Korky jaz sem za bencinarja izkljucno zato ker ne poznam nobenega ki bi imel z mazdinim bencinarjem probleme. Sam imam M6 ze 9 let, zena je imela M2, oba bencinarja. Oba motorja delala brez napake. Tud poraba je ugodna, na M6 z 2.0 in 147KM imam 7,2l, zena je imela na 1.3,86KM porabo 6l. Ce noces imeti problemov vzemi bencinarja.
Ma tudi to sem ze zasledil na forumih. Ne gre spregledati da se je Mazda zdruzila s Toyoto, tko da tudi hibrid ni izkljucen. Drugace pa ce bo novi skyactive x dejansko v praksi taksen kot ga predstavljajo potem mislim da bo bomba. Atmosferc 18:1 kompresije cca 180KM, navor skoraj 300...zame dovolj, ne rabim vec turbine
Jaz bi pogledal 1 in 2, 3 ima prevec km za to ceno, 4 pa previsoko ceno. Prva deluje najbolje za ceno, druga pa je zanimiva saj gre za 1 lastnika. Bos mogla pogledati
Tdk, tudi jaz sem razmisljal o nakupu. Prebral sem marsikaj in prisel do laicnega sklepa da se izognem dizlu pri Mazdi in vzamem bencinarja. Sam tudi imam bencinarja letnik 2008, 210000 km, brez vsakega problema, tako da ti svetujem bencinarja. Svetujem ti se da upostevas da bo nova M6 najverjetneje prisla konec naslednjega leta ali v zacetku 2019
Imam M6 2.0, 147KM bencin letnik 2008 ze 9 let.Poraba se giba med 7,2 do 7,5l. Ker me vlece da bi jo zamenjal sem odsel na test nove M6 s 165KM. Morem reci da me motor ni impresioniral, ima lepsi zvok, sama voznja in posposevanje pa je na nivoju moje 9 let stare mazde. Tako da sem se odlocil da bom z menjavo pocakal do prihoda nove M6 s precej obetajocim novim motorjem in obliko.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tvoja odlocitev, samo razlika v porabi je okoli 1l,ce pa ti crkne turbina...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani