Ne ni dovolj dobro, ker ne more? ugotovit kolk se spremeni mo? in navor pri posameznih obratih. To lahko nardi? sam na dynotu, ?e seveda ho?emo biti ekzaktni. Kot osnova, da vidimo a gre za razliko pa verjetno je dovolj dobro :ne vem:
Jaz nimam 'doma' imam Tartarini in pospe?ki do 100 ka?ejo z Dyno SW popolnoma enako krivuljo....
Res pa da spet gre za druga?en sistem za direct injection.....ti ?e ve?
Ja seveda ti ka?ejo enako, ko pa se ti nad 3.000 obratov preklop iz plina na bencin
Moja xxxhitrost je vi?ja za 4km/h na lpg, ista relacija mogo?e temp +-2 stopinji druga?e.
Bom pa v kratkem naredu test B vs LPG isti avto ista ?pura 402m.
A sem lohk zraven ko bo? to testiral . Po moje bi to najla?je primerjali na kakem dyno merjenju, kjer bo ?ist to?no pokazalo kolk KM in kolk navora je z enim in z drugim gorivom.
Me zanima ?e bo cena benzu spljoh ?e kdaj (ob?utneje) padla?
Ne bit tolk privo??ljiv, ker dvig cene bencina bo hitro potegnil za sabo vse druge energente in tudi druge izdelke, ki imajo v svoji lastni ceni velik procent potnih stro?kov oziroma so celo izdelani na osnovi nafte ipd. Tem cenam tud plin ne bo kej dosti pomagal
ufff moja je bila ene tolk udarjena ampak samo spredi pa smo nara?unali z novim deli in delom cca 7k?. Tale je pobutana vsepovsod samo na levi strani ne in je vredna glih toliko kolikor so vredni rabljeni deli, ki so ?e celi. Definitivno pa nikoli toliko kot ta ho?e zanjo.
da tole popravi? in po?triha? po moje rabi? z veliko izbnajdljivosti ene 4-5k? tko, da moj nasvet je "roke stran"
Ja sej to sem hotu povedat, ker bencinarji se dajo peljat samo ze veliko obrati druga?e ne grejo nikamor(baje), ne tako kot navor samo da se vrti pa ?e tga asfalt.
Ma dej Iwar ga biksat no... pa kaj me?a? hru?ka pa jabolke med sabo... halo S500 ima 5,5 litrsko ma?ino s skoraj 400KM. To je ameri?ka kubatura, kjer ima ?e sam zaradi take kubature in 8 valjnika ogromno navora - ja bistveno ve? kot keterikoli 2 litrski diesel in to od 2.800-5.000 obratov ga je kar 530Nm. In ja pri tolk navora v nizkih obratih ga lahko vozi? tud tako kot recimo diesla in ga ni treba terat v obrate in posledi?no je lahko menjalnik izra?unan na dolgo.
Sicer pa pri porabi (13-14l/100km) kot jo ima S500 pa ?e mora neki od sebe dat, ker ?e ne je to futranje za brezveze.
In ja tvoj stavek (oziroma prvi del) ?e vedno velja za nizke kubature ...sicer pa izvoli pa poskusi z 2.0 bencinarjem in 150KM pri 2.000 obratih dat gas pa povej kolk se kej dogaja - vsaj pri mazdini ?estki bore malo. Sicer pa lahko enkrat to tud v praksi malo primerjamo med sabo ?eprav ne vem zakaj bi bencinarja matral v nizkih obratih, ?e je zasnova sama po sebi namenjena temu, da bolje deluje v vi?jih obratih kjer je tudi najve?ji navor in najve?ja mo?.
tole ni kreganje, da ne bo kdo slu?ajno spet vzrojil za brezveze, ampak je le izmenjava mnenj
Pa se ti zdi, da pri vseh teh omejitvah in astronomskih kaznih resni?no rabi? ve? kot takole konju?nico? 99,99% vo?nje je tolk konjev neuporabnih, da bi pa za tiste 0,01% dajal 400? ve? za registracijo pa tud ne vem, ?e se glih spla?a, da ne govorim, da je treba te dodatne konje futrat tud takrat, ko jih ne spusti? z vajeti, kar je pa ?e dodaten stro?ek. Da ne govorim pol, k rabi? star avto prodat ti ga zaradi prevelikih stro?kov vzdr?evanja noben ne kupi.
?e pa gre? bimmerje serije 3 gledat v oglasih bo? pa videl, da je 4/5 takih, ki imajo 130kW ali manj. Pri Mazdi se tega dejstva zavedajo, ker imajo tudi mo?nej?i motor 3.0 a v Evropi ne bi bil prodajno uspe?en zato bi meli z njim ve? stro?kov kot koristi.
V primeru M3 je "trg" o?itno slabo opravil delo, ?e se ne prodajajo . ?e prodajalci pa? ne spustijo ceno bodo kupci, ki gledajo Mazde raje kupili ?estko za isti denar - ne vem, men je tole logi?no. Pri ?esticah trg deluje pri trojkah pa? ne in zato definitivno niso krivi kupci.
Ker smo glih omenjali VW, ki je sicer kar po?teno precenjen kot rabljen avto ampak je vsaj razlika, da je recimo 4 leta star Passat 2-3k? dra?i od Golfa in tako se prodajata oba.
Pa da se vrnem nazaj na Mazde - mislim, da je najve?ji dropdown cen rabljenih ?estk povzro?il ogromen uvoz rabljenih iz sosednje Italije in s tem poru?il neko pametno ravnote?je v veselje kupcem in ?alost prodajalcem. trojkeso pa pa? koleteralne ?koda in ve? ali manj ostajajo v rokah prodajalcev ali pa gredo v promet pod ceno najraje kot staro za novo ali staro za malo manj staro.
@mihe: mislim, da je tukaj problem le v tem da ali je rabljena trojka predraga ali pa je ?estka prepoceni. Glede na to, da je 3-4 leta stara trojka po ceni enaka ravno tol stari ?estici. To je precej nelogi?no sploh na dejstvo, da je?estka za razred ve?ji avtomobil z ve? prostora in ve? opreme in da je v povpre?ju nova stala 4-5k? ve? od trojke.
Se pravi po logiki 50% padca cene za ta letnik bi ?estica morala biti dra?ja ?e vedno za vsaj 2k?, da bi se ohranilo razmerje. Zdele me boste lastniki trojk kri?ali ampak, ?e ho?e ?lovek prodat rabljeno trojko bi moral biti s ceno za toliko ni?je, ?e ne se zgodi to?no to kar je opisal mihe.
Tako pa se ?estice ?e vedno prodajajo rabljene trojke pa pa? ne ampak za tako stanje so ve? ali manj krivi prodajalci sami - z drugimi besedami povedano je realna cena tisto, kar se strinjata tako prodajalec kot kupec in pride do menjave blaga za denar. ?e je nerealno postavljena in se ena od strani ne strinja do menjave blaga pa? ne pride.
Po moje bo ta zakon za?el veljati za vozila, ki bodo kot nova prihajala na EU trg.?
Verjetno bo zado??ala tudi samo kratka lu? z zmanj?ano svetilnostjo??
Sej sem lepo napisal, da gre samo za novo vozila, kjer bo obvezno, da bodo imela namenske dnevne lu?i.
Tisto s homotom pa sem podal bolj v razmi?ljanje, saj recimo pri novih bo to obvezno, ?e pa bo? hotel na starej?em avtu na lastno ?eljo dati dnevne lu?i v skladu z zakonodaje za nova vozila, bo? moral o?itno iti ?e ?ez stro?ke homologacije. ?e se dr?ava gre za ekologijo, varnost in po drugi strani za spo?tovanje EU zakonov bi vsaj po moji logiki moral bit takle homolomo postopek (?e je sploh nujen) popolnoma brezpla?en.
Ni? panike Alex, to se zgodi tud na novi (pa tud na Golfu), ker lu?i niso diht in se zelo hitro posu?ijo pa je vse OK. Krta?e pa s tem nimajo nobene veze, prej bi rekel, da je to zaradi visokotla?nega ?i??enja pred samim pranjem.
Niso... ker smisel je v tem, da podnevi avto ne rabi bit osvetljen kot novoletna jelka ampak samo od spredaj, da nakazuje ostalim, da je v gibanju.
Raznorazne pozicijske lu?i, pa zadaj, pa za tablico pa notri za armaturko res ne rabijo goret in tro?it energijo za brezveze. Pa ?e pozicijska lu?, ki gori zadaj zmanj?uje (sicer rahlo ampak vseeno) vidnost zavornih lu?i - se pravi la?je je podnevi videti razliko med ?isto ugasnjenimi lu?mi in nato pri?gano zavorno kot pa razliko med pri?ganimi pozicijskimi lu?mi (?e posebej ?e so to kake LED zadnje lu?i) in nato pri?gano zavorno.
?e so dnevne lu?i z LED tehnologijo pa je poraba el. energije minimalna. Po nekih izra?unih se to na porabi goriva pozna do 2 deci na 100km, ?e so pri?gane zasen?ne lu?i in vse ostale pozicijske v primerjavi z ugasnjenimi in pri?ganimi le LED dnevnimi lu?mi.
Sicer Jures, kaj te toliko moti, sej si ?e na?timal dnevne lu?i na svoji CX7.
Ampak je zanimivo, da dve leti nazaj je bila kvaliteta diesla v sloveniji na 14. ali 15. mestu na svetu, recimo Hrva?ke pa na 85. mestu. Tko da, ?e imamo kle probleme, kaj se potem dogaja drugod. :ne vem:
Po?asi se bli?a februar 2011, ko bo v vsej EU obvezno, da imajo novi avtomobili lo?ene dnevne lu?i. Se pravi samo dve beli lu?i spredaj in ni? ve? ne bo dovoljena alternativa v klasi?nih zasen?nih lu?eh.
Se pravi bo za?elo veljati naslednje
-vo?nja z lu?mi po vsej EU
-vsi novi avti bodo torej to morali imeti serijsko - Mazda tega 3/4 leta pred zakonom ne ponuja niti kot dodatno opremo, da ne re?em, da zastopniki in serviserji sploh ne vejo kaj pojem dnevne lu?i sploh je in nam to ponujajo le kot "funkcionalnost, da se lu?i pri?gejo skupaj z motorjem avtomobila in se jih ne da ugasniti
Zaenkrat za stare avte to ne bo potrebno bo pa zanimivo, kako se bodo tega lotili pri nas, kjer je treba homologirat ?e celo di?e?o smrekco. Mislim, da bo zelo zanimivo kako bodo na?e homolomo institucije reagirale na ta zakon oz. ali bo dovolj le ustrezen certifikat na lu?kah ali bodo ?e vedno zahtevali cel homo postopek.
Gre, ?e se "pomatra?" ... se pravi, da nato ?isto po?asi doliva? in po?aka?, da gorivo ste?e v rezervoar. Tkole bo? tankal ?e kakih 10minut in se bo? pribli?al tej prostornini ampak tako tankanje ni glih najbolj zdravo saj se napolni oddu?ek kar zna biti problem, ?e gre za ve?jo temperaturno razliko in se segrato gorivo ?ez dan nato na soncu stoje?em avtu raztegne.
?aki mal, ja kako pa ti to ra?una?? Gre? na pumpo in tanka? dokler ti ven ne vr?e pa pogleda? koliko litrov si nato?il notri in izra?una? porabo. Na?eloma pri stari ?estki ne bo? spravil 58 litrov noti, ko je cagar pred tankanjem ?e bil poravnan z zadnjo ?rtico za prazno.
Eno vpra?anje. koliko litrov zna?a rezerva pri Mazdi 6, karavan, dizel, letnik 2003? Ker se mi je po prevo?enih caa. 700km pri?gala lu?ka za rezervo, ra?unalnik je pa ?e kazal da bi se dalo narediti pribli?no 250km z preostankom goriva. Je pa bil pri tankanju nato?en poln tank.
Klele bodi zelo pazljiv, ker BC pri razpolo?ljivem dometu ekstremno la?e. Recimo meni se je zgodilo, ko sem mel ?e ?ist novo ?estko (Mk. I), da je domet kazal 111km in sem obstal brez goriva na odstavnem pasu AC.
Je pa tako nekako, da ko se ti pri?ge lu?ka bo? naredil le ?e kakih 70-80km potem je pa ?e kriza. Dobrohoten nasvet je ta, da bolj zaupaj kazalcu za gorivo kot BC-ju in ko se kazalec dotakne zadnje ?rtice je skrajni ?as, da zavije? na pumpo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ok zmenen... ?e ti tko pravi?, da se da pol se da...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani