Tudi s ceno goriva se ne,če mam 25 jurjev za avto se ne bom sekiral za 2-3 litre goriva,več mi pomeni uživanje v vožnji,kot pa gledanje porabe.Če bom pa moral gledat na porabo,si bom omislil nov moped.
Meni je tudi vseeno koliko mi letalo porabi na uro 20 ali 25litrov ker placam uro in je važna samo uživancija na nebu, če bi bilo letalo moje bi pa sigurno gledal. Vidiš tako kot je tebi avto je meni letalo.
Tečni ste s temi porabami, BMW 520i šestak 150km bencin MB-Portorož 35 litrov bencina leta 99,pa kaj,se nikdar ne obremenjujem s porabo četudi je 10l al pa več,že more bit tak,glavno da je veselje v vožnji
Ne obremenjuješ se s porabo, s ceno goriva pa se?
So neke meje porabe in zame je 8litrov povprecna poraba prevec za takšen model ce pa tebi ni pa ni, te noben ne sili da mors to brat. Smo imeli chryslerja grand voyagera 1998 3.3 bencinar in avtomatik pa je bilo povprečje 10litrov. Zdaj pa primerjaj v6 al 3.3 motor z 2.0 atmosfercem, 8litrov je preveč. Vzrokov je pa lahko vec mogoce je ogromno prostega teka.
Za bencinarja 2.0 in 165km je 7.9cist spodobna poraba, pod 7l je za moje pojme čudno😉😁
8litrov porabe so imeli letniki 1994 z 1.6 motorjem in posrednim vbrizgom. Tako da v danasnji dobi z direktnim vbrizgom atmosferski motor 8 litrov no go 😁😁😁😁 se mora pa res zelo grdo vozit. Al pa je ogromno prostega teka. Takšno porabo bi jaz dal cx5 ker je težja in večji upor.
Prodaja se ena mazda 6 g165 za 27000€ ima pa mislim da 24000km. Na avtonetu je slika z porabo in povprecje cez 6000km ima 7,9 mislim da. Kaj se samo meno to zdi dosti? Ker jaz se vozim vsak dan 10km do sluzbe mestna voznja in imam povprecje po 5000km 6,4.
He, He. Res je. To olje je zakon. Za štos bom jutri poklical mojega mehanika, da vržemo avto na dvižno mizo in pogledamo, kako je s stvarjo. Jaz nimam možnosti to doma pogledati.
Nisem še pogledal.Če že manjka, manjkajo kake tri deci. Bomo rešili tudi to. 😉
Alex oni ne vedo da je olje tak dobro da ga lahko imaš pol manj 😉 samo če ti je mehanik reko da je blo do čepa pol je to to, izkušen mehanik bi te 1000% opozoril v nasprotnem primeru.
Po moje material, kr sem dobil info da je bilo par trojk s podobnimi simptomi in kilometri ampak nikomur ni uspelo pod garancijo resit 😕 . Malo sem razocaran, lahko bi vsaj sli v delno kompenzacijo z mazdo ampak ne. Bom sam uredil, sklopka ze na poti 🙂 . Upam pa da nam pred menjavo uspe spomladanski test porabe pa da probate moj avto kako se vam zdi sklopka.
Sem še enkrat pogledal, koliko olja, ki ti je ostalo, si ti meni poslal. Polna kantica je bila 3,8l. V tvojega je šlo pribl. 1,7 l ostalo je 2,1 litra. Vem, da je vlil moj mehanik noter vse, se pravi, da je bilo potem res 2,1 l. Ampak nikakor 2,4.🤔
Sem preveril še na castrol, fuchs, mobil straneh in vsepovsod pise D66-MR menjalnik 2,4 litra, C66-MR 1,7 litra. Tudi na Autodati in v mazdinih navodilih sem preveril in piše isto. @Alex daj odvij čep pa preveri, ker potem takem ti manjka 0,3l olja. Pa je nalil do roba je malo steklo preko? Jaz imam v planu spet naročit to olje ker moram sklopko menjat in bom še olje enkrat. Tak da bo mi ostalo, pa če boš rabil mi javi.
Evo sem preveril, obstajata dva menjalnika in sicer C66-MR ki drži 1,75 litra olja in menjalnik D66-MR ki drži 2,4 litra olja. Torej @Husky1290 ima D66-MR menjalnik, @Alex pa C66-MR s tem da me čudi saj imaš dizla ki ima večji navor.
C66M-R prenaša moment 270Nm, prestavna razmerja so:
1-3,2
2-1,9
3-1,3
4-1,02
5-0,83
6-0,68
R-3,72
dif-4,38
teža-42,9kg
D66M-R prenaša moment 460Nm, prestavna razmerja so:
Fizično. To pomeno da bi ti liter olja v nič spustil, sama oblika ohišja je tako narjena da steče ven in spere, ni tako kot avtomatski menjalnik tam pa za menjavo olja ki ga menjalnik vsebuje 8litrov porabis za spiranje okoli 11litrov. Mogoce je pa vec variant menjalnikov.
Uh, danes je bilo pa velik narejenga 🙃 Pelko porihtal sprednje diske in ploščice (je kar čuden občutek ko avto ne trese pri zaviranju 😁), pobarval čeljusti (zlata, imam še en sprej viška če bi kdo imel - plastidip), čistil oljno sito, menjal olje, menjal podložke na injektorjih, menjal olje v menjalniku (rabite ga 2,5L, samo za info 🙂 v navodilih piše da ga je 1,7L).
Povzetek: avto bremza skoraj sam, šalta se občutno lažje in bolj tekoče, mogoče po občutku tišja mašina.
V četrtek sledijo vzmeti in distančniki (trenutno še zimski komplet, Italijani si pač čas vzamejo za proizvodnjo), ta update pa bo objavljen v temu primerni temi 🙂
Moram pa rečt da je Pelko kar legenda, tip ima parkiranga Audija Q8 pred delavnico, očitno sem foh falil 🤣
Pri bencinarju se zna tudi gorivo pojavit v olju, tako da vsak ima nekaj ni motorja ki je brez problemov. Brezveze da debatiramo kaj je bolje, vse je dobro za svoj namen pa naj bo bencinar, dizel, hibrid, elektro, vodik, plin.
Pol pa si slisal brate sta je ovo, ma to su zaboravili promenit, sredit cu ja to kad se vratim u Slovenijo znas kakvi su ovi slovenci. 🤣🤣🤣🤣 najjaci stavek mi je pa vedno bil ko je slo nekaj narobe in si preveril kaj je bilo, in si dobil odziv: nije do mene 🤣🤣🤣🤣 to si ze vedo da je kriv 🤣🤣🤣🤣 . Prave face so, brez sekiranja pa na izi 😀😀😀 vredu ljudje, jaz mam same dobre izkusnje z njimi.
, no tega nisem rekel, še manj napisal, jaz sem samo napisal ko človek ravno sprašuje in primerja dizla in bencinarja....jaz sem mu samo konkretno povedal kaj je moje mnenje. sem pa pred bencinarjem imel 2.2 dizla 140km in iz prve roke povem, da je dizla vozit proti bencinarju (torej primerjam 2.2 dizla z 140km in bencinarja 2.0. z 160km) kot dan in noč....dizel se pelje kot poezija, ne rabiš niti šaltal pa se lahko pelješ 110 ali pa 180 v 6.prestavi, pri bencinarju boš kot si pravilno ugotovil veliko telovadil z prestavami 🤣😆, se pa vsekakor strinjam da se da peljati normalno in pač ja več šaltaš...seveda pa je za moje pojme pri vsakem kakšna prednost in kakšen minus, in vsak se odloči zase in s tem potem vzame + ali - v zakup, tako ali drugače, sicer bi verjetno vsi imeli turbake z najmanj 300km
Se strinjam vsak se sam odloca glede na svoje potrebe. Je pa tak, atmosferc je atmosferc, turbo je turbo. Glede okvar pa ni realno govorit kateri je boljši vsak je za svoje potrebe dober in ob pravilnem vzdrževanju. Tudi sam sem imel pred mazdo meeceses w204 2.2 cdi in je bil raketa, je bil praktic za dolge ture. Mazda g165 mi je ok cisto dovolj za noje potrebe. Pridem povsod, nisem divjak, ni mi pa tezko prestavit nizje ce moram. Moram pa priznat da je g165 z avtomatskim menjalnikom res katastrofa. Wandler dosti moci pobere. Pa saj je prav tak, kako bi bilo ce bi vsi avte z istimi motorji vozili 🙂 mora bit raznoliko da se za vsakega kaj najde. Jaz sem za dizle in za bencince se raje bi videl mazdo g motor v vezavi z toyotinim hybridnim pogonom, al pa vsaj dvojne šobe kot ima toyota na zadnji generaciji motorjev, ene pred sesalnim ventilom ki delujejo pri umirjeni voznji obenem pa spirajo saje iz ventilov (kar bomo imeli vsi problem) druge pa z direktnim vbrizgom ko pospesujemo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni je tudi vseeno koliko mi letalo porabi na uro 20 ali 25litrov ker placam uro in je važna samo uživancija na nebu, če bi bilo letalo moje bi pa sigurno gledal. Vidiš tako kot je tebi avto je meni letalo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani