jaz bom takole rekel, v mestu in podobno kjer se sedaj najve? kupuje teh avtov (?e po sebi nesmisel) je to nepotrebna ?minka. Za nekoga ki pa je na blatu in gnojnici - kot sem jaz pa tole prav pride. Velikokrat moram zasu?en blat in gnoj mo?no in dolgo prati z wapom...verjetno gre s plastike la?je.
Ampak spet namen nakupa, ne ?minkerija.
P.S. Pa ?e malo ?rnega humorja in zbadanja mazda?ev. Mogo?e so pa re?ili rjavenje pragov :)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zakaj potem ne blokirajo se prikaz navigacije in ukaze le te na ekranu in podajo samo glasovne ukaze? Saj ja lahko pogledas med voznjo kam je treba zaviti.....(osnovna funkcija navigacije, a ocitno smrtno nevarna...)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jures... a ni ?el c5 iz prodaje in ga nadomesca c5 aircross? C4 coupe?? Ja,v prvi generaciji. Druga generacija , ki je tudi out (nadomestil ga je / naj bi ga c4 cactus), je bila na voljo samo v 5vratni razlicici.
Od xsare break naprej nima vec karavana v spodnjem srednjem razredu.
Citroen bi za moje pojme moral narediti low budget c-elyseeja v karavanski razlicici za rajo. C4 gp (po novem spacetourer) in berlingo sta za moje pojme edina sodobna citroena , ki sta kul. Vse ostalo je ali pozensceno ali pa krpar nekaj...
Ne prihaja posodobljen C5 drugo leto
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dejstvo je da je mazda (podlegla) spremenila svojo tradicijo sportno duzinskih modelov v trendi kompaktne modne muhe, kjer uporabnost ni vec na prvem mestu. Se vedno pa gre za avte ki te 'osrecijo' v voznji
Tako kot je Boss rekel bo s tem tudi zamenjala obcinstvo. Mazda je bila avto ki ja vozil oce, ga predal sinu oz si zacel z necem manjsim in z veselejem prehajal na vecje, mogoce ob strani imel se preblisk ali krizo srednjih let ali zelel biti cool mulc in se spogledal s cabrijem, ki je bil neverjetno dostopen.
Danes napadajo ljudi ki kupujejo z ocmi in zelijo biti in, samo take stranke niso zveste stranke
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Saj je enako kontra, ce mas zeleno se ne pomeni da ne more kak pesec ali kolesar cez rdeco letet cez.
Pri mas je se disciplina, Turcija, Azija......forget it. V Indiji je veljal samo en zakon. Vzami prostor ce ne ga bo drug (ni vazna smer voznje, prednost, a je cesta ali plocnik...)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sej sem rekel ?e neko?, Citroenu se je spipalo (poglej modelno paleto - pa kaj je to?), hvala bogu, da vsaj Peugeot nekako ?e vztraja pri razli?nih modelih in da ni vse nek SUV/enoprostorc/dostavnik/zmazek .
pa tudi oni so 5008 enoprostorca pretopili v 5008SW, ampak zgleda sprejemljivo, ?eprav je funkcija ok. Imajo pa vse 2008SW, 3008Sw, 5008SW, a obenem P208, 308, 508 kot tudi kombi ki je enak Citroen spacetourerju
Nekako Citroen je soroden, C1 je, ampak se ga ne spla?a prodajati v SLO, samo po naro?ilu...?, C3, C4, C5 ostaja, berlingo ostaja, manjka majo pa dokaj neskladen asortima suvjev C4 je nek kaktus, edino c3 in c5 sta sedaj nekako sorodna.
Po drugi strani pa ima? C4 v navadni izbiri, kupejevski, kot tudi 'kao' enoprostorcu. ?e samo ta model ponuja veliko izbiro.
Se mi ne zdi da se jim je spimpalo - vsaj na osnovni ravni, SUVji so pa itak kr neki, al so pimpani ali pa ne....to je modna muha...ki se sedaj odra?a ?e na ven.
Zame enako novi P508 karavan kot tudi 5008 izjemna stilska avta. Pa ko smo imeli debato o ekranih, notri so novi francozi potem za marsikoga za boj proti vesoljcem.
Tole??
yep
Mazda je ?e vedno zakon glede oblike in kvalitete,upam da ?e nekaj ?asa tako! Lp
Mazda 6 prva generacija karavan. Zakon
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kolk enoprostorcev pa ?e sploh lahko dobi? danes? ?isti polom, kaj je trendy.
?e pomislim za nazaj, samo mazdo (s ?im mi je ratala v?e?, moja prva je bila Mazda 5 izklju?no zaradi drsnih vrat in kompaktne velikosti z voznimi lastnostmi skorajda 6ke)
Mazda MPV
Mazda 5
Mazda Premacy
in seveda kraljica Mazda 6 karavan I
nenazadnje CX7, pa ga ni ravno za ?teti sem, ?e celo mazda 121 je bila prostorsko ?udo za svoje mere
danes kaj ostane ve?jim dru?inam?
Mazda 2 / CX3 odpade
Mazda 3 / CX30 zelo tesno
Mazda CX5 (primer Amper )
Mazda 6 (stilsko dovr?ena a dale? od prve izvedbe po uporabnosti)
MPV aka Mazda 8 ?e delajo a o?itno so obupali nad Evropo
Enoprostorci na prste, Alhambran oz Sharambra, Ford Galaxy za katerega se sus?lja da se poslavlja (ima? Smax, kugo, sporter, turneo, cmax....) in zadnji Espace ki je katastrofa od dizajna (uporabnost?). Potem pa ?e 'polkombiji/kombiji) Citroen spacetourer/toyota/pezo, Transporter itd....Berlingo...
Kralja enoprostorcev Voyager je poizkusila obuditi Lancia preko GM....v jok pa v drevo.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Cx7 in 9 sta (novi) predragi za povpre?nega kupca. V ni?jih segmentih se prodajajo koli?ine in slu?i ?.
Se vedno cenejsa kot BMW, Audi itd....
Ma za?etek je bil napa?en samo benz CX7 z 260KM (imel) to je bilo pa res preve? iz segmenta, ?eprav cena pa ne pretirana (moja je bila 31k - Revolution) dobri stari cajti...danes je +10k....
Bolj je problem V6 za EU....bi morali narediti nov koncept
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mazda 3 da ima skoraj 2 toni? ?e zaokru?ujemo, ima bolj 1 tono.
Sem mislil da ima 1800, mea culpa, vseeno vsaj 150KM v osnovi bi bilo zdravo, medtem ko bo X verjetno predrag glede na konkurenco.
Jaz se strinjam s temle testom
But the manufacturers that use knobs don?t see it that way. They say that if they put the knob in the center console, they can move the infotainment screen higher on the dashboard, away from your reach, which means you have to take your eyes off the road less in order to do things. This is true, of course, but I would like to point out that I would take my eyes off the road even less if I could just touch the damn screen wherever I want.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Da se malo pridru?im,trojka ima samo 1.200kg in gre bolje id ?kripajo?ega c4 picasoja disel z pribli?no enako konji,ko se pa vozim z njim pa je ta sistem displeja u?as ker nima? skozi na temperaturo ampak na radio in mora? preklapljati za vsako razaneno aplikacijo da jo prekli?e? na displej,to pa vzame malo ve? ?asa ane? Mislimm na 1.6 disel,da nebo pomote.
Zakaj bi pa imel skozi na temperaturo, ki je by the way stalno na vrhu displaya? Lej vsakemu pa?e svoje, jaz si samo upam povedati, ker sem poleg 9 mazd peljal ?e 5 drugih znamk, in sem ratal imun na znamko. Avto gledam nepristransko ?e dolgo, in zdi se mi da je to zdravo, tako tudi rata? 'svoboden' salonskih prodajalcev. In pri vsaki znamki so neke specifike, tako mazdi, citroenu, kot drugih znamka. Jaz sem bentil ravno na tem da je klima tako (so posti tukaj) ampak 2 dni pa spozna? prednosti.
Da ne gre? kupiti avta ker je klima na touch? Prej me moti da je celotno upravljanje brez touch, zame je to varneje ?e se dotaknemo ravno varnosti, kot pa joystick pri prestavah. Koliko ljudi se potem raje vrne na telefon ali komande na volanu za upravljanje klicov in glasbe zaradi joystika? Pa smo spet pri varnosti.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak pomoje je razlika, ce na slepo primes gumb, ga obrnes in pogledas nastavljeno vrednost... v primerjavi s tem, da moras najprej na zaslonu v menijih najti opcijo za nastavljanje temperature in potem gledat, kam bos pritisnil prst da nastavis zeljeno temperaturo ...
Zakaj ne? Itak Android Auto na MZD Connect sploh ne omogoca upravljanja preko touchscreena... pri CarPlay-u pa deluje le takrat, ko avto stoji oz. se premika pocasneje od nekje 20 km/h ...
Nisem probal, ampak mislim da izgubis vrednost, ravno takrat potem rabis biti se bolj filokusiran na ekran da vidis kam si se postavil z joystickom.
Sicer pa je bistvo glasovno upravljanje, kar je za klicanje in muziko 1A nobenih dotikov.
Glede klime, sedaj ko sem se navadil naredimo test Bi si upal staviti pivo da je hitreje ali enako kot z gumbom, poleg tega ne rabis gledati na ekrat ker takonkot je en premik analognega gumba pol stopinje je en dotik na ekranu enako.
Mah ne vem, neumna debata, ampak meni je to korak nazaj, nekateri boste mazdo zagovarjali ne glede ampak cene gredo gor, mazda pa ocitno ?para, in to ne samo na tem podro?ju. Mojih 5 centov.
?e vedno najbolj zamerim to da ne dajo ene konkretne benz masine ven. 120KM v skorajda dvotonskem avtu....halo?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Maroko benz 0,97?, dizl 0,89?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani