Imaš pa tudi Teslo S, ki je v Nemčiji kak mesec nazaj naredila tehnični pregled. Zanimivost? 1.634.000 kilometrov (ja, 1,6 mio km). Statistika: prva baterija, pa 4 zamenjani elektromotorji. Baterija ima še vedno 78 % kapacitete ...
Super.
Baterijo lahko enačimo za tank za bencin.
So pa 4x elektromotorji šli. Torej 4x menjana mašina.
Evo, to je to. Tudi jaz, ki naredim cca 150 km na dan, bi z ID4 in porabo 25kwh komot to prevozil, pa še ene 30 bi ostalo v bateriji. Pa tudi če me zjebe iztrošnja liiona, bi še vedno prišel čez kljub staranju. In na koncu dneva bi čez noč to polnil za 18 centov na kilovat, torej bi me 100kmh prišlo 4,5 eur...Zdaj me pride pa 12,7 eura.
ID.3 je bil 45k€. Kaj šele ID4.
Moj Focus pa 30k.
Računaj zdaj kdaj boš teh 20k€ pokril.
Torej 8.2€ razlike na 100km, 820€ na 10000, 16400€ na 200 000km.
Pa še kr nisma razlike pokrila.
Moji avti, ki sem jih prodajal, so imeli na števcih:
- R4 90 000
- Giulietta 88 000
- Mazda 2 100 000.
Torej ID3, ki 10x slabši po materialih, legi,... od Focusa (je priznal njegov lastnik), bi pokril razliko po 180k km? A se meni splača vzet električni avto? Mislim da ne 😉
Včasih dobim občutek, da tu sploh nismo avtomobilski forum. Posebej v tej temi.
Če bi vi kdaj dejansko merili čas, ki ga porabite od prihoda do zapustitve bencinske črpalke, bi videli, da redko postorite vse v 5 minutah, kot se radi oglašate.
Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.
Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...
Čakaj, čas na črpalki ni čas na počivališču.
Avto se tanka 3-5 min. Štrom se toči 30 min, kot praviš. Če ima oboje 8 točilnih mest, prosim razjasni nam konzervativcem, zakaj boš pred mano iz črpalke, če si 15. v vrsti. Ker z lahkoto si v poletnem rukerju 15. v vrsti za pumpo.
Ja, je avtomobilistični forum. Nikjer ne piše da je proelektrično usmerjen.
Za enkrat pa so naši zlati bencinarji še vedno avtomobili, ali sem kaj zamudil in se je svet spremenil?
To z "limiterjem" oz. opozarjanjem naj bi ze bilo v teku in od 07/2024 obvezno pri vseh novih vozilih... Je @Bini ue dal v drugi temi link do enega videa, kjer je to razlozeno...
Zadnja verzija Mazde 3 in CX-30 (modelno leto 2024) ze imajo menda to aktivno ...
Zadnji moment sem ga naročil, ker to pa bi pilo živce.
Imaš tudi Mercedesa z Renault motorji. Pa povej to kakemu lastniku, če upaš.
To so specialke, ta mučkasta porekla, kot MX5 in Fiat 124.
Ker potem je tudi Fiat lahko Mazda.
Jaz za svoje lahko trdim, da so čistokrvni in ne mešanci iz kakega Azila.
Ko greš v detajle, hitro najdeš nekaj kaj lahko uporabiš za svoj proti argument.
Si si pa s temi lipicanci naredil lep strel v koleno 😉
Evo še to. Moj Focus je bil konstruiran v Nemčiji, naret v Nemčiji, motor je iz Fordove tovarne v Romuniji.
Če hočeš met čistokrvnega, kupi Alfo, striktno made in Italy( zdaj ne sledim več, do Stellantisa je bla 100%), za to so pa dali Fiat 124 ne pa Alfo, ker Alfa ne more bit delana na japonskem. Je bil baje preveliki upor pod to zamislijo takrat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Super.
Baterijo lahko enačimo za tank za bencin.
So pa 4x elektromotorji šli. Torej 4x menjana mašina.
Evo prevedeno v ICE svet.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani