Skoči na vsebino
Gume
Napisano

Jaz bom  moje GY sedaj četrto sezono gulil. Naslednjo pa onveznp nove. 

Tiste z več profila so na zadnji osi. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Po 2 dneh vožnje s 5 let starimi letnimi (prvimi) gumami Michelin Pilot Sport 3 ugotavljam, da so kar glasne, glasnejše kot 2 leti stare zimske Dunlop Winter Sport 5. Na Mazdi 3 2018, ocenjujem da so prevozile cca 40.000 km, bodo pa še za letos, morda še za drugo leto. Letos sem po robovih bolj pobrane in z manj profila prestavil zadaj. Eni boste rekli narobe. Sam se bolje počutim, da so nekoliko boljše spredaj, na pogonski osi, kjer so tudi zavore močnejše.

 

image.png

Vsakdo dela na svojem avtu kar misli,  da je prav. Vsak dober vulkanizerjih, pa tudi cel internet je poln informacij o tem, da gume z več profila sodijo na zadnjo premo. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

2 vijaka se s časoma odvijeta ... dokler se ne izgubita, bo ključ OK. Mogoče bo treba okrog vijaka malo teflonskega traku. 

 

Ključ sicer izgleda narejen zelo kakovostno, koliko točen pa je nastavljen navor, to je pa drugo vprašanje. :) 

 

image.png

 

 

Malo lepilnega traku in bo rešeno. 😉

Drugače pa ja, orodje iz Lidla in hoferja je prva liga. 😄

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Danes je bila na vrsti M6.

 

image.png

 

Nexenke so gor. :) 

image.png

 

Čiščenje kamenčkov ... prvič in zadnjič zimske GY. Naslednjič ali Dunlop ali Continental.

image.png

 

Med menjavo razpade Hofer momentni ključ... na srečo polovim sestavne dele in sestavim

image.png

Ful kvaliteten moment ključ, moram priznati. 😊Se res lahko 100% zaneseš nanj. 😄

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Tukaj po mojem ni nobenega strokovnjaka, ki bi znal ustrezno odgovoriti, ali? Sam sem včeraj take napihnil na 2,6... vse štiri in je pretrdo. Danes vse spustim na 2,5.

 

Tako je. Ni neke študije, ki bi točno določila, koliko se posamezne gume pumpa. So bolj kot ne le priporočila. 

Pa še od proizvajalca do proizvajalca  je razlika, saj imajo nekatere znamke bolj trde boke, druge bolj mehke. Vedeti moramo, da če je guma premehka, jih bo hitreje pobiralo po robovih (poleg hitrejše vožnje seveda), če bodo pretre, pa jih bo pobiralo prej po sredini, ker bodo tam rahlo izbočene. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Divjakom pa povem, da to ni to, ker zimskim Kleber ni pobralo niti malo robove na 2.5.....😁

Kakim dijakom neki. Te bridgestonke pobira po robovih že z sivkino brzino. 

Kaj bi bilo šele pri normalno hitri vožnji. 🤔

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 57 minutami je Bini napisal:

Dopolnil Bridgestonke iz 2.5 na 2.7 bara spredaj. Upam, da sedaj ne bo pobiralo zunanjih robov kot jih je prej, zadnje pa ostanejo po starem. 😉

Vožnja ni tako trda kot sem si predstavljal, ker pri 3ki s 45 presečnimi gumami je bila zeeloooo trda.... 😁

(sem enkrat poskusil, ker sem zasledil, da eni tukaj pumpa jo 2.7,2.8 in celo na 3.0 bare) 😳

Po moje je za to gumo vseeno preveč. Ti jo bo pobiralo po sredini. Max.bi jo sam napolnil na 2,6.Več ne. Treutno jih imam napolnjene na 2,5. Se mi zdi najboljši kompromis udobje/performance. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Na moji mazdi nič. Sem pa imel danes priložnost voziti bmw M4, 560 KM. 

Samo kaj, ko je imel na gumah le še  2 mm profila in je pometali že pri 100/uro. In cesta vlažna po dežju. 🙄

Je spalil zadnje gume v soboto na Grobniku. 

Je pa res lep glas, ko odpreš loputo v avspuhu. Škoda, da se ga ni dalo voziti normalno...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 17 minutami je SpEkTr napisal:

Alex, če se ne motim imaš tudi ti forumske nexen? A se boš odrekel honorarju? emoji23.png

Nimam več...le tri mesece sem vozil z njimi So na moji bivši 6-ki. 😄😄

Jih pa novi lastnik precej hvali. Pa je kar divjak. 😊 Ne, sam sem bolj Good year fan. Tudi na cx30 bodo slej kot prej prišle,ko spilim te bridgestoneke. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 50 minutami je Boss napisal:

Ja, s to gumo ne moreš zgrešit... je sicer dražja, ampak vseeno vredna tega denarja.

To je res top guma. Se izplača dat tistih par deset € več, in si miren dobesedno v vseh vremenskih pogojih. Ta guma enostavno ne spusti nikoli. Sem probal enkrat z assimetric 5 (prej sem imel assimetric 3 na stari mazdi) peljati ful v 90 stopinjski  ovinek, kolikor sem upal, sem že skoraj pretiraval. Tebe zalima na vrata, avto pa gre kot po tirnicah. Ravno tako na mokri cesti. Se mi nikoli še ni zgodilo, da bi imel občutek, da avto tudi malo drsi. Pa še boki (XL) so malo trši tako, da je guma še bolj precizna. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Zanima me, kako si to ugotovil oziroma na osnovi česa sklepal?

Jaz kar verjamem njegovemu mehaniku. Vedno bolj se tej uradni servisi s svojim obnašanjem  potapljajo v d**k. 

Mazda slo bi morala obvezno ukrepati in ne dajati uradnega servisa vsakemu, ki ima pet minut časa. Potem pa vidimo mazdo  v družbi raznih opelov, hundayev, kie, peugeotov in fiatov. 

V Kp so bili na začetku na istem servisu kot bmw. Tudi mehaniki so bili na nivoju. Ko jih je pa prevzel avtoplus, je pa šlo samo še navzdol. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Danes, ko sem zamenjal gume na cx30, sem izmeril globino profila na zimskih hankook. Zanimivo, da imajo zadnje še vedno kar spodobnih 7,90 mm, sprednje pa nekje 7,60 mm. Sem se bal, da jih bo hitreje pobiralo. Sem pa prevozil do sedaj nekje 6000 km z njimi. 

Res vrhunska, top guma. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 4 urami je amatej napisal:

Neke normalne gume, za normalen denar. Nekih športnih ekstremov ne rabim, prav tako ne bi imel goodride kitajskih. Ni mi pa problem 10€ več, če je guma boljša.

Gre za edino stvar, ki avto drži na cesti :) Ponavadi sem pogledal top 3 review-e in kupil eno izmed teh.

 

Edit: Tudi ne delam toliko kilometrov letno, da bi se ukvarjal s pretirano obrabo gume... Bo prej guma trda predno jo bom zvozil.

Potem so zate prava izbira definitivno Good Year F1  assimtric 6.👍 Sam imam sicer assimetric 5 a, po treh sezonah se še  vedno držijo asfalta kot zalepljene.

Te nove assimetric 6 so še boljše od 5 v vseh segmentih in predvsem - tišje. 

Vsaj tako pravijo uporabniki, ki so imeli oboje. In pa kakšna hankook tudi pride v poštev. Če pa hočeš kaj poceni pa kupi "sponzorsko" nexen. 😊 Bodo tej, ki jo propagirajo dobili kak evro za to. 😄

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 30 minutami je Janez007 napisal:

Na prvo vprašanje naj da odgovor Pelko, če je tam servisirana. 😀 Po mojih informacijah bi bilo fino, da je pri teh km že menjana (pri 150.00 km, vsekakor pa pred 200.000).

 

Na prvi del drugega vprašanja je odgovor NE. Več ko boš govoril, kaj vse je bilo menjano, bolj bo odvračalo kupce. Moje mnenje. Sem imel za podoben avto zagretega kupca, pa mu na koncu povem, da je original nova turbina, pa se je ustrašil, namesto da bi bil vesel, in ga ni bilo nazaj.

Tukaj je vedno vprašanje, kaj povedati bodočemu kupcu in kaj ni pomembno. 

Recimo, stvari ki so "dobre" za povedati so recimo nove ploščice zavor,novi diski, nova veriga motorja, menjano olje v menjalniku, nove gume, zamenjana loputa turbine pri dizlih z boljšo, modificirano, očiščen ali zamenjan dpf filter, očiščena egr, pobarvan odbijač zaradi parkirišča, zamenjani motorčki ogledal. .. 

Niso pa "dobre" informacije za privabljanje kupcev :

zanenjana turbina, odprt motor in zamenjana gred, bati, poravnana glava motorja, odprt menjalnik, zamenjana sklopka in vztrajnik pred 150000 km, 

zamenjan kak dell elektronike, zamenjan kak karoserijski delnim le ta pobarvan. 

Seveda je vedno dvorezen meč, če česa ne poveš, kar je pomembnega glede motorja in bi lahko bile pozneje težave. Vsak se sam odloči pri prodaji, kako bo nastopil do eventuelnega kupca. Sam sem, kot sem že napisal pri prodaji stare 6-ke, zamenjal tri mesece pred prodajo izrabljene gume z novimi nexen. Prav tako sem kupcu povedal za vse hibe, ki jih sicer ni bilo veliko. 

Ravno včeraj mi je povedal, da bo moral zamenjati končni na desni strani. Tega mu nisem mogel povedati, ker nisem vedel, da je fuč. Sem mu pa lepo povedal, da sta sklopka in vztrajnik še originalna in da bo to verjetno kmalu večji strošek. Vseeno ima ta mazda trenutno že 270000 kilometrov. 😊

In kar je najpomembnejše, je novi lastnik(moj sodelavec) neizmerno navdušen nad njo. Postal je pravi ljubitelj mazd, "čeprav je bil prej zadrt bmw-jist.🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Danes sva skupaj z Gelipterjem spedenala (spolirala) cx3 od njegove lepše polovice. Bila je polna še kar globokih hologramov. Nekaj sem mu jaz pomagal, se pa pridno uči in je največ dela opravil kar sam  Gelipter. 🤗

Edino strojna  polirka mu ni še prirasla k srcu 😄 Lahko vprašate Gipterja, če meni ne verjamete a vsi njegovi sosedi  so se ustavljali in občudovali najino delo. Prav tako barvo njegove cx3 in moje cx30. 🤗 Eden ju je celo slikal. 😊

Sva oa morala uporabiti najprej  plastelin, ker je bila cx3  precej "hrapava". Na koncu jo je Gelipter povoskal z karnauba Butter waxom. 

Vreme je bilo super, družba odlična, vmes sva pojedla pizzo, na koncu je prišel mimo še sodelavec, ki je kupil mojo staro 6-ko. 

IMG_20230318_132008.jpg

IMG_20230318_145917.jpg

IMG_20230318_152137.jpg

IMG_20230318_132005-01.jpeg

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

Prav zanima me, kako se bo 6 cilindrska benzinarka obnesla. Upam, da bo kaj bolje kot te dve variante  do sedaj. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

 

Ah ja... bolečina je le moja. A si vedno tak sadist? 😥

Boss, bodo srečen, da jih imaš serijsko gor. Kako bi pa bilo, če bi jih moral mastno plačati, kot je to pri nekaterih znamkah? 😊😉 Lepota zastonj. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 20 minutami je Bini napisal:

Tudi v 30tko gredo, ampak ravno na knap.... 😉

V 6-ko karavan pa 19". Vendar ne moje trenutne 245. 225 pa, so šle. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 25 minutami je Janez007 napisal:

 

Kaj originalnega je na tvojem avtu sploh OK? Vse, v kar se poglobiš, bi zamenjal z boljšim. 😂 In potem tele tvoje zapisi prebira @Evgen in raje kupi golfa.

Vedno je možnost za napredek oziroma boljšo stvar. Originalno so dobre feltne.🤗

Ne morem pomagati, če so montirali gor te bridgestonke,ki so v mokrem polom. 

To, da je Evgen kupil golfa je pa res žalostno. Ker v bistvu je to čisto drugi nivo avta kot mazda 6, ki jo je sprva gledal, da bi jo kupil. To je podobno kot da bi šel z namenom lovit v morje orado, ulovil bi pa malo sardelo.🤔 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Uf, ko pomislim, da moram sedaj na cx30 zopet namontirati letne bridgestonke, me kar mine volja za to narediti. Še posebaj, ko bo dež, bo veselje z njimi. 🙄

Te zimske hankook so se izkazale za vrhunske tako na suhem, v dežju kot na snegu. Edina slabost jim je, da so malce glasnejše od 130/uro  navzgor. 

Tudi obraba ni pretirana, so se izrabile manj kot 1 mm pri prevoženih 6000 km. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

 

Čisto razumem. Hočem pa izpostaviti problematiko Mazdinih pooblaščenih servisov. Če voziš avto na redne servise in ti računajo pregled vseh bistvenih delov avta, potem pričakujem, da bodo napake ugotovili pravočasno in jih sami od sebe odpravili.  

Ni ravno tako. Spomnim se primera, ko se je šlo za te famozne bakrene podložke na prvih dizelskih mazdah 6.

Zaradi iztošenosti je zmanjkovalo olja in kdor ni kontroliral nivoja mu je lahko motor zaribal. In to se je tudi dogajalo. 

Sam sem prišel prvi na uradni servis v Kp in čakal, da bodo zamenjali te podložke. (avto je vil v garanciji). 

Ker ni bilo ne bev ne mev sem jih sam vprašal, če jih vodo zanenjali. 

Delali so se Francoze. Takrat sem sam pisal v Avstrijo, kjer so šefi našim se sedaj, in šele po posredovanju Avstrijcev so mi jih zamenjali. Seveda so mi jih hoteli zaračunati 40€/ 4 kose a sem jih nabavil na mazda servisu v Trstu, kjer sem dal 10€ za vse štiri. 

Tako, da po moje gredo po liniji najmanjšega odpora in z najmanj stroški, dokler je avto v garanciji. 

Edino, če je kak splošni vpoklic, takrat te pokličejo in stvar uredijo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.