Plus v tem konkretnem primeru je tudi to, da imajo tri podobna vozila na zalogi.
Lahko vzameš drugega - in jim pač zatežiš, da ga dajo po ceni, ki si jo plačal, če pri oglaševanem nekaj ne štima.
Čeprav imam občutek, da ste tukaj na forumu izjemno črnogledi in vidite samo ekstremne scenarije, ko lahko gre kaj narobe. Medtem pa vas Mujo iz celjske avtohiše trikrat okrog prinese v 15 minutah in še vedno kupite mačka v žaklju. Ampak on je tukaj, on je "dobar", poštenjak ... 😃
Mislim, da se glede nakazila kupnine nimaš kaj sekirati. Nakažeš in je. Če nakažeš dopoldne, v 99% pride še isti dan (sicer bo Nemec to verjetno videl popoldne).
Jaz fizični osebi ne bi nikoli v tujino nakazoval denarja vnaprej. Edino, če si res za hazardranje. 😉
Kaj pa bi naredil?
Imel 20 jurjev v žepu/denarnici/torbici in šel čez 2 ali 3 države z vlakom? Te lahko za vsakim vogalom kdo počaka in pretrese, če mu zgledaš nekaj več vreden ... ozr. živčen. Verjemi, danes je bolj varno nakazati kot nositi ...
Sicer pa, tudi če nakažeš fizični osebi, imaš dokazilo o nakazilu ... Je pa fino, da se prej identificira s kakim skenom osebnega dokumenta, prometne, homologacije avtomobila itd., da se prepričaš, da je to res človek in njegova imovina, kar prodaja.
Pa še glede stroška nemških preizkusnih tablic in zavarovanja. Iz Nemčije do nas je praktično samo avtocesta. Koliko si zaupaš kot šofer? Po AC peljati je najlažje, ni treba že prvi dan v DE sprobati Vmax vozila. Torej tudi strošek kasko zavarovanja lahko odpade. Sicer pa v avtohiši reči, da želiš najkrajše preizkusne tablice (veljavnost 5 ali 7 dni, ne rabiš cel mesec), več kot dovolj, da se pripelješ domov in urediš formalnosti.
Mene bolj skrbi potem jebanje tukaj z listinami, ko moraš nekaj pošiljat in nevem kaj? To pomeni skakanje okoli sredi dneva, čakanje... Veliko enga časa, ko bi lahko ali delal ali mel proper dopust.
Ni noben bav-bav.
Se pripelješ na lokalni AMZS ali podoben urad za tehnične preglede in rečeš "Tale je za homologacijo."
Predaš nemško prometno in kupoprodajno pogodbo in izploniš svoje podatke na vlogi.
Ta čas mojster pogleda št. šasije, poslika avto in že lahko greš na šalter plačat 96€ za homologacijo. 10-20 minut, odvisno od tega, kako hitro pišeš in kako hitro on pregleda avto in ga poslika.
Vlogo za DMV izpolniš na računalniku in oddaš elektronsko. Večina organov jo zdaj obdela v enem delovnem dne. Plačaš znesek, ki ti ga odmerijo, in s potrdilom o plačanem DMV greš izbrat SLO tablice.
Ja, ampak ne pozabi, da ti "prevoznik" opravi le del vsega naštetega - zgolj pripelje avto na dvorišče - plačilo DMV in homologacija, torej ukvarjanje z lokalnimi organi, je še vedno v tvoji domeni.
Ne vem, no, če ravno vsak dan ne obračaš velikih denarjev, se mi zdi, da z lastno organizacijo kar nekaj prihraniš. Pa še bogatejši si za izlet in izkušnjo. Sploh v dvoje. 😃
Sicer pa malo poglej urnike vlakov, do sredine Nemčije (Fulda ipd.) lahko prideš tudi za okoli 50€ po glavi (nekaj SuperSparPreis ponudba).
Vlake preveri na več straneh, ker imajo za iste poti lahko znatno različne cene (enkrat so cenejši DE, enkrat AT, včasih pa celo agregator):
Dajmo drugače reči. Za uvoz se po pelkovem nasvetu pogovarjam z maticem iz b-mat. Je to ok? Drugo vprašanje je pa, koliko prišparam, če grem sam? Ko sem na hitro računal nekje 500€. Correct?
Ne vem, koliko ti je naračunal, da bi lahko primerjal.
Jaz sem v eni temi na forumu pred kratkim napisal, koliko "na debelo" stane uvoz - poišči in primerjaj.
Ni pa to noben bav-bav, sploh če delaš z večjo avtohišo, saj zelo verjetno že sami uredijo tako prepis kot preizkusne tablice in ti ni treba po uradih skakati, temveč se le še odpelješ ...
Glede na to, da je SkyActiv G motor skoraj nespremenjen od leta 2012, je zelo zanesljiv. Visoka kilometrina ob rednem vzdrževanju ne bi smela biti vprašljiva. Če boš pa menjal sam olje na 10k km, pa jo lahko še dodatno podaljšaš.
Kako nima veze s povodnjo? Seveda ima. Sodoben avto, ko je CX-5 ima ene 30 računalnikov in 100+ senzorjev. Že brez konektorjev, ki jih povezujejo, je tu ogromno točk, ki ne marajo vode. Potem je pa še blato. Poplavljen avto je totalka, oziroma bi vsaj moral biti.
Čeprav se to morebiti sliši čudno, največ šanse za reševanje poplavljenega avta imaš pri električnih ... Tudi lažje stvari zamenjaš, baterija se načeloma pravočasno izklopi, ko zazna vodo, v motor tudi težko kaj udre ... So pa spet, ABS in parking senzorji, radar itd. na udaru.
Počakat, da se posuši, odšlepat do mehanika, da pogleda, kam vse je prišla voda in potem držati fige, da je čim manj škode.
Sicer pa čim prej kak razvlaževalnik vanj ...
Se pa bojim, da ima FuManchu povsem prav - pri namočenih ali potopljenih avtih, tudi če oživijo, so stalno težave s kakimi lučkami, oksidiranimi konektorji napeljave itd.
@ignacij Ko bo obstajalo uradno merilo za iskrenost in poštenost, bomo to vedeli. Do takrat pa so to zgolj ugibanja. Lahko je v Albaniji zelo pošten prodajalec vozil, pa na Norveškem največji lopov, ne moreš tako posploševati. V Nemčiji je med prodajalci rabljenih vozil itak največ Turkov, tako da ... Pa Poljaki so zelo veren narod ... Če bi samo po tem sodil ...
Sicer pa je tako - ko meni kak znanec ali prijatelj začne s tem, da bi mu našla ali šla po kak avto, mu lepo povem, da če sortira oglase po najnižji ceni, naj prvo stran na mobile.de in podobnih oglasnikih, še raje pa dve, kar preskoči ...
Poleg tega jaz najraje kupim od fizične osebe in ne avtohiše (ki itak nima pojma, kaj se je z avtom dogajalo, če ga je dobila v menjavi staro za novo).
Jaz mislim, da 2.5 I4 bencinar bistveno lažje nakleplje 500.000 km v primerjavi z 2.2 dizlom (pa sem ga imel - zdaj ga ima sosed in se bliža 300k km). In to zgolj z rednim vzdrževanjem. Zato pa jih imajo Američani in Avstralci, pri katerih so razdalje bistveno daljše kot pri nas, tako zelo radi.
Jaz imam sicer 2.5 bencinarja G194 v trojki ... In po 20.000 prevoženih km porabo 6,6l/100km po računalniku (v praksi deci več). Ampak je manjši in lažji avto.
Tako da z relacijsko vožnjo, kot jo opisuješ, bi verjetno šestica karavan shajala s kakih 7,5l/100km, mogoče celo manj, če ne žgeš 130+ po AC.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Plus v tem konkretnem primeru je tudi to, da imajo tri podobna vozila na zalogi.
Lahko vzameš drugega - in jim pač zatežiš, da ga dajo po ceni, ki si jo plačal, če pri oglaševanem nekaj ne štima.
Čeprav imam občutek, da ste tukaj na forumu izjemno črnogledi in vidite samo ekstremne scenarije, ko lahko gre kaj narobe. Medtem pa vas Mujo iz celjske avtohiše trikrat okrog prinese v 15 minutah in še vedno kupite mačka v žaklju. Ampak on je tukaj, on je "dobar", poštenjak ... 😃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani