Itak. Za ta denar je ne bo prodal do drugega novega leta. Vredna je, tako brat bratu, kakih 18000€. Tega motorja pa res ne mara nihče. Raje se folk pelje z avtobusom.
Tokrat se strinjam z Alexom. Tale šestica pa res ni vredna več kot 18 jurjev, kilometri gor ali dol. Čez pol leta bo stara 4 leta ...
Presenetiti vas utegne, katera znamka se je znašla na tretjem mestu.
Smo pri vrhu.....
Ja, kar se zanesljivosti tiče, so Japonci vsaj dva koraka pred ostalimi.
Pa sem imel celo njihove dizle ... (tudi Accorda 2.2 i-CTDi)
Sicer pa Japonec (po možnosti še avto, ki je dejansko Made in Japan) in bencinar - pa te ne rabi boleti glava glede servisov, pa kdaj boš ostal na cesti ...
Drži, včasih si moral za odmero DMV na lokalni finančni urad, kjer so imeli 30 dni časa za obdelavo vloge. In ja, v LJ so si kar vzeli 30 dni (ne pa več). Zdaj pa ta dokument oddaš elektronsko in ga pač lahko obdela katerikola izpostava FURS v Sloveniji (sicer še vedno lahko izbereš, da ga pošljejo na ta ali oni urad), zato je bistveno hitreje.
Vem, ker sem to delal januarja letos. Homologacija - isti dan, FURS naslednji dan, po dveh dneh od prihoda vozila v SLO je že imelo slovenske tablice (še preden bi se najkrajše nemške sploh iztekle).
Da vložim DMV moram sprocesirat vse papirje - da grem homologirat morm sprocesirat vse papirje - da ga grem iskat morm naročit transport al se pa zapelat gor...vse to košta. Mogoče ne 2 jurja, je pa jurja ziher.
Kaj pa je za "sprocesirati papirje"?
Ko pride avto (ali ti z njim) v Slovenijo, greš na AMZS in rečeš "avto bi homologiral" ter jim daš vse papirje na mizo. Odvisno od tega, kako zgodaj si šel to delat, lahko dobiš sken homologacije po e-pošti še isti ali naslednji dan (original v vsakem primeru dobiš po pošti). Nato v eDavkih poklikaš par okenc v obrazcu za odmero DMV in počakaš e-pošto z odločbo s FURS-a, kjer ti piše, koliko cekinov in kam jih nakažeš.
Potem pa že lahko skočiš po tablice.
Pri vsej stvari je logistika - v primeru "ti po avto" - še najzahtevnejša stvar, če ti izleti v tujino ne dišijo. V tem primeru daš kakega stotaka več človeku, ki se ukvarja s prevozi in ti ga dostavi ali pred tvoja vrata ali na parking od AMZS (kar je bolj priporočljivo).
PS: AMZS v tem zapisu seveda lahko zamenjate s katerokoli organizacijo, ki v Republiki Sloveniji opravlja dejavnost homologacije motornih vozil, da me ne bo kdo obtožil reklame.
A to so vas tile, ki avtomobile uvažali, nahecali, da je treba dati dva jurja, da pride v Slovenijo?
DMV je za tak avto manj kot 200€, homologacija 96€, ostalo pa odvisno od tega, kako ga boš dol spravil - ga greš iskat s prikolico, komu plačaš, da ga pripelje, ali pa ga sam pripelješ z začasnimi tablicami.
V tem konkretnem primeru lahko v Dusseldorf tudi letiš iz Benetk ali Graza (direkt) ali pa greš z vlakom.
Sm kmet an s hribu doma, pa se na najnovejše dosežke vesoljske tehnologije ne zastopm prou preuč. Kej mi lohko kdo tako, po kmečko, razloži, kako bo tole delalo pozimi, ko bo najprej padlo malo dežja, pa se bo ohladilo, in bo voda na avtu zmrznila, gor bo pa burja napihala še sneg, ki bo primrznil zraven?
Pri hitrostih tempomata od 140 do 160 na uro mislim, da ga ni benzinarja, ki bi pil manj. In to po tej naši hriboviti avtocesti. Zastareli 2,5 ima ziher takrat porabo 10 l ali raje več.
To so tvoje pobožne želje.
Veš, česa si pa jaz želim? Da se najde nekdo, ki si iz ZDA ali Kanade pripelje CX-30 z 2,5l SkyActiv-G motorjem. Žal bo avtomatik in direktna primerjava s tabo ne bo čisto v piko, ampak da se gresta potem peljat čez pol Slovenije in tankat. Da boš nehal sanjati ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Janez007: Za tak denar bi ti še jaz mojo M3 G194 AT, oprema Sport GS, 9/2020 s 33.000 km prodal. 😃 Pa biserno (perla) bela je!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani