Jaz imam pa še dovolj dober akumulator, da mi ga ni treba priklapljat in polnit vsakič, ko parkiram... 😛
Jest tud ne vsakic... samo ko je prazna "tavelika" baterija ...
pred 1 uro je Jest napisal:
Moram prav enkrat probat do sovoznikovih vrat… Jaz normalno pridem zadaj okoli do desne strani in priklopim kabel za polnit…
Sem probal prejle... Sem sel iz avta in pridem zadaj okoli brez problemov do sovoznikovih vrat in se ne zaklene. Ce grem pa okoli avta spredaj, se pa prej zaklene, preden pridem do vrat... Verjetno zato, ker je tako dolga havba 😆 ...
Tako da... ne kupujte original posodobitve na servisih za 500 eur, kar naj imajo te karte in si jih vtaknejo v zadnji tunel, kamor ne posije sonce.
To si sedaj tako napisal, kot bi napisal, da ne kupujte avtomobilov uradno za xxx € ampak raje kupujte ukradene za manj denarja ...
Itak pa imajo danes vec ali manj vsi ze v osnovi navigacijo zraven (za doplacilo je samo v najnizjih, osnovnih paketih opreme) ... in kolikor vem, vkljucuje 5 let posodobitev ...
@Jest mene pa zanima kolika je poraba pri 140 km/h in z kakšnimi vrtljaji se vrti takrat motor
Tole je bilo danes po prevozenih cca. 150km na AC nekje okoli Naklega …. Baterija je bila prakticno prazna… poraba pa pri cca 130 km/h po tem prikazu nekje med 7 in 8 litri/100km..
Do you know about the Power Magic Pro? This hardwiring kit is the Parking Mode enabler for your dashcam. Although a Pittasoft/BlackVue invention designed to take advantage of...
Electronic Power Controller EU englische Version Das speziell für die Blackvue Dash Cams entwickelte Gerät macht die Überwachung des geparkten Fahrzeugs möglich. Power Magic...
To, na kar je treba biti poozoren, je ze precejkrat opisano, zato je dobro, ce si prej malo preberes ostale podobne teme Motor je prakticno enak v sestici ali CX-5 ...
Jaz tudi s CX-5 nimam pripomb cez AWD ... Resda ni bilo veliko snega v zadnjih letih... nisem pa imel nikoli problemov ... S prejsnjo sestico brez AWD sem ene dvakrat pozimi moral najprej spucati klancek do hise, da sem lahko prisel domov ...
Torej travel assist zna drzati avto v sredini, lane assist pa ne in ga bo samo odbijalo od roba, dokler zavoj ni preoster?
Tako nekako ja... Pa Travel assist deluje samo takrat, ko je vkljucen radarski tempomat ... Lane Assist pa tudi takrat, ko je tempomat izkljucen ... Ni pa to namenjeno avtonomni voznji... in se po parih sekundah, ko ne drzis volana, pojavi obvestilo na zaslonu ... ce to ignoriras pa se cez cas se oglasi se zvocno opozorilo in tempomat se izklopi ...
Pri CX-60 je odlicno... Sicer eno je Lane Assist (Sistem na opozarjanje na zapuščanje voznega pasu (LDWS) / pomoč pri ohranjanju voznega pasu (LKA)), ki opozoril (lahko piska ali vibrira volan ali oboje) ko prevozis crto... in takrat volan malo popravi... Imas pa se Travel Assist (Pomoč pri vožnji po avtocestah in v prometu (CTS))... Lane Assist pri bolj ostrih ovinkih ne popravi dovolj... CTS pa lepo pelje, ce so seveda crte ob strani ceste ...
Pri prejsnji CX-5 (2017) ali se prej v sestici (2013) je bilo pa res bolj kot ne samo kot osnovna pomoc oz. opozarjanje na rob ceste ...
Sej to smo ze obdelali, da so lahko bolj problematicne starejse dizelce predvsem iz uvoza, kjer ni znane zgodovine… Novejsi vsaj z DPF nimajo vec toliko problemov…
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jest tud ne vsakic... samo ko je prazna "tavelika" baterija ...
Sem probal prejle... Sem sel iz avta in pridem zadaj okoli brez problemov do sovoznikovih vrat in se ne zaklene. Ce grem pa okoli avta spredaj, se pa prej zaklene, preden pridem do vrat... Verjetno zato, ker je tako dolga havba 😆 ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani