Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano
pred 41 minutami je skritikrt napisal:

K imam čas...cugi so iz Kp.,sam mašine nima👎...bo izgleda spet na knap🙄.

Brižita je tapravi "stroj"...neuničljiva,top tudi ob slabih adhezijskih pogojih...narejena kot tank....samo v kabini je hrupno za popizditi...šparajo pri vzdrževanju,in bolj so zrabljeni zobniki,več je zračnosti in "tolčenja" zob na zob...in posledično hrup....👎 

Za dieselskega nimam izpit,a motorji so že fuč...res poden od motorjev...

Za klasičnega Stadlerja-510 in dvopodnika-313 pa lahko napišem marsikaj...sem v mešanem turnusu-večino vozim Stadlerje in Siemense-312...malo pa tudi tovorce (brizite in zive), in vcasih tudi brze vlake z prastarimi "mopedi" serija 342.

Odvisno,kaj te zanima...lehko bolj z vidika strojevodje....za voziti so booomba,ceprav imajo določene 'bolezni"...zadnje čase nedodelan software regulacije hitrosti-rak rana pri vecini garnitur,se odraza tako,da nesorazmerno potegne,in zavre ob nastavljeni hitrosti tempomata...pride v fazo nihanja,ne da bi mirno vlekel ali zaviral...moraš na roko poseči z minimalnim gasom ali zaviranjem...

Na začetku in šesedak-vrata v kombinaciji z pihodnimi platformami so rak rana....ravno pri dvopodnikihje velik problem klima,ki je za ta tip vrat (edini jih imamo,k so bile najcenejše) premočna...pomeni,da se vrata ob zapiranju borijo proti nadtlaku klime potniških oddelkov...in če imaš npr. pistanek v Kresnicah,kjer je tir v loku in nagnjen,se vrata borijo še peoti gravitaciji....ne dobiš sprostitve za blokiranje vrat,in nimaš vleke.

Pa,da ne omenim poda pred vrati...če stoji več kot pet potnikov,se ta del (dvižni pod za servis platforme) povesi,in ovira platformo...spet dobiš napako,in ni vleke.

Tudi drugače,se vratom včasi "zakolca",moraš izklopiti varovalko (lokalno pri vratih) da se znova skonfigurirajo in spet od začetka....

Velika tezava so vrata....sicer proizvajalec resno in intenzivno dela na tem,a težave se še zmeraj pojavljajo...

Problem je,ker smo kupili najcenejše vse,kar je bilo opcija,in marsikaj ni preizkušeno,kot bi moralo biti...opcij je bilo veliko,nasi vse črtali,da bi lahko kupili cim več garnitur...pol pa imaš konfiguracijo,k jo nima nihče...pa.marsikaj ne spila,kot bi moralo....

Problem je tudi klima na KISS ih (dvopodniki) v kabini. Tu je klima v skupna z klimo potniških oddelkov,in tudi na minimumu dela "do daske"...tudi če "izklopiš"dela še bolj,kot na "avto"...se po cca.20 minutah ugasne za npr. pol minute,pol pa spet do daske...dejansko pogreb👎 

Ena stvar,k se tiče bolj potnikov-najcenejše blago sedežev-vse se vidi-vsakacdrobyinica,lasek,vsaki madež...sedezi trdi...

 

Pa da ne bom samo negativne stvari-vleka je TOP-tufi če izpade 1/2 imaš polno hitrost,in tudi zmore dovolj pospeška (Siemens je tukaj pogreb).

Krmiljenje je super,...od vsega pa jevpri Stadlerjih nasploh impresivno zaviranje...res fantazija!

Tukaj je tako kot pri vleki-dvopodnik bolj potegne,in tudi bolj zavira...a je občutljivejši na slabo adhezijo...nprn.mastni potni prehodi in spodrsavanje sprednjega pigona bolj vpliva na zadnjega,ker nista čelna,kot je to pri Flirtu (klasicni Stadler),ampak drugi in predzadnji,in sta tako bolj skupaj...in ko "zaruka",vpliva tudi na zadnjega...

 

Moram tudi reči,da se na vseh težavah drla...tu so velike garancije itd...sam pač "porodne težave"...ni bilo pri  Siemensih čisto nič drugače...

 

Evo-dobil živo...cug premoga za TEŠ...da bo elektrike za EVje😂🤣...ampak čist zares...glej sliko!...1661ton samo vagoni z premogom....

IMG_20231108_225147.jpg

IMG_20231108_225928.jpg

IMG_20231108_230031.jpg

Zapipkaj malo,ko pelješ kaj mimo mene.....😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 5 urami je Shrek napisal:

Za to, da pri asimetrični gumi vidiš, da ni v obe smeri isti oprijem, ne rabiš biti strokovnjak. Tako gumo pač ne kupim in ne dam na avto. 

Tvoja izjava, da ni potreben isti oprijem, če se guma vrti v eno ali drugo stran, je pa zanimiva. 

Če je to tebi TOP guma, pa kar na avto z njo. Jaz je še v rezervi nebi mel... 

Meni je sicer vseeno za to gumo,ker jo nimam vem pa da je v vrhu po zmogljivosti in kvaliteti,ker če bi bilo drugače jo ne bi vsi uvrstili v vrh vseh lestvic po voznih lastnostih in zmogljivosti.....:nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Kaj je smešnega tu? 

Ne rabi met isti oprijem za tebe? 

To, da so to gumo strokovnjaki dolga leta razvijali in naredili TOP gumo, ti jih pa popluvaš, to mi je smešno.... :nevem:

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 1 uro je Shrek napisal:

Ni človeka, da me prepriča, da ima taka guma v obe smeri isti oprijem. 

Seveda ga nima, saj ga tudi ne rabi. 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 3 urami je Shrek napisal:

Za to gumo mi lahko plačajo 100€ po komadu in jih ne dam na avto. 

Lahko kaj več napišeš.... 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Vseeno so to previsoke cifre za večino ljudi, že 30k€ večina ne zmore brez odloga plačila..... 🥴

Mogoče pa nas kitajci rešijo, da se "bodo" lahko sploh vozili čez 20let 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 24 minutami je MarkoSolnir napisal:

Kaj pa te piščali za divjad... Vredno nakupa?

 

image.pngimage.png

Smo že enkrat pisali o tem... 😊

Jaz imam zgornjo amerikansko in zaenkrat še ni prišla srnjad blizu avta... 👍😉Zavarovano pa kljub temu imam. 

Za tistih 10€ me nebo vrag uzel. 😁

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 58 minutami je Sonyfan napisal:

Ne tožim nad veliko porabo, sploh ne. Samo radoveden sem s kakšnim načinom vožnje, enim uspe še za liter manj. Aja, avto je z ročnim menjalnikom.

Naj te potolažim, meni je danes od doma(Šentjur) do Postojne v deževnem in ful vetrovnem jugozahodniku pila 7.4,nakar se je spustila na 6.2 do Opatije.... 👌Veter in dež se zelo pozna pri porabi, še nikoli tako. 🥴Vmes sem še bil na Učki na 900m n/v. 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 4 urami je MazdaBoy napisal:

Pa sej to ni velka poraba ali pač? 🤔

Jaz bi ga moral kar fejst terat, da bi prišel do 7.o l/100....🥴

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 1 uro je Sonyfan napisal:

Bil te dni z družino na Lošinju. Tja dol, nekaj vožnje po otoku in nazaj. Kdor pozna otok, ve da se da lepo kruzat s konstantno hitrostjo 80-100km/h. Bili štirje v avtu, povprečje po BC: 6,9. Ne vem kako vam uspe doseči 5,9...?

Po pravici povedano, tudi jaz ne vem... 😁😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Se že ustavlja prodaja in posledično proizvodnja  elektrikarjev, ker je fensi kupcev, ki so hoteli te avte zmanjkalo.... 😂😉

Od sedaj naprej, če bodo hoteli kaj prodat, nam "pametnim" bolj zahtevnim kupcem bodo morali ispolnjevati vsa nekaj pogojev, 

Poceniti avto na ceno benz/disel, 

Baterijo, ki zdrži v praksi kot poln tank goriva in brezplačno zamenljivo baterijo, ker druače 10 let star avto praktično nima nobene vrednosti in ga ne moreš prodat! :nevem:

Povprečna starost pri nas je pa 11 let....🥴

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Pri nas je bilo podobno, mi je tamala izjavila ne mi govorit učitlca je rekla drugače... :wub:

Zdaj je pa sama učitlca upam, da prav uči.... 😊😂😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

Saj turbo ni problem, problem so mali kubiki.... :nevem: 

Vsaj 1.5 mora bit za normalno vdržljivost. Odvisno je pa predvsem kako ga hočeš gnat... :whatever:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup avta iz tujine
Napisano
pred 47 minutami je mazdaman napisal:


To je se najmanj, ker gre avto na temeljito čiščenje. Bolj me skrbijo podatki, ki jih imam sedaj kjer je pri ene letu bilo več pločevinasti delov zamenjanih drugače pa zelo vzorčno delano na servisu


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prometna je verjetno bila in posledično poškodbe s krvavitvami... 😔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 51 minutami je NevLado napisal:

Pamet v glavo, mal bolj počasi z letnimi ko je proti nuli, pa ne bo nobenih nesreč.

 

Če pa prišponaš 90 v ovinek ki gre iz suhega dela ceste na zastrto in vlažno cesto ti pa samo bog lahko pomaga.

Nebo ti pomagal, verjemi.... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.