Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je scania napisal:

Jaz naročam tukaj

AIRNSHOX.COM

MTL 75W80 GL-4 GEAR OLJE RL50204, RL50209 1-Quart je 0.9463 L

ampak ker ga ni na zalogi traja okoli 1mesec da dobijo in pošljejo naprej.

Janez če ti ni nujno počakaj da dobim, nazadnje so me klicali da so dobili samo veliko piksno in mi je ostalo tako da če se zgodba ponovi ti dam razliko za sindikalno ceno.

Scania hvala za link in ponudbo. Smo na zvezi. Se ne mudi, na avtih nimam še niti 80.000 km. Ker ga tolk hvalite, ga bom dal zamenjat v obeh Mazdah. Se pa 6-ka po moji oceni prestavlja slabše kot 3-ka, pri kateri mi je že sedaj super. :)

 

Je poleg olja potreben še kakšen material, kakšna podložka?

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Meni ga je scania dostavil takrat. 😊

Alex hvala. Na spletu nič pametnega ne najdem ... Torej @scania, kje se to nabavi? Če prav berem, gre v menjalnik 1,7 litra, za 2 Mazdi bo 4 litre dovolj. :) 

 

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 23 urami je Alex napisal:

Oba s scanio imava v menjalniku Redline mtl 75w80 gl4. Res super olje, zelo pomaga pri gladkem prestavljanju tudi, ko je olje še mrzlo. 

Kje pa sta ga nabavila?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 33 minutami je KAALman napisal:

 

ker sem strojnik tudi po duši, sem prepričan da tako dolgi servisni intervali, kot jih predpisujejo proizvajalci, niso logični, sem pač dal menjat olje v menjalniku malo po tem ko sem avto kupil.

serviser je potrdil, da je bilo olje prežgano, ampak še vedno precej gosto... 

 

potem pa po cca 5.000 kilometrih se je iz menjalnika začelo slišati čudno cviljenje... avto smo dali na dvigalo in ga pognali, zvok je bil definitivno iz menjalnika, slišalo se je kot ležaj, torej smo se dogovorili z mojstrom za menjalnike, ta je nabavil robo (ki se je čakala skoraj 5 tednov), razdrtje je pokazalo obrabljen "wandler" torej pretvornik navora in pa zanič ležaje na 2. in 3. prestavi.

 

ker avto ostaja pri meni še vsaj 2 leti, smo ga porihtali, in zdaj spet menja kot se šika :) pa tudi zvokov ni ;) 

Tukaj se mi zastavi več vprašanj.

Si 100%, da je imel avto samo 170.000km? Kateri letnik?

Je menjava olja povzročila poškodbe? Načeloma ne bi smela, glede na to, kar sem videl v videu, ampak naj bi mazanje nekoliko izboljšala???

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Izpušna cev
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Haxballer napisal:

Je to ob prižigu M3 G120 normalno? Po prvi "zagonski" fazi, ki traja cca pol minute je belega dima manj, a še vedno vztraja.. Je to pokazatelj česa slabega?

 

Vsekakor ni kriva izpušna cev in če je to na začetku in v tem mrzlem vremenu, je čist normalno. Zjutraj opazuj ostale avte, ki stojijo pred semaforji.

 

Lahko bi bila kriva turbina, ampak ta avto je nima. 😃

 

Če se fino belo kadi tudi pri segretem, potem v motor z veliko verjetnostjo vdira hladilna tekočina (recimo slabo tesnilo na glavi, počen blok motorja). Preventivno preverjaj nivo hladilne tekočine in temperaturo njenega ledišča (če je previsoka in zmrzne pri sedanjih nizkih jutranjih temperaturah, je itak verjetno že prepozno). Ampak ta scenarij je zelo malo verjeten, razen če je kakšen "model" čez poletje hladilno tekočino zamenjal z navadno vodo.

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je scania napisal:

Že dvakrat, sedaj bo tretjič :) 

In kakšno je bilo olje? Če priporočaš menjavo pri AT pri 100-120.000 km, kaj pa pri MT in katero olje konkretno(vem da si že omenjal....)?

 

V tem videu sem dobil kar nekaj odgovorov.

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je scania napisal:

Realno tam okoli 100000 do 120000. 

Če bi jaz imel novo g194 avtomatik bi pa na 60000km ampak pri meni je saj ves....

Saj zato... sem vedel, da boš razumel, tudi nekaj heca. :) 

 

Kaj pa pri tvojem ročnem menjalniku, si ga že menjal ... na koliko?

 

¨

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 4 minutami je scania napisal:

Na vsakih 60000km

 

OK, to pomeni, da ga je fino zamenjat med 120-180.000 km. 🙂 😄

 

Tale možakar ga je zamenjal pri 270.000 km in to brez kanala. :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Olje v avtomatskih menjalnikih se menja, ni debata nobena usedlina, noben harry poter notri in nic. Dajmo enkrat nehat s temi norijami. Olje se menja in konec. Vsak proizvajalec menjalnikov predpise menjavo. A olje s friteze tudi celo zivljenje uporabljate enako? 

Malo kmecke pameti, olje se iztroši in posledično se poveča obraba, zato SE OLJE MENJA. Ko se menja se da tocno doloceno olje not in pa menja se po proceduri zato jaz mazda servisu nebi nikoli dal menjat olja v avtomatskem menjalniku, ker niso solani ker po njihovo se nerabi, saj bo menjalnik garancijsko dobo ziher zdrzal. Ce pa menjas na spol in s kar nekim oljem in filtrom pa znajo bit tezave.

Vedno me dvigne to pametovanje da se olje ne menja v avtomatskem menjalniku, dajte malo razmisljat no madona.

V tem glupem članku ki ga lahko piše vsak ki ima 5min časa pa še menjalnika videl ni piše da se menjuje kot celotna komponenta ma ne me j.... nedolgo nazaj sem vam pokazal da nikoli ni v okvari celoten menjalnik NIKOLI. pokazal sem vam da je pri dsg pocil samo zeger ki drzi sklopke zato ni sklopka prijela saj je lamele porinilo iz lezisca. Pri aisinu od volvota sem vam pokazal da je odtrgalo samo pogon na crpalki  torej dva zoba, lastnica je menjala cel menjalnok,crpalkapa pride 200€, pri bmw zf ki ni imel vzvratne prestave je zribalo oring in ni tesnilo, posledicno je olje teklo iz bata, zakaj? Ker se olje ni menjavalo. Se kak primer????

Zdaj pa nehajte s temi nebulozami, olje se menja in nikoli ni cel menjalnik za obnovit. A ce ti gre semering na glavni gredi tudi motor menjas?

 

@scania, na koliko prevoženih km bi ga ti menjal, če bi imel G194 AT?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je samSimon napisal:

A so to podobne fore kot pri Bmw, ki navaja, da olja ni potrebno menjat, ZF, ki je proizvajalec menjalnika pa priporoča na 70.000km.
Potem pa bodi pameten. Mislim pa, da za navodila proizvajalca malokdo poizve.

 

Ali pa podobno ... kolega ima Škodo Kodiaq 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje prvič menjati po 2 letih oziroma 30.000 km, drug kolega pa ima Seat Ateco 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje menjati na 1 leto oziroma 15.000 km, kar pride prej. 🙃

 

Ali morda Škoda že v tovarni nekaj časa prevrtava mašino, zlije ven olje in vlije novega? Pri Seatu pa tega ne delajo. Kot dijak sem delal v tovarni električnega ročnega orodja in tam so se sestavljeni vrtalniki in kotne brusilke pred pakiranjem kar nekaj časa prevrtavali. 

 

Če prav razumem, so avtomatski menjalniki mehansko tako kompleksni, da lahko že menjava olja povzroči več škode, kot koristi. Recimo neka usedlina, ki je nastala pri starem olju na nekem mestu ob ohišju je tam neškodljiva, menjava olja pa lahko to usedlino premakne na drugo mesto, recimo med zobnike, kjer povzroča škodo.   

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)

A ni tako, da po Mazdinih navodilih na tem menjalniku ni treba servisirati nič, niti menjati olja, doživljenjsko?  

 

"You probably know by now how often you should be changing the oil in your Mazda, but what about the transmission fluid? Well, there’s a good chance the answer is “never.”

 

WWW.MAZDAOFLODI.COM

If you're asking, do you need to change the transmission fluid in a Mazda, then we have the answers you'll need right here.

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je dvorjan napisal:

Ah, kje. Mislim, da zdaj par let ne spreminjam voznega parka. 😃

 

Ampak imam podobno "motnjo" kot ti, za "šport" vsake toliko pogledam oglase ...

 

Enako. :) Trenutno sem zelo zadovoljen z belo M3, belo M6 in rdečim Cliotom.

 

Če me kaj moti, potem sta to pri Cliotu znamka in njegova "trula višnja" barva. Na dvorišču bi raje imel 3 bele mazde, torej bi Cliota zamenjal za belo Mazdo 2, če bo kakšna priložnost. Če malo pomislim, bi tudi tista bela MX-5 izpred BTC salona z rdečo streho še kar pasala zraven (in na tlakovce). :) 

 

image.png

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 22 minutami je dvorjan napisal:

Pa kaj še. Kak teden nazaj je bila na dražbi rdeča šestica G192 AT limuzina s podobno opremo in kilometri za 9.400€ +DDV +prevoz.

A si jo kupil? :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je SpEkTr napisal:

Sam kam pa tole teče nekje po sredini konzole?

Na desni strani pride cev ven iz kondenzatorja/uparjalnika, vmes je gumijasta črna cev, ki je nataknjena nekoliko nižje nazaj na isti strani konzole in potem gre notri v konzolo in navzdol ven, kjer voda kaplja ven pod avto ... sistem (podoben pri različnih Mazdah) je prikazan v videu:

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Alex napisal:

"186 Skyactiv X je vsekakor boljši od G, saj sem vozil oba.  Na splošno je dobra vožnja. Drugi avto je 320i in menjalnik ni tako dober, vendar je 8HP v BMW-ju izjemen. Nizki navor je dober pri 186 in se zelo dobro vrti." 

 

Upam da se motim, ker nobenemu ne privoščim, ampak tole že smrdi na probleme, kot jih je imela Mazda z mašinami 2.2 CD  v 2013/2014 ...

 

https://www.mazda3revolution.com/threads/skyactiv-x-knocking-sound.245147/

 

Skyactiv X - Ruckeln beim Beschleunigen - Mazda CX-30 Forum

 

image.png

 

null

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je Alex napisal:

Saj se smešiš,saj veš sam? 😉

https://www.cx30talk.com/threads/skyactiv-x-engines.3011/

 

"Sam imam Skyactiv X v svojem avtomobilu in sem, če sem iskren, premalo navdušen. Ugotovil sem, da motor zares potegne le, če ga močno zavrtiš; pri nizkih vrtljajih se včasih sprašuješ, ali motor dejansko potegne. "

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je Alex napisal:

Tudi sam sem imel  Peugeot 306GTI.

To je bil motor. Ne pa ta 2,5 Mazdin benzinar. 

😊😊 Kubikov za cel kamion, konjev pa kot kak 1,3 mlinček. Se vidi, zakaj so ga črtali iz proizvodnje. Pije pa kot kak večji  kombi. Za to porabo bi moralo bit kakih 250 konjičev na voljo. 😉

 

Mi smo se v šoli učili, da energija (moč) ne nastane iz nič. Avto energijo dobi iz bencina, ki ga motorji z notranjim izgorevanjem energijsko izkoristijo okoli 25%, ostalo gre v izgube (segrevanje ... zato ima CX-30 spredaj spodaj tako veliko odprtino za zrak, da prepreči, da bi se stopil njen plastičen karter).

 

Tisti, ki misli, da ima super močan avto, hkrati pa ne porabi skoraj nič bencina, se moti. Mogoče se nekaj te navidezne moči pridobi z izgubo teže (zamenjavo kovinskih delov s plastičnimi), nekaj z raznimi obratovalnimi fintami, kot jih ima X186 motor in zaradi katerih moraš svečke menjat na 60.000 km, ali z manjšim trenjem v motorju (vodeno olje Supra 0W-20 namesto pravega olja Ultra 5W-30). :) 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

image.png

pred 9 urami je NevLado napisal:

A ti prineseš svoje olje na servis ali imaš to za dolivat?

Na Mazda servis ga ne nosim, sem pa jim že predlagal in so mi rekli, da mi raje dajo mal več popusta in bom na istem. Ker bi pri mojem olju zaračunali še neke ekološke takse...

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 7 urami je scania napisal:

Dopolnil seznam stvari kaj vse moram nabavit. Termostat in vodno crpalko bom pa menjal ko bo zacela spuscat. Torej narocena zadnja runda oznacena z modro in oranzno. Po motorno olje pa samo skocim v mb. Aja pa sprintal vse uradne procedure za menjavo vsega tega na spisku. Ko vse skupaj sestejem bo vsega materiala za malo manj kot 800€.

IMG_20230130_144524.jpg

IMG_20230130_144601.jpg

A prav vidim 5 l Mazda Utra olja za 58 € ?zmeden? Verjetno dobiš še kakšen popust, kakšnih 30%?😃

 

Oktobra sem ga plačal 35 €, danes je 42,5 € pri https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je Bini napisal:

Popravljam se, "dober mehanik" dobro ve koliko ima avto, ko dvigne avto na dvigalki in pogleda spodaj.... 😉 Med 150kkmm in 300kkm se vidi razlika.... 👍

Naši slu.se vsi prodajo pod 200kkm od šverotov, resnični so 350-400kkm 🥴🙃 

Je prišla na sejem kupovat Golfa II dizla cela posadka, bodoči¨ lastnik, klepar in mehanik. Potem se izvedel, da je imel avto zbite km iz 240.000 na 120.000, vse pa še prva barva. In sta "mojstra" po pol ure ogledovanja in preizkušenja ugotovila, da je bil avto razbit, da pa km so pravi. 🙃

 

Ni tako simpl. 

 

Drugače pa še vedno spremljam poljski Mazda forum. In res, večina avtov s težavami je letnik 2014 plus-minus eno leto, in večinoma imajo od 150.000-250.000 km, pripeljani rabljeni z zahoda.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)

Sem junija 2021 komuniciral za isti avto - Mazdo 6 prek slovenskega posrednika in direktno v Nemčiji. In zanimivo, Nemec mi je rekel, da je avto od Rent a car, slovenski posrednik, pa da ne. Tako da tudi za tisto rdečko 2017 nisem siguren, da jo je vozil šef Mazdinega servisa (se lepo sliši in dobro proda :)). Prej bi rekel, da je bil testen avto, se pravi, da so ga mrzlega priganjali v obrate. 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.