Skoči na vsebino
NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Tej novi avti imajo vsi preterane cene... kolegova kia ceed je bila 22k?.Konfekcijski avto kot avto. In to benzinar 1,4.Kam smo pri?li...

Ampak to je posledica novih trendov in dejstva da se avti prodajajo kot hot dogi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Dobro vpra?anje so dali, koliko se sploh ven vidi iz zadnje klopi ker je steklo tako kratko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

LOL, verjetno je bilo mi?ljeno, da bo imela navor tam, kjer ga ima diesel, ne pa toliko, kot ga ima diesel. :)

 

Avstrijske cene -15 % so ponavadi na?e cene po ceniku. Torej ?e nekje ca. 10% popusta, pa smo na ca. 18k EUR slovenske cene za osnovno 2.0 G122 . Kasneje pride tudi 1.5, ki bo verjetno kak?na 2 tiso?aka cenej?a. Torej avto ni bistveno dra?ji od zdaj?njega, sploh ker ima super osnovno opremo, LED lu?i, HUD, NAVI, vse varnostne pripomo?ke, adaptivni tempomat, celo alarm proti kraji itd. Oprema kot pri 6ici. In your face, passat in golf. :)

 

 

V bro?uri ?al ?e ni tehni?nih podatkov, tako da razen podatka o navoru in mo?i ni ni? novega glede X.

Ti pravis LOL jaz pa stavim pivo da bo ta motor vvpovprecju zrl 7-8 ce te cifre drzijo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Zrasla v merah in ceni na razred Mazde 6  leta 2010 recimo :)

ammmm kje je pa vele navor dizla v Skyactive - X?  :ne vem:, 65KM ima dizel manj pa ve? navora.....oziroma samo 8nM ve? od navadnega bencinarja........pa porabe tudi ni v katalogu.....

post-2637-0-95826700-1544714677.png

post-2637-0-68087600-1544714682.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prevažanje štirinožcev
Napisano

Me najdem teme, mislim pa da je ze bila, ce je prosim da se zdruzita.

 

Nas orjak je prerastel se en boks, poleg tega se je v plasticnem boxu (Guliver 6) prevrnil v ovinku....

Nasel sem zelo dober kovinski boks na bolhi, ki bi marsikomu prisel prav.

 

Namrec lahko se nastavlja po dolzini od 70 do 100 cm in s tem pase v skorajda vsak avto vsaj od srednje velikega naprej.

https://www.mimsafe.se/en/safety-products/variocage/variocage-original-single/

post-2637-0-81389700-1544683483_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Xenon vs LED
Napisano

ALH Adaptive LEd lights

Adaptive Front Light System

 

Velika razlika, ne gre se pa samo svetenje v ovinek, AFLS obra?a xenonke/le?e z volanom non stop (samo kratke lu?i)

ALH pa uporablja celotno LED lu? in selektivno osvetljuje dele ceste na na?in da blokira tisti del ki bi zaslepil nasprotnega. Po doma?e dolga lu? ki deluje non stop a zatemni del lu?i da ne zaslepi voznika nasproti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Le ?emu, saj je izklju?no za 1xno uporabo? :)

Zakaj, ker se o?itno trga ?e pri prvi odstranitvi z lastne folije, UV, ?i??enja, vro?ina................gre za dokazovanje pla?ila cestnine za do 14 mesecev. Zato.

 

?koda ker nisem slikal moje polletne vinjete na motorju, je zunanja, septembra je bila neberljiva.....samo nekaj svetlo modrega brez ?rnega tiska.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Sam a je res tezko narediti kvalitetnejso vinjeto ala avstrijsla, ali pa z dvojno folijo tako kot stekla za telefone.

 

Odlimas inside, nalimas pa umaknis backside....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano

Hmmm tega pa nisem vedel, ker namrec v speglih so tudi kamere (vsaj pri meni) ki sluzijo tudi za 360 view in rvm

Pa je kontrolni modul tudi senzor? Bi prej rekel da je to racunalnik oz modul gleda pa preko senzorjev v odbijacu (park senzorjev)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano

Si me prehitel, ker ogledala so posebej zavarovana :) brez odbitne.

 

Da ti na novem avtu pod garancijo sploh omenjajo cifre je zalostno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Evo dokaz da je truga en sam 'drag' do Milana pa nazaj poraba 7,5 to je dober liter vec kot obicajno.

 

Ni se mi dalo vsega dol dajat...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Tudi elektronka je napredovala, tu pa spet pride do izraza pomehku?enje ko se vsak zana?a na to, namesto da bi takrat izklopil, da ma?ina lahko prenese mo? na gume

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Mogo?e bo novi skyactive X imel toliko mo?i da jo bo treba dati ?e malo na zadnjo os 

 

?ala.

Samo ne obupat ljudje, tema se bere kot, Mazda 3 2019 passe, next please. PA ?e zunaj ni.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Danes sem prebral, da so vse bolj glasne govorice, da bi lahko imela naslednja mazda 6(2020)pogon na zadnja kolesa.

Hm, to bi bilo zanimivo.

Sam spet kaka amerika.....za EU to pomeni sam ve?ji Co2 pa druge bio eko probleme :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Wtf, resno pred 10 leti????????

 

primerjavi s podobnimi motorji, ki so bili na trgu pred desetimi leti,

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Stej k temu se nedosegljivost Mazde 8 v EU. Ki pa so ga zgleda letos ?e opustili, za spakedralo od cx8

 

Evo kupca tukaj za mazdo 8, ampak sem ocitno premajhen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Od Jeprce do Meje se da tudi 150 stisnt;) :);):jezicek: :jezicek:

 

Sicer pa se ne vozim samo na tej relaciji... dostikrat grem iz Kranja proti Ljubljani... sem in tja do Kopra... dostikrat tudi do Vrhnike... pa se kam ...

Cesta je velikokrat prazna ampak je se vedno iz betonskih plosc polovico :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Najvi?ja dovoljena hitrost pri nas je 130kmh, po nekaterih dr?avah dejansko le 120kmh, torej se to smatra za normalno vo?njo, ve? od tega si pa ?e v prekr?ku.

 

Kaj je mo?ka vo?nja pa bo? moral pojasnit, ampak kot domnevam krepko preko omejitve? :lol:

Pojdi na svicarske AC....ce ti kje uspe iti vec kot 100 si car. Omejitve, delovisca, guzve (pa sem bil 5x z motorjem). Ene 2 odseka sta celo bila 120

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

@jures

 

?paramo :)

Al si sam z Loke? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Ne ?para? je ravno. Pri normalni bi pil dize 2 lit.manj,benci.pa 1liter,verjetno?

M6 in CX7 sta dokaj razlicna razreda (teza, upor)

Ampak tu bo kmalu spet da debata ze vidim. Vsam dizli zrejo veliko......skoraj kot bencinar :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Na mobile.de se ob?asno najde kak?na G 2.0 trojka ali ?estka z 200.000 do 300.000 kilometri. Motorji nimajo nobenih serijskih napak, tudi iskanje po forumih ne obrodi sadov v tej smeri. Zame pomemben argument, da sem se dolo?il za bencinarja.

Ampak novi Skyactive - X ne bo zunaj pred koncem 2019, prvi zanesljivi rezultati o porabi in zanesljivosti ne bodo pred koncem 2020

Je pa po zadnjih podatkih vsaj meni razumljivo, da bo to nek kompromis. Klasi?nemu bencinarju s sve?kami bodo dodali elektro motor. Kompresije dizla ravno ne bo....

 

To ni ravno nekaj novega. Vpra?anje bo tudi cena in cena servisa....

 

Me pa zanima, ko bo to zunaj preverjeno bodo mulci ze verjetno sami vozili, bo kon?no ata lahko do normalnega avta pri?el..... :)

Tole so kar hude napovedi

 

?MAZDA?S SKYACTIV-X EMPLOYS A METHOD OF COMBUSTION THAT THE MIGHT OF THE MOTOR INDUSTRY HAS BEEN TRYING TO MASTER FOR OVER TWO DECADES?

SKYACTIV-X offers the best of both diesel and gasoline engines with none of the disadvantages. It does this thanks to a new technology called Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI). Running on regular gasoline, SPCCI works by compressing the fuel-air mix at a much higher compression ratio, with a very lean mix. The SKYACTIV-X engine uses a spark to ignite only a small, dense amount of the fuel-air mix in the cylinder. This raises the temperature and pressure so that the remaining fuel-air mix ignites under pressure (like a diesel), burning faster and more completely than in conventional engines.

The result? Ten to 30 percent more torque than the current SKYACTIV-G gasoline engine with better fuel efficiency than the current SKYACTIV-D, and a power increase of ten percent. This best-of-both-worlds achievement was made possible by Mazda?s relentless pursuit of perfection. Engineers analysed every detail from the piston shape to the swirl pattern of the fuel-air mix. As is the Mazda way, it?s those tiny details that make a huge difference.

WHAT IT MEANS IN THE REAL WORLD

Better performance

The two-litre SKYACTIV-X will produce more power, with up to 30 percent more torque than the current SKYACTIV-G 2.0. 

Real-world fuel economy

SKYACTIV-X improves fuel efficiency up to 20-30 percent over Mazda?s current gasoline engine. And, importantly, it has been designed for real-world efficiency, not simply to do well in a government test cycle.

Driving pleasure

Whether mated to a six-speed manual or six-speed automatic transmission, the SKYACTIV-X engine delivers an instant response when you put your foot down. It pulls like a turbodiesel, but revs like a normally aspirated gasoline engine.

The new normal

Unlike an EV or other alternative powered car, there?s no need to ?relearn? driving or suffer from range anxiety. SKYACTIV-X runs on regular gasoline and drives just like you?d expect your Mazda to drive.

Future proof

SKYACTIV-X has been designed to work alongside electrification. It can work as a standalone power unit or in hybrid and plug-in hybrid vehicles.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.