Jap, in to je pripi?u z precej ve?jo hitrostjo. V bistvu je bilo to pred kro?i??em, jaz sem hotel v kro?i??e, tip pa iz srednjega voznega pasa na moj pas in je zavil v desno.
Poznana situacija... Te ne re?i drugega,kot pogled ?ez levo ramo (kjer je, upa?, ne predebel B stebricek).
?e bolj zoprno je na kombiju; pravilno nastavljeno konveksno ogledalo ne pokriva mrtvega kota, ko nekdo pride iz smeri ?tevilk 7naprej v namisljeni urni ?tevil?nici. Tam te ne re?i drugega,kot sprotno opazovanje prometa ter dostikrat tudi nagib telesa naprej in pogled v ogledalo pod druga?nim kotom; jeba je edino zaleteti se v takem polo?aju, ko si nadvse blizu volana....
Ravno v?eraj zve?er sem hotel tako na sigurno na levi pas in zadnji trenutek me je ?ena opozorila, da je avto v?tric z nami in zavija v desno, na na? pas. Kje je bila lu?ka za opozorilo za mrtvi kot, ne vem.
Res se ?e preve? zana?am(o) na ta "pomagala".
Am,to si predstavljam,da si ?el recimo iz pospesevalnega pasu na vozni pas, so?asno je ps nekdo ( najverjetneje z ve?jo hitrostjo) ?elel na ta isti vozni pas priti iz prehitevalnega?
Prokleta jajca... Tok se jim gre za varnost..pol pa take fore...
Da bi pa mal bl pregledne avte delal ...sploh zadnje ?ipe...in bolj?e lu?i za vzvratno vo?njo..itd to pa ne... Va?no da lepo zgleda...
Z velik folka k govorim vsi pizdijo da slabo svetijo rikverc lu?i da ne vidijo kot treba... Eni Majo samo po eno lu? .... Potem tud zmigavci so na enih avtih tok majhni da podnevi res ni? ne vidi? da je dal zmigouc... Govorim za xy avte na splo?no ....
Ej to se pa strinjam. Po 1strani delajo avtomobile, ki (morda tudi nenamenoma) odna?ajo rit neprevidnim voznikom in vozijo, parkirajo, ustavljajo , speljujejo, gledajo mrtve kote in povsod okoli namesto njih.
Pa nimam ni? proti POMO?I v kriznih situacijah, ?eprav slej ko prej to pripelje do tega,da ljudje ne znamo/jo ve? razmi?ljati s svojo glavo in se slepo zana?amo na tehnikoc in tehniko uporabljamo kot NADOMESTEK in ne kot POMO?; poglejmo samo koliko ljudi ?e zna brati zemljevid, vpra?ati/razloziti pot, najti hi?no ?tevilko brez uporabe telefona/navigacije...
Po drugi strani pa tako kot si rekel;avti ?edalje bolj nepregledni (ok,tu nekako sprejmem da so dolo?eni deli debelej?i zaradi te?nje po ve?ji trdnosti). Predvsem pa (in to lahko vidimo vsak dan); te isti avti, znajo tako dobro dajati potuho s svojimi asistencnimi sistemi, ne oprostijo napake , ko nekdo po ?love?ko pozabi pri?gati kaj ve? kot dnevne lu?i in je zadaj neosvetljen.
?iri? neresnice. Tega vsaj eno desetletje ni. Kdo kak?no novo stvar prvi dobi je sedaj ?isto odvisno od primerka do primerka.
Po kom pa pri renoldu pobirajo tehnologijo, da jim ?e kar na novo izdani modeli delajo brez "otro?kih" te?av?
Vsak kupljen avto pri na?i bajti v zadnjih 18 letih nakupov je bil tako Mazda 6 kot Megane III kot Scout povsem fri?en model (ni bil faceliftan), max kak?ne dva meseca na tr?i??u. Kdo daje polizdelke na tr?i??e sem si ustvaril mnenje na osnovi lastnih izku?enj in ne na na osnovi rekla baba, kot to nekateri prodajajo tu.
A ni ravno renojev 1,5 dci iz problematicnega motorja s?asoma postal eden bolj hvaleznih motorjev?
Meni je vse kar je nad 600km v kosu , preve?.... Saj gre,ampak zakaj bi...
1x sem zafrknil; cel dan na kolesu v Alpah, potem iz Bormia proti Ljubljani, vmes ?e pizza z Juresom nekje pri Passo Tonale in potem nekje v Avstriji Me za?ne zmanjkovati... Se parkiram na po?ivali??u med kamioni , zaspim (pol urni dremezi mi dejansko pomagajo) in ko se zbudim in vidim pol metra pred seboj prikolico od ?leperja.... Skoraj sem z glavo naredil luknjo v strehi,tako sem sko?il...
Takrat sem se ornk pomenil sam s seboj in si obvezno rezerviram 1dan zgolj za vo?njo iz oddaljenega kraja...
S kolesom pa imam v 30 letih tam nekje okoli 70-80000 km, pa zvozil 5 koles, kar sicer ni nekaj ekstra sploh v primerjavo s tabo!
Vseeno je to ve? kot nekateri z avtom v tem ?asu... Bravo,kolesarski km so nekaj posebnega... Vsaj meni.
Jp.... Jaz imam v zadnjih 15ih letih krepko ?ez milijon.... Ampak... Dostikrat ogromno mestne voznje... Ni malokrat ko na koncu dneva BC poka?e manj kot 200km in 8h delujo?ega motorja...
O kilometrih na kolesu (kjer si ravno tako nabere? kar nekaj izku?enj, ki ti koristijo tudi v avtu) pa nebi...
Je pa nevarno,da ti dajo te kilometri ob?utek nedotakljivosti za volanom; meni se ?e kdaj zgodi,da Me kaj preseneti (zadnje ?ase predvsem ?love?ka brezbri?nost).
Sicer pa moj Osebni rekord v vo?nji brez sopotnikov (?e ne ?tejem CD-jev od limp bizkit); lj-celje-innsbruck-lj.
Mene pa presene?ajo nove opel astre. Za 18k?, dobi? avto z zelo bogato opremo. Sam mi ni jasno, ker ve?inoma o oplih ne sli?im pretirano dobrega. Je pa res, da to ne velja o novej?ih astrah (oz ne poznam nobenega, ki bi jo imel)
Ja,res je... Astra in megane imata res dobro razmerje med vrednostjo in ceno... Ampak, kljub temu,da sem totalni antiznackar,moram priznati , da v Opel pa res nimam zaupanja... Saj bo pomojem s prihodom nove generacije tudi pri obeh ?la cena gor...
Nejc poglej ?e Ssangyong Korando 2020 model, mogo?e malo preve? opreme za tebe. Ampak ogromno avta za ?eljeni denar, podobno kot Vitara le da precej ve?ji.
Bom pogledal iz ?istega firbca, ampak.... 4x4 ne rabim,pri 2wd v SUVu pa ne vidim poante....
Vitaro poznam, Kul avto,ampak ,kot receno; 4x4 je predrag zame in ga ne rabim...
To je res... ?estka je udobna in ravno prav velika. Kljub temu, da prisegam na 5-vratne limuzine je tale karavan ?ist OK... bo pa ?e lep?i, ko spravim tiste nesre?no grde sanke dol. Vsi ostali proizvajalci karavanov so v novej?ih modelih ugotovili, da morajo biti sanke (?e so ?e gor) ?im manj?e in ?im manj vpadljive ,,, in prav imajo.
Moje mnenje je, da ?e je 1500? preve? za BT, temne ?ipe in hlajen predal, potem je tudi 12.400? preve? za avto brez opreme.
Za tak namen bi bilo bolj ekonomi?no poiskat nek rabljen avto. S pomo?jo enega zaupanja vrednega mehanika pa bi ga vzdr?eval, tako da bi bil dovolj zanesljiv.
Za razliko v ceni, bi si lahko kupil ?e par novih biciklov in vzel vsako leto ?e dodaten mesec nepla?anega dopusta, ?e bi ?ef to odobril.
Saj.... Ne misliti da mi tole ni res Zgornja meja... Jebiga, dacia je ?e 2 jurja cenej?a,ampak tako nizko pa res ne grem. Na?eloma,ceprav zakaj pa ne...
V 70m2 stanovanju nimam klime,ne vidim razloga zakaj bi morala biti v nevemkolikokrat manj?em avtu avtomatska..
Nekako sem se sprijaznil, da novega avta, ki si ga ?elim,pac ne morem imeti (recimo novi Civic, mazda6 ali pa trojka limuzina, morda bmw3 karavan xdrive), oziroma ga lahko imam,ampak z preve? odrekanja na drugih podro?jih... Osnovni tipo me pa priblizno enako rajca kot npr megane za 18 jurjev;ni?. Stvar prioritet.
Malo pa je naredila ?e res negativna izku?nja z rabljenimi avtom (?eprav vem da se da riziko zmanj?ati s precej preprostimi ukrepi) in zelo pozitivne izku?nje okolice z novimi avtomobili (?eprav verjamem da se da tudi z novim ope?i).
Ampak res.. ?e bo? imel priliko se vsesti v Tipa, probaj. Poznam kar nekaj ljudi ,ki so pozitivno presene?eni. Za moje pojme je to na nivoju megana,morda astre, c4 cactusa in recimo prej?njega ceeda, prej?njega i30, golf6ke.
Ja,isce se NOV avto , oziroma rabljen avto od poznanega lastnika (zelo pogojno). Pa ?e to za konkretno manj denarja... Torej recimo 12jurjev za KATERIKOLI rabljen avto: No way. A ni ?e Henry Ford rekel: najbolj?i avto je nov avto... ?
Ne zgolj, da mi je preve? 1500eur za te dodatke, ampak pri avtu gledam da vzamem to kar rabim in ni? ve?... in brez na?tetih dodatkov zlahka ?ivim.
Morda ?udna me?anica racionalnega in neracionalnega razmi?ljanja,ampak ja... Tako je...
Tole je vredno vsakega EUR-a. Mormalno, da ne more? pri?akovat ve? od 2x dra?jih avtov ampak ve? ali manj je za ve?ino tudi to dovolj.
Sem gledal novega capturja.... Stari mi je bil od nekdaj grd,cenena notranjost z klavirskim leskom na volanu.. nov na?in oblikovanja pri renoju mi je pa vsec.
Plus to da je novi model malo ve?ji...
Skratka; osnovni captur je mislimda 13jurjev ali 14, sem pozabil.... Brez klime in brez Radia... Mora? dokupiti paket "klima" za okroglega jurja....
Preveril ravnokar za capturja...
14jurjev je osnovni z 100KM literskim trivaljnikom, jurja dopla?ila za ro?no klimo in Radio in potem 800eur popusta...
Saj je fajn imeti BT pa temne ?ajbe pa ogrevane sede?e pa hlajen predal,ampak jebemu,to je takoj 1500... Za ta denar imam raje nov bajk na 5let in imam ve? od tega v ?ivljenju.
Karavanska verzija, osnovni bencinar 1,4 16v z 95konji, osnovna oprema...
Ubiatvu ?e ko sem ob predstavitvi par let nazaj sedel v tipu, me je pozitivno presenetil. Seveda, je nizkocenovnik, ampak vseeno; takrat sem ga lahko neposredno primerjal z Rapidom za enaki denar in mi je bil Fiat mnogo bolj simpati?en, sploh ob?utek v notranjosti. Da o c-elyseju in dacii ne govorim.
Pa? to je za moje pojme konkurenca tipu, sploh ko govorimo o osnovnih opremah.
Pol urna vo?nja je obrodila naslednja opa?anja:
Osnovna oprema je, logi?no, namenjena manj zahtevnim kupcem in ob katerikoli minusu imam hkrati v mislih ceno...
Pozitivne stvari:
prostornost, preglednost, polo?aj za volanom, sama ergonomija, izolacija, dvojno dno v prtlja?niku, ravno prav trdi sede?i, ogromna ogledala, dvosmerni potovalni ra?unalnik (ki med drugim ka?e temperaturo olja, napetost akumulatorja, tlak v gumah),izdatna nastavljivost volana, 6prestav, poraba 6,2l kombinirane vo?nje, presenetljivo posko?no se da voziti...
Minusi: v ve?ji meri letijo na stopnjo opreme... Torej: klima je ro?na (jbg), komand za radio na volanu ni (ups), ogledala niso ogrevana (?akamo prvi de?, da vidimo kam letijo kapljice med vo?njo, na meganu 3 je bil manjko ogrevanja velik ups, na nekaterih avtih me ne moti), volan je plasti?en, v predalu pred sopotnikom ni lu?ke (jbg), tempomata ni (velik ups), ?ipe zadaj na roko (jbg),manjko ogledala v sencniku (jbg)...
Minusi ne vezani na opremo ; naslon za roke je pomaknjen precej nazaj, plastika je trda (ampak li?na), cd predvajalnika ni (zgolj usb), ob rikverc prestavi se ne sli?i piska kljub senzorjem...
Presenetljivo: Hill Holder serijsko (tudi ?e ga nebi bilo), meglenke ki se pri?igajo v ovinkih prav tako, ?e omenjen merilnik temperature olja. Najve?je presene?enje je ,da ob dnevnih luceh svetijo tudi zadnje lu?i (velik plus).
Skratka; simpati?en , preprost , prostoren avto,ki ima skoraj vse kar potrebujem , deluje preprosto ,ampak ne ceneno.
Hkrati pa je prav zanimiva popestritev v ?asu,ko proizvajalci kar tekmujejo kdo bo dal ve?ji Touch screen na sredo armature, kater avto bo bolj nepregleden in predvsem v ?asu, ko je ve?ina poceni avtomobilov majhnih jajckov namenjenih zenski populaciji...
Skratka, avto kakr?ni so bili avti 15let nazaj, pred poplavo modnih suvov, ki so izrnili preproste in prostorne avtomobile.. Konec koncev ima rezervno gumo normalne velikosti,kar sploh ni ve? samoumevno.
Imam pa 1 vpra?anje; spiram ?ipo, brisalci lepo obri?ejo in ?ez 10sekund naredijo ?e 1poteg.... Zakaj??? A predvidevajo da bo na AC kaj vitrexa steklo ?e mimo brisalcev v tem ?asu? Izven AC bodo pa zaruzuli po suhem... Stestiral 3x in vedno je tako. Senzorja za de? seveda nima.
Zagotovo bi ?e kaj opazil ob dalj?em druzenju, ampak jebemu,da je tole cedalji ve?ji favorit za moj naslednji avto. To?no tak; bel (ker je to edina barva brez dopla?ila), z osnovnim motorjem, le da bi jaz doplacal ?e slabih 200eur za usnjen volan in tempomat. Manjko komand na volanu bi pa? pre?ivel. Saj je Radio dovolj blizu,da ga dose?em...
Cena (skupaj z doplacljivim naslonom za roke) 12400eur...
Ko smo bili mi majhni, je bila debata, kaj vse se ti lahko zgodi, ?e te avto butne: lahko ti polomi kosti, lahko ima? pretres mo?ganov, lahko ti zlomi hrbtenico, lahko ti ... ... ... Zdaj se pa pogovarjajo, kdo bo kriv. Kaj bo s teboj, je ?ele drugo na vrsti - ?e sploh.
Ampak a ve?... Dveh stvari ne razumem...
Razumem mulca, da ne razmi?lja,oziroma da razmi?lja na svoj na?in.
Ampak... Da pa oseba v zrelih letih,ki je odra??ala v nekih "normalnih" ?asih naenkrat izgubi kompas in pozabi vse to, kar so se neko? u?ili... Ne razumem.
Prav tako ne razumem kolesarja, ki je zelo verjetno marsikdaj tudi avtomobilist in dela na kolesu neumnosti... A je mo?no da v trenutku pozabi kako mu gredo v nos kolesarji, ko je sam v avtu? Saj je ve?ina polnoletnih kolesarjev tudi avtomobilistov (pustimo ob strani manj?ino brez izpita,upokojence...). Ne razumem.
Vem,vem.... Jaz sem v?eraj skoraj nabil tekaca na haubo... Seveda tekel tam,kjer ni plo?nika (na drugi strani pa je bil), oble?en v ?rno (ura 21h), brez ?elke...
Pri nakupu avta doktotirajo iz zvezdic na NCAPu, nevem ?esa ?e vse, v trenutku ko so pa na bajku ali pa pe?ci, se jih pa 3/4 obna?a,kot da so v ra?unalni?ki igrici ,kjer obstaja gumb "restart Game"...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz Mislim da je tu bila bolj te?ava v tem,da je avto prihajal pod prevelikim kotom (dejansko bok ob bok)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani