna nadgradnja tako sistema TCS in EBD (elektronik brakeforce distribution ali nekaj takega).
V glavnem za?ne se vse z ABS nadaljuje z EBD+TCS in kon?a z DSC/ESP na koncu pa ?e dobra muzika v sitemu BOSE in BOSS za volanom pa smo kon?ali s kraticami.
...no,?e xenon in leather,pa black notranjost in heavy Alex v njem in je to ?e max.
No sej, ker ne ve? koliko je res kilometrov je treba to odlo?no povedat prodajalcu in naj kar spusti ceno za 1000? za servis pa ?e enkrat toliko za dobro voljo kupca. To velja sevedaza tiste, kjer ne more? uradno ?ekirat servisov. ?e je pa to mo?no in je vse OK pol pa velja "popust" le za drugih 1000?.
To?no tako,Boss,vidim,da bi obvladal posel z temi "me?etarji"?ez. Meni je tip tudi spustil 900?-za zimske gume +zimska plati??a.
Ni receno, da je problematicna, samo problem je v tem, da ima lahko vec kilometrov kot pise pa ne mores recimo na servisu tukaj vprasat za zgodovino pa tako npr. (vseeno pa od vseh uvozov, bi najrajre imel nemski uvoz kot karkol drugega)
Se najboljs, ce bi najdel kako slovensko.
In kje pi?e,da imajo "na?e" realne kilometre?.In zgodovino lahko pogleda? na vseh na?ih servisih v Slo-(pogoj je,da je bila servisirana na uradnem servisu).Samo ?t.?asije vtipkajo in v registru takoj ugotovijo,kdaj in kje ter pri koliko km je bil delan posamezen servis. Najmanj problemov je pri avtih,kateri so ?e v garanciji(3 leta ali 100000 km).In vsak nakup iz druge roke je ruleta.Skoraj ne more? falit,da pri uvo?enem avtu naredi? velik servis pa je.Malo ve? ?? si pa vsaj siguren-kolikor toliko.Tudi ?e ima ve? kilometrov kot na ?tevcu,bo ?e vedno vozil ?e mnogo let.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj je to? Spet kak?na nova igrica??
Povezava za deljenje
Deli na druge strani